2. leht 23-st

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 19:48
Postitas teager
Tuleta meelde silti töökojast:

Tunnihind - xx krooni
Hind kliendi juuresolekul - 2x tunnihind
Hind klienid juhendamisel - 4x tunnihind

terv, teager

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 19:57
Postitas Jupats
:notworthy:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 20:36
Postitas suur
Miks ma arvan, et sõitsin Sul täna Linnu teel järel? Nii umbes suts enne kuut õhtul. Tulin just mööblikoormaga ringi poolt kui üks taoline 9-5 kuskilt kõrvaltänavast vahele sööstis. Kas number lõpeb tähekombinatsiooniga *** *SS?

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 21:01
Postitas Jupats
Algselt postitas: suur
Miks ma arvan, et sõitsin Sul täna Linnu teel järel? Nii umbes suts enne kuut õhtul. Tulin just mööblikoormaga ringi poolt kui üks taoline 9-5 kuskilt kõrvaltänavast vahele sööstis. Kas number lõpeb tähekombinatsiooniga *** *SS?


See olin tõesti mina:red:
Ma väga vabandan, et sellise manöövri tegin. Püüdsin teha kahte asja korraga( sõitmine ning turvavöö peale panek) ning lihtsalt hindasin olukorda liialt optimistlikult.Piitsa tuleks mulle anda:wall: Püüdsin hiljem vabandada(ohukatega).
Veelkord vabandust...:notworthy:

EDIT: Karistuseks riivasin ka hooga äärekivi

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 21:54
Postitas suur
Algselt postitas: jupats
See olin tõesti mina:red:
Ma väga vabandan, et sellise manöövri tegin. Püüdsin teha kahte asja korraga( sõitmine ning turvavöö peale panek) ning lihtsalt hindasin olukorda liialt optimistlikult.Piitsa tuleks mulle anda:wall: Püüdsin hiljem vabandada(ohukatega).
Veelkord vabandust...:notworthy:

EDIT: Karistuseks riivasin ka hooga äärekivi
Ah ega ma noomimise pärast. Lihtsalt märkasin sarnasust. Tulin suht rahulikus tempos nii et mind sa oluliselt ei takistanud. Pidurile vajutama ei pidanud vaid võtsin lihtsalt jala gaasilt ära. Pealegi on SAABil piisavalt hea kiirendus siukesteks manöövriteks. Aga ohutuled oli meeldiv žest.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 22:04
Postitas Jupats
:red: endiselt häbenen
EDIT: aga eks seda võib vähese sõidukogemuse kaela ajada. Arvestan tihti mootori suurt võimsust, kui unustan, et teekate ning esisillavedu arvavad muud asja;)

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 22:15
Postitas Jupats
Täna juhtus ka kerge anomaalia. Peale Troostist lahkumist tundsin, et juhi iste on kuidagi ebamugav. Seda eriti aukudest läbi sõites. Kohe miski asi torkis. Päeva jooksul istusin mitu korda uuesti autosse ning tundsin seda sama. Kahtlustasin, et äkki selg hakkab nii noorelt juba pipardama.

Siis jõudsin koju ja ennäe:eureka: terve päeva oli Herr Iisaku taskulamp mu sabakonti uuristanud:D:D Ja anomaalia seisneb selles, et kuidas ma seda ei märganud seal istme peal. Ning peale minu oli veel 2 inimest kes minu autoga sõitsid ning kehva istet kirusid:head:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 22:34
Postitas kaarel
Algselt postitas: jupats
Täna juhtus ka kerge anomaalia. Peale Troostist lahkumist tundsin, et juhi iste on kuidagi ebamugav. Seda eriti aukudest läbi sõites. Kohe miski asi torkis. Päeva jooksul istusin mitu korda uuesti autosse ning tundsin seda sama. Kahtlustasin, et äkki selg hakkab nii noorelt juba pipardama.

Siis jõudsin koju ja ennäe:eureka: terve päeva oli Herr Iisaku taskulamp mu sabakonti uuristanud:D:D Ja anomaalia seisneb selles, et kuidas ma seda ei märganud seal istme peal. Ning peale minu oli veel 2 inimest kes minu autoga sõitsid ning kehva istet kirusid:head:
Vabandused OT pärast, aga see on umbes sama lugu:
:D

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Mär 07, 2007 6:54
Postitas Trionic
Täpselt Jupatsi mõõtu mees jah:D
See pisike must lamp peidab end ülepäeviti kusagile prakku end ära

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Mär 07, 2007 13:02
Postitas Jupats
just... vaatasin jah et peaks paar vee päeva tegema:drink:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 13, 2007 19:13
Postitas Jupats
Paistab, et jään siiski Aero bidy kiti juurde:headbang:
Loobun ainult antitiivast, mis minu arust oleks nagu ülejäänuk. Paistis natuke robustne. Bronnisin juba ära ning 3900,- nagu nihti läinud. Sinna lisandub veel u 2000 värvi eest:D:love:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: P Mär 18, 2007 22:49
Postitas will
vabandust OT pärast aga kas keegi valgustaks, mille voolik on "bypassi" voolik?

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: P Mär 18, 2007 22:56
Postitas qdwin
voolikuid on bypassi küljes kolm tk. Ilmselt vahetati ära peenike vaakumvoolik, see mille abil vaakumi toimel klapp avatakse.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: P Mär 18, 2007 23:20
Postitas will
Ja mis on bypass? vabandust, pole mootoriehituses eriti tugev

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Mär 19, 2007 8:35
Postitas Cyber
Selle kohta saab siit lugeda

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Mär 19, 2007 9:24
Postitas Jupats
vahtatud sai jah by-passi otsast välja tulev voolik. Jumalad vast oskavad ka ametliku nimetust öelda

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: R Apr 13, 2007 18:30
Postitas Jupats
Täna siis rahulikult kruisides jäi kõrva selline heli nagu oleks õhufilter umbes või mõni õhuleke kusagil. Ronisin kohe kärmelt Troosti. (iisakul oli jälle silmad tagurpidi, et mis see lammas siin jälle teeb:D:D:D:wise:) Seal piilus Trionic pisut kapoti alla ning märkas et väljalaske tihend on loojakarja läinud. Vaakumpump paistis kah õhtal olevat.

Käisin ka VM`s oma värvipotsikutel järgmi, mis nädal tagasi aukude parandamiseks sai tellitud. Nii muuseas küsisin ka kui palju see vaakum pump maksab. Vastuseks tuli 10 036.- Mis seal siis nii kallist on?

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: R Apr 20, 2007 11:37
Postitas Jupats
Eile sai siis Troostis väljalaskeleke ära anulleeritud:D
Iisak tegi ühe asja korda, kuid nagu tavaliselt lõhkus 10 ära....:eureka: :evil: :D
Minek on nüüd korralik.. salongi saabus ka vaikus, kui kõrvalistuja istme krigin välja arvata...

Siin vahepeal tekkis ka idee, et sooviks el. istmeid. Kas kellegil on ideid? Mõtlesin ära vahetada ainult istme raami, jättes alles omale armsaks saanud veluurkatted:head: Kas selline sisteema oleks ültse võimalik või eeldab see lisa juhtmete vedu?

Jupats

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: L Juun 02, 2007 22:09
Postitas Jupats
Niisiis
Reporteerin otse sündmuskohalt:D
Teadavasti lõppes siis "Hõbenoole" turboga mul leping. Suitseb nüüd nagu vana loom ning tõmme ka puudub.
Kolmapäeval tuleb siis minna VM`i ning mitsu alla panna. Kui seal käidud, siis valgustan teid ka hindadega.
Troostis sai eile ka esimesed amordid ära vahetatud.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: L Juun 02, 2007 22:51
Postitas qdwin
Ja kuna mõnda aega on kat õli põletanud siis saad varsti uue kati ja uued sumpsi pütid (vill on ilmselt muutunud pigimatiks)...

Nätaki!...
Kohe kergem hakkas!


Huvitav kas kahe O2 sensori puhul annaks kuidagi kati asemele resokat panna? Milline on O2 anduri signaal? Kas kuidagi takistitega ei anna aju jaoks signaali ära petta nii et elektriliselt oleks tulemus isegi ilma katita õige? Mõte selles et asendada kõik pütid lõpuks resokatega - sirge toru eest taha nagu ühel trollil?

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: L Juun 02, 2007 23:38
Postitas Jupats
Algselt postitas: qdwin
Huvitav kas kahe O2 sensori puhul annaks kuidagi kati asemele resokat panna? Milline on O2 anduri signaal? Kas kuidagi takistitega ei anna aju jaoks signaali ära petta nii et elektriliselt oleks tulemus isegi ilma katita õige? Mõte selles et asendada kõik pütid lõpuks resokatega - sirge toru eest taha nagu ühel trollil?
Seda me jupatsiga täna ka arutasime, kumbki muidugi täpselt ei teadnud milleks see teine Lambda kasulik on.
Ma julgeksin pakkuda - annab ECU-le veasignaali, kui kat umbes. ECU võrdleb kuidagi Lambdadelt saadud pingeid.

(sorry, sebastian kirjutab :P )

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: L Juun 02, 2007 23:53
Postitas qdwin
Just! Milline peaks olema normaalne pingete või ampraaži erinevus? Või mõõdab ta jälle mingeid x asju. Krt. Ei viitsi läpakat jätkuvalt käivitada...

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: P Juun 03, 2007 0:05
Postitas sebastian
Algselt postitas: qdwin
Just! Milline peaks olema normaalne pingete või ampraaži erinevus? Või mõõdab ta jälle mingeid x asju. Krt. Ei viitsi läpakat jätkuvalt käivitada...
Ei tea, aga mul on tõsine plaan see Elmscan endale soetada, too mõõdab ja logib reaalajas kõiki Lambda andureid erinevatel pööretel. Enne Kiltsit peab asjad ju korda saama ;)...sealhulgas plaanis minu tonnise ja võibolla ka jupatsi 9-5 kati eemaldamine.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: P Juun 03, 2007 0:13
Postitas qdwin
Su tonnisega ei teki küll mingeid muid probleeme peale keevitamise.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: P Juun 03, 2007 9:15
Postitas Trionic
tsitaat:Huvitav kas kahe O2 sensori puhul annaks kuidagi kati asemele resokat panna? Milline on O2 anduri signaal? Kas kuidagi takistitega ei anna aju jaoks signaali ära petta nii et elektriliselt oleks tulemus isegi ilma katita õige? Mõte selles et asendada kõik pütid lõpuks resokatega - sirge toru eest taha nagu ühel trollil?

Esimene andur peale soojenemist(ca.10-30sek. sõltuvalt mootorijuhtimise tüübist) hakkab tootma pidevalt muutuvat pinget 0,1-0,9V.Loetud aja pärast peab kat. kuumenema vähemalt 300 kraadini C ja tööle hakkama.Enam-vähem samal ajal hakatakse arvestama tagumise anduri toodetud signaali,mis enam suurtes piirides ei kõigu,vaid korras kat. puhul uitab seal 0,4-0,5V piirides.Kui tagumine hapnikuandur toodab näiteks sarnast 0,1-0,9V signaali,või kui signaal on stabiilne,aga väga ühes "servas",tunnistatakse kat. vigaseks(või segu väga valeks,nii,et kat. ei suuda seda piiridesse viia).
Väga tähtis on ajafaktor: ecu arvestab väga täpselt,millal esimese,millal tagumise hapnikuanduri signaali arvestama hakata ja mis kujul tulev signaal peab olema ja kui kiiresti muutuma. Lihtsalt takistitega ära petta ei anna.Uuemad mootorijuhtimised ei neela ka "liba-andureid" alla: need kas hakkavad toimima liiga vara,või -hilja.Minu bemmil on neli O2 andurit ja diferentsiaalõhu pump(mis pumpab külma mootoriga väljalaskesse lisaõhku, et lisahapnik kiiremini katalüütilise reaktsiooni käivitaks),mille funktsioneerimise ma pärssisin(et lisakilovatte saada).Tulemuseks on veateated ecu`de mäludes(3 mootoriaju)- mõlemad tagumised O2 andurid registreerivad dif.õhupumba mittekorrektset toimimist(aga võimsuselisa on märgatav:headbang: ).
Jutu point: tagumise anduri signaal peab vastama ecu`s oleva map`i pakutule ja signaal peab õigel ajahetkel tekkima.
Sihuke ot sai.