2. leht 2-st
kütusekulu suur
Postitatud: P Dets 16, 2007 22:48
Postitas Eleri
Takistuse andmed on Trionic siia pannud kunagi, lambda ja kati ütled ülevaatuse mehed.
Mina vahetasin koos nii lambda kui kati ja kütusekulu ei ole muutund. Jalg on ikka minu, seda ei vaheta.
kütusekulu suur
Postitatud: P Dets 16, 2007 23:35
Postitas ill
Algselt postitas: snowguy
kas keegi oskab sama teemat kommenteerida 2,3liitrise vaba ng900 kohta kah aastast 1994
et mis nurmaalne sidi näit ja nii edasi
oktoobri-novembri keskmine 100% linnasõiduga oli 11.5, sid ka sama numbrit näitas, suvel sai maanteel 750-800 km paagiga sõita, ehk siis keskmine 8 ringis, SID näitas mõnevõrra rohkem.
kütusekulu suur
Postitatud: E Dets 17, 2007 1:20
Postitas priit001
Ülevaatuspunktis sõimati mul nägu täis, et mees kas sul on aimu ka kuidas asi käib: "Mis iganes ka väljalaske kollektorist tuleb kõik võtab kat kinni nii, et heitgaasi test ei näita midagi..." igatahes heitgaasi test sai siiki ära tehtud ja kõik näitajad olid normis.
Mis puutub raskesse jalga siis nagu juba keegi siin eelnevalt väitis üle liitri rohkem ei tohiks mõjutada.
2.0 l mootori kohta 14l sajale keskmine on ikka liiga palju.
Eks uurin edasi. Annan teada kui midagi selgub...
kütusekulu suur
Postitatud: E Dets 17, 2007 1:32
Postitas kustus
Kui lambdaanduri välja keerad ja ta on helehall, siis ta töötab. Kui must, siis ta ei tööta ja bensu kulu tunduvalt suuram.
kütusekulu suur
Postitatud: E Dets 17, 2007 4:56
Postitas mart284
Mul on pisut suurem mootor, kuid kulu on ainult 17l sajale... Vaadates siinseid poolikute mootorite numbreid, panen rõhu sõnale "ainult":drive:
kütusekulu suur
Postitatud: E Dets 17, 2007 8:35
Postitas Cyber
Mitte rohkem kui 1 K oom oli vist
Algselt postitas: priit001
Kas kuskilt saaks 2.0 küünlajuhtmede lubatud takistusi ka teada? Mõõdaks ära. Juhtmed suht kallid, niisama huupi kahtluse peale ei tahaks vahetada...
kütusekulu suur
Postitatud: T Dets 18, 2007 6:50
Postitas Trionic
Tekstiiljuhtmete puhul sõltub takistus juhtme pikkusest ja vanananedes takistus pidevalt suureneb.
Üldine takistus ühe silindri kohta ei tohiks ületada 18 kilo-oomi (küünal+selle juhe+rootor+pooli juhe).
kütusekulu suur
Postitatud: T Dets 18, 2007 10:43
Postitas andreas1982
Mul on see nüüd kuskil 13,1 L/100km .. auto ikka 2.0 ja 96kw vabalthingav, ainult linnas sõidan ringi , tegelik kulu on isegi väiksem arvan , et 11-12 saan kindlalt hakkama ja eks ma anna ikka hoogu ka aga mõõdukalt

kütusekulu suur
Postitatud: T Dets 18, 2007 11:24
Postitas MadMan
3 a. tagasi talvel mõõtsin 98kW automaadiga 13,8 linnakuluks. Ametlik peaks olema 14 koma midagi.
kütusekulu suur
Postitatud: T Dets 18, 2007 11:43
Postitas andreas1982
Seda minagi ,et see vist ongi täitsa normis kulu.
kütusekulu suur
Postitatud: K Dets 19, 2007 21:45
Postitas priit001
Asja edasi uurides avastasin, et külma mootoriga undab vahelduva sagedusega auto tagaosas midagi. See midagi on suure tõenäosusega kütusepump, mis asub bensiinipaagis...
Kas pumbarike võib olla põhjuseks, miks kütusekulu on suur ning mootori töö ebaühtlane, või on siis teistsugused sümptomid?
Kas pumbaga annaks midagi veel ette võtta, või tuleb uus osta?
kütusekulu suur
Postitatud: L Dets 29, 2007 18:24
Postitas priit001
Kütusekulu läks normi ja mootori töö paranes pärast kütusefiltri vahetamist...
kütusekulu suur
Postitatud: T Mär 18, 2008 23:56
Postitas damike
Minu 2,0 AT võtab ka suht palju linnas 13,4-15,7, maanteel õnneks vähem <8,4 (tehase näitajad 14,8 ja 7,5 ning keskmine 10,2). Kuigi näidud on väheke kõrged, siis võib osa kõrge tulemuse süüd ajada selle süüks, et odokas valetab. Nimelt näitab kompuuter tegelikkusest ca 5% väiksemat läbisõitu.