2. leht 3-st

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: N Mär 15, 2007 18:13
Postitas Cyber
Algselt postitas: ivomets
mis see ET 16 puhul olla võiks??
mäletamist mööda hakkas tagumine koormaga vastu poritiiba seestpoolt käima. on nii?
Vist hakkas jah seestpoolt. aga ET võiks ikka sama olla. 35 vist minu mäletamist mööda. Või siis õige pisut väljapoole, aga palju ei saa, siis hakkab välja vastu käima. Mingi hetk võib hakata ka ees väljapööramisel vastu käima...

Palju variante polegi, 16" aero või super aero veljed..;)

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: N Mär 15, 2007 18:24
Postitas teager
Ojah

Width Offset ET# Notes

5.0" 45mm ET45 Early 99 rims
5.5" 40mm ET40 Stock 99/900 rims
6.0" 33mm ET33 Stock 9000 rims
6.5" 27mm ET27 6.5Jx16 Aero and Super-Aero Rims

Allikas: jpowell.tripod.com

terv. teager

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mär 25, 2007 22:24
Postitas ivomets
nyyd siis auto hoovipeal

Lisatud failid

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mär 25, 2007 22:33
Postitas Cyber
Mootorit pole peal või seisab kusagil augus? Miks see esiots nii püsti on?

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mär 25, 2007 22:40
Postitas ivomets
Algselt postitas: Cyber
Mootorit pole peal või seisab kusagil augus? Miks see esiots nii püsti on?

kusjuures mootor on peal:plokk eesotsas, ylejäänud pagasnikus. :thumb:

tegelikult ehk kuluks ära ka yks haydensi kataloog-- nii laenuks, keegi peab pärast oskama need asjad oma kohale kah panna, mis ära sai kyljest võetud.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mär 25, 2007 23:13
Postitas stennadi
Ma ju müün bentley manuali. Seal sees 16 klapilise mootorid ja kõik mis puudutab kere. Samuti kõik kabriotest :P
osta ära , läheb edaspidigi vaja :)

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Mär 26, 2007 9:37
Postitas wyxx
no õnne!!!:beer:
kas kunagi (kui auto lõplikult valmis) pealinna poole ka satud selle iludusega??? või veel liialt vara küsida?

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Mär 26, 2007 10:14
Postitas LPT
Palju Eestis nüüd klassiku kabriolette liigub?

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Mär 26, 2007 10:16
Postitas Cyber
Algselt postitas: LPT
Palju Eestis nüüd klassiku kabriolette liigub?
4 vähemalt (punane, kollane roheline, must). Mis sellest rohelisest saanud on mis Antil kunagi müügis oli, ei oska öelda.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Mär 26, 2007 17:41
Postitas Pühak
võib öelda, et viimase paari kuuga on klassik kabriode arv eestis kahekordistunud ;)

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: R Apr 06, 2007 20:25
Postitas ivomets
nyyd siis auto niikaugel, et mootor nurrub kenasti, kõik käigud töötavad ja mitsu turbo sai kah lasta täielikult ära renoveerida.
suurematest töödest veel vaja teha piduriklotside vahetus, vist ka mõni zarniir, rehvid taasakaalustada ja tagumised ette ja esimesed taha tõsta.
konditsioneerisysteem yle vaadata, istmed pehmemaks õlitada ja mootor sisse sõita (mingi 5000 km), et siis turbo rõhud paika keerata.
tundub, et peal on ka mingi signa, millele pulti vaja otsida ja see asi kah korda teha.
pysikiiruse hoidja ehk tahab ka ylevaatamist.
aga esimesed kymme kilomeetrit on läbitud ja loodetud suur tuulemyha jäi kyll kuulmata, tundmata. vaid ukse klaaside tagumistest äärtest veidi viliseb.
aga sõidab nagu klassik ikka! :headbang:

Lisatud failid

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: K Apr 18, 2007 11:54
Postitas arx412
:) selline meeldiv müha tekib umbes 180km/h ja edasi.
aga tegelikult vaikne võrreldes mõne teise margi sama aasta cabrioga
meeletu masendus tuleb peale kui loen siin et mootor nurrub juba aga ise ei pääse autole ligigi kuigi kevad käes juba :angry: (ajateenija elu ei soovita)

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: K Apr 18, 2007 12:11
Postitas wyxx
ivomets, ega see auto sul juhuslikult mingil hetkel troostis ei olnud. kui oma aeroga sääl käisin, seisis säärane eksemplar just õue peal???

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: K Apr 18, 2007 14:39
Postitas eston21
neid seal õue peal päris mitu

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: L Apr 21, 2007 10:40
Postitas ivomets
nyyd sai siis ka elus esimene tuuning ette võetud.
sai saabtuuningust/ speedpartsist tellitud manuaalne turborõhu regulaator täisnimega HIGH PERFOMANCE BOOST CONTROLLER TURBOXS

mailitsi saadetud tellimus ja kohe mõne päeva pärast oli jubinas kenasti cargoga pärnus. suured tänud romzale!

Lisatud failid

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Apr 30, 2007 14:04
Postitas Andrus99
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: LPT
Palju Eestis nüüd klassiku kabriolette liigub?
4 vähemalt (punane, kollane roheline, must). Mis sellest rohelisest saanud on mis Antil kunagi müügis oli, ei oska öelda.

Muideks heledamat rohelist classic cab-i nägin täna liikumas Hiiu raudteeülesõidu juures, number oli 900CAB (oli vist sama, mida Anti müüs kunagi) ja roolis kauboikaabuga brünett neiu :thumb:

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: E Apr 30, 2007 14:13
Postitas csn
PS ivomets:
Nii ei tohi teha nagu mõneajaeest. Kruisisid Mai tänaval oma cabrioga. Ma keerasin kaela kahekorra ja ila tilkus sülle. Ilus masin ikke:D:D

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 8:23
Postitas daidalus
Ma pole mingit uurimistööd teinud, aga ma justkui omameelest saan diasiniloogikast ühel kindlal viisil aru.

See velje nö. regulaarsest kujust kõrvalekalle võiks olla selles suunas, kuhu rattad väänavad. Et jääks justkui mulje, et veljed on väändest deformeerunud?

St. mu meelest on veljed valepidi all. Aga ma pole mingi veljepede, nii et võibolla ma eksin.

..

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 8:48
Postitas ivomets
vaata, daidalus, maailma loomisest saadik, suurema enamuse ajast, on inimesed ikka aru saanud, et päike käib ymber maa.
ja me ei pane seda neile pahaks, et nad nii arvasid. samamoodi ei pahanda ka sinu peale; eks see fyysika ole juba selline distsipliin, kus näed ja arvad yht, aga tegelikult on asi teisiti.

// neti otsing" daidalus" :Ariadne maja Kreeka mütoloogia kohaselt oli esimeseks arhitektiks Daidalus, kuid see pole sugugi tõsi: kuigi ta ehitas Kreeta labürindi, ei mõistnud ta selle ülesehitust//

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 9:51
Postitas kaarel
Algselt postitas: daidalus
Ma pole mingit uurimistööd teinud, aga ma justkui omameelest saan diasiniloogikast ühel kindlal viisil aru.
See velje nö. regulaarsest kujust kõrvalekalle võiks olla selles suunas, kuhu rattad väänavad. Et jääks justkui mulje, et veljed on väändest deformeerunud?
St. mu meelest on veljed valepidi all. Aga ma pole mingi veljepede, nii et võibolla ma eksin.
to Daidalus: Ei salga, et mõtlen samamoodi ja lambist paneks minagi veljed teistpidi alla. Kahjuks/õnneks on disainer aga just niimoodi asja ette näinud ja ivomets pole ka seda (õnneks) muutma hakanud. Võib-olla tegu mingi järjekordsega miljonist Saabi kiiksust, mis ei allu tavainimese loogikale, kuid on põhjendatud ülipeenete lennundusest pärit nüanssidega?

Saabi veljelehe http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/#directional autor väidab need veljed olevat võikad, millega mina kindlasti ei nõustuks.;)

Sorri for OT, hr ivomets.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 10:01
Postitas ivomets
võigas on hästi öeldud; veel annab sõnaraamat kole ja kohutav.
( muidugi vist asi hoopis hullem, sest ega sõnaraamat kah trykimusta kannata!)

aga eks saab ju ise kah selline ( need vanad ikka)

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 13:27
Postitas napoleon
Algselt postitas: daidalus
St. mu meelest on veljed valepidi all. Aga ma pole mingi veljepede, nii et võibolla ma eksin.

OT aga kuidas SAAB velge valepidi alla panna? "spetsialist" saaks kindlasti kuidagi hakkama, aga see oleks ikka väga kole:wtf:

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 13:45
Postitas ivomets
sel komplektil on 2 velge yhtemoodi ja 2 teistmoodi. ehk yhed on parema kylje omad, teised vasaku. ja nooled on peal, kuidas nad peaksid ringi käima eelistatud sõidusuuna puhul.

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 15:15
Postitas ivomets
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: ivomets
sel komplektil on 2 velge yhtemoodi ja 2 teistmoodi. ehk yhed on parema kylje omad, teised vasaku. ja nooled on peal, kuidas nad peaksid ringi käima eelistatud sõidusuuna puhul.

Tundub, et need propellerid pumpavad auto alt õhku välja. Eks siis imeb paremini tee külge kinni ka :)

tubli!!

Saab 900 Cabrio, 1990, ivomets

Postitatud: P Mai 20, 2007 21:52
Postitas daidalus
No jah, et kui nüüd tuleb tarvidus velgi disainima hakata, eks ma siis tean, mis see oluline on. Peaasi, et auto alt õhu välja saaks.

Aga analoogilise väände-deformatsiooni imiteerimisega velgi on ju ka teiste autode all, kas need peavad ka siis õhku pumpama?

Kuigi ma võin mingit kergemat sorti mürki võtta, et sellised otsused on enamasti siiski pigem esteetilist kui füüsikalist laadi. Kes julgeks seda Minotauruse labürindi kohta öelda?

..