Korrakaitsjate suhtumine saabidesse

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#26

Mul on väga meeldiv praegu classicuga sõita selles mõttes võrreldes bmw-ga. Suht palju korda peatati +40 piires yletamisega, minged noored punased jne - ja ainult hoiatused. BMW-ga mul juba ammu luba oleks ära võetud.
Üks kord mingid kopli mendid olid shokis minu viguritest pöördetes ja paluti puhuma :)
BMW mul oli mitte kõige hullem selles mõttes - E28 kere, aga peatati ka huvi pärast - mis selline loom on. Kuid üks kord päästsin kaa hoiatusega +35 kiirusega - vabandasin sellega et 1,2 käik ja alla 90 kuidagi ei tule välja, tavaliselt 100 - aga ment oli vist ise BMW fänn jutust :))))

Kuid üldiselt jah - väga ebaõiglane - imestaks mis elu on mingi roosa või kuldsa porsche omanikul.

Aga aru ma ei saa mis moel iisak on ohtlikum oma 850-ga kui mõni hull naine. Ja mis moodi minu M535 mis peatus näiteks umbes kaks korda kiirem kui teised head autod ja poolvajutamisega kiirem kui mentide passat - sai proovitud.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#27

pva: vaata. sellega on lihtne. Ilmselt on bmw-ga palju rohkem selliseid rikkumisi, kui näitaks nissan sunnyga. Sellest tulenevalt on tekkinud juba stereotüüp: idioodist baierlasejuht.

Ja selle stereotüübi järgi võetakse kahjuks ka kõiki teise inimesi, kes baierlase või mersu roolis on. Tuleb öelda aitäh neile, kes sellise stereotüübi loonud on.

Ja üldiselt avaldused nagu: 'Suht palju korda peatati +40 piires yletamisega, ....' ja
' ... Kuid üks kord päästsin kaa hoiatusega +35 kiirusega - ...' jätavad sinust just sellise stereotüüpide looja mulje, kes kahjustavad nii auto mainet kui tekitavad situatsiooni, kõiki selle autoga sõitvaid isikuid hakatakse poolautomaatselt liiklushuligaanideks pidama, a la:

nää, bemarivend... ossanuga, kus tallab, peame kinni. Või siis 'näe bemarimees... hmm... ei ületagi kiirust... ei tea, kas on laksu all või miskit... peatame kinni ja kontrollime a?'
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#28

Küsimus ongi selles,et liiga palju idioote rikuvad hea auto mainet.Praktiliselt ei möödu ühtegi päeva,kui mõni bumer ei annaks enda olemasolust märku mõne lollusega.Vahet ei ole,kas auto on uus või vanem.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#29

Nõus. Mul oleks Saabifoorumisse ilmselt kordades vähem asja, kui BMW imago natukenegi söödavam oleks :)

Näide elust: Saabi perevaguniga hommikul 8:50 Kaupmehe tänavalt pilgeni umbes Liivalaia tänavale (ehk peateele) keeramine võtab aega ca 5-15 sekundit. Musta toonklaasiga BMW roolis 5-15 minutit. Korduvalt järgi proovitud, kuna veel hiljuti oli peres kaks autot :)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: krss
Siinkohal meenutaks, et sellistest foorumis piiksumistest on algatatud ka Eestis mitmeid uurimisi koos sellele järgnevate repressioonidega ja soovitan tõsimeeli oma postituste kustutamist. Tehke mida oma südametunnistus lubab, aga on asju, mida tuleks avalikult häbeneda või vähemalt mitte neid "reklaamida". Igasugused seaduserikkumised kiiruseületamisest altkäemaksudeni kuuluvad kindlasti nende hulka ja oleks ausalt öeldes tore näha selles osas ka ühtset joont foorumi administreerimisel (mõnes teises foorumis saaks selle "jumalavallatu jutu" eest ajutise bänni ning hoiatava e-maili)
Ma rõhutan veelkord,et ma ei propageeri midagi ega ka piiksu-lihtsalt räägin,nagu asi tegelikult on.Repressioonide puhul võiks mind ju näiteks vägistamise eest ka kinni panna.Ehkki midagi tõestada ei ole aga vahend on täiesti teo sooritamiseks olemas:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#31

Siinse foorumi järgi uurima hakata on võimalik, kuid mitte otstarbekas. Midagi minevikus tõestada ... öelda võid ju, et kõikidele pakkusin, kes võtsid.

Probleemsem muide on aga näiteks ilmselge trahvi väljapressimine; kunagi ammu aastal umbes 93-94 sain Sierraga trahvi Sõle tänaval 83km tunnis "sõitmise" eest. Sel ajal veel talvekumme spetse polnud ning ees olid all mingid Balco klotsimustriga protid ning taga "MS" rehvid. Kell oli 2 öösel. Proovisin pärast, üle 75 km/h oli võimatu selles lumelögas seal sellel konkreetsel juhul liigelda, aga kuhu sa kaebad. Õnneks olid trahvid siis väikesed, kuigi üle 20km/h lihtsalt juurde keevitada, seda ei unusta küll kunagi. Ning mõned korrad veel, sellises hallis alas. Ehk on kiirema liikumise eest hoiatusi saadud, kuid paar korda ka mittemillegi eest "lihtsalt" :(

Samas saabiga olen ainsamal korral lubadest ilma jäänud mingis eriti tobedas 50 alas 72'ga, kus lai tee ja nähtavust küll. nüüd huvitabki, see seaduse osa, kus vastav ametiisik võib (!) lisakaristusena peatada ka juhtimisõiguse. Vanasti oli kindel, aastas 2x üle +20, load 1kuu ARK's hoiul. Aga nüüd? See "võib" on üks eriti laialivalguv mõiste.

PS. Vägistamise korral, kui ohver teatab 5 aastat hiljem, et teda vägistati, mis edasi toimub?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#32

Krss-l on õigus, isegi kui patt väga suur pole, ei ole hea mõte seadusega vastuolus tegevustest foorumis kirjutada....
Algsesse teemasse tagasi tulles ei ole mind korrakaitsjad SAABiga eriti tülitanud. Ainuke kord oli millalgi eelmisel sügisel, kui sain suulise hoiatuse kinnitamata turvavöö eest.... aga kui vahel kinnitamata turvavöö välja jätta, pole neile ka põhjust andnud.
Viimase trahvi sain millalgi 2005 aastal, kui tabasalus vahetult peale asula märki mõõdeti vist 78km/h. Selle koha pealt on siiani väike okas hinges, kas ikka oli minu kiirus ja kas ikka peale asula märki, kuna sõidan seda teed iga päev ja on harjumus juba enne märgi nägemist jalg gaasilt maha võtta. Tõenäoliselt tekkis sama kahtlus ka korravalvuritel, kuna alguses oli jutt selline, et niiviisi kihutades sõidan veel ennast või teisi surnuks, aga kui autos neile oma kahtluste kohta sama juttu rääkisin, siis tehti lõpuks minimaalne trahv. Aga kes seda täpselt teab, kas lootsid, et üritan altkäemaksu pakkuda, lugesid ridade vahelt, et suurema trahviga uuriksin võimalusi oma kahtlustele kinnituse otsimiseks või said lihtsalt aru, et tegemist pole liiklushuligaaniga;) Niipalju sellest õppisin, et nüüd vaatan alati enne asula märki spidomeetrit.
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#33

Laupäeva õhtul sai enda lollusest ilma kindlustuseta ringi cruisitud (2 päeva üle)...
Vabaka ja Männiku tee ristil haakis sinakas auto sappa, vilkureid oli näha viljandi mnt ristil, tõmbasin sinna samasse kohe ka tee äärde.
Kutsuti viisakalt autosse ja hoiatuseks tehti 240 krooksu trahvi ka ning lubati liiklemist jätkata.

Selle ca 10 min jooksul, mis trahvi vormistati, jõudis tädi kõrvalistmel ca 50 auto numbrid sisse toksida (kell oli ca 23 õhtul) :)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#34

Noh kui zhiguliga johmase peaga (õigemini täis nagu maakera) sõites, olles noor ja loll ja pohhuist ja seejärel 150 rubla AM-ks makstes, siis...loopige mind kividega, aga viimaseks selliseks see jäigi. Nii alko kui AM-i suhtes.
Ka mul kehtib sisemine teo ja tagajärje seadus, igal riskil on oma hind ja mina olen seda valmis maksma täies seaduslikus mahus, mis tähendab seda, et teatud riske ma lihtsalt ei võta. Simple as that.
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#35

Mersuga sõites on ühe korra keset Sõpruse pst maha võetud, kuna politseile ilmselt ei meeldinud, et ma nendega valgusfoori tagant startides võidu tegin :P Aga see lõppes ka sellega, et vaadati korra aknast sisse ja lasti siis edasi sõita :freak: Saabiga sõites pole veel tülitatud.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#36

Algselt postitas: napoleon

Viimase trahvi sain millalgi 2005 aastal, kui tabasalus vahetult peale asula märki mõõdeti vist 78km/h. Selle koha pealt on siiani väike okas hinges, kas ikka oli minu kiirus ja kas ikka peale asula märki, kuna sõidan seda teed iga päev ja on harjumus juba enne märgi nägemist jalg gaasilt maha võtta. Tõenäoliselt tekkis sama kahtlus ka korravalvuritel, kuna alguses oli jutt selline, et niiviisi kihutades sõidan veel ennast või teisi surnuks, aga kui autos neile oma kahtluste kohta sama juttu rääkisin, siis tehti lõpuks minimaalne trahv. Aga kes seda täpselt teab, kas lootsid, et üritan altkäemaksu pakkuda, lugesid ridade vahelt, et suurema trahviga uuriksin võimalusi oma kahtlustele kinnituse otsimiseks või said lihtsalt aru, et tegemist pole liiklushuligaaniga;) Niipalju sellest õppisin, et nüüd vaatan alati enne asula märki spidomeetrit.
Mul juhtus 2005a. sarnane lugu, sõitsin 50 märgi all radarisse ja politseinikud näitasid mulle 88km/h. Eks ma siis ütlesin neile, et ei jää mul muud üle kui leppida nende poolt näidatud numbriga, aga nõus sellega pole. Olin valmis protokollile alla kirjutama, et ei nõustu mõõdetud kiirusega. Kuid siis politseinik leebus, öeldes "mis ma sinuga ikka teen ja ära enam nii kiiresti sõida!" Mul on siiani väike kahtlus, et vahest nad tuunivad omi "taksomeetreid"
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#37

Esmalt: igasugune altkäemaks on jama - ise ei anna ega võta (tudengid teinekord eksamitulemust osta püüdnud küll).

Aga hea lugu oli kunagi vana jaapalasega. Karlova vahel kiirustades sai kraapsuga võrdselt ristilt poliisi paremalt käelt liikuma hakatud ja kähku piirkiiruseni (või marginaalselt üle) kiirendatud. Kohe värvimuusika sabas. Load, puhumine, kindlustus, tehnopass, jne .. kõik korras. Küsiti apteeki näha - olemas, tõkiskingad ja kustuti ka olemas, käis ringi ümber auto:rehvimustrit on, mõlke ja roostet ple, isegi numbrid puhtad ja tuled põlevad, ohkasid siis ja soovisid head reisi. Aga trenni jäin selle jura pärast 15 minti hiljaks.
Marr2000
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 16, 2006 17:51
Asukoht:
Auto:

#38

Egas jah,korrakaitsjate vastu ei ole ühtegi pretensiooni,1 korra on puhuma pandud reidi käigus(kõik võeti läbi).,trahvi pole ka kunagi saanud(ptüi*3)Võeti vana ford escortiga vahele,polnud ülevaatust ega kindlustust.Rääkisin rahulikult ära mis põhjusel ja öeldi:vaata et sa homme sellega meie silma alla ei satu,teeme kohe 1500 krooksu ära:nono:
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#39

Pole kunagi kinni peetud. Mitte ühegi teise margiga, ei usu, et nüüd SAABiga peaks seda juhtuma. Üldjuhul peetakse ikka siis, kui märgatakse midagi erinavat tavaliiklemisest või on LE rikkumine (ei tohi ilma põhjuseta kedagi peatada, ega tülitada).
Olen läbi sõitnud üle poole Euroopast, põhjamaad, L- Ameerika (Argentiina, Chili, Peruu) ja kinni peetud pole mind kusagil.
Ja siis eksisin Lasnamäel ära, sõitsin ühesuunalisel tänaval vastassuunas ja politsei tuli vastu. Ei hakanud minuga riidlema, noomisid küll. Eksinud loomake suunati eskortides õigele teele (st aadressile. Ise poleks sealt enam välja tulnud).
Ühel hommikul enne tööleminekut "puhusid kõik", mina ka.
SAABiga pole puhunud ega eksinud. Ei ole raske jalaga ka, kuigi tahaks...
Rootsis kiirteedel kihutasin küll, kui oma SAABi järel käisin, et mitte laevast maha jääda.
mutjuki
Postitusi: 47
Liitunud: T Mär 20, 2007 10:45
Asukoht:
Auto:

#40

Algselt postitas: napoleon

Mul on siiani väike kahtlus, et vahest nad tuunivad omi "taksomeetreid"

Kes usub, kes mitte, kuid kiirusmõõtmis seadmeid kalibreeritakse väga löhikese aja tagant ja ainus inimene, kes seda seadet "tuunida" saaks, oleks just ja ainult see kalibreerija. See omakorda tähendaks seda, et selle "tuunitud" seadme vilju maitseks kõik liiklejad. Teiseks - pole mõtet seda seadet tuunida, kuna paljude liiklejate jaoks ei tähenda kiiruspiirangud ja muud liiklusmärgid midagi!

Tarmo
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#41

Algselt postitas: mutjuki
Algselt postitas: napoleon

Mul on siiani väike kahtlus, et vahest nad tuunivad omi "taksomeetreid"

Tsitaadis võiks näidata ikka tsiteeritava teksti autori... minu nimi on seal täiesti kontekstiväline.
Kes usub, kes mitte, kuid kiirusmõõtmis seadmeid kalibreeritakse väga löhikese aja tagant ja ainus inimene, kes seda seadet "tuunida" saaks, oleks just ja ainult see kalibreerija.
Eksid. Kui seadmel kaamerat pole, siis nagu keegi eespool juba ütles, saab "tuunida" ka nii, et näidatakse eelmise rikkuja kiirust.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#42

Algselt postitas: napoleon
Tsitaadis võiks näidata ikka tsiteeritava teksti autori... minu nimi on seal täiesti kontekstiväline.
OT: Minu viga ilmselt... Seal oli osa tag'e puudu, ja ma pisut editeerisin ja jätsin välimise nime alles...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta