2. leht 2-st

SAAB 900 pidurid

Postitatud: K Sept 12, 2007 6:52
Postitas Trionic
Algselt postitas: Mart
No nii. Igaljuhul v6tsin asja lahti ja katsusin uurida milles siis asi. V6iks öelda et piduriklotsid on suhteliselt l2bi. Avastasin ka et see kumm mis on kolvi ymber Vpoolne oli katki.Sai siis see kh 2ra vahetatud.
Aga viga ikkagi yles ei leidnud sest pidurdab ta ikka samamoodi. Samas kui nii v6tta siis ylevaatus on l2bitud ja auto seisma j22b nii et eks seda asja vaatab siis m6ni spets :cool:

Igaljuhul t2nud k6igile:thumb:

Pole sul seal arvatavasti midagi eriti hullu viga.Kui sõidupiduril kolbidel tolmukatted ära vahetad,pidurikettad-klotsid (ka sesupiduri omad)samuti ja käsipiduri mehanismid ära puhastad ja - reguleerid, saab kõik bro.
Ja nagu t8 mainis- taha rakendub ca. 30% pidurdusjõust.Kui sõidad,nagu pensionär,lähevadki tagapidurid käest.

SAAB 900 pidurid

Postitatud: K Sept 12, 2007 8:24
Postitas Mart
Niiet ma pean siis ikka piduritele peale tallama aegajalt jah? Kettad olid kaunis roostes kyll jh :red:

SAAB 900 pidurid

Postitatud: K Sept 12, 2007 21:10
Postitas farmacoma
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: olaviv
kas see on vaid tonnise pidurite iseärasus, et kangutada ei tohi? Ma olen siiani aru saanud, et eriti ühelgi margil ei tohi kolbe kangiga suruda ning mõned mudelid on õrnemad kui teised.
Tonnisel,SS`l,paljudel Audidel,milledel sõidu-ja käsipidur kasutavad samu klotse ,neil ei tohi mingil juhul kolbi sisse suruda jõuga.Teistel sadulatel suru aga.

Kas vanal 900 millel on kässar taga, võib kolvi pitskruviga kokku suruda?

SAAB 900 pidurid

Postitatud: K Sept 12, 2007 21:34
Postitas Viki
võid ainult kergelt pinget peal hoida, samal ajal tagant kruvist maha keerates. sama mis 9000.

SAAB 900 pidurid

Postitatud: N Sept 13, 2007 6:36
Postitas Trionic
Pitskruvi on sellise sadula puhul takistuseks oma kohmakuse tõttu.Kolvi regul.ava jääb jalgu.
Farmakoma ei tabanud mu kirjutatu mõtet:tsitaat:milledel sõidu-ja käsipidur kasutavad samu klotse ,neil ei tohi mingil juhul kolbi sisse suruda jõuga.
Uuemad klassikud jäid mainimata,aga neil ju tonnise pidurisüsteem,seega loogiline jatk.

SAAB 900 pidurid

Postitatud: N Sept 13, 2007 23:53
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: Trionic
Pitskruvi on sellise sadula puhul takistuseks oma kohmakuse tõttu.Kolvi regul.ava jääb jalgu.
Farmakoma ei tabanud mu kirjutatu mõtet:tsitaat:milledel sõidu-ja käsipidur kasutavad samu klotse ,neil ei tohi mingil juhul kolbi sisse suruda jõuga.
Uuemad klassikud jäid mainimata,aga neil ju tonnise pidurisüsteem,seega loogiline jatk.

Aga mis siis juhtub, kui surun? Mis puruneb? Lihtsalt küsin, kuna tegin niimoodi, see oli aga eelmis suportiga. Kas kahjustab tõsiselt?

SAAB 900 pidurid

Postitatud: R Sept 14, 2007 0:26
Postitas tripp
Algselt postitas: NO FEAR


Aga mis siis juhtub, kui surun? Mis puruneb? Lihtsalt küsin, kuna tegin niimoodi, see oli aga eelmis suportiga. Kas kahjustab tõsiselt?

Mina olen kunagi ühel teisel autol niimoodi sadulale prao sisse saanud, kui kolb vähekene viltu kiskus sissesurumise ajal. Ma ei tea, kas Saabil võib samamoodi juhtuda..

SAAB 900 pidurid

Postitatud: R Sept 14, 2007 7:07
Postitas Trionic
Algselt postitas: NO FEAR
Algselt postitas: Trionic
Pitskruvi on sellise sadula puhul takistuseks oma kohmakuse tõttu.Kolvi regul.ava jääb jalgu.
Farmakoma ei tabanud mu kirjutatu mõtet:tsitaat:milledel sõidu-ja käsipidur kasutavad samu klotse ,neil ei tohi mingil juhul kolbi sisse suruda jõuga.
Uuemad klassikud jäid mainimata,aga neil ju tonnise pidurisüsteem,seega loogiline jatk.

Aga mis siis juhtub, kui surun? Mis puruneb? Lihtsalt küsin, kuna tegin niimoodi, see oli aga eelmis suportiga. Kas kahjustab tõsiselt?

Kergemalt surudes puruneb kässarimehanismi ülipeen keere ja kässar kaob igaveseks.Tugeval surumisel puruneb sadul ise lõpuks.
Jõu vastu ju ei saa:head: