2. leht 11-st
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: N Mär 06, 2008 21:45
Postitas KT100
Mul on nüüd suured kohustused. Loodan, et keegi pettuma ei pea

Esimesed 150km sõidetud ja jumalik

Kohe tuleb pisivigasid likvideerima hakata: armatuuris ei põle suurt midagi, ukseraam lahti.. kevad võiks juba kiiremini tulla.
Tervitused siinkohal tripile

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 07, 2008 9:11
Postitas saabu
Kas nüüd makaroni dieedile?
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 07, 2008 9:29
Postitas KT100
Algselt postitas: saabu
Kas nüüd makaroni dieedile?
Ei hullu

leiab vahendeid auto jaoks ja singi peale leiba ka

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 07, 2008 9:42
Postitas suur
Tubli poiss! Vanad klassikud jäävad nüüd üle?
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 07, 2008 9:52
Postitas KT100
Ma esialgu seda valget maha ei müügi (ja kes ostakski? ja kui ostaks, siis mõttetu raha eest..) sest siis jäävad rattad ikka alla, kui mingi pikem töö aeroga ees.. vähemalt enne suve ei üritagi. See tumehall on maal venna käsutuses põllurallikana

Seda kasutan doonororganina, esimene asi on tulede kojamehed, käigukang ja vb midagi armatuurist. Mis muidugi põllurallitamist ei sega. Veits jama muidugi, et selle vanapoisiga nii läks, aga paraku sajandi halvim ost ja muud polnud peale hakata

Ja uus masin on mul koguni 5. klassik juba

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 07, 2008 10:04
Postitas kasparius
Ossa nuga KT100, nädalavahetusel näeme r..sk
Nüüd on vähemalt kellegagi mul kkokkutulekule minna:)
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 07, 2008 10:05
Postitas tripp
Õnnitlused uue auto puhul ka minu poolt

. Loodan, et meeldib ja oled talle parem peremees kui mina, kes poleks tema jaoks niipalju aega leidnud, kui vaja

.
Loodan, et lubad mõnel kokkutulekul teda ikka silitada ja ehk sissegi istuda

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: L Mär 08, 2008 0:25
Postitas Mikk195
Lugedes eestpoolt siis sinu sõnad on hästi seotud teemaga:
Algselt postitas: KT100
nõme mees, ma oleks kogu ülikooliaja olnud nõus makarone sööma, et seda masinat saada. jäin pool päeva hiljaks

:love::love::love::poke: hoia hästi siis
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: L Mär 08, 2008 2:42
Postitas KT100
ühes teises kohas sai kunagi selle pildi alla kirjutatud: "ühel päeval, mu kallis"

Sai Tartus käidud. Pimedas näitavad tuled suht kosmosesse:freak: päris nõme oli sõita kohe, iga 3. auto vilgutas ja mõni otsustaski oma Lexuse täis- ja udutuledega kogu mu tagaolevaidki pimestada (pane või parktuled, vilguta ohukaid vms).
Keskmine kütusekulu 350km peale 8,3l. Küllaltki turbomõnusid nautides ja 3,5 inimest peal

Tankides juhtus väike äpardus ka: bensust kuivaks jäi mul ainult müts vist. Elagu Raplamaa kohalikud tanklapüssid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: L Mär 08, 2008 9:35
Postitas tripp
Algselt postitas: KT100
Pimedas näitavad tuled suht kosmosesse:freak: päris nõme oli sõita kohe, iga 3. auto vilgutas ja mõni otsustaski oma Lexuse täis- ja udutuledega kogu mu tagaolevaidki pimestada (pane või parktuled, vilguta ohukaid vms).
Äkki need +90% osramid teevad seda?
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: L Mär 08, 2008 10:05
Postitas KT100
Hm, ma ei oska seda kommenteerida nüüd. Läbi udu sõites panid vihud ikka suht kõrgele. Täna uurin seda värki. Samas eriti ei olnud vahet, kas oli taga raskust või mitte. Äkki saan regullida madalamale nats.
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: T Mär 11, 2008 14:12
Postitas KT100
Armatuuri sain kah valguse tagasi, paar rada oli läbi kärsanud lihtsalt.
Sellel masinal on käigud väga ebamäärased, 3. ei leia 4. pealt tagasi tulles üldse üles. Kang ei otsi keskasendit ka üles, kastilukk ka ei toimi. Kas selle ebatäpsuse vastu aitaks selle plastikliigendi vahetus jm mis seal keskel vaja?
Või tuleks viga juba käigukasti poolt otsida?
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: T Mär 11, 2008 14:20
Postitas tripp
Algselt postitas: KT100
Sellel masinal on käigud väga ebamäärased, 3. ei leia 4. pealt tagasi tulles üldse üles.
Harjutamise asi

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: T Mär 11, 2008 14:24
Postitas Cyber
See on ikka kangi ja kasti vaheline teema. Ehk reguleerimisteema. Kangi lukk on üldse süütelukus.
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: T Mär 11, 2008 14:48
Postitas saabu
Kulissi külge kinnitub eest poolt valgest plastikust kangi asendi fiksaator,seal peal peab vedru olema.Tavaliselt läheb see vedru katki ja siis ei leia 3ndat käiku üles.
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: T Mär 11, 2008 14:50
Postitas KT100
Algselt postitas: saabu
Kulissi külge kinnitub eest poolt valgest plastikust kangi asendi fiksaator,seal peal peab vedru olema.Tavaliselt läheb see vedru katki ja siis ei leia 3ndat käiku üles.
Tulen alustele millalgi järgi, siis räägime lähemalt

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 21, 2008 15:41
Postitas KT100
Pärast roolivõimendi õli vahetust hakkas asi võimendama ka.

Korra veel õli vahetada, siis võtab vedelik punase doonuse ka..
Leidsin pagasiruumist VIN koodi alt mingi mootori, ei oska üldse talle ühtegi ülesannet anda. Mingit plastikvoolikud jooksevad ka sisse. Ehk keegi oskab kommenteerida.
Lisatud failid
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 21, 2008 15:42
Postitas KT100
Lisatud failid
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 21, 2008 16:48
Postitas Ryhkija
Voolikud jooksevad sisse, aga kuskohast nad tulevad või kuhu lähevad? Ehk on näiteks tagaklaasi pesu pumbaga tegu? Sel juhul peaks ju ka vedelikupotsiku koht kusagil lähikonnas olema või koguni potsik ise ...
Aerol võiks ju sihuke lisa kah olemas olla, kuigi siis peaks ju tagaklaasi kojamees kah olema (olnud), praegu seda ju pole, samas on kojamehe koht tagaklaasil vähemalt osadel luukpäraga klassikutel olemas.
Kõik eelnev paraku ainult oletus, ehk mõni targem ka teab millega tegu on.
Igatahes jõudu sulle temaga mässamisel ja pikki muretuid kilomeetreid

:thumb:
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 21, 2008 16:49
Postitas mart96
see on katuseluugi mootor
ja need ei ole voolikud, vaid trossid;)
oot mis mõttes roolivõimendi õli võtab punaka varjundi?
minu mäletamist mööda see õige õli küll punane pole.
Ja õiget õli saab Viking Motorsist
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 21, 2008 17:36
Postitas S9K
roheline peaks olema ju
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: R Mär 21, 2008 19:16
Postitas KT100
Nii, selle mootoriga on pildid selged siis

Roolivõimu õliga on tõesti nii, et tehas annab margiks "SAAB or Texaco 4634 power steering fluid"
Väike googeldus andis ühe teema
http://www.saabcentral.com/forums/archi ... 39052.html
Seal keegi ütleb nõnda: The Saab owner's manual says "use Saab PS fluid only. In an emergency, use ATF".
Panin ka ATFi sisse. See vedelik, mis seal enne oli, ei väärinud õli nimetustki enam

nagu muda oli.
Ma usun, et odava ATF õliga läbipesu on õigustatud ja hullemaks mul nüüd asi ei lähe. Olen maamees ja Vikingusse selle imeõli järgi ei hakka eraldi kihutama
Lingi eelviimane postitus annab mõtlemisainet, millise alternatiivse brändiga saab asendada seda imeõli.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: P Mär 23, 2008 12:51
Postitas KT100
Puusepad on autot tublisti hooldanud. See jublakas oli turborõhu kella ja teiste voolikute vahel. Pärast selle väljavahetust ja tähtsamate vaakumvoolikute uuendust ronib seier punase algusesse:thumb:
Antenn oli ka puutükiga parandatud, lausa treitud tükk tundus olevat. Paigaldasin SAABi õige antenni - uskumatult hästi võtab see volask

Üks šarniir vahetatud, esimese stabilisaatori välimised puksid ootavad vahetamist. Esimesed pidurivoolikud vaja vahetada ja sadulatele remondikomplekt sisse panna - iseasi, kas see mind päästab.. vasakpoolne oli täitsa õline kohe:fight:
Selgus ka, et alla on pandud Koni reguleeritavad amordid, esimese matsuga ei saanud aru, kuidas see regull käib, netist leidsin juhendi ja nüüd peab proovima hakkama.
Lisatud failid
Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: P Mär 23, 2008 13:02
Postitas Cyber
See viimane pilt väärib lausa eriauhinda insener Kuliibinile..

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Postitatud: E Mär 24, 2008 20:58
Postitas KT100
Võtsin siis ühe sadula maha, kuid jäi arusaamatuks, kuidas see kässarihoob sealt kätte saadakse (just nimelt sealt kässari hoova ja sadula vahelt lekkis)
Ja kuidas see kolb sealt sadula küljest maha tuleb? Jõuga? Ei tahtnud teda lõhkuma hakata.. (pildil see hele kolb)
Millise remondikomplekti ma nüüd ostma pean? Soetasin mingi remondikomplekti, kuid see sisaldas ainult töösilindri tihendeid.
Lisatud failid