2. leht 4-st
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: E Juul 09, 2007 23:56
Postitas kull
Nael kummi ja siledaid teid ka müüja poolt! PS pildid on tõesti paremad kui Mul,pean vist foto konsuldatsioonile tulema.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: T Juul 10, 2007 0:42
Postitas Skybound
Algselt postitas: kull
Nael kummi ja siledaid teid ka müüja poolt! PS pildid on tõesti paremad kui Mul,pean vist foto konsuldatsioonile tulema.
Tänud ka müüjale

Piltidest niipalju, et kvaliteedist läks suur hulk kaduma neid foorumi reeglitele vastavusse viies. Tegu muide sõbra peegelkaameraga, ise ei tea fotondusest muhvigi
Vahepeal käidud Troostis käigukasti näitamas ja mehed tuvastasid, et midagi fataalset ei tohiks lahti olla. Soovitati vahetada käigukastiõli, restartida soft. Kahjuks oli troostlastel nii kiire, et ei saanud mahti muude teemade kohta uurida, veel vähem niisama lobiseda. PS: ma pole päris kindel, aga minu autoga tegeles vist Iisak

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: T Juul 10, 2007 8:08
Postitas iisak
Kui nüüd midagi ei tööta enam siis võid üsna kindel olla,et mina:drink:
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: T Juul 10, 2007 8:49
Postitas Cyber
Algselt postitas: SkyboundPiltidest niipalju, et kvaliteedist läks suur hulk kaduma neid foorumi reeglitele vastavusse viies. Tegu muide sõbra peegelkaameraga, ise ei tea fotondusest muhvigi
OT: Kõtt, ega pisemaks tehtud pilt ei pea veel kvaliteedis kaotanud pilt olema..

Töövahendid peavad õiged olema. Me lubame niigi hiiglasuure mahuga pilte üles laadida võrreldes paljude teiste kohtadega, niiet mõõtude vähendamine ei tohiks küll erilist kvaliteedikadu tähendada...

Ja kui veel kusagil mujal pilte hoida, siis ei ole seda meiepoolset piirangut ka..

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: T Juul 10, 2007 14:55
Postitas Skybound
Algselt postitas: Cyber
OT: Kõtt, ega pisemaks tehtud pilt ei pea veel kvaliteedis kaotanud pilt olema..

Töövahendid peavad õiged olema. Me lubame niigi hiiglasuure mahuga pilte üles laadida võrreldes paljude teiste kohtadega, niiet mõõtude vähendamine ei tohiks küll erilist kvaliteedikadu tähendada...

Ja kui veel kusagil mujal pilte hoida, siis ei ole seda meiepoolset piirangut ka..
Hmmm.... fotod on lingitud Photobucketist ja väiksemaks tegin nad, kasutades BBkoodi. Seega piksleid vähendati vastavale suurusele ja tulemuseks on see, et originaalil diagonaalsed ja ümarad jooned muutusid sakiliseks

Mingi progega saaks kindlasti vältida seda, aga pole see ka nii tähtis.
PS: äkki oleneb sakilisus ka arvutiekraanist, läbi mille ma neid pilte näen

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: T Juul 10, 2007 15:32
Postitas Cyber
Ekraanist kindlasti ei sõltu. Ja ma usun, et pilt saaks parem, kui sa ta mingit adekvaatset pilditöötlusproget (photoshop, gimp jt) kasutades sinna 640x480 suurusesse surud ja siis ilma bbkoodi "vähendusabita" lingid..

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: N Aug 23, 2007 23:50
Postitas Skybound
Aeg teha väike vahekokkuvõte... kriban siia üles asjad, mis vahepeal tehtud. Juhul, kui kunagi auto müümiseks läheb, siis saab potentsiaalne ostja siit ilusa ülevaate (loomulikult kogun ka tshekke hooldustest). Samas ega autot veel müüma ei kipu, kaugel sellest
Asjas tehtud siis VM-is, säilitamaks hooldusraamatu korrektset täitmist. Panen hinnad juurde, võibolla mõnele tulevasele Saabisõbrale kasulik vaadata, palju pappi on vahetevahel vaja margiesinduses välja käia
* varuvõti (kasko nõudmisel) ~1750.- + töö
* signalisatsioon (kasko nõudmisel) ~5180.- + töö
* bluetooth handsfree 1990.- + "põsk" ~1570.- (päris kirves põsk

) + töö
* uus SID ~5714.- (ei leidnud kahjuks odavamat remonditut

) + töö
* a-pillari uus kate (vanal olid augud sees) ~700.- + töö
* kastiõli + mootoriõli/filter ~2100.- + töö
* konditsioneeri täitmine ~400.- + töö
* ostetud kaubavõrk, nahkistmehooldus & veel mitteolulist nipet-näpet ~800.-
Lisaks tehtud VM "väikehooldus" profülaktika mõttes (138'000 peal) ja automaatkastile lastud uus soft. Paraku on kastil ikka "jõnks" sees vahetevahel, nii et see teema on veel õhus. Kõik puhta töö hinnad kokku pluss veel väike diagnostika/kontroll Troostis teeb ligemale 5k. Samas on enamus asju ju investeerimine mugavusse, mitte hädavajalik remont
Plaanis: tagapamper korda ja värvimisse. Kui Romza käest saan tagaspoila, siis see ka peale. Endiselt teeb muret juhipoolne el.peegel, mis nüüd "väristab" kuidagi hädiselt ka niisama regullimisel. Lisaks on ilmunud väike login esisilda, vahel on tunda naljakalt läbi rooli väikest "loksu". Sellega vast kannatab veel oodata.
Huvitav, kas värskelt installitud SID peab kauem vastu, kui tehase originaal?

Ehk on tehtud mingeid muutusi tootmisel ja järelturu SID-id on vastupidavamad

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Aug 24, 2007 12:16
Postitas Cordis
tsiisas... SID 6 kilo . püha püss.
miks see nii kallis oli ?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Aug 24, 2007 12:37
Postitas Skybound
Algselt postitas: Cordis
tsiisas... SID 6 kilo . püha püss.
miks see nii kallis oli ?
Tjah, päris kirves

Foorumist oli läbi käinud, et hind 5k ringis. Ei tea, kas aastakäigust ka hind sõltub.... tean näiteks, et ka MY2002 ja MY2003 on erinevad SID-id.... oleks saanud 2002 oma 3x odavamalt muide, aga ei sobi

Igaljuhul küsisin vana endale tagasi, seda annab veel remontida.... et siis nagu varuvariant. Samas eeldan siiski, et uus SID kestab vähemalt seni, kui auto minu käes on.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Aug 24, 2007 13:03
Postitas Helix
Peast ei mäleta, aga MY2003 SID maksis VM koos vahetusega loetud kroonid alla 5000.-
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Aug 24, 2007 13:22
Postitas Cordis
võimalik et siis aastakäik lisab krõbedust.
mu tõll'00 sai 2.5ga
liiga hull tõus nagu
uued masinad vöiksid siis olla vähemalt nii et need SID id ka peavad, et ei pea vahetama

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Aug 24, 2007 14:16
Postitas Skybound
Huvitav küll.... Kas VM-is on aset leidnud hull hinnatõus??

Teeninduses autol järgi käies ostis üks sell minu kõrval varuosamehe käest Saabi orig. nahahooldusvahendi ja kuuldes hinda 400+ eeku (numbri pealt ei mäleta), siis jäi karp lahti. Nii ostjal kui minul - kuna kuu aega tagasi, kui ise ostsin, siis oli sama pudelike veel hinnaga 300 krooni...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Aug 24, 2007 14:58
Postitas Cyber
VM tegi vahepeal päris korralikke hinnaalandusi. SID-e ja DI kassette sai sealt pea poole hinnaga. Ehk sattusid siin "odavalt saanud" inimesed sellisel hetkel sinna?
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: E Okt 08, 2007 19:21
Postitas ssilverr
Ai kurjamit ilus on see 9-5 välimuselt, eriti meeldib sedaan kerega isend, linnavahel vaatan ja vaatan, vaikselt suunurgast tatti kohendades

, meeldib isegi rohkem kui enda kasutuses olev 9-3 SS aga sisemus on natukene liiga saab minu veel vähe arenenud saabi meele jaoks.
Aga muretuid kilomeetreid edaspidiseks ja madalat lendu.
A üks asi on veel, et mis peaks ise omal nahal järgi proovima, et kõi räägivad et 9-5 iste on mugavam kui 9-3 -el, kurja see on isegi väga mugav võrreldes igasuguste teiste masinate tugitoolidega, kui hää siis veel 9-5 -es võiks olla

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: E Okt 08, 2007 19:32
Postitas Skybound
Ise ka sedaanipede

Kuigi 9-5 Aero (ja eriti veel Hirschi) kaubalennukid oma spoilade/tiibadega on ka ikka väga muljetavaldavad. Istmetest niipalju, et võõrale vajab harjumist massiivne külgtugi. Mõned on isegi kurtnud, et iste on kitsas ja ahistav

Puhtalt harjumise asi, kurvides on jällegi parem. Ja mõnusalt pehmed on nad küll.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: T Okt 09, 2007 21:00
Postitas MaxPower
saabi istmed on tõesti head...kuigi ega ei saa ka midagi halba bmw comfort istmete kohta öelda.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Okt 12, 2007 22:38
Postitas Skybound
Väike appdeit! Eile sai mu rootslanna kingituseks väikse ilukuuri Rävala tn. Värvilistes, mille tänane torm muidugi väljapoolt taas pea olematuks muutis. Tehti ka põhjalik sisepuhastus koos nahkistmete hooldusega. Peab tunnistama, et nahapuhastuse/hoolduse suhtes vahet ei olnud - ise olen originaalvahendiga sama head tulemust saavutanud. Samas suvised pigiplekid tekstiilmattidelt suudeti küll nii välja saada, et märkigi ei jäänud järgi
Tehtud ka mõned pildid. Alates soetamisest on saanud uue värvkatte mõlemad pamprid. Tagumine oli juba ostes katki ja kriimustatud, esipampri suutsin aga ise võõras parklas vastu äärekivi ära rihtida

Õnneks kasko korvas sellest poole. Lisaks veel paigaldatud Hirschi tagasirm, mis allpool pildidl näha. Tänud Romzale!
Eelnevalt oli juttu Nokia CK-7W hands-free paigaldamisest, siin ka illustratsioon. Kiidusõnad VM meestele, kes paigaldasid VOL ja muid funktsioone sisaldava vastuvõtunupu kõige käepärasemasse kohta, mis välja mõelda annab - kesklukunupu kõrvale. Ei tarvitse kätt isegi käetoelt kergitada, et kõnele vastata saaks. Samas mikker pandi peegli taha lakke, kõrvalistujapoolsesse külge. See koht oleks võinud parem olla, kui kunagi endal viitsimist, ehk tõstan ümber juhi pudrumulgule lähemale.
Sellel pildil paistab ka brand-new kummimatt, sai toodud ring Vikingist ja maksis 1330 raha. Vastupidiselt tekstiilifännide soovitustele arvan siiski, et kumm on praegu parem - on ikka puhtam ja kuivem tunne

Kahju hakkab nendest heledatest pehmetest mattidest, see on ikka räme, missugune muda on maas praegu mõnes kohas. Ja ükspäev õnnestus astuda pimedas koerasita sisse, mille rõõmsalt ka salongi sisse tõin ja pärast sama rõõmsalt pehme mati seest maha küürima pidin

Niipea kui auto nüüd suurpuhastusest kätte sain, rändasid kummikad asemele ja minu arust ei näe beezh kummimatt põrmugi halvem välja
Väike galerii autost ka veel.
SAAB vs TEOTAHE
SAAB vs "SUPERFAST 9"
SAAB vs SÜGIS

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Okt 12, 2007 23:45
Postitas Jürgen
Väga kena auto, huvitav kas NG'le pakutakse ka seda handsfree komplekt VM'isi?
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: R Okt 12, 2007 23:54
Postitas Skybound
HF on loodud ikka vastava telefoni jaoks, paigaldada saab seda aga pea ükskõik mis autole. Iseasi, kas näiteks autoraadio toetab (kõne läbi audiosüsteemi kõlarite). Kui ei ühildu, siis saab paigaldada eraldi kõlli ja see reeglina HF komplektis ka olemas. (Hmm, minu oma jäi vist kuhugi VM-i vedelema

). See komplekt näiteks ostetud Elioni esindusest - tõsi, ühildub ta üsna paljude Nokkija telefonidega. Ainuke asi, mis VM-ist pärit, on see põsk ehk alus, kuhu juba telefonitootja vastav hoidik külge kruvida.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: K Nov 12, 2008 21:26
Postitas Skybound
Vahepeal mõndagi toimunud jälle, nii positiivset kui negatiivset! Teen siis ka kokkuvõtte viimasest aastast, et siinses eluloos suuri lünki ei oleks:
- kevadel vahetatud Troostis tagumiste poolraamide puksid
- paigaldatud tagumise akna kondimootori jõul töötav rulookardin, millest pikem jutt
siin;
- sai proovitud SmartService parkimismõlkide väljasilumise teenust, pikem jutt
siin;
- üks kaubik sadas kevadel perra sisse väiksel kiirusel

Eelmisel aastal enda kulu ja kirjadega ülevärvitet pamper läks uuesti värvimisse ja liist pandi kinni, õnneks muid vigastusi ei olnud.
- lisaks suutis suvel kuskil parklas keegi võõras salaja esitiiva ära rihtida

Tekkinud kriim ja mõlgike olid nii väikesed, et märkasin seda alles kodus.... aja siis veel pärast tonti taga, potentsiaalseid parklaid oli kah mitu terve päeva jooksul. Siinkohal abiks kasko.
- tehti 150k täishooldus VM-is, peale õlivahetuse vahetati salongi- ja õhufilter ning küünlad.
- suve lõpus enne Eestist lahkumist hakkas rihmade juures midagi undama. Nüüd oktoobri lõpus vahetati Troostis geneka laager, rihm + rullikud ja undamine kadus.
Suur oli aga üllatus kui uus rihm teel saartelt Tallinnasse maha tuli - täpselt poole maa peal Risti lähistel ja õhtul pimedas

Väga meeldiv väljavaade, eriti kui oled karkudel (murdsin jalaluu 3 nädalat tagasi). (Lisaks olin külmetunud ja väikse palavikuga - täispakett

) Esimese hooga arvasin, et tegu Troosti kalaga, kuna terve kompott oli vahetatud seal vaevalt 2 nädalat tagasi. Rihm ise oli terve ja pärast 20min jamamist sain ta mootori vahelt kätte. Õnneks oli Trionicu number telefonis olemas ja tema soovitatud pamprimehe abiga õnnestus veel sama kuupäeva jooksul Tallinnasse saada.

Lisaks soodsamale hinnale tuldi vastu ka auto toimetamisega Kadaka Troosti järgmisel päeval, sama päeva jooksul leiti aega ka auto korda teha. Suured tänud neile
Ja mis rihma puutub, siis Iisaku sõnul oli rihma mahatuleku põhjuseks otsakaane leke

Ammu teada-tuntud 9-5 probleem (minu autol siiani mitte), mis siis aga nüüd niimoodi tee äärde jättis. Õli "õlitas" rullikud ära ja viskas rihma üle. Ei juhtu vist tihti, aga üheksaviite omanikele hää meelde jätta. Vältimaks selle uuesti juhtumist peaks kaane (ja sellega seoses terve ketimajanduse) lähiajal ette võtma.
Still happy with Saab
EDIT: siin ka pildid sellest harvaesinevast kardinast:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: N Nov 13, 2008 16:35
Postitas mad1
[Ja mis rihma puutub, siis Iisaku sõnul oli rihma mahatuleku põhjuseks otsakaane leke

Ammu teada-tuntud 9-5 probleem (minu autol siiani mitte), mis siis aga nüüd niimoodi tee äärde jättis. Õli "õlitas" rullikud ära ja viskas rihma üle. Ei juhtu vist tihti, aga üheksaviite omanikele hää meelde jätta. Vältimaks selle uuesti juhtumist peaks kaane (ja sellega seoses terve ketimajanduse) lähiajal ette võtma.
Still happy with Saab

[/quote]
NB! aasta lõpuni kettide vahetuseks ekstreempakkumised:) kui räägime vaid ketimajandusest..küsi pakkumist TELLIMUS nr 12930 analoogi!!!:wise:
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: N Nov 13, 2008 23:58
Postitas Skybound
Algselt postitas: mad1
[Ja mis rihma puutub, siis Iisaku sõnul oli rihma mahatuleku põhjuseks otsakaane leke

Ammu teada-tuntud 9-5 probleem (minu autol siiani mitte), mis siis aga nüüd niimoodi tee äärde jättis. Õli "õlitas" rullikud ära ja viskas rihma üle. Ei juhtu vist tihti, aga üheksaviite omanikele hää meelde jätta. Vältimaks selle uuesti juhtumist peaks kaane (ja sellega seoses terve ketimajanduse) lähiajal ette võtma.
Still happy with Saab
NB! aasta lõpuni kettide vahetuseks ekstreempakkumised:) kui räägime vaid ketimajandusest..küsi pakkumist TELLIMUS nr 12930 analoogi!!!:wise: [/quote]
Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem

Mul kusjuures teoreetiline võimalus garantiivahetuseks. Käisin täna VM-is oma murest rääkimas ja tuli välja (mitte just üllatuslikult), et 9-5 8-aastane mootorigarantii otsakaanele ei laiene. Palusin siis aga ketihäält kuulata ja "häält" oli piisavalt, et hooldusraamatust koopia teha ja Rootsi saata

Eks mõne päeva pärast selgub, kas taotlus rahuldatakse.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: K Nov 19, 2008 21:53
Postitas Skybound
Auto VM-ist käes - ketimajandus vahetatud, tehasest sai 100% garantii

Vot see oli nüüd küll üks hea uudis üle pika aja. Kuigi hooldusraamat oli olemas ja Šveitsis korralikult täidetud, ei saanud garantii jätkumises sugugi kindel olla, kuna varasemast ajast oli kuulda olnud mitmeid juhtumeid garantii tühistamistest küll ühel, küll teisel põhjusel. Puudus ka esimese ostja nimi hooldusraamatu avalehel, millest tarvidusest varem siin foorumis on räägitud, oli vaid auto VIN-kood. Sellegipoolest, pärast autoostu sai jätkatud korraliste hoolduste tegemist VM-is korrektsete intervallidega ja palusin täita ka prantsuskeelset hooldusraamatut..... nii "igaks juhuks"

Nüüd tasus see kuhjaga ära. Lisaks pandi veel tasuta karterituulutus-kit, mis olevat kah osa tehase "ketigarantiist", kui paigaldada koos ketisatsiga. Voila!
Õnneks tõestas see ka seda, et auto ajalugu on aus. Jätkan kindlasti hooldusraamatu täitmist, hea müügiargument tulevikuks

Kui mõne aasta pärast üldse enam mingit raha saab hindade massilise languse tõttu. Aga kuna ei suuda leida ka uusimate autode seast mõnda muud, mida tõeliselt omada tahaksin, siis olen selle auto kasutaja veel pikka aega. Nakkus on jätkuvalt kallal....
Siinkohal ka komplimendid mitmele osapoolele - VM-i äärmiselt vastutulelikule staffile ja muidugi ka SAAB-i tehasele, et nende praeguses katastroofilises finantsseisus anti täisgarantii mingile 6-aasta vanusele Eestis vuravale x-autole, mis vahepeal vahetanud nii asukohariiki, registrit kui omanikke. Oleks võinud ju ükskõik millest kinni hakata ja kasvõi garantiiprotsenti mingil põhjusel vähendada. Ei saa unustada ka Anne tn.48 automüüjat, kes tundub ajavat ausat äri.
:drive:
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: K Nov 19, 2008 22:36
Postitas kasparius
Seal anne tn autoaias on ennemgi saabe Sveitsist tulnud, mis on raamatu järgi hooldatud. Samas väga hea hinnaga. Ise oleks peaaegu ostnud kunagi, aga nad ei suutnud mulle õiget tuua.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: K Dets 10, 2008 22:40
Postitas Skybound
Nüüd siis ka juba uus DI operatiivselt paikas

CE tuluke süttis eile õhtul ja tuli jälle teekond Kadaka teele ette võtta. Krt, poolteist aastat sõitis auto ilma suurema hädata, nüüd on kuu ajaga kõik põhilised tüüpvead välja löönud - just nüüd kui ma santlombakas olen ja autot kõige rohkem vajan

Samas positiivne, et DI-ga niigi läks ja veateate andis, muidu oleks ehk kordunud jälle "pimedas-karkudega-maantee-ääres-70-km-Tallinnast" stsenaarium. Nii et lõpp hea, kõik hea, see mure ka nüüd mõneks ajaks murtud. Kassett sai vahetatud pmst järjekorraväliselt, nii et järjekordsed tänuavaldused meestele tulevasest Audacer Teenindusest

Kui hästi joppab, läheb järgmine nädal benapump
Autos siis nüüd ka geps Regio kaardiga, ning talveperioodiks läksid alla Conti 5 uued lamellid 16'' velgedel. Sellest tilulilust kirjutan ehk pikemalt kunagi, kui mõned ilusad talvised pildid õnnestub teha. Seniks mõned südasuvised pildid, mis arvutit korrastades silma jäid.
