2. leht 3-st
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: L Dets 08, 2007 12:02
Postitas stennadi
Kui sedagi.
Mul isal on diiselauto ja tema kasutab 2taktilise õli. Valab 80l paagi peale lihtsalt väikese lonksu.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: P Dets 16, 2007 21:30
Postitas rantto
Aega päris palju möödunud. Garu kas masin sõidab taas? Lahenduseks siis uus või renoveerimine?
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: E Dets 17, 2007 15:15
Postitas kala
Mõni päev tagasi kirjutasin, et ka minu Saabil on kõrgsurvepump kutu. Saabianti diagnoos osutus õigeks.
Karla Autost tuli täna kõne, et jah, pump on läbi. Olemas oli ka kalkulatsioon töö maksumuse kohta ja nimekiri varuosadest, mis välja vahetatakse. Vahetusse läheb korpus, tihendite komplekt, aju ja veel nipet näpet. Pumba ataki põhjuseks toodi ainukese põhjusena meie kütuse kvaliteet, millest siin ka räägitud juba on. Nimelt ei määri meie diiselkütus pumpa. Lisandid pidid olema siinkohal ainukesed vitamiinid.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: T Veebr 05, 2008 11:13
Postitas Garu
Algselt postitas: rantto
Aega päris palju möödunud. Garu kas masin sõidab taas? Lahenduseks siis uus või renoveerimine?
Vabandust. Vahepeal pol nud mahti foorumis käia. Sai siis u 20k eest tutikas pump peale. Rahakott küll ägises ja tahtis mulle tappa anda, aga masin jälle liigub. Enne jõulu sai korda. Tegemist siis Boschi pumbaga ja arvel oli opelile vihjatud, niisiis järelikult mingi sugulus selle pumbal Opeliga on. Tellisin mujalt aga Viking pani ilusti peale ja ei kobisenud.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: P Mai 18, 2008 21:12
Postitas Rauno
Nagu ma olen aru saanud, siis saabi pump erineb opeli omast suuresti, aga kas keegi on üritanud opeli oma peale pookida ja kas see võib üldse võimalik olla?
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: P Mai 18, 2008 22:10
Postitas saab9-3
Opelil muidu ka VP44 Boschi pump, aga see võib olla mingi teine modifikatsioon sellest. Saabil ju ka erinevad. Vanemal siis EDC 15 ja uuemal PSG15. Näiteks 2000-2003 aasta Omegal on VP55 PSG 5 pump. Teiste mudelite kohta Autodata täpsemaid andmeid ei andnud nii, et ei tea, kas on täpselt sama mudelit kasutuses.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: E Mai 19, 2008 9:38
Postitas eeroz
Algselt postitas: Rauno
Nagu ma olen aru saanud, siis saabi pump erineb opeli omast suuresti, aga kas keegi on üritanud opeli oma peale pookida ja kas see võib üldse võimalik olla?
Äkki on abiks
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=8247
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: N Mai 22, 2008 2:58
Postitas Rauno
Kuulsin jutte, et kõrgusrvepumba eluiga ei mõjuta ka kõige vähemal moel meie kütus kuna seal annab järgi elektroonika ja aju. Opel ise olevat tunnistanud ja vabandanud, et jah me tegime sellise vea, et pump ei ole vastupidav, aga midagi pole enam teha.
Räägin kuulduste põhjal (eutoelektriku jutu põhjal)
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: N Mai 22, 2008 9:04
Postitas eeroz
Algselt postitas: Rauno
Kuulsin jutte, et kõrgusrvepumba eluiga ei mõjuta ka kõige vähemal moel meie kütus kuna seal annab järgi elektroonika ja aju. Opel ise olevat tunnistanud ja vabandanud, et jah me tegime sellise vea, et pump ei ole vastupidav, aga midagi pole enam teha.
Räägin kuulduste põhjal (eutoelektriku jutu põhjal)
Aga mehhanilise veaga ei mindagi ju autoelektriku jutule?

2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: N Mai 22, 2008 9:13
Postitas Rauno
Algselt postitas: eeroz
Algselt postitas: Rauno
Kuulsin jutte, et kõrgusrvepumba eluiga ei mõjuta ka kõige vähemal moel meie kütus kuna seal annab järgi elektroonika ja aju. Opel ise olevat tunnistanud ja vabandanud, et jah me tegime sellise vea, et pump ei ole vastupidav, aga midagi pole enam teha.
Räägin kuulduste põhjal (eutoelektriku jutu põhjal)
Aga mehhanilise veaga ei mindagi ju autoelektriku jutule?
Eeee mis see ajasse puutus praegu???
Kuna eelpool on korduvalt mainitud, et pumba elu lõpetab meie kehv kütus, siis selle kohta ta väitis, et kütus ei mängi seal rolli kuna tüüpveaks on ikka aju ja elektroonika rike.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: N Mai 22, 2008 10:16
Postitas aednik
Kui skeemid saaks oleks pool võitu juba käeulatuses. Elektroonikaplokk ise asub pumbal lihtsas kohas, pealmise kaane all. Ja tontkütuse vastu kaitsen pumpa Xadoga:)
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: N Mai 22, 2008 21:59
Postitas djstallion
Paraku saab pumba eluvaim üldjuhul otsa just mehhaanilise kulumise tõttu, elektroonikaga pole sealjuures midagi pistmist.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: R Mai 23, 2008 16:17
Postitas djk
mul laua all üks töökorras pump üle, hinnaks 10k.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: R Mai 23, 2008 17:07
Postitas tõh
kas keegi oskab öelda 85kw-se diisli pumba koodi? või on 92 & 85 sama kood?
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: R Mai 23, 2008 20:46
Postitas djstallion
85kw ja 92kw on erinevad pumbad, koode ei oska kahjuks öelda.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: L Mai 24, 2008 14:06
Postitas rantto
92 kW pumba mark on VP44/ PSG16
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: P Juun 22, 2008 11:11
Postitas diislikeskus
Uus pump nr. 0470504004 sobib 9-3 2,2 85kw ja 92 kw mootoritele hind 21800 vana pump tuleb vastu anda.
Järgnevale kommentaatorile tegemist täiesti uue pumbaga. Vana pumba eest juhul kui see on komplektne ja pole korpust vigastatud maksab Bosch lihtsalt 3000 kr hüvitist. Karpi ka ei saa see lähev vana pumbaga koos tagasi. Kui kellegil on soov oma vana pump vitriini panna ja seda mitte tagasi anda siis on uue pumba hind lihtsalt 24800 krooni.
Pumpa juhtploki installimiseks on Eestis pink minu teada ainult Karla Autos. Teised lähimad pingid on Soomes ja Lätis. Kui keegi veel seda teenust pakub andku teada.
Juhul kui on soov pumpa juhtplokki installida pöörduge Karla Auto poole. Kuna olles kaks pumpa Karla Autosse saatnud ja hinnas oleme võitnud minimaalselt küll aga kaotanud ajas siis seda teenust ei vahenda.
Küll on kindlasti meil võimalik remontida pumpasi mille juhtplokki pole vaja vahetada ja installida. Näiteks lekkivad pumbad millel on vaja vahetada tihendid.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: P Juun 22, 2008 13:59
Postitas djstallion
Algselt postitas: diislikeskus
Uus pump nr. 0470504004 sobib 9-3 2,2 85kw ja 95 kw mootoritele hind 21800 vana pump tuleb vastu anda.
Seega on tegemist taastatud pumbaga, mittte uuega? Ja 95 Kw diislit ei ole Saabidel olemaski, on 92 Kw diisel.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: E Juun 23, 2008 13:31
Postitas heikiw
Algselt postitas: tõh
marginaalne kogus = ~100g 80l kohta?
Common Rail uuele diiselmootorile (MB Sprinter) soovitas service igatahes lisada kahetaktilise õli 0,5% kütuse kogusest,ehk siis paagitäiele(75L) umbes 350ml.Common Rail süsteemiga mootoril on pump muidugi veel rohkem täppistöö ja vesi on sellele ja pihustitele suurim vaenlane.
Aga eks ka tavaline kõrgsurvepump on 2-taktilise õliga meelsasti päri:headbang:
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: K Juun 25, 2008 9:26
Postitas Tan
Saabi/Opeli 2.2 TiD on ju ka common rail, või mis

2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: K Juun 25, 2008 9:38
Postitas rudolf
2,2 ei ole 3,0 on
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: E Sept 01, 2008 22:35
Postitas Len
Mul on 1999 aasta Saab 9-3, 2,2 diisel 85kw. Samuti on kõrgsurvepump tuksis...eega keegi ei oska aidata uue(kasutatud, aga töötava) leidmisel? Loomulikutl uurin kõikvõimalikud autolammutused läbi, aga Saabi pump tundub üsna defitsiit olema. Samuti küsimus, kas alati pumpa vahetades peab juhtplokki installima? ...ja kui ma väga valesti aru ei saanud, siis Opeli 2,2 diisli pump ei sobi kuidagi? See pump, mis siin mõned postitused ees pool on müüa ei sobi, see on kahe pistikuga, mul on ühega.
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: E Sept 01, 2008 22:59
Postitas rantto
85kW versioon on taastatav ~18k
Sul on pump VP44/PSG5 kas Opeli oma sobib seda ma ei tea
2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: E Sept 01, 2008 23:02
Postitas MadMan
Mille poolest see "Opeli" pump siis "Saabi omast" erineb? Üks Boschi kraam kõik ju?

2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Postitatud: E Sept 01, 2008 23:03
Postitas ivomets
Pärnus savi tn yhes romulas on 2,2 D 9-5 masin juppideks. aga kas 9-5 oma sobib, ei tea.