2. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Mai 09, 2007 9:51
Postitas csn
Aga keera WG varrast lõhemaks, siis peaks nati juurde tulema. Vist oli nii, et iga täispööre lühemaks peaks rõhku tõstma0.03 bar.
Kuid samas arvan et kui sa pidevalt sellise rõhuga sõidad siis võid hakat varsti uut turbot otsima

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Mai 09, 2007 10:08
Postitas S9K
Algselt postitas: csn
Kuid samas arvan et kui sa pidevalt sellise rõhuga sõidad siis võid hakat varsti uut turbot otsima

Stage 3 mõlgub nii kui nii meeles.

Mul wastegate üldse järelt ära, kiirendades peaks kohe fuel cut off tulema. Samas rõhk ei jõua fuel cut off piirini. Ma nüüd seda üritangi omale selgeks teha, miks ta sinna ei jõua.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Mai 09, 2007 10:30
Postitas Andrus99
Järelikult läheb turbo rõhk mingist hetkest taevasse...
Kontrolli üle kogu õhutorustik, lõdvikud, ühendusmuhvid jne turbo ja sisselaske vahel, samuti kõik vaakumvoolikud ja kõik mis sisselaskega seotud on. Ilmselt võib viga olla ka wastegates, mis ei liigu korralikult.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 20, 2007 12:11
Postitas kasparius
palju ta sul boostib praegu?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 20, 2007 12:14
Postitas S9K
1.2 bar ja ei kübetki rohkem, kuigi peaks:wtf:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 20, 2007 12:17
Postitas kasparius
No seda on ikka korralikult. Kaheliitrise korras mootori puhul ca 200 hj

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 20, 2007 12:19
Postitas S9K
No tagumendiga küll ei tunneta 200 hj. Või ma lihtsalt ei tea palju see on. Pean ikka doktor Trionicu poole pöörduma.

EDIT: Samas võin rängalt eksida. Kas 25 hj vahet on tunda või mitte?;)

EDIT2: Kasutame seda nuppu sihipäraselt.

To Cyber: Samas võin öelda jälle, et natuke ikka on tunda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 20, 2007 13:05
Postitas Cyber
25 võiks juba tunda olla, vähemalt 100-200 vahemikus... 1000 ligi ilmselt enam ei tunne persemeetriga...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 20, 2007 13:30
Postitas S9K
Mulle meeldib telefoniga pildistada, 2 mp kärab küll.

Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juul 10, 2007 12:25
Postitas S9K
Mootor leemendab hullult õli. Korgi vahelt nagu tuleks. Tundub, et just siis kui turbo järel. Kohapeal 5000 rpm ei tule kuskilt midagi. Samas sõites kaob õli suhteliselt kähku. See pisike klapike peenikeste vollade vahel tundub terve olevat. Puhudes on ühtepidi suletud igatahes.

Kas mitsu turbs minu omale sobib. Hetkel peaks peal olema T25. Kui sobib, siis mis vidinaid veel paigaldusega seoses soetada vaja on?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juul 10, 2007 12:31
Postitas Cyber
Igasugu õlitustorud on kindlasti teised mitsul. Läheb ta sinna kindlasti, kui suurt aretustööd vaja on, las spetsialistid ütlevad.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juul 10, 2007 13:05
Postitas suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
See pisike klapike peenikeste vollade vahel tundub terve olevat. Puhudes on ühtepidi suletud igatahes.
On see klapp ikka õigetpidi? Õliaurud peavad karterist kollektorisse saama, kuid turborõhk ei tohi kollektorist karterisse pääseda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juul 10, 2007 13:25
Postitas S9K
nooleke näitab kollektori suunas. Pesin auto survekaga alt ja igaltpoolt mujalt ära. Kanali peal on alt pesu ikka väga tõhus. Isegi kere kaitsavast möginast saab lahti:wall:. Muidugi oli õli seal juba oma töö ka teinud. Asun siis varsti uurima, kust see õli meil välja niriseb.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juul 10, 2007 15:50
Postitas S9K
Õli tuleb välja torust, kus asetseb õlimõõte varras. Tühikäigul töödates, kork eemaldatud kostub sealt mulisemist (ei tea kas on normaalne). Tundub, et tekibki rõhk karterisse, sest kohapeal pöördes hoides ei toimu midagi.:mad:

Mingi jama tuulutusega.

Kas oskab keegi aidata, mida kontrollida?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 11:55
Postitas S9K
See õli jama lahenes iseenesest:wtf:.

Pilt

Järgmine probleem: Mida tähendab see hüüumärgiga märgike. Seoses piduritega, seda tean. Pidurid toimetavad nagu vahepeal ilma võimuta. Auto kipub ka peale kiirendamist välja surema kui siduri alla vajutad. Hetkel lükkan selle vea ka piduritega kokku. Ehk mingi jama vaakumiga, mõni voolik? ABS pole kunagi töötand, vahepeal annab märku, et ta siiski on olemas (kuskil).

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 14:37
Postitas suur
Uuema tonnise manuaalis on kirjas, et hüüumärk viitab pidurivedeliku vähesusele.

Kui sidur/pidur (nende koormus) pöörded nii alla viib, et mootor välja kipub surema, tahab kogu krempel ilmselt kasimist ja vaakumvollade seisukord üle vaatamist. Ma küll ei tea, kas nii vanal tonnisel on sarnane tühikäiguklapp, mis uuematel tonnistel, aga kui on, siis kasi see ära.

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 15:08
Postitas S9K
piduri vedeliku taseme voolikut ple ostes saadik järel olnud ja märgike pole varem kummitanud. Asun asja uurima. Tühikäigu mootorike/klapike puhastatud, erilist mõju ei avaldanud.

Mis värk sellega võib olla, et piduri võim järelt ära kaob? Nii on väga ohtlik sõita.:mad:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 15:26
Postitas andres
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
piduri vedeliku taseme voolikut ple ostes saadik järel olnud ja märgike pole varem kummitanud. Asun asja uurima. Tühikäigu mootorike/klapike puhastatud, erilist mõju ei avaldanud.

Mis värk sellega võib olla, et piduri võim järelt ära kaob? Nii on väga ohtlik sõita.:mad:
Aga kui korgi maha keerad mis näed ? Kas õli on või ei ole?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 15:50
Postitas NO FEAR
Anumale läheb ju külge anduri jaoks kaks juhet. Kui sul seal mingi tõrge on? Aga miks see võim vahest ära kaob?
Throttle body ka läigib vä?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 16:01
Postitas S9K
Anuma küljes juhtmeid pole, vedelik on olemas. Ehk vaja natuke juurde valada.

Throttle värki pole laiali kakkunud.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 16:21
Postitas Cyber
Minu mäletamist mööda sinna juurde ei kallata. Asi kallatakse täis siis kui kõik jubinad on OK olekus, klotside kuludes tase langeb pisut.

Aga need juhtmed peaks seal küll küljes olema, on nad ju ikka asja pärast seal.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Juul 26, 2007 16:39
Postitas S9K
Esi klotse vahetades kadusid pidurid üldse ära. Pedaal vajus läbi põranda. Sai siis õhutatud ja nüüd nagu töötab (jutumärkides töötab). Ainult klotside vahetusega ei ole võimalik, et süsteemi pääseb õhk. Midagi on tõesti mäda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Aug 12, 2007 22:05
Postitas TGB
Tsitaat Griffini müügi teemast:

Ma ise väga täpselt ei tea seda Griffini värki :) Sellepärast küsingi. Täna viskas Opel Astmaga sõitmine lõplikult kopsu üle maksa.

Miks Opeliga sõidad? Pole pidureid siiani korda saanud? Hakkad oma autot müüma ja piilud Griffinit?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Aug 12, 2007 22:07
Postitas S9K
Opel on vanemate oma. Enda oma ära müüa ei kavatse. Lihtsalt soovin Obläädi asemele korralikku, soliidset autot.

Hetkel on mootor maas, kõik laiali. Ootan steg 3 mis peaks saabuma tuleval nädalal. Kapotialuse + auto põhja saab kenasti õlivabaks survekaga pesta. Mootorile kõik tihendid uued + vajalikud asjad üle vaadata/korrastada. Uurin ka ARP plokikaane polte ja perfjormans kaane tihendit. Ka pidurid vaadatakse üle.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Aug 12, 2007 23:18
Postitas TGB
Õige :thumb:
Ära müü jah maha. See on üks ilusaim tonnine mida ma näinud olen!
Üldmuljet ma mõtlen. Eks iluvigu ole lähedalt vaadates üksjagu palju aga need saab ju kõik korda teha!!!
Pane ükskord korralikud pildid ka üles oma autost!