2. leht 2-st

süüteluku asukoht

Postitatud: N Aug 02, 2007 21:50
Postitas Eleri
Algselt postitas: napoleon
Algselt postitas: Eleri
Miks on üldse inimestel autos sellised kaassõitjad, kes sellise idiootsuse peale tulevad:wtf: Ei ole minu meelest kaasõitja asi näppida ühtegi sõitmist mõjutavat nuppu/kangi/mida iganes ilma juhi teadmata.

Kord võtsin ühe hääletaja peale, kes konsoolil olevast nupust uksed lukku pani... kehitasin õlgu - kui ta ennast nii turvalisemalt tunneb, siis las olla, aga kui hiljem välja tahtis saada, oli suht nõutu, kui ust lahti ei saanud;)
Hiljuti oli üks tuttav suht lähedal süüte väljakeeramisele. Kui ütlesin, et seal on süütelukk ja sellest oleks soovitav pisut eemale hoida, oli ta suht üllatunud, et süütelukk istmete vahel on.
Ehk siis juhtub ka selliste kaassõitjatega, kes teadlikult ja tahtlikult ei ürita auto käitumist mõjutada. Selliseid, kes teadlikult midagi näppima hakkavad, pole muidugi hea mõte vähemalt esiistmele lasta.

Siis on mul õnneks hääletajatega ka vedanud. Kuigi ma neid aina vähem võtan peale. Kardan:S Samas jah siukest kogemata varianti ei tuld pähe. Arusaadav.

süüteluku asukoht

Postitatud: N Aug 02, 2007 22:31
Postitas TGB
Saab 9000 loodi koostöös Fiat Croma, Lancia Thema ja Alfa Romeo 164 arendusega, mis on tuntud ka kui "Type 4" projekt. Projekti lõpuosas koostöö ei sujunud enam ja lõpptulemuselt on autod küllaltki erineva väljanägemisega, samas on olemas ka ühiseid jooni (Lancia Thema - Saab 9000). Kere, mis on tehtud umbes 155 osast, ühilduvad ainult ca 10 osa. (copy-paste avalehel olevast Saab 9000 ajaloost)
Kui vaid nii väike % kere osadest ühildub siis on küll huvitav et süütelukk Saabi mõistes valesse kohta pandi. Tuues ohvriks turvalisuse ja mugavuse ;)

süüteluku asukoht

Postitatud: R Aug 03, 2007 0:54
Postitas Werdinand
Aga oskab keegi öelda, mis tagajärgi võib automaatkastiga selline süüte välja keeramine põhjustada ja kui see tõesti juhtub (mitte, et proovida tahaks), siis kas jälle käima panemiseks käik neutraalile, starterit ja käik sisse või peaks mingeid muid trikke tegema?

süüteluku asukoht

Postitatud: R Aug 03, 2007 10:00
Postitas miku
üldiselt selle süütelukuga. See on lahe, aga. Peale seda, kui sai soetatud automaatkastiga auto, tekkis situatsioon, kus paremal käel pold enam tegevust. Ehk siis 10 aastat oled paremga koguaeg kangutanud ja siis järsku enam pole miskit taga peale hakata. Raiu või maha. Siis avastasin, et kõige parem on see, kui käsi toetub käetoele istmete vahel ja siis sõrmedega mudid süütevõtme saba, kena nahast lapakas, mõnus pehme mudida :)

Ja süüdet välja keerata sõidu ajal :D kaks korda olen ise hakkama saand asjaga :)

süüteluku asukoht

Postitatud: N Dets 06, 2007 17:44
Postitas ErQ
Algselt postitas: Werdinand
Aga oskab keegi öelda, mis tagajärgi võib automaatkastiga selline süüte välja keeramine põhjustada ja kui see tõesti juhtub (mitte, et proovida tahaks), siis kas jälle käima panemiseks käik neutraalile, starterit ja käik sisse või peaks mingeid muid trikke tegema?

Kunagi aastaid tagasi sai Citroen Xsara-l see lausa mitu korda ära proovitud kuna olen ise pikemat kasvu ja roolis kohendades lükkasin selle "tobeda" kujuga võtme põlvega "off"-i. Ma ei tea kas see õige oli, aga kähku pidurit ja käik "N" peale. Peale seismajäämist läks aga ilusasti tööle ja ei juhtunud midagi. Minu mäletamistmööda juhtusid kõik korrad maanteel ja linnas sõites oleks muidugi segadust rohkem olnud.

süüteluku asukoht

Postitatud: N Dets 06, 2007 20:00
Postitas Jupats
Automaatkastiga ei juhti midagi kui sõidupealt süüde välja keerata. D asendis(mitte käiva mootoriga) liigub auto nagu vabakäiguga. Lukk pannakse peale siis kui võti väljas või P asendis.

Hullem on see, kui sõiduajal D pealt P peale panna.

Minul pole kunagi keegi süüdet välja keeranud. Käekotil koht on kas naise süles või tema jalge ees põrandal.

süüteluku asukoht

Postitatud: N Dets 06, 2007 20:34
Postitas sebastian
Mul klassikul oli kah häda, et süütelukk läks üsna kuumaks. Ei teagi miks, aga pakun, et süüteluku kontaktid osaliselt süüdi. Häda oli selles, et mingil momendil kallas keegi laps oma kokatopsi keskkonsoolile ümber. Ehk said kontaktid häda sellest "kokapesust" :? Pärast seda sai lukku mitu korda parandatud. Suhtelisel nõme konstruktsioon oma hoobadega ja tänu asukohale läks sinna lohku igasugu prahti, mis hakkas hoobade liikumist takistama.
Hea tundus see, et süütelukk oli sedavõrd kulunud, et võti tuli välja igas asendis. Miskipärast meeldis rohkem, kui variant "võti välja ainult tagurpidi käiguga". Ei tulnud mõttessegi, et keegi võiks proovida Saabi ärandada :)
Manuaalkast oli.