Köik plaanitud muudatused selle SAABi juures ei ole veel önnestunud kuna ELU on lihtsalt selline kui see on. Lähtume aga ühe varalahkunud nimekaimu mötetest , et ELÄMÄ ON LAIFFI ja ei lase pisiasjadel end häirida. Hetkel peaks T7 soft vöimaldama ca 360 HP / 520 NM kuid ilma dünopingis proovimata on see vaid ...?

Kiltsi lennuvälja söit 19.06.2021 tühistati tänu Hiina laboratooriumispetsialistidele ja sellele Hiinatripperile mille nad Maailmale valla päästsid. Et seda riiki mitte toetada ei soeta ma enam kunagi teadlikult mingit toodet " madeinhiina" (k.a. ühekordsed näomaskid) ja kuna olen selline öel inimene siis palun ka köigil varuosatarnijatel edaspidi vöimalikult täpset infot tellitava varuosa päritolu kohta. Kuid söltumata köigist selle planeedi jobudest olen saanud selle SAABi päris ilusasti toimima. Kui vabadel nädalalöppudel kallile Isamaale ei saa tulla siis püüan Soomes midagi huvitavat tegevust leida. Reede öhtul koos pojaga veeresime Helsinki äärelinna Vantaa Ruskeasanta Shelli hoovile vaatama mis söidukid ja seltskond seekord kogunevad. Peale pitsa söömist ja topside viisi vedelike manustamist "löi piss pähe" kuhu üldiselt seda vaja pole ja seda laupäeva varavaravarahommikul nii kella 2 paikku. Tulemus , et sirvisime telefoniekraanil netivörgu kaudu huvitavaid tegevusi ja kuna Malmi lennuväljal oli mönede tundide pärast selline juhtumine kui-
https://www.fhra.fi/tapahtumat/kiihdytyspaiva/ siis ruttu koju ja magama. Hommikul 7 st silmad lahti,külm vesi dushist kaela, hommikukohv ja Malmi lennuväljale vaatama misjakuidas kuna OG 9-5 ka juu mingit moodi "Ameerikaraud"

Väravas sai tasutud osavötumaks 80 eur ja SAABiga veeretud boksialale. Oli seal ikka päris huvitavaid söidukeid nagu sellistel hobipäevadel ikka. Ei mäletagi täpselt palju see löbu maksis , ligikaudu 80 eur vist kuid söida palju tahad. Üritus oli väga hästi korraldatud ja igati mönus puhkepäev oli seetöttu. SAABi sai proovitud rajal 6x ja üldiselt iga korraga tulemus paranes. Pekki läks ainult see söit mil kohalt 2. käiguga nagu varassemalt Kiltsi lennuväljal proovitud. Tehase sidur ei talunud sellist katsetust ja hakkas lihtsalt suitsema , valestart ka veel lisaks ja mingit söiduaega seetöttu ei märgitud. Esimese proovisöidu 1 / 4 miili aeg 17.22 sek paranes aga viimaseks söiduks juba 15.7507 sek mis sellise "kiire tänavaauto" kohta polegi vist paha. Kokkuvöttes 125. aeg 130 osavötja pundist. Selgus , et 10 l kütust paagis ei ole parim valik , mootoritöö veamärguandetuli süttis millegipärast. Kui 30 l RE85 juurde valasime siis mootori töös enam häireid ei esinenud. Probleemiks osutus kontakt rajapinnaga - esiveolisel autol neid mootoris eralduvaid NM on ääretult keeruline kiirenduseks muuta. 1.ja 2. käik litsalt vilistavad rehvi ja veidi pidamist tuli kui kiirus 100+ km/h ja 3. käik sisse löödud. See 1/4 miili on aga nii lühike distants , et rohkem kui 3. käik sel SAABil kasutada ei saanudki.

Kui varuosatarnijad suudavad juba kevadel tellitud detailid tarnida enne augustikuud siis Kiltsi lennuväljal ehk see SAAB teeb tunduvalt kiiremat söitu kui varasemalt teised meie pere SAABid.
