2. leht 2-st

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: E Veebr 26, 2007 18:39
Postitas tonisk
Vastupidi! Kuna bpc klapp on õhtal, siis bleederi lisamine oleks lihsalt oluliselt odavam variant. Põhimõtteliselt ei peaks ta isegi reguleeritav olema, aga reguleeritavaga oleks lihtsam rõhk paika keerata. Ma arvan et 136kW on minu jaoks piisav ja kohe varsti uut fööni ka ei tahaks ostma hakata (hetkelgi üks puudu, s.t. et Trionicul olemas aga minul natuke vaja kosuda). Seetõttu ikkagi õks bleeder vajaka.

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: K Mär 21, 2007 12:01
Postitas tonisk
Noo niii, peale turbo vahetust ja bleederi lisamist (üks pütt oli ka umbes) on üks kuri TURBOSAAB jälle juures. Loomulikult läheb siin kogu au Trionicule.

Lõpuks SAAB ka nii teha :head::head::head::head::head:

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: K Mär 21, 2007 12:05
Postitas kasparius
bleeder- T5 odavaimad hobujõud ja NM-d

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: K Mär 21, 2007 13:00
Postitas Trionic
Vedrud kah küljes:mad:

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: K Mär 21, 2007 13:07
Postitas tonisk
Võiks ikka vist need pidurivedrud tagasi panna. Võrreldes sellega mis enne oli on vahe ikka karm küll, aga tahaks momenti veel madalamatele pööretele saada. :drive:

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: K Mär 21, 2007 13:14
Postitas teager
Mis vedrud piduritele lähevad? Ja kuidas need väänet mõjutavad?

terv, teager

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: K Mär 21, 2007 13:25
Postitas tonisk
Et kui pidurid kehvad siis tõmme parem.:)
Nii lihtsalt kahjuks vist ikka ei saa. Jutt ikka rohkem wg vedrutamisest.

9000 2,0FPT jõud kadunud

Postitatud: K Mär 21, 2007 13:36
Postitas kasparius
Algselt postitas: tonisk
Et kui pidurid kehvad siis tõmme parem.:)
Nii lihtsalt kahjuks vist ikka ei saa. Jutt ikka rohkem wg vedrutamisest.

Karta oli:D