2. leht 2-st
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 11:13
Postitas ErQ
Nii mehed... täna sai siin niisama suusoojaks võrreldud erinevate autode hoolduskulusid ja õhku jäi rippuma üks küsimus: kui tihti siiski 9-5 -el ketti vahetada ja mitu ketti seal üldse on ja palju see lõbu maksab? Ja kas seda tasub teha n.ö. igaks juhuks kui midagi kuulda ei ole?
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 11:19
Postitas Cyber
olenevalt hoolduse korralikkusest 100-200kkm. kogu sats vist mingi 10-12 k koos tööga (selle koha peal võin puusse panna)
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 11:25
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
olenevalt hoolduse korralikkusest 100-200kkm. kogu sats vist mingi 10-12 k koos tööga (selle koha peal võin puusse panna)
Kas 9-5 puhul ketikulu sinna 20k kanti mitte polnud? Tonnisel oli 10k kanti mõned aastad tagasi.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 11:36
Postitas ErQ
Algselt postitas: Cyber
olenevalt hoolduse korralikkusest 100-200kkm. kogu sats vist mingi 10-12 k koos tööga (selle koha peal võin puusse panna)
Jah Cyber, aga 100kkm on suur vahe... ma siis täpsustan küsimust, et kui mul on 137kkm sõitnud ja laitmatult hooldatud auto kas siis peaksin oma jõulumeeleolu sellel küsimusel häirida laskma? Mis juhtuda saab kui seda ei tee nt. õigel ajal ja millised on sümptomid, et õige aeg käes?
suur äää ehmata

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 11:46
Postitas Cyber
ma arvan, et sel juhul ei pea sa oma jõulumeeleolul laskma häiritud saada..

Klõbisema hakkab see asi, alguses külmal käivitamisel, pärast juba pidevalt. Lõpptulemusena läheb veel katki ka. Spetsid ütlevad suht kiirelt sulle kõrva järgi ära, kas on või mitte. Rihmapoolses mootoriotsas lõgiseb.
selle 100-200 võtsin foorumi põhjal. Härrad spetsialistid on väitnud, et on olnud autosid, mis juba 100kkm-i juures klõbisevad nagu luukerede jalgpallimeeskond. Tallad läbi, ketid veninud, hammakad siledad. Samas on palju ka neid, kel see läbisõit suurem.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 11:51
Postitas qdwin
Mu aerol hetkel 180K ees ja klõbiseb külmalt käivitamisel niikaua kuni hüdropinguti pingule läheb. Kõik viimased 40K on täpselt ühtemoodi kolisenud.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 12:51
Postitas iisak
Cyberi jutt on õige.
Ma arvan,et ei ole raske ühest Saabidega tegelevast töökojast läbi sõita ja lasta kuulata. Siis on Jõulud tõesti rahulikud.
Või siis ei ole...

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Dets 12, 2007 13:05
Postitas ErQ
Algselt postitas: iisak
Cyberi jutt on õige.
Ma arvan,et ei ole raske ühest Saabidega tegelevast töökojast läbi sõita ja lasta kuulata. Siis on Jõulud tõesti rahulikud.
Või siis ei ole...
Tänud muretsemast

oma südamerahu tagamiseks eks siis astun läbi.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: N Dets 13, 2007 14:32
Postitas ErQ
Tuleb välja, et nägin vaimu seal kus seda polnud

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 15, 2007 14:36
Postitas Trionic
Algselt postitas: qdwin
Mu aerol hetkel 180K ees ja klõbiseb külmalt käivitamisel niikaua kuni hüdropinguti pingule läheb. Kõik viimased 40K on täpselt ühtemoodi kolisenud.
Kahjuks see hüdropinguti ongi 9-5`l tihti kurjajuureks(bal. ketist siis jutt).Liigveninud kett trambib pingutit,kuni see järele annab(või puruneb pinguti tald).
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Jaan 23, 2008 1:29
Postitas ErQ
Nii, jah kutsuge reeturiks, kuid siinkohal läheb see 9-5 müüki, sest aasta algus tõi uue auto.
[IMG]http://img87.imageshack.us/img87/8336/eestparemaltkc7.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img220.imageshack.us/img220/2363/eestvasakulttc3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img149.imageshack.us/img149/2104/seestwo3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img86.imageshack.us/img86/9422/tagantvasakultoe6.th.jpg[/IMG]
Kokkuvõttes on tegemist siis täisvarustuses Aeroga, mille seisukord on igati kiita ja sellel autol on au olnud kuuluda suht "autopedele" omanikule. Automaatkast, navi, Harman Kardon stereo, tagaistmete soojendus, kõik tumenevad peeglid, vent. istmed, Webasto, täisring toonkiled (ühtlane) jne., Janne käest siis ostetud novembris 2007 ja sünniaeg autol 09.2004. Kõik mis tehtud kajastub Viking Motorsis ja julgen väita, et ühtegi viga selle auto juures te ei leia, isegi mitte kivitäkkeid. Täidetud hooldusraamat. Läbisõit on 141000km. Ühtegi plekimõlkimist pole ka olnud. Ülevaatus kuni 06.2010. Avalikult auto24 kuulutust ei pane, sest ei viitsi nende niisama vaatajatega tegeleda. U2U
EDIT by suur: Tegin pildid pisut nähtavamaks.
Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Jaan 23, 2008 14:01
Postitas ErQ
Aitäh Suur

Saab 9-5 AERO, 2004, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: R Mai 23, 2008 11:26
Postitas ErQ
Nonii, auto müüdud ja keegi sai Importauto vahendusel endale hea auto igatahes.
Ega`s muud kui järgmise Saabini Sõbrad
