Aga keera WG varrast lõhemaks, siis peaks nati juurde tulema. Vist oli nii, et iga täispööre lühemaks peaks rõhku tõstma0.03 bar.
Kuid samas arvan et kui sa pidevalt sellise rõhuga sõidad siis võid hakat varsti uut turbot otsima
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: csn
Kuid samas arvan et kui sa pidevalt sellise rõhuga sõidad siis võid hakat varsti uut turbot otsima
Stage 3 mõlgub nii kui nii meeles.
Mul wastegate üldse järelt ära, kiirendades peaks kohe fuel cut off tulema. Samas rõhk ei jõua fuel cut off piirini. Ma nüüd seda üritangi omale selgeks teha, miks ta sinna ei jõua.
Järelikult läheb turbo rõhk mingist hetkest taevasse...
Kontrolli üle kogu õhutorustik, lõdvikud, ühendusmuhvid jne turbo ja sisselaske vahel, samuti kõik vaakumvoolikud ja kõik mis sisselaskega seotud on. Ilmselt võib viga olla ka wastegates, mis ei liigu korralikult.
Kontrolli üle kogu õhutorustik, lõdvikud, ühendusmuhvid jne turbo ja sisselaske vahel, samuti kõik vaakumvoolikud ja kõik mis sisselaskega seotud on. Ilmselt võib viga olla ka wastegates, mis ei liigu korralikult.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
No tagumendiga küll ei tunneta 200 hj. Või ma lihtsalt ei tea palju see on. Pean ikka doktor Trionicu poole pöörduma.
EDIT: Samas võin rängalt eksida. Kas 25 hj vahet on tunda või mitte?;)
EDIT2: Kasutame seda nuppu sihipäraselt.
To Cyber: Samas võin öelda jälle, et natuke ikka on tunda.
EDIT: Samas võin rängalt eksida. Kas 25 hj vahet on tunda või mitte?;)
EDIT2: Kasutame seda nuppu sihipäraselt.
To Cyber: Samas võin öelda jälle, et natuke ikka on tunda.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mootor leemendab hullult õli. Korgi vahelt nagu tuleks. Tundub, et just siis kui turbo järel. Kohapeal 5000 rpm ei tule kuskilt midagi. Samas sõites kaob õli suhteliselt kähku. See pisike klapike peenikeste vollade vahel tundub terve olevat. Puhudes on ühtepidi suletud igatahes.
Kas mitsu turbs minu omale sobib. Hetkel peaks peal olema T25. Kui sobib, siis mis vidinaid veel paigaldusega seoses soetada vaja on?
Kas mitsu turbs minu omale sobib. Hetkel peaks peal olema T25. Kui sobib, siis mis vidinaid veel paigaldusega seoses soetada vaja on?
On see klapp ikka õigetpidi? Õliaurud peavad karterist kollektorisse saama, kuid turborõhk ei tohi kollektorist karterisse pääseda.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
See pisike klapike peenikeste vollade vahel tundub terve olevat. Puhudes on ühtepidi suletud igatahes.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
nooleke näitab kollektori suunas. Pesin auto survekaga alt ja igaltpoolt mujalt ära. Kanali peal on alt pesu ikka väga tõhus. Isegi kere kaitsavast möginast saab lahti:wall:. Muidugi oli õli seal juba oma töö ka teinud. Asun siis varsti uurima, kust see õli meil välja niriseb.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Õli tuleb välja torust, kus asetseb õlimõõte varras. Tühikäigul töödates, kork eemaldatud kostub sealt mulisemist (ei tea kas on normaalne). Tundub, et tekibki rõhk karterisse, sest kohapeal pöördes hoides ei toimu midagi.
Mingi jama tuulutusega.
Kas oskab keegi aidata, mida kontrollida?

Mingi jama tuulutusega.
Kas oskab keegi aidata, mida kontrollida?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
See õli jama lahenes iseenesest:wtf:.

Järgmine probleem: Mida tähendab see hüüumärgiga märgike. Seoses piduritega, seda tean. Pidurid toimetavad nagu vahepeal ilma võimuta. Auto kipub ka peale kiirendamist välja surema kui siduri alla vajutad. Hetkel lükkan selle vea ka piduritega kokku. Ehk mingi jama vaakumiga, mõni voolik? ABS pole kunagi töötand, vahepeal annab märku, et ta siiski on olemas (kuskil).
Järgmine probleem: Mida tähendab see hüüumärgiga märgike. Seoses piduritega, seda tean. Pidurid toimetavad nagu vahepeal ilma võimuta. Auto kipub ka peale kiirendamist välja surema kui siduri alla vajutad. Hetkel lükkan selle vea ka piduritega kokku. Ehk mingi jama vaakumiga, mõni voolik? ABS pole kunagi töötand, vahepeal annab märku, et ta siiski on olemas (kuskil).
Uuema tonnise manuaalis on kirjas, et hüüumärk viitab pidurivedeliku vähesusele.
Kui sidur/pidur (nende koormus) pöörded nii alla viib, et mootor välja kipub surema, tahab kogu krempel ilmselt kasimist ja vaakumvollade seisukord üle vaatamist. Ma küll ei tea, kas nii vanal tonnisel on sarnane tühikäiguklapp, mis uuematel tonnistel, aga kui on, siis kasi see ära.
Lisatud failid
Kui sidur/pidur (nende koormus) pöörded nii alla viib, et mootor välja kipub surema, tahab kogu krempel ilmselt kasimist ja vaakumvollade seisukord üle vaatamist. Ma küll ei tea, kas nii vanal tonnisel on sarnane tühikäiguklapp, mis uuematel tonnistel, aga kui on, siis kasi see ära.
Lisatud failid
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
piduri vedeliku taseme voolikut ple ostes saadik järel olnud ja märgike pole varem kummitanud. Asun asja uurima. Tühikäigu mootorike/klapike puhastatud, erilist mõju ei avaldanud.
Mis värk sellega võib olla, et piduri võim järelt ära kaob? Nii on väga ohtlik sõita.
Mis värk sellega võib olla, et piduri võim järelt ära kaob? Nii on väga ohtlik sõita.

Aga kui korgi maha keerad mis näed ? Kas õli on või ei ole?Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
piduri vedeliku taseme voolikut ple ostes saadik järel olnud ja märgike pole varem kummitanud. Asun asja uurima. Tühikäigu mootorike/klapike puhastatud, erilist mõju ei avaldanud.
Mis värk sellega võib olla, et piduri võim järelt ära kaob? Nii on väga ohtlik sõita.![]()

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minu mäletamist mööda sinna juurde ei kallata. Asi kallatakse täis siis kui kõik jubinad on OK olekus, klotside kuludes tase langeb pisut.
Aga need juhtmed peaks seal küll küljes olema, on nad ju ikka asja pärast seal.
Aga need juhtmed peaks seal küll küljes olema, on nad ju ikka asja pärast seal.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Esi klotse vahetades kadusid pidurid üldse ära. Pedaal vajus läbi põranda. Sai siis õhutatud ja nüüd nagu töötab (jutumärkides töötab). Ainult klotside vahetusega ei ole võimalik, et süsteemi pääseb õhk. Midagi on tõesti mäda.
Tsitaat Griffini müügi teemast:
Ma ise väga täpselt ei tea seda Griffini värki
Sellepärast küsingi. Täna viskas Opel Astmaga sõitmine lõplikult kopsu üle maksa.
Miks Opeliga sõidad? Pole pidureid siiani korda saanud? Hakkad oma autot müüma ja piilud Griffinit?
Ma ise väga täpselt ei tea seda Griffini värki

Miks Opeliga sõidad? Pole pidureid siiani korda saanud? Hakkad oma autot müüma ja piilud Griffinit?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Opel on vanemate oma. Enda oma ära müüa ei kavatse. Lihtsalt soovin Obläädi asemele korralikku, soliidset autot.
Hetkel on mootor maas, kõik laiali. Ootan steg 3 mis peaks saabuma tuleval nädalal. Kapotialuse + auto põhja saab kenasti õlivabaks survekaga pesta. Mootorile kõik tihendid uued + vajalikud asjad üle vaadata/korrastada. Uurin ka ARP plokikaane polte ja perfjormans kaane tihendit. Ka pidurid vaadatakse üle.
Hetkel on mootor maas, kõik laiali. Ootan steg 3 mis peaks saabuma tuleval nädalal. Kapotialuse + auto põhja saab kenasti õlivabaks survekaga pesta. Mootorile kõik tihendid uued + vajalikud asjad üle vaadata/korrastada. Uurin ka ARP plokikaane polte ja perfjormans kaane tihendit. Ka pidurid vaadatakse üle.
Õige 
Ära müü jah maha. See on üks ilusaim tonnine mida ma näinud olen!
Üldmuljet ma mõtlen. Eks iluvigu ole lähedalt vaadates üksjagu palju aga need saab ju kõik korda teha!!!
Pane ükskord korralikud pildid ka üles oma autost!

Ära müü jah maha. See on üks ilusaim tonnine mida ma näinud olen!
Üldmuljet ma mõtlen. Eks iluvigu ole lähedalt vaadates üksjagu palju aga need saab ju kõik korda teha!!!
Pane ükskord korralikud pildid ka üles oma autost!