Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Vasta
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#26

Mul on nüüd suured kohustused. Loodan, et keegi pettuma ei pea :head:
Esimesed 150km sõidetud ja jumalik :evil:
Kohe tuleb pisivigasid likvideerima hakata: armatuuris ei põle suurt midagi, ukseraam lahti.. kevad võiks juba kiiremini tulla.
Tervitused siinkohal tripile :)
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#27

Kas nüüd makaroni dieedile?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#28

Algselt postitas: saabu
Kas nüüd makaroni dieedile?

Ei hullu :P leiab vahendeid auto jaoks ja singi peale leiba ka :thumb:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#29

Tubli poiss! Vanad klassikud jäävad nüüd üle?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#30

Ma esialgu seda valget maha ei müügi (ja kes ostakski? ja kui ostaks, siis mõttetu raha eest..) sest siis jäävad rattad ikka alla, kui mingi pikem töö aeroga ees.. vähemalt enne suve ei üritagi. See tumehall on maal venna käsutuses põllurallikana :P Seda kasutan doonororganina, esimene asi on tulede kojamehed, käigukang ja vb midagi armatuurist. Mis muidugi põllurallitamist ei sega. Veits jama muidugi, et selle vanapoisiga nii läks, aga paraku sajandi halvim ost ja muud polnud peale hakata :D
Ja uus masin on mul koguni 5. klassik juba :freak:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#31

Ossa nuga KT100, nädalavahetusel näeme r..sk

Nüüd on vähemalt kellegagi mul kkokkutulekule minna:)
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#32

Õnnitlused uue auto puhul ka minu poolt :beer:. Loodan, et meeldib ja oled talle parem peremees kui mina, kes poleks tema jaoks niipalju aega leidnud, kui vaja :red:.
Loodan, et lubad mõnel kokkutulekul teda ikka silitada ja ehk sissegi istuda ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#33

Lugedes eestpoolt siis sinu sõnad on hästi seotud teemaga:
Algselt postitas: KT100
nõme mees, ma oleks kogu ülikooliaja olnud nõus makarone sööma, et seda masinat saada. jäin pool päeva hiljaks :gun:
:love::love::love::poke: hoia hästi siis
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#34

ühes teises kohas sai kunagi selle pildi alla kirjutatud: "ühel päeval, mu kallis" ;)
Sai Tartus käidud. Pimedas näitavad tuled suht kosmosesse:freak: päris nõme oli sõita kohe, iga 3. auto vilgutas ja mõni otsustaski oma Lexuse täis- ja udutuledega kogu mu tagaolevaidki pimestada (pane või parktuled, vilguta ohukaid vms).
Keskmine kütusekulu 350km peale 8,3l. Küllaltki turbomõnusid nautides ja 3,5 inimest peal :P Tankides juhtus väike äpardus ka: bensust kuivaks jäi mul ainult müts vist. Elagu Raplamaa kohalikud tanklapüssid :poke:
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: KT100
Pimedas näitavad tuled suht kosmosesse:freak: päris nõme oli sõita kohe, iga 3. auto vilgutas ja mõni otsustaski oma Lexuse täis- ja udutuledega kogu mu tagaolevaidki pimestada (pane või parktuled, vilguta ohukaid vms).

Äkki need +90% osramid teevad seda?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#36

Hm, ma ei oska seda kommenteerida nüüd. Läbi udu sõites panid vihud ikka suht kõrgele. Täna uurin seda värki. Samas eriti ei olnud vahet, kas oli taga raskust või mitte. Äkki saan regullida madalamale nats.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#37

Armatuuri sain kah valguse tagasi, paar rada oli läbi kärsanud lihtsalt.
Sellel masinal on käigud väga ebamäärased, 3. ei leia 4. pealt tagasi tulles üldse üles. Kang ei otsi keskasendit ka üles, kastilukk ka ei toimi. Kas selle ebatäpsuse vastu aitaks selle plastikliigendi vahetus jm mis seal keskel vaja?
Või tuleks viga juba käigukasti poolt otsida?
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: KT100
Sellel masinal on käigud väga ebamäärased, 3. ei leia 4. pealt tagasi tulles üldse üles.

Harjutamise asi :P
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#39

See on ikka kangi ja kasti vaheline teema. Ehk reguleerimisteema. Kangi lukk on üldse süütelukus.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#40

Kulissi külge kinnitub eest poolt valgest plastikust kangi asendi fiksaator,seal peal peab vedru olema.Tavaliselt läheb see vedru katki ja siis ei leia 3ndat käiku üles.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#41

Algselt postitas: saabu
Kulissi külge kinnitub eest poolt valgest plastikust kangi asendi fiksaator,seal peal peab vedru olema.Tavaliselt läheb see vedru katki ja siis ei leia 3ndat käiku üles.

Tulen alustele millalgi järgi, siis räägime lähemalt :thumb:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#42

Pärast roolivõimendi õli vahetust hakkas asi võimendama ka.:thumb: Korra veel õli vahetada, siis võtab vedelik punase doonuse ka..
Leidsin pagasiruumist VIN koodi alt mingi mootori, ei oska üldse talle ühtegi ülesannet anda. Mingit plastikvoolikud jooksevad ka sisse. Ehk keegi oskab kommenteerida.

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#43


Lisatud failid
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#44

Voolikud jooksevad sisse, aga kuskohast nad tulevad või kuhu lähevad? Ehk on näiteks tagaklaasi pesu pumbaga tegu? Sel juhul peaks ju ka vedelikupotsiku koht kusagil lähikonnas olema või koguni potsik ise ...
Aerol võiks ju sihuke lisa kah olemas olla, kuigi siis peaks ju tagaklaasi kojamees kah olema (olnud), praegu seda ju pole, samas on kojamehe koht tagaklaasil vähemalt osadel luukpäraga klassikutel olemas.
Kõik eelnev paraku ainult oletus, ehk mõni targem ka teab millega tegu on.
Igatahes jõudu sulle temaga mässamisel ja pikki muretuid kilomeetreid :drive:
:thumb:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#45

see on katuseluugi mootor
ja need ei ole voolikud, vaid trossid;)

oot mis mõttes roolivõimendi õli võtab punaka varjundi?
minu mäletamist mööda see õige õli küll punane pole.

Ja õiget õli saab Viking Motorsist
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#46

roheline peaks olema ju
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#47

Nii, selle mootoriga on pildid selged siis ;)
Roolivõimu õliga on tõesti nii, et tehas annab margiks "SAAB or Texaco 4634 power steering fluid"
Väike googeldus andis ühe teema http://www.saabcentral.com/forums/archi ... 39052.html

Seal keegi ütleb nõnda: The Saab owner's manual says "use Saab PS fluid only. In an emergency, use ATF".

Panin ka ATFi sisse. See vedelik, mis seal enne oli, ei väärinud õli nimetustki enam :gun: nagu muda oli.
Ma usun, et odava ATF õliga läbipesu on õigustatud ja hullemaks mul nüüd asi ei lähe. Olen maamees ja Vikingusse selle imeõli järgi ei hakka eraldi kihutama :D

Lingi eelviimane postitus annab mõtlemisainet, millise alternatiivse brändiga saab asendada seda imeõli. :thumb:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#48

Puusepad on autot tublisti hooldanud. See jublakas oli turborõhu kella ja teiste voolikute vahel. Pärast selle väljavahetust ja tähtsamate vaakumvoolikute uuendust ronib seier punase algusesse:thumb:
Antenn oli ka puutükiga parandatud, lausa treitud tükk tundus olevat. Paigaldasin SAABi õige antenni - uskumatult hästi võtab see volask :cool:
Üks šarniir vahetatud, esimese stabilisaatori välimised puksid ootavad vahetamist. Esimesed pidurivoolikud vaja vahetada ja sadulatele remondikomplekt sisse panna - iseasi, kas see mind päästab.. vasakpoolne oli täitsa õline kohe:fight:
Selgus ka, et alla on pandud Koni reguleeritavad amordid, esimese matsuga ei saanud aru, kuidas see regull käib, netist leidsin juhendi ja nüüd peab proovima hakkama.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#49

See viimane pilt väärib lausa eriauhinda insener Kuliibinile..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#50

Võtsin siis ühe sadula maha, kuid jäi arusaamatuks, kuidas see kässarihoob sealt kätte saadakse (just nimelt sealt kässari hoova ja sadula vahelt lekkis)
Ja kuidas see kolb sealt sadula küljest maha tuleb? Jõuga? Ei tahtnud teda lõhkuma hakata.. (pildil see hele kolb)
Millise remondikomplekti ma nüüd ostma pean? Soetasin mingi remondikomplekti, kuid see sisaldas ainult töösilindri tihendeid.

Lisatud failid
Vasta