2. leht 3-st
käivitusmure
Postitatud: P Mär 30, 2008 11:59
Postitas prt
Nonii... Käidud ka Viking Motorsis. Pingutati kett ja seati õigeks sissepritse ajastus. Eelsoojendust poolkõva ilmaga auto ikkagi ei küsi, aga käivitub siiamaani hästi. Olen küll skeptik, et sellisest reguleerimisest piisab, aga eks näis.
Arve ei olnud suur. Soovitan teistel kah gaasijaotus paika sättida.
käivitusmure
Postitatud: P Mär 30, 2008 14:31
Postitas djstallion
Algselt postitas: prt
Arve ei olnud suur.
Ja Eesti kroonidesse ümber konverditult teeb see...?
käivitusmure
Postitatud: P Mär 30, 2008 20:06
Postitas saab9-3
Algselt postitas: prt
Pingutati kett ja seati õigeks sissepritse ajastus.
Mis see keti pingutamine endast kujutas. Mootorikett peaks ju olema automaatselt pingutatud kogu aeg?
käivitusmure
Postitatud: E Mär 31, 2008 11:01
Postitas prt
No kui vana saksa marga kursi järgi arvestada, siis ca 2000,-
Automaatpinguti kohta ei oska kommenteerida.
Küll aga võin väita, et näiteks vanal heal sigullil pidi ketti pingutama iga natukese aja tagant. Samuti oli mootoris vedruga pinguti, aga kett venis niipalju eest ära, et pingutit tuli järgi lasta.
Kui saabidel sama patent, siis on pingutamisel tõsi taga.
käivitusmure
Postitatud: K Apr 16, 2008 17:24
Postitas vieko
No kas on kellegil juba aimu ka mis püssirohi selle vastu aitab? Ära tüütab juba - väljas +9C ja pärast nelja tunnist seismist käia nagu aiatraktorit ja siis tagant selline suits välja et hirm tuleb peale:wall:
käivitusmure
Postitatud: K Apr 16, 2008 21:22
Postitas rantto
Algselt postitas: vieko
No kas on kellegil juba aimu ka mis püssirohi selle vastu aitab? Ära tüütab juba - väljas +9C ja pärast nelja tunnist seismist käia nagu aiatraktorit ja siis tagant selline suits välja et hirm tuleb peale:wall:
Oled sa selle murega juba kellegi jutul käinud? Mul küll peale hommikust tiba pikemat käivitamist erilist suitsu ei erita. Väga väikse sahmaka musta viskab ja seda näeb siis kui summuti juures vahtida.
käivitusmure
Postitatud: N Apr 17, 2008 9:29
Postitas prt
No meie isendil oli kah selline sümtom, et kui kaua käiata, siis viskab korraliku hoovitäie suitsu, aga see on nii kõigil diiselautodel, kui nad korralikult ei käivitu. Nimelt põlemata kütus on see, mis nähtava suitsuna summutist välljub.
Käi Troostis või VM-s ja lase üle vaadata.
käivitusmure
Postitatud: N Apr 17, 2008 9:47
Postitas iisak
Algselt postitas: prt
Käi Troostis või VM-s ja lase üle vaadata.
On abi saadud meilt:wise:
käivitusmure
Postitatud: N Apr 17, 2008 20:42
Postitas vieko
Anti juures öeldi et kõik korras aga peab siis vist Troosti meeste juures ka ära käima!
käivitusmure
Postitatud: N Apr 17, 2008 20:58
Postitas Eleri
Millegipärast on tunne, et see on ainult Saab 9-3SS 2.2TDI mudelitel. Kurask äkki kuskil mingi projekteerimisviga?
edit: teemaalgatajal 9-5:freak: müstika
käivitusmure
Postitatud: N Apr 17, 2008 21:25
Postitas tõh
OG-l ka ju.
käivitusmure
Postitatud: L Apr 19, 2008 16:51
Postitas suvekas
Ristu, sa pole oma murega üksi. Mul sama jama oma 04 aasta 9-5 ga. Käisin Troostis ja seal lubati korda teha aga kuna pidin jälle väljamaale minema siis jäi mul seal käimata. Aga katsun järgmine nädal aja kinni panna, sest hommikuti see ketramine on tõesti vastik.
Samas kui tankisin Norra kütust paagi täis siis käivitus ikka hoopis paremini ja töötas üldse ühtlasemalt, meie diisel sobib tegelikult ainult kütteõliks aga mitte mõne auto mootorisse.
käivitusmure
Postitatud: L Apr 26, 2008 14:52
Postitas Rauno
Oskab ehk keegi öelda mis hinna kanti kõrgsurve pump muidu jääb?
Vabandan võõra teema kasutamise pärast.
käivitusmure
Postitatud: L Apr 26, 2008 15:46
Postitas suvekas
eelnevalt on mainitud, et 30 000.- Kuna taastada seda vist eriti ei kannata.
käivitusmure
Postitatud: T Mär 10, 2009 15:30
Postitas ristu
Kas keegi on juba miski töötava lahenduse välja mõelnud, kuidas neid küünlaid "ära petta"?
Algselt postitas: prt
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.
Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
käivitusmure
Postitatud: T Mär 10, 2009 15:39
Postitas saab9-3
Soovitaks sul siiski rohkem uurida, et mis su auto mootoril viga on, et ei käivitu. See mootor korras olles vajabki nii palju/vähe küünalde kasutamist nagu auto arvab.
Algselt postitas: ristu
Kas keegi on juba miski töötava lahenduse välja mõelnud, kuidas neid küünlaid "ära petta"?
Algselt postitas: prt
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.
Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
käivitusmure
Postitatud: T Mär 10, 2009 18:55
Postitas suvekas
Ka minu traktor tahtis pikalt ketramist, kui küünalde tuli ei põlenud. Lahenduseks sai hoopis lihtsam asi, tsiteerides Kaarlit:
Tarkusetera: uus aku võib teie auto käivitumist kardinaalselt parandada.
Uskumatu aga tõesti panin uue 85A/h aku peale ja see jõuab mootorit nii erksalt ringi ajade, et käivitub paugust.
Edit:Kusjuures mul kütusetorud vajavad ka vahetust.
käivitusmure
Postitatud: T Mär 10, 2009 19:11
Postitas Trionic
Ka üliväiksed lekked kütuse tagasivoolus raskendavad külmkäivitust.
käivitusmure
Postitatud: K Mär 11, 2009 3:53
Postitas mad1
Algselt postitas: ristu
Tere,
sihuke probleem, et mootor ei taha käima minna, kui temp. on 0...+5 kraadi. Eelsüüte küünlad hakkavad tööle alles miinuskraadidega ja siis läheb mootor ilusti käima. Sellise kerge plusskraadiga peab starterit vahel lausa 10...15sek käiama, enne kui auto käivitub. Kas see on normaalne või on kuskil mingi viga sees? Tavaliselt lähevad diislitel ju eelsüüteküünlad +5 juures tööle.
Autoks on 9-5 2.2tid.
teada probleemid: pihustite tihendid,õhulekked,süüte nihkumine(kett pingutada) + kehv kütus(ummistunud kanalid) jne..
:wise:UUDISENA siis nii palju,et kui oma jõududega hakkama me ei saa( mis on küll vähetõenäoline), siis kasutame alltöövõtu korras nüüdsest parimat kogenenumat diislispetsi, keda leida suudab.
seega: KÕIK DIISLID -TERE TULEMAST:P
käivitusmure
Postitatud: N Mär 12, 2009 18:44
Postitas ristu
Algselt postitas: mad1
teada probleemid: pihustite tihendid,õhulekked,süüte nihkumine(kett pingutada) + kehv kütus(ummistunud kanalid) jne..
:wise:UUDISENA siis nii palju,et kui oma jõududega hakkama me ei saa( mis on küll vähetõenäoline), siis kasutame alltöövõtu korras nüüdsest parimat kogenenumat diislispetsi, keda leida suudab.
seega: KÕIK DIISLID -TERE TULEMAST:P
Mis suurusjärgus väljaminekuga tuleks arvestada?
Lisaks veel, et kui küünlad tööle lähevad enne käivitust, siis läheb poolest pöördest käima.
käivitusmure
Postitatud: N Mai 07, 2009 8:43
Postitas ivomets
probleemid hakkasid!
esimene päev käivitus poolest pöördest, ka siis kui oli ööläbi seisnud.,
nyyd siis peale öist seismist tahatis ikka korralikult kaua startyerit.
aga symptoomid hakkasid juba eile päeval. annad starterit läheb poolest pöördest käima ja siis surem maha.
siis käia tykk aega ja läheb tööle ja kõik ok.
tundub nii et nagu kytus vajuks ära??
ah??
äkki on mingeid ideid, kuidas kytusevoolikuid vaadata ja kas kuskil mingi kapp ka, mis peaks hoidma survet ??
aidakee!!!
käivitusmure
Postitatud: N Mai 07, 2009 11:06
Postitas saab9-3
Klappi seal pole. Kui sul on midagi, millega sealt ventiilist imeda, siis tee seda enne käivitamist prooviks. Vaata, kas mulle tuleb ja peale seda peaks ilusti käima minema, kui viga kütuse allavajumises.
käivitusmure
Postitatud: N Mai 07, 2009 11:20
Postitas ivomets
ahaaa.
lähen ostan tagasivooluvoolikut ja vahetan need esmalt ära.
no muidugi võib päev läbi tiksuma ka jätta, siis pole yldse vaja käivitada..
edit. asi tundub , et taas käivitub normaalselt.
vigadest leidsin põhja all kytustoru peal yhe nõrgalt kinnitatud lõdvikuklambri ja vahetasin ära ka pihustitest tulevad tagasivoolu voolikud.
käivitusmure
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:46
Postitas ristu
Kas keegi oskab öelda, kus paikneb 2,2tid mootori temperatuuriandur, pealtpoolt vaadates ei hakanud esmapilgul silma.
käivitusmure
Postitatud: E Veebr 08, 2010 16:34
Postitas kurimees
sa vist seda andurit mõtlesid?See regullib ka eelsüüteküünalde rakendumist.
Lisatud failid