2. leht 3-st
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 28, 2007 17:11
Postitas Jürgen
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: MKD
Huvitav võrdlus sinupoolt. CTR on loodud ringrajale , aero on hoopis teise suunaga, sellest ka vahe, loogiline, et korviste on jäigem-tugevam ning pole nii mugav, kui AEROs nahkistmed, kuid selle eest on külgtugi jällegi korvistmes parem, aeros näiteks ma küll mingit külgtuge ei tajunud.
Millisest aerost sa räägid. Tonnises aeros on külgtuge rohkem kui rubla eest ju. 9-5'l tõesti hoopis teine (lahjem) teema.
Teageri aero istmete pildil on see üsna hästi näha:
http://www.hot.ee/teager/saab/istmed.JPG
Ma arvan samamoodi, et külgtugi on täitsa hea, sa lihtsalt istusid tookord tagaistmel enamus ajast ju.

Aga teageri hall sisu on küll isuäratav.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Dets 28, 2007 17:56
Postitas MKD
Väljendasin veidi halvasti, minu arvates on need tonnise aero istmed liiga pehmed sportistme kohta. See on minu arvamus lihtsalt .
Aga teageri tonnise sisu on tõesti kena

.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: P Dets 30, 2007 13:08
Postitas Jürgen
No kuna kõik kirjutavad oma auto teemasse mingi ülevaate mis autoga tehtud on selle aasta jooksul, siis mõtlesin võiksin ka kirjutada. Kuid kahjuks ei ole mul midagi peale bensiini lisamise teha vaja olnud, aga uueks aastaks plaane jagub: Puit-nahk rool(ei tea kust on võimalik saada, aga otsin.), esimene käetugi(tellitud), paremad pidurid, turbo(ilmselt mitsu) ja valged suunad külgedele.
HEAD VANA-AASTA LÖPPU!
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: P Dets 30, 2007 16:17
Postitas Trionic
Rool mul ju olemas.
EDIT: lisasin lingi ka,
Cyber
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 07, 2008 14:44
Postitas Jürgen
Sai Turbokell ostetud, kellegil häid ideid pole kuhu paigaldada see? Piilar ja Cap välja jätta, ise mötlesin tuhatoosi asemele muidu.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 07, 2008 15:17
Postitas sebastian
Algselt postitas: Jürgen
Sai Turbokell ostetud, kellegil häid ideid pole kuhu paigaldada see? Piilar ja Cap välja jätta, ise mötlesin tuhatoosi asemele muidu.
Ega neid variante palju polegi. Tuhatoosi asemele, tulede lüliti asemele või kellade nurka, kus varjab ABS, bensunäidiku jne.
Liiga keskel on teda vilets näha, peab pidevalt pilgu liiklusest kõrvale viima. Tulede lüliti asemel väikese kaldega juhi poole oleks üsna hea, aga siis probleem kuhu jälle lüliti viia.
Mul on ta siiani kelladeploki nurgas.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 07, 2008 15:20
Postitas TFK
Kui kellast raatsid loobuda,otsi vanaversiooni seieritega kellablokk viskad kellaosa minema ja paned asemele rõhukella omal tegin ajutiselt kuni A piilari kellahoidja Speedpartsist saabus .
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 07, 2008 20:52
Postitas Jürgen
T-piece sai pandud originaal turbokella volla vahele ja sealt uuele kellale veetud.
Nii ta siis hetkel on:

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 07, 2008 21:54
Postitas Jürgen
1.1/1.2Bar kannatab garrett välja? Mis ajul piir on 1.3?
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 07, 2008 22:01
Postitas S9K
Minu omal 1.4 bar FCO. Aga ma vist leidsin tolle jublaka üles kust FCO-d reguleeritakse. Mingi pruun jublakas armatuuri all. Kolm juhet jookseb sisse.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Veebr 08, 2008 18:10
Postitas Jürgen
Täna otsustas Cruise Control, et nüüd oleks super aeg löpetada koostöö minuga. Kas tulede lüliti juures on mingi juhe mis seotud Cruisiiga?
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 14, 2008 16:38
Postitas Jürgen
Cruise jälle töötab, nüüd väike huvi mingi softi vastu, hirsch immod on arvutis olemas, kus neid peale saab panna?:red::red:
Igatahes paar vidinat ootab oma järge ka:
Nüüd saab turbotada!
:headbang:
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: N Veebr 14, 2008 17:12
Postitas suur
Pistad manoka ohutulede lüliti asemele? Kaval...
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Veebr 22, 2008 22:46
Postitas Jürgen
Nüüd saab pidurdada - sai hangitud puuritud pidurikettad, vaja veel ferodo klotsid osta ja natukene madalam/jäigem vedrustus hankida.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Veebr 22, 2008 22:59
Postitas Zazou
mul samasugune
MBC kapis ootamas oma aega. Kas sul juba see küljes? Omal ka selline pisike manokas olemas, mis sobiks ohutulede auku, kahjus ainult skaala ei sobi

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Veebr 22, 2008 23:23
Postitas sebastian
Algselt postitas: Jürgen
Cruise jälle töötab, nüüd väike huvi mingi softi vastu, hirsch immod on arvutis olemas, kus neid peale saab panna?:red::red:
Pole probleemi, teeme ära kui kokkuleppele saame

(mis need immod sul arvutis teevad...mingi uut tüüpi viirusetõrje?

)
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Veebr 22, 2008 23:40
Postitas qdwin
Iga kord kui keegi hakkab oma Garrettiga tonnise softi vahetama, mõtlen kuidas Sebastiani tonnise turbo elab üle kõivõimalikud nihilismid aga mõni vahetab isegi originaalsofitiga oma garretteid nagu sokke... Enne laguneb kogu auto turbo ümber ära. Sul Sebastian on miskine kaval ainult Sulle endale teada olev nõks seal kuskil enda peas ja arvutis peidus!
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Veebr 22, 2008 23:55
Postitas sebastian
Algselt postitas: qdwin
Iga kord kui keegi hakkab oma Garrettiga tonnise softi vahetama, mõtlen kuidas Sebastiani tonnise turbo elab üle kõivõimalikud nihilismid aga mõni vahetab isegi originaalsofitiga oma garretteid nagu sokke... Enne laguneb kogu auto turbo ümber ära. Sul Sebastian on miskine kaval ainult Sulle endale teada olev nõks seal kuskil enda peas ja arvutis peidus!
Ei ole nõksu, ma ise ka kardan. Igal hommikul käivitades vaatan, kas mitte liigselt ei tossa. Aga see "talv" on enamasti möödunud 0,8...0,9 baariga kruiisides. Õnneks EBC-l on mälu 2 settingu jaoks. Minul need 0,85 ja 1,5 baari. Ainult salongis üks nupule vajutus.
Vot niisugune mugavus...aga turbo läheb kunagi suitsema niikuinii, sellest ei pääse
vabandust, et OT
edit: Jürgeni väike eelis see, et auto veel suht uus. Ma tean, et tihti pole ka sellest lugu, aga tekitab kuidagi kindlama tunde, kui et oleks näiteks mingi pre 94 aasta masinaga tegu millel sünnijärgne Garrett.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: L Veebr 23, 2008 1:03
Postitas olaviv
Algselt postitas: Jürgen
Nüüd saab pidurdada - sai hangitud puuritud pidurikettad, vaja veel ferodo klotsid osta ja natukene madalam/jäigem vedrustus hankida.
mis tootja kettad? ja mis hind, kui saladus pole?
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: L Veebr 23, 2008 10:48
Postitas Jürgen
Zimmermann ja hind oli vist 1600 tükk.
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: L Veebr 23, 2008 17:20
Postitas Jürgen
Algselt postitas: sebastian
edit: Jürgeni väike eelis see, et auto veel suht uus. Ma tean, et tihti pole ka sellest lugu, aga tekitab kuidagi kindlama tunde, kui et oleks näiteks mingi pre 94 aasta masinaga tegu millel sünnijärgne Garrett.
Naer

, käisime Ranttoga täna autopoodides kui äkki vaatasin peeglisse ja toss taga, panin bpc tagasi peale, toss kadus:freak:
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: P Veebr 24, 2008 2:24
Postitas sebastian
Algselt postitas: Jürgen
Naer

, käisime Ranttoga täna autopoodides kui äkki vaatasin peeglisse ja toss taga, panin bpc tagasi peale, toss kadus:freak:
Kogu see moos ongi sinu risk. Soovid vingemat minekut oma Garrettiga, siis palun. MBC-ga (manual boost controller) võid oma vurri pe...e keerata üsna kiiresti ja ükski konn ei köhi seejuures.
Kui kahtled turbo vastupidavuses, siis soovitan soojalt üle minna Mistu turbole. Seda ka mitmed tonniste omanikud on siin teinud.
Parem soft = "ära kasuta T25 turbot"
Nii lihtne see ongi.
Minusugusest ekstremistist ei tasu ka eeskuju võtta. Tegelikult ma lausa ootan, kui pisike Garrett
Maptun stage x softiga oma viimaseid hingetõmbeid teeks, et oleks põhjust parem vurr muretseda.
Kas oled vajaduse korral valmis samasuguseks väljaminekuks?
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: P Veebr 24, 2008 11:15
Postitas olaviv
Algselt postitas: Jürgen
Zimmermann ja hind oli vist 1600 tükk.
Zimmermanni puuritud kettad ette on ca 1100 tükk, see siis mingi vingem mudel...
Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: P Veebr 24, 2008 11:48
Postitas Jürgen
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: Jürgen
Naer

, käisime Ranttoga täna autopoodides kui äkki vaatasin peeglisse ja toss taga, panin bpc tagasi peale, toss kadus:freak:
Kogu see moos ongi sinu risk. Soovid vingemat minekut oma Garrettiga, siis palun. MBC-ga (manual boost controller) võid oma vurri pe...e keerata üsna kiiresti ja ükski konn ei köhi seejuures.
Kui kahtled turbo vastupidavuses, siis soovitan soojalt üle minna Mistu turbole. Seda ka mitmed tonniste omanikud on siin teinud.
Parem soft = "ära kasuta T25 turbot"
Nii lihtne see ongi.
Minusugusest ekstremistist ei tasu ka eeskuju võtta. Tegelikult ma lausa ootan, kui pisike Garrett
Maptun stage x softiga oma viimaseid hingetõmbeid teeks, et oleks põhjust parem vurr muretseda.
Kas oled vajaduse korral valmis samasuguseks väljaminekuks?
Ma olen juba mitsu eelarvesse kirjutanud.

Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
Postitatud: R Veebr 29, 2008 16:20
Postitas Jürgen
Mõtted liiguvad mitsult rohkem GT2860R - 707160 - 5 suunas, mingeid arvamusi on kumb?