Aga täna hommikul sai ka see laager ja uus(vana) rumm paika pandud.
Suur tänu kõigile, kes asja läbi viisid või sellele kaasa aitasid


Nüüd on hoopis teine tunne Sekeldajaga


Aga nende uuemate masinatega (3-14 aastavanustega) on mul jäänud mulje, et nad pakuvad vaat et veel rohkem igasugu üllatusi, aga peamiseks võimaluseks jääb neil oma siseelu eriharidust nõudva keerukuse tõttu tihti vaid suuremate rahasummade väljaandmine. Samas vanematel masinatel lisandub sellele ka võimalus midagi oma kätega ära teha.Algselt postitas: maxuud
Muidugi pakub 20 -aastane auto selleks omalt poolt palju võimalusi ja ka üllatusi.
Kuna ma midagi sarnast pisut pelgan, siis on mul tänaseni see üritus veel läbi viimata.Endal oli viimati jama peale mootoripesu, kulus kaks päeva, et mootor norm rütmis taas tiksuma hakkaks.
Jõudu ja mõistust läheb nendega toimetulekul ikka tarvis, sama Sullegi!No jõudu sulle siis ja parimat.
88´mudeliaasta pritsung on minu asjatundmatul hinnangul klassikute seast parim valik just enne doch -i ja seda oma niivõrd-kuivõrd säilinud lihtsuse poolest.
See uss on paraku klassikute kõige kurjem vaenlane, keda on ilmselt lihtsam vältida, kui tast uuesti vabaneda.Nii, et peab neid ikka elus hoidma roosteussi kiuste![]()
Algselt postitas: Trionic
Sul Tarmo on abiks drosselklapi puhastamine.Ka tühikäigu reguleerimise koonusdüüs/-pesa tuleb särama lüüa.Siis krutid tühikäigu sooja(sõidust tulnud soovit.)mootoriga paika ja jälle järgmise korrani....
Alumine liikus suhteliselt tihkelt, seevastu ülemine oli suht tallesaba seisus.Algselt postitas: saabu
Zarniir ikka,tihtipeale just alumine.
Igatahes on see hääl piuisavalt vastik, et tahta tast võimalikult ruttu lahti saadaAlgselt postitas: ivomets
pysikiirusliigend ei kriuksu, vaid hakkab ragisama ja just siis kui rool välja keeratud.
Nii nagu ta lahti sai võetud, nii sai ka jälle pärast puhastamist ja piltide tegemist uue määrdega jälle sisse sokutatud. See oli sel laagril juba teine kord lahti käia viimasel poolaastal. Pärast sai juba ka Tallinnas ära käidud.samas kuidas sa nyyd selle pysika kokku kavatsed panna kui kuulidki välas??
Ega selles saa jah 100% kindel olla, kuulid läksid küll ilmselt sassi, ülejäänul püüdsin ma ikka sama paigutust hoida. Aga kuidas muidu siis kõik vana määre välja ja puhtaks saada, kui osadeks ei võta?ega hea ei oleks neid lahti osandada, siis ei pane ju samatmoodi kokku, kuulid vahetusse ja sisu ka ehk läheb mitte samasse sissetyöötand kohta.
Kui seal miski häda on, siis kuidas ma selle kindlaks teen ja kuidas asjad korda saada?tõenäoliselt ikka mingid piduri asjad krigisevad hoopis.
originaal, kuskilt 1988 aasta klassiku alt.Algselt postitas: ateMilline kestab rohkem kui aasta?Algselt postitas: ivomets
samas uus sharniir ei maksa ka yle 200 eegu. aga kestab vaid aasta.-
Oskad midagi soovitada?
Algselt postitas: ateMilline kestab rohkem kui aasta?Algselt postitas: ivomets
samas uus sharniir ei maksa ka yle 200 eegu. aga kestab vaid aasta.-
Oskad midagi soovitada?
Algselt postitas: EnnSvensson
Kui kriuksub aeglasel sõidul ja pöörates,siis on kas sharniir või on õõtsa kinnituste juures kereplekis mõrad,plekiservad liiguvad üksteise vastu hõõrdudes tekitavad kriginat(korra oma autol juhtunud).