Olnud viimase kuu jooksul kahe NG900 omanik, üks aastast '94 teine '95 lõpp. Viga eksisteeris mõlemal. Niipalju oskaks oma aruga soovitada:
Kõigepealt 5mm pulk kasti avasse, kui käigukangi liigutades on lõtk suurem kui 3-4 mm on tõenäoliselt kulunud hoovastik, ning reguleerimine ei lahenda probleemi.
'94 ei kadunud viga ka pärast kulissi reguleerimist ja hoovastiku uuendamist, ning see on ka üks põhjustest, miks 2.3 L vabalthingavast loobusin...
Samas '95 2.0 L lõtku ei olnud ja pärast kulissi reguleerimist lähevad kõik käigud hästi sisse.
900s tagurpidi käik
Algselt postitas: Trionic
Tsitaat:
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Tegelikult on mõlemad avad 5mm. Igasugune sitt ja oksiidid petavad ära auguseintel.
Kusjuures arvesse võttes oksiide ja muud 2.3 '94 on erinevus '95 see, et käimakasti kontrollaugu ümber on valsitud lisavidin ja sinna EI lähe rohkem kui 3,5 pulk...
Pole sellist kasti kohanud ja kasti võllis on ikkagi 5`ne ava,seega kogu regull oleks mõttetu.Algselt postitas: priit001Algselt postitas: Trionic
Tsitaat:
Infoks veel niipalju, et kasti läks max 3,5-ne ja kangi juurde max 4,5 cm läbimõõduga pulk.
Tegelikult on mõlemad avad 5mm. Igasugune sitt ja oksiidid petavad ära auguseintel.
Kusjuures arvesse võttes oksiide ja muud 2.3 '94 on erinevus '95 see, et käimakasti kontrollaugu ümber on valsitud lisavidin ja sinna EI lähe rohkem kui 3,5 pulk...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Poetan ka siia oma mure, äkki keegi abistab. Nimelt kipub käik välja hüppama (eelkõige 2.). Käisin Carringus, et äkki leiavad vea, aga öeldi, et mootoripadjad korras ja viga ilmselt käigukastis (ühesõnaga, kui tahad paremaks, osta uus kast). Et kas mul oleks ka sellest pulkadega reguleerimisest ehk mingit kasu?
Otseselt see viga mind ei häiri veel, aga ei taha ka, et kahju suuremaks läheks ja miskipärast on mul tunne, et Carringus ei jagata minu muret.
Samas häirib mind kogu käiguvahetus minu NG900-l:drive:, see on kuidagi konarlik, pole just lihtne sujuvalt käiku vahetada. Ka esimese käiguga jõnksutab auto, nii et aeglaselt sõita saab vaid siduriga mängides. On see mingi mudeli eripära või oleks põhjust muretseda?
Otseselt see viga mind ei häiri veel, aga ei taha ka, et kahju suuremaks läheks ja miskipärast on mul tunne, et Carringus ei jagata minu muret.
Samas häirib mind kogu käiguvahetus minu NG900-l:drive:, see on kuidagi konarlik, pole just lihtne sujuvalt käiku vahetada. Ka esimese käiguga jõnksutab auto, nii et aeglaselt sõita saab vaid siduriga mängides. On see mingi mudeli eripära või oleks põhjust muretseda?
On põhjust muretseda.Peale raske käiguga tross-siduri pole 97.a. NG`l eripärasid jõuülekandes.98 tuli juba hüdrosidur.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Ohmoon
Samas häirib mind kogu käiguvahetus minu NG900-l:drive:, see on kuidagi konarlik, pole just lihtne sujuvalt käiku vahetada. Ka esimese käiguga jõnksutab auto, nii et aeglaselt sõita saab vaid siduriga mängides. On see mingi mudeli eripära või oleks põhjust muretseda?
Hoovastikku kontrollida/reguleerida on ikka mõtet.
Võibolla siduri tross läbi, ei lahuta korralikult sidurit ära ja siis ei saagi käiku sujuvalt sisse.
Viga võib olla muidugi ka kastis endas, näit kahvlid kulunud.
Lammutusest kasutatud kasti muretsemine ei ole ka teab, mis kallis lõbu.