2. leht 2-st
Tartu Carring
Postitatud: N Mär 08, 2012 10:20
Postitas valka
Carringul on Tartus kõva pluss - neil on monopol Saabi remontimisel. See annab neile võimaluse teha täpselt nii nagu ise heaks peavad. Enamasti saavad nad asjaga siiski hakkama aga mida selle eest välja käima peab on kordades erinev ntx Tallinna hindadest. Viimane käik sinna oli karterituulutuskit-i paigaldus. Aega kulus 2h (Saabi ametlik 0,6h), raha 76€ (kit oli endal olemas). Audaceri hind 30€. Teine näide on tuttava auto mis seal diagnostikas käis ja mille eest 50€ küsiti kuigi isegi Tech2-te külge ei saadud. Aga noh, vähemalt kohvi pakuvad

Ise olen arvestanud et kui hinnavahe läheb üle 37€ siis on mõtekam Tallinnas teeninduses käia

Saab Saabi tuulutada ja raha läheb ka õigesse kohta

Tartu Carring
Postitatud: T Juun 19, 2012 13:42
Postitas Tuletegija
Selline küsimus Tartu Carringu kohta et kas nende käest mulle huvi pakkuva saabi hooldus ajalugu oleks võimalik saada?
Tartu Carring
Postitatud: T Juun 19, 2012 16:36
Postitas napoleon
Sellest on korduvalt juttu olnud, et Saabil mingit tsentraalset baasi ei ole. Ehk siis Eestis tehtud hoolduste kohta midagi võibolla saad, aga enne Eestisse saabumist tehtud hoolduste kohta nad kuskilt väga lihtsasti infot ei saa.
Tartu Carring
Postitatud: T Juun 19, 2012 17:55
Postitas Tuletegija
Tänud carringule kust siis sain auto ajaloo kätte, tegu siis eesti juurtega autoga.
Tartu Carring
Postitatud: E Juun 25, 2012 12:59
Postitas valka
Täna sattusin autot koristades Carringu õlivahetuskleepsu vaatama. Õli vahetasin 185 000 pealt ja järgmiseks vahetuse ajaks oli märgitud 205 000!!! See on 20 000km! Saabi manual seab õlivahetuse pikkuseks 16 000km heades tingimustes või 8 000km kui tehakse palju lühikesi otsi või sõidetakse miinustemperatuuridega. Lisaks oli sisse pandud GM 10W30 õli kuigi manual näeb ette 5W30 või 5W40. Minumeelest on see tahtlik auto kahjustamine nende poolt

Pole ime et Saabid laiali lendavad kui niinimetatud spetsialistide juttu uskuma jäädakse! Grrr
Tartu Carring
Postitatud: E Juun 25, 2012 13:07
Postitas ivomets
Täna sattusin autot koristades Carringu õlivahetuskleepsu vaatama. Õli vahetasin 185 000 pealt ja järgmiseks vahetuse ajaks oli märgitud 205 000!!! See on 20 000km! Saabi manual seab õlivahetuse pikkuseks 16 000km heades tingimustes või 8 000km kui tehakse palju lühikesi otsi või sõidetakse miinustemperatuuridega. Lisaks oli sisse pandud GM 10W30 õli kuigi manual näeb ette 5W30 või 5W40. Minumeelest on see tahtlik auto kahjustamine nende poolt

Pole ime et Saabid laiali lendavad kui niinimetatud spetsialistide juttu uskuma jäädakse! Grrr
rahu, ainult rahu.
ei tee see teise nrga õli su masinale midagi halba jne ja oma pea ikka otsas oskab ise tark olla, millal vahetada taas õli.
Tartu Carring
Postitatud: K Okt 02, 2013 18:58
Postitas D116
Ei oska siiani Carring-is autosi teha! Ei oska naad paigaldada ei õlifiltreid ei küttuse filtrid, elementaarsed asjad!!! Õliga arvasin, et mingi simmerling laseb läbi, aga kui ise vahetasin õli ära, peale minu filtri paigaldust on kuiv nüüd(muidu läks 1L 8k km-ile, nüüd 3,5k km läbitud ja ei tilkagi ei valanud juurde). Küttuse filter lasi tasakesi tilkadena välja, sest filter ei olnud piisavalt kinni keeratud

EI SOOVITA seal autot remontida., kui nende asjadega ei saa hakkama!
TECH2 Tartus on nüüd veel ühes kohas.
Mootori rihma vahetus intervall 150k km-i pandi kleebis

Tartu Carring
Postitatud: K Okt 02, 2013 19:46
Postitas 9-5LPT
Tech2 peaks olema olemas ka autodiagnostika OÜ-s, vähemalt nii sealt väideti kui kunagi uurisin, mis kohta sa silmas pead?
Tartu Carring
Postitatud: K Okt 02, 2013 20:08
Postitas D116
mis kohta sa silmas pead?
Seda kohta jah.
Ja veel, peale rihmavahetust, õli, filtrite ja mõned asjad veel, paari saja kilomeetri jarel tuli hea kiri ette "Time for intermediate service".
Ja see on veel kvalifitseeritud töökoda?!
Tartu Carring
Postitatud: K Okt 02, 2013 21:11
Postitas 9-5LPT
No see time for service tuli mul carstopis ette näiteks pärast pukside vahetust, aga kadus ise ära ka päeva peale - ei tea miks ta seda viskab aegajalt

.
Tartu Carring
Postitatud: N Okt 03, 2013 16:16
Postitas D116
No see time for service tuli mul carstopis ette näiteks pärast pukside vahetust, aga kadus ise ära ka päeva peale - ei tea miks ta seda viskab aegajalt

.
See tuleb2 aasta päras või 30k km-i läbimisel. Kui tuleb ette siis ainult TECH2 võtab maha, ennetavalt saab ka pedaalide ja rooli nuppude kombinatsiooniga edasi lükkata seda. Mul tuli iga käivitamisel see, crl pidi iga käivitamise ärgselt vajutada, ei midagi hollu, aga ikka häirib, seda pidid nad ka teha peale õli vahetust.
Tartu Carring
Postitatud: N Okt 03, 2013 18:52
Postitas heikiw
D116, 1,9tid mootoril peakski olema rihmavahetuse välp 150 000km.
Tartu Carring
Postitatud: P Okt 06, 2013 12:49
Postitas nael
mis kohta sa silmas pead?
Seda kohta jah.
Ja veel, peale rihmavahetust, õli, filtrite ja mõned asjad veel, paari saja kilomeetri jarel tuli hea kiri ette "Time for intermediate service".
Ja see on veel kvalifitseeritud töökoda?!
Soovitan ka kahe käega viga ära diagnoosida autodiagnostika oü-s ja selle järgi edasi tegutseda. Ei julge ka mina carringut soovitada. Kõige ulmelisem oli kui 9-3 roolivõimu tihendi eest küsiti 35 euri, kui ma seda naeruväärseks pidasin ja sellega ei nõustunud, langes hind juba 10 euro peale, väga huvitav, et kust kohast see nii suur hinnaalandus välja võluti. Samamoodi seal järjekorras seistes olen kohanud, kuidas moositakse inimest lihtsalt, et lasta neil ala tagatule pirn ära vahetada, et see on ikka väga keeruline ja järsku ei saada hakkama, naeruväärne. Olen veel näinud ka väga suurt arvet lihtsalt diagnostika eest mõni aeg tagasi, küll ta hiljem seletas, et mis valesti, aga viga üles ei leia. Ise hiljem kodus uurides leidsin selle lahtise juhtme väga kiiresti üles.
Tartu Carring
Postitatud: P Okt 06, 2013 14:14
Postitas mariom
minul on kül siiamaani positiivsed kogemused seal...vanal 9-5l käigukasti üli sain 65ga ära vahetud ja uuele pandi 25 euriga püsikiiruse hoidja külge. Nüüd plaanis uuel seal käigukasti õli vahetada...ei tea kas julgebki enam...
Tartu Carring
Postitatud: P Okt 06, 2013 18:43
Postitas D116
D116, 1,9tid mootoril peakski olema rihmavahetuse välp 150 000km.
Rihm isegi 160k km-i kannatab, nagu VM ütles, aga veepump ei kesta nii kaua! Soovitav max 120k km.
Tartu Carring
Postitatud: K Okt 16, 2013 15:33
Postitas skyline
Ega ma tavaliselt väga esinduses käija pole, sest juppe hangin reeglina kohalikelt autoosade kaupmeestelt või eBayst ja esindusse ajab ikka viimane häda kui tegu mõne keerukama elektroonilise probleemiga või auto ajaloo uurimisega.
Ma värske Saabiomanikuna ei julgeks Carringi kohta paha sõna veel öelda. Käinud olen seal kokku 2 korda Saabiga ja kunagi korra varem üht teist marki autot diagnoosimas. Hinnad ei ole soodsad, aga ilusti rääkides saab mingit alet ikka. Mida esile tõstaks on normaalne suhtumise pool, mitmetes teistes esindustes on teisel pool letti justkui jumalad kelle juurde pead koogutades pöörduma, seal on suhtumine väga inimlik.
Töödest tehti ka vaid seda, mida palusin, ei ole nii nagu mõne teise esinduse puhul, mis on eriti kehva karmaga koht, kus auto hakkab müstilisel kombel lagunema ja sulle määritakse algselt eeldatust 2 korda suurem arve pähe nagu minuga juhtus minu eelmise auto esinduses.
Loodan, et ma nüüd ära ei sõnanud.
Tartu Carring
Postitatud: E Juun 09, 2014 21:38
Postitas hoihoi
pooltelje kummi hinnaks pakkus carring 128€
aftermarket 6€
jutustasid veel et vahetus ei ole odav ja et kui rikas mees oled siis võib võtta selle 6€ kummi.
Tartu Carring
Postitatud: T Juun 10, 2014 0:05
Postitas 9-5LPT
No mul on ka üks kogemus - kõigepealt ma ootasin seal varuosa järjekorras, 45-50 minutit kuni ühe kliendiga tegeleti, etteruttavalt või öelda et minuga läks sama kaua. Tahtsin saada neilt alguses balansseerimis ketti ja sinna juurde kuuluvat. Hindu kuuldes, mis need eraldi maksavad, küsisin et kui ma ostan terve keti vahetuskomplekti, kas see siis sisaldub seal sees - sellele ta vastust anda ei osanud, kuna see süsteem seal pidas mu kaheliitrist turbokat mingil põhjusel 2.2 liitriseks turbodiisliks vin koodi järgi. Lõpuks saadi veale jälile ja avastas et tõesti neil on ketikomplekt kohapeal olemas, küll aga on see mõeldud 2.3 mootoriga saabile, mis nende arvates siiski sobib - ostsin selle ja mõned tihendid (väntvõlli mõlema otsa tihendid) juurde ja sain tuli 47 eurot alet, selle koha pealt võin kiita aga muidu - pikk tee veel minna.
Tartu Carring
Postitatud: T Juun 10, 2014 9:32
Postitas NO FEAR
no aftermarketi ja korraliku pooltelje kaitsekummi vahe on mägedega võrreldav...
Tartu Carring
Postitatud: T Juun 10, 2014 9:54
Postitas Cyber
Nad pakkusid ehk tervet pooltelje otsa selle raha eest. Kaitsekumm kaasa arvatud..

Noh, et kui kumm on katki, siis on nagunii liigend ka liiva täis ja tahab vahetust..

Tartu Carring
Postitatud: K Juul 23, 2014 15:21
Postitas erx112
Minul on sealt nii hea, kui halb kogemus.
96 aasta 900NG
Siduritrossi vahetasid 1,5h ära mingi 90 EUR

Nii kui välja sõitsin ei olnud seda regullitud ja lükkasime auto tagasi sisse. Samal päeval sain 1km ära sõita ja kuulen et kahtlane kolks ees ja avastasin, et esimene juhipoolne rehv kinni keeramatta jäetud, ju kakkusid selle ka alt kui trossi vahetasid.
Sõitsin veel 1 päeva ja pingutasin lõpuks siduritrossi ise ära kuna nad ei suutnud seda ära lukustada.

Hea kogemus oli see, kui 14 eur eest uued signa puldid 10 minutiga ära programeeriti

Tartu Carring
Postitatud: E Nov 17, 2014 11:28
Postitas skyline
Võib kah oma kogemust värskendada nädalavahetusel ilmnenu baasilt. Viimati sai autot remonditud augustis Carringis, kus vahetati esivedrusid.
Kuna mul talverehvid eraldi velgedel vaatasin et vahetan laupäev siis talvekad alla. Tööks oli kasutada ka elektriline mutrikeeraja, mille max moment on 450 nm.... see suutis esiteljel vaid 1 mutri lahti keerata. Teleskoopsabaga veljevõtmega proovides suutsin järgmiseks padruni lõhki keerata aga ei midagi. Alles velje ristvõtme ja 1,5m raudtoru kombinatsiooniga sain veljemutrid lahti.
Ehk Carring suutis augustis seal remondis käies ehk mingi 500+ nm momendiga minu auto rattamutrid kinni täristada

Tagumised veljed, mis olid viimati endal kevadel käsitsi kinni keeratud tulid väga hästi lahti.
Vedas, et rehvipurunemist vahepeal ette ei tulnud, muidu oleks olnud küll tee peal vaid puksiiri teema.
Tartu Carring
Postitatud: E Nov 17, 2014 12:03
Postitas KorK
Võib kah oma kogemust värskendada nädalavahetusel ilmnenu baasilt. Viimati sai autot remonditud augustis Carringis, kus vahetati esivedrusid.
Kuna mul talverehvid eraldi velgedel vaatasin et vahetan laupäev siis talvekad alla. Tööks oli kasutada ka elektriline mutrikeeraja, mille max moment on 450 nm.... see suutis esiteljel vaid 1 mutri lahti keerata. Teleskoopsabaga veljevõtmega proovides suutsin järgmiseks padruni lõhki keerata aga ei midagi. Alles velje ristvõtme ja 1,5m raudtoru kombinatsiooniga sain veljemutrid lahti.
Ehk Carring suutis augustis seal remondis käies ehk mingi 500+ nm momendiga minu auto rattamutrid kinni täristada

Tagumised veljed, mis olid viimati endal kevadel käsitsi kinni keeratud tulid väga hästi lahti.
Vedas, et rehvipurunemist vahepeal ette ei tulnud, muidu oleks olnud küll tee peal vaid puksiiri teema.
Kusjuures see ei pruugi olla Carring'u viga vaid minuarust see on üldine Saabi rattapoltide/mutrite viga, et nad sõites ise söövad ennast tugevamalt kinni. Keset hooaega tasub profülaktika mõttes võimalusel lahti/kinni kas ise keerata või lasta kuskil enda valvsa pilgu all nii teha.
Tartu Carring
Postitatud: E Nov 17, 2014 12:18
Postitas praktikant
"... rattapoltide/mutrite viga, et nad sõites ise söövad ennast tugevamalt kinni."
- ennekuulmatu nähtus korralikult kinnitatud rataste puhul. Kinniroostetamine ehk?
"... Keset hooaega tasub profülaktika mõttes võimalusel lahti/kinni kas ise keerata või lasta..."
- täiesti mittevajalik tegevus korralikult kinnitatud rataste puhul, aga samas suht kahjutu

Tartu Carring
Postitatud: E Nov 17, 2014 13:18
Postitas skyline
Tagumised rattamutrid olid minu enda kevadel käsitsi kinni keeratud ja need avanesid vähemategi probleemideta. Tavaliselt on just tagumised need, mis kruusateede tolmu jm sodi tulemusena kinni jääda võivad. Seega oli esimeste rataste teema ikkagi Carringi tekitatud ja nende selge praak.
Kinni jäävad reeglina nn plekkvelje poldid kui kasutada neid valuveljel. Minul on originaal valuvelje poldid.
Saabil on õnneks poltidel see lahtine krae kaelas, mis päästab hullemast.