Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Vasta
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#26

Aga keera WG varrast lõhemaks, siis peaks nati juurde tulema. Vist oli nii, et iga täispööre lühemaks peaks rõhku tõstma0.03 bar.
Kuid samas arvan et kui sa pidevalt sellise rõhuga sõidad siis võid hakat varsti uut turbot otsima
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#27

Algselt postitas: csn
Kuid samas arvan et kui sa pidevalt sellise rõhuga sõidad siis võid hakat varsti uut turbot otsima

Stage 3 mõlgub nii kui nii meeles.

Mul wastegate üldse järelt ära, kiirendades peaks kohe fuel cut off tulema. Samas rõhk ei jõua fuel cut off piirini. Ma nüüd seda üritangi omale selgeks teha, miks ta sinna ei jõua.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#28

Järelikult läheb turbo rõhk mingist hetkest taevasse...
Kontrolli üle kogu õhutorustik, lõdvikud, ühendusmuhvid jne turbo ja sisselaske vahel, samuti kõik vaakumvoolikud ja kõik mis sisselaskega seotud on. Ilmselt võib viga olla ka wastegates, mis ei liigu korralikult.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#29

palju ta sul boostib praegu?
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#30

1.2 bar ja ei kübetki rohkem, kuigi peaks:wtf:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#31

No seda on ikka korralikult. Kaheliitrise korras mootori puhul ca 200 hj
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#32

No tagumendiga küll ei tunneta 200 hj. Või ma lihtsalt ei tea palju see on. Pean ikka doktor Trionicu poole pöörduma.

EDIT: Samas võin rängalt eksida. Kas 25 hj vahet on tunda või mitte?;)

EDIT2: Kasutame seda nuppu sihipäraselt.

To Cyber: Samas võin öelda jälle, et natuke ikka on tunda.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

25 võiks juba tunda olla, vähemalt 100-200 vahemikus... 1000 ligi ilmselt enam ei tunne persemeetriga...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#34

Mulle meeldib telefoniga pildistada, 2 mp kärab küll.

Pilt
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#35

Mootor leemendab hullult õli. Korgi vahelt nagu tuleks. Tundub, et just siis kui turbo järel. Kohapeal 5000 rpm ei tule kuskilt midagi. Samas sõites kaob õli suhteliselt kähku. See pisike klapike peenikeste vollade vahel tundub terve olevat. Puhudes on ühtepidi suletud igatahes.

Kas mitsu turbs minu omale sobib. Hetkel peaks peal olema T25. Kui sobib, siis mis vidinaid veel paigaldusega seoses soetada vaja on?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#36

Igasugu õlitustorud on kindlasti teised mitsul. Läheb ta sinna kindlasti, kui suurt aretustööd vaja on, las spetsialistid ütlevad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
See pisike klapike peenikeste vollade vahel tundub terve olevat. Puhudes on ühtepidi suletud igatahes.
On see klapp ikka õigetpidi? Õliaurud peavad karterist kollektorisse saama, kuid turborõhk ei tohi kollektorist karterisse pääseda.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#38

nooleke näitab kollektori suunas. Pesin auto survekaga alt ja igaltpoolt mujalt ära. Kanali peal on alt pesu ikka väga tõhus. Isegi kere kaitsavast möginast saab lahti:wall:. Muidugi oli õli seal juba oma töö ka teinud. Asun siis varsti uurima, kust see õli meil välja niriseb.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#39

Õli tuleb välja torust, kus asetseb õlimõõte varras. Tühikäigul töödates, kork eemaldatud kostub sealt mulisemist (ei tea kas on normaalne). Tundub, et tekibki rõhk karterisse, sest kohapeal pöördes hoides ei toimu midagi.:mad:

Mingi jama tuulutusega.

Kas oskab keegi aidata, mida kontrollida?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#40

See õli jama lahenes iseenesest:wtf:.

Pilt

Järgmine probleem: Mida tähendab see hüüumärgiga märgike. Seoses piduritega, seda tean. Pidurid toimetavad nagu vahepeal ilma võimuta. Auto kipub ka peale kiirendamist välja surema kui siduri alla vajutad. Hetkel lükkan selle vea ka piduritega kokku. Ehk mingi jama vaakumiga, mõni voolik? ABS pole kunagi töötand, vahepeal annab märku, et ta siiski on olemas (kuskil).
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#41

Uuema tonnise manuaalis on kirjas, et hüüumärk viitab pidurivedeliku vähesusele.

Kui sidur/pidur (nende koormus) pöörded nii alla viib, et mootor välja kipub surema, tahab kogu krempel ilmselt kasimist ja vaakumvollade seisukord üle vaatamist. Ma küll ei tea, kas nii vanal tonnisel on sarnane tühikäiguklapp, mis uuematel tonnistel, aga kui on, siis kasi see ära.

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#42

piduri vedeliku taseme voolikut ple ostes saadik järel olnud ja märgike pole varem kummitanud. Asun asja uurima. Tühikäigu mootorike/klapike puhastatud, erilist mõju ei avaldanud.

Mis värk sellega võib olla, et piduri võim järelt ära kaob? Nii on väga ohtlik sõita.:mad:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#43

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
piduri vedeliku taseme voolikut ple ostes saadik järel olnud ja märgike pole varem kummitanud. Asun asja uurima. Tühikäigu mootorike/klapike puhastatud, erilist mõju ei avaldanud.

Mis värk sellega võib olla, et piduri võim järelt ära kaob? Nii on väga ohtlik sõita.:mad:
Aga kui korgi maha keerad mis näed ? Kas õli on või ei ole?
:drive:
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#44

Anumale läheb ju külge anduri jaoks kaks juhet. Kui sul seal mingi tõrge on? Aga miks see võim vahest ära kaob?
Throttle body ka läigib vä?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#45

Anuma küljes juhtmeid pole, vedelik on olemas. Ehk vaja natuke juurde valada.

Throttle värki pole laiali kakkunud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#46

Minu mäletamist mööda sinna juurde ei kallata. Asi kallatakse täis siis kui kõik jubinad on OK olekus, klotside kuludes tase langeb pisut.

Aga need juhtmed peaks seal küll küljes olema, on nad ju ikka asja pärast seal.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#47

Esi klotse vahetades kadusid pidurid üldse ära. Pedaal vajus läbi põranda. Sai siis õhutatud ja nüüd nagu töötab (jutumärkides töötab). Ainult klotside vahetusega ei ole võimalik, et süsteemi pääseb õhk. Midagi on tõesti mäda.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#48

Tsitaat Griffini müügi teemast:

Ma ise väga täpselt ei tea seda Griffini värki :) Sellepärast küsingi. Täna viskas Opel Astmaga sõitmine lõplikult kopsu üle maksa.

Miks Opeliga sõidad? Pole pidureid siiani korda saanud? Hakkad oma autot müüma ja piilud Griffinit?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#49

Opel on vanemate oma. Enda oma ära müüa ei kavatse. Lihtsalt soovin Obläädi asemele korralikku, soliidset autot.

Hetkel on mootor maas, kõik laiali. Ootan steg 3 mis peaks saabuma tuleval nädalal. Kapotialuse + auto põhja saab kenasti õlivabaks survekaga pesta. Mootorile kõik tihendid uued + vajalikud asjad üle vaadata/korrastada. Uurin ka ARP plokikaane polte ja perfjormans kaane tihendit. Ka pidurid vaadatakse üle.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#50

Õige :thumb:
Ära müü jah maha. See on üks ilusaim tonnine mida ma näinud olen!
Üldmuljet ma mõtlen. Eks iluvigu ole lähedalt vaadates üksjagu palju aga need saab ju kõik korda teha!!!
Pane ükskord korralikud pildid ka üles oma autost!
Vasta