2. leht 9-st
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Juun 13, 2007 22:53
Postitas iroman
Algselt postitas: pva
Kust said armatuuri kellad?
Jube hea masin tuli välja!
Speedpartsilt:headbang:
Tänan väägade:D
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Juun 13, 2007 23:12
Postitas iroman
Algselt postitas: 819ATP
Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul
Aga nüüd on põhjus olemas miks kindlalt km vaatama või sõitma minna lausa.
1,8 oli maksimum.Miks ta alla läheb?Huvitav küsimus,peaks asjaosalise käest küsima.Võbla jääb kütusepump lahjaks ja detonatsiooni vältimiseks lastakse boost alla.Või jääb Trionic5 jalgu.Spekuleerin...
Eufooria ilmselt hägustas teamahimu
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Juun 13, 2007 23:37
Postitas TROLL
OHOOOOOO!!!!
see on juba midagi minu maitsele, eriti dyno graafik, loodan, et järgmisel aastal suudan juba vastu astuda, see aasta lihtsalt ei jõua enam, sõita tahaks ju kah natuke, mitte ainult ehitada:evil:
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Juun 13, 2007 23:42
Postitas Pootsman
Mis värk sul kaanetihendiga on, et vaja pidama saad nüüd? Saabil on originaal metallist või jääb nõrgaks 1.8bari pealt? (Üle pika aja üks auto mis tekitab paljalt jutust ja piltidest efooriat

)
Ai, sul sisese WG-ga vurr. See selgitab seda langust graafikul mis võib tuleneda boosti langusest (samuti spekuleerin). Sisemine WG ei hoia maksimaalset rõhku lõpuni.
Aga noh, see langus on pisike kui aus olla. palju sa ikka üle 6000rpm lased ja vaevalt sa ka 80NM langust reaalselt tunned.
Mul Opelil on turbo surnud ala 5000rpm pealt ja graafik näeb lausa rõve välja lõpust.
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 0:05
Postitas iroman
Algselt postitas: 819ATP
Mis värk sul kaanetihendiga on, et vaja pidama saad nüüd? Saabil on originaal metallist või jääb nõrgaks 1.8bari pealt? (Üle pika aja üks auto mis tekitab paljalt jutust ja piltidest efooriat

)
Ai, sul sisese WG-ga vurr. See selgitab seda langust graafikul mis võib tuleneda boosti langusest (samuti spekuleerin). Sisemine WG ei hoia maksimaalset rõhku lõpuni.
Aga noh, see langus on pisike kui aus olla. palju sa ikka üle 6000rpm lased ja vaevalt sa ka 80NM langust reaalselt tunned.
Mul Opelil on turbo surnud ala 5000rpm pealt ja graafik näeb lausa rõve välja lõpust.
Hoiame natuke aega sel tihendil silma peal;)
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 8:46
Postitas uhti
Vot see on auto!
Endalgi mingi märg unistus sarnane 9000 valmis teha aga see saab olema suht pikk projekt ja sellist jõudu vist ei saaks kindlasti.
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 10:15
Postitas Executive
Algselt postitas: iroman
Tere,Rahvas!
Mõtlesin,et panen oma pereauto ka siia üles...
JUHTUSKI

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 10:54
Postitas Cyber
Tjah, see auto oleks Saabfestivalil olnud täitsa arvestatav eksponaat. Seal tonniseid sisuliselt polnudki. Näituse päeval vast mingi 10-12 tükki ainult ja ei tundunud ükski neist sellel tasemel olema. Trackday ajal paugutasid mõned küll päris vihaselt, aga no silma järgi mina küll jõudu hinnata ei oska. Muuseas jõunumbrid siin on suuremad, kui väljanäitusel olnud GT3 klassi 9-3SS-il (sel oli küll 2.0 mootor seal, 550hp). 800 hp-d arendaval PA Racingu 9-3x4R-il on sisse ja väljalaske klapisuurused täpselt vastupidi siinsega. Sisse suuremad ja välja pisemad... Kas siin on kirjaviga või ongi teistpidi?
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 12:47
Postitas iroman
Algselt postitas: Cyber
Tjah, see auto oleks Saabfestivalil olnud täitsa arvestatav eksponaat. Seal tonniseid sisuliselt polnudki. Näituse päeval vast mingi 10-12 tükki ainult ja ei tundunud ükski neist sellel tasemel olema. Trackday ajal paugutasid mõned küll päris vihaselt, aga no silma järgi mina küll jõudu hinnata ei oska. Muuseas jõunumbrid siin on suuremad, kui väljanäitusel olnud GT3 klassi 9-3SS-il (sel oli küll 2.0 mootor seal, 550hp). 800 hp-d arendaval PA Racingu 9-3x4R-il on sisse ja väljalaske klapisuurused täpselt vastupidi siinsega. Sisse suuremad ja välja pisemad... Kas siin on kirjaviga või ongi teistpidi?
Krt,juhtub jah,et mõnikord läheb sassi,milline su parem käsi vasak on:wtf::red: Ikka välja 34 ja sisse 32(või siis vastupidi)nagu pildil näha.
See 550hp 590nm oli ilmselt punane Anders Weglin Racing
9SS:head:
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 13:22
Postitas Cyber
Algselt postitas: iroman
See 550hp 590nm oli ilmselt punane Anders Weglin Racing
9SS
yep, tema ise..

Muuseas näeb seda autot ka 12. augustil Pärnus..

Sry OT pärast
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 13:31
Postitas TFK
Mnjaaaa suur-suur respect sellistele meestele kel jaksu ja pealehakkamist,ka mina ootasin suure huviga seda teemat siia ja alustuseks lugesin 2 korda järjest läbi

Loodame et Härra jõuab ka kokkutulekule ja kiirendusele

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 13:45
Postitas iroman
Algselt postitas: uhti
Vot see on auto!
Endalgi mingi märg unistus sarnane 9000 valmis teha aga see saab olema suht pikk projekt ja sellist jõudu vist ei saaks kindlasti.
SAAB küll.Tahe määrab

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 13:47
Postitas iroman
Algselt postitas: TFK
Mnjaaaa suur-suur respect sellistele meestele kel jaksu ja pealehakkamist,ka mina ootasin suure huviga seda teemat siia ja alustuseks lugesin 2 korda järjest läbi

Loodame et Härra jõuab ka kokkutulekule ja kiirendusele
Tänud.Tuleb kihutama küll
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 15:29
Postitas uhti
Algselt postitas: iroman
SAAB küll.Tahe määrab
Mitte ainult tahe.Eks ikka raha paneb suurelt jaolt piirid peale.
Nii ümmarguselt arvan,et sul siia autosse oma 100-150
tuhat sisse pistetud.
Aga väga vinge auto

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 14, 2007 16:24
Postitas iroman
Algselt postitas: uhti
Algselt postitas: iroman
SAAB küll.Tahe määrab
Mitte ainult tahe.Eks ikka raha paneb suurelt jaolt piirid peale.
Nii ümmarguselt arvan,et sul siia autosse oma 100-150
tuhat sisse pistetud.
Aga väga vinge auto
Jään ikka tahte osas endale kindlaks.Kui on tahet,leitakse ka võimalused.Kindlasti peab millestki paljustki loobuma,kui om tegemist low budgetiga.
150 tuhat on sisse pistetud küll.Mootorisse:P
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: L Juun 23, 2007 12:59
Postitas Trionic
Naljakas on tööjuures kuulata paljude kundede kommentaare,et "näe, lõpuks on eestisse ka tekkinud tuunitud tonnine". RedMonster on juba aastaid siin olemas olnud ja kõik need aastad ka kõige tuunitum,võimsam,kiirem(või laialim) olnud. Iga aasta on toonud järmise leveli,järgmise stage.Eks varsti tuleb vist kere kallale asuda,võimsust juba on,pidureid ka piisavalt.Tonnise ülivedel kere läheb varsti pooleks kiirendusel:nono:
Suur respekt autole ja veelgi suurem tema omanikule:head:
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Juun 27, 2007 1:30
Postitas iroman
Algselt postitas: Trionic
Naljakas on tööjuures kuulata paljude kundede kommentaare,et "näe, lõpuks on eestisse ka tekkinud tuunitud tonnine". RedMonster on juba aastaid siin olemas olnud ja kõik need aastad ka kõige tuunitum,võimsam,kiirem(või laialim) olnud. Iga aasta on toonud järmise leveli,järgmise stage.Eks varsti tuleb vist kere kallale asuda,võimsust juba on,pidureid ka piisavalt.Tonnise ülivedel kere läheb varsti pooleks kiirendusel:nono:
Suur respekt autole ja veelgi suurem tema omanikule:head:
Gurudele tänud:notworthy: muidugist.
Mis seal salata masin sai oma esimese "laksu" 2002 aprilli 21.kuupäeval.SQR-I stage4 soft imes peaaegu stock konditsioonis(v.a.3"väljalase,sportkat+cotton-green filter)
mootorist 310 hp 470nm nigu niuhti.Nigu niuhti tapeti testsõitude ajal ka poolsurnud sõlmed nagu:
1.TDO4HL-15T
2.Mootoripadjad
aga nägu läks ikka naerule küll ja kärbes hammustas.Siis ma veel ei saanud aru,millele(kellele) ma sõrme andsin.Alles 2005juuli 23.pääsesin uuesti altari ette(dyno;)Siis rämeda ülelaadimise(riistvara peaaegu vastavuses,puudusid vaid ümaramad nukad) tagajärjel (2,3bar) sunniti Punane Monstrum tööle.Tulemus 420hp500nm.Hiljem oktoobris tegi saale vändale kalla-kalla.300 000 km läbisõitnud "näppimata" mootorile oli see liig,mis liig.Siis mindigi mootori kallale.täpselt nii nagu nüüd käigukasti kallale minnakse:evil:Mitte et see juba laiali oleks.
Muidugi kivi minu kapsaaeda,et olen hoidnud madalat profiili;võtsin ühel hetkel lihtsalt sellise hoiaku,et ei presenteeri looma enne maagilist 500hp-d,noh ja laiali olemise põhjus on lihtne.Koostööpartnerite mõningane geograafiline eemalolek ja muidugi ülemäärane hõivatus.Ei olnud me neile mingi number1proioriteet;)Ehk siis:pikka meelt ja kannatlikkust nõuab põllumehelt põld:wise:
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Juun 27, 2007 16:53
Postitas iroman
Nii.Poolteist kuud tagasi said tellitud AEZ Xylo veljed.7,5x18" 4x108 ET 35.Tänu kohalikele "tarnijatele" on kõpuks väike lootus,et võib-olla järgmisel nädalal tuleb partii kohale


:wtf::evil:Siis saab lõpuks ka suured pidurikettad ette installida.Ei pidanud vastu,panin papud virtuaalselt jalga:love:
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: K Juun 27, 2007 17:54
Postitas eston21
assa nugis. ei jõua kokkutulekut ära oodata, et seda peletist näha
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: N Juun 28, 2007 15:36
Postitas Salenga
Mis siin ikka öelda kui et filigraanselt timmitud masin:headbang::thumb::headbang::thumb::headbang::thumb:
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: R Juun 29, 2007 4:13
Postitas iroman
Algselt postitas: Salenga
Mis siin ikka öelda kui et filigraanselt timmitud masin:headbang::thumb::headbang::thumb::headbang::thumb:
Tänab küllaga.
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: R Juun 29, 2007 8:58
Postitas TFK
Pole lihtsalt sõnu!!!!!!
ja need veljed:love:
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: R Juun 29, 2007 10:25
Postitas pva
Väga ohtlikult nakatav masin tuli välja. Ja Iroman ise on kaa ohtlik selle turboinfektsiooni kandja. Teda tuleks kuidagi isoleerida.
Mul ilmuvad ohtlikud mõtted tarnida 9000 mõni stageiga kohe või eriti ohtlik mõte low-budget pereauto projektist BMW 745 E23...
Oh shaitan-shaitan!
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: R Juun 29, 2007 10:45
Postitas Maandy
Sai ka täna 29.juuni hommiku ära nähtud oma silmaga see tonnine enda 9-5 saabianti juurde viiés seisis see ukse taga aga peab mainima et eriliselt ilus on see ikka küll. Kummarus et oled viicinud teostada töid ja ma pooldan sinu arvamust tahtmise osas et kui tahet on siis saab tehtud kuna endal koguaeg unistuseks ameeriklane olnud siis sai ka märtsis ostetud üks ära ja selle ehitamine praegu käigus et näha mida V8-l on pakkuda.
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Postitatud: R Juun 29, 2007 14:12
Postitas iroman
Algselt postitas: pva
Väga ohtlikult nakatav masin tuli välja. Ja Iroman ise on kaa ohtlik selle turboinfektsiooni kandja. Teda tuleks kuidagi isoleerida.
Mul ilmuvad ohtlikud mõtted tarnida 9000 mõni stageiga kohe või eriti ohtlik mõte low-budget pereauto projektist BMW 745 E23...
Oh shaitan-shaitan!
Kindlasti oled
http://www.jkracing.nu/ ringi kolanud.Ajab sul lihtsalt suunurgast ila tilkuma.Tegelikult Turboviirus Positiivne ehk T-viirus+ sobiks "saabihuvilise" asemele küll:love: Isoleerida on juba hilja.Epideemia LEVIB vääramatu jõuga.
Mul on haiguse viimane staadium, lastakse varsti haiglast koju,et saab rahulikult sugulaste ja perega hüvasti jätta:evil:
Lisatud failid