2. leht 6-st
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:56
Postitas karlosas
ja nüüd soosaarmas Väino, kes demonstreerib masinat mis teeb telliskivist saia, aitäh Väino, kohtume järgmisel aastal uuesti.
"Leiutajateküla Lotte"
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:58
Postitas rpm
teatavasti on ühes liitris erinevatel temperatuuridel erinev hulk molekule ja samamoodi on neid erinev hulk ka siis kui nad asetsevad korrapäraselt või korrapäratult magnetväli paigutab nad korrapäraselt nii et ühes ruumala ühikus on kütusemolekule rohkem kui korrapäratus mahuühikus, silmaga seda ei näe.Otsin faililisamis nuppu kasutan kiirvastuse akent ??
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:01
Postitas suur
Algselt postitas: rpm
teatavasti on ühes liitris erinevatel temperatuuridel erinev hulk molekule ja samamoodi on neid erinev hulk ka siis kui nad asetsevad korrapäraselt või korrapäratult magnetväli paigutab nad korrapäraselt nii et ühes ruumala ühikus on kütusemolekule rohkem kui korrapäratus mahuühikus, silmaga seda ei näe.Otsin faililisamis nuppu kasutan kiirvastuse akent ??
Kulla mees. Aga põlemisel tekib ikka iga molekuli kohta 1 ports energiat.mida rohkem molekule, seda rohkem energiat. Lihtne. See mismoodi need molekulid enne õhuga segamist "pakitud" on, ei loe.
Ja praeguse jutu kohaselt satub läbi sinu vasktorude varasemast rohkem kütet, mitte vähem.
Samahästi võib ju kütuserõhku tõsta. Kui rõhk piisavalt suur, siis paigutuvad molekulid "optimaalselt" ja jälle võit käes
Aa, kui sul torud üle jäävad, siis ma olen mõelnud, et äkki annaks neist magnetiseeritud puskarimasina teha?
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:03
Postitas rpm
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:06
Postitas aednik
http://www.gigapower.ee/index.html
Sellel saidil seletab, mismoodi molekulid on liiga puntras koos ja siis magnet puistab nad justkui laiali, mille tulemusena õhk pääseb IGA molekuli juurde kergemini. Jutt usutav või mitte, mina ei oska kommenteerida.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:08
Postitas iisak
Moded aidake pildid väiksemaks teha.
Ja palun ärge pange seda teemat lukku. Saabneti "Kullafond" on saanud OLULISE täienduse:thumb:
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:10
Postitas qdwin
Algselt postitas: rpm
Lugulaul on järgmine, vasktoru 6mm pikkus ca 6m keritud ümber magnet pulga, pulk koosneb 25mm stest tableti kujulistest magnetitest ja kogupikkus on 30cm selle pulgaümber kerisin 6mm vasktoru nagu keritakse mähist ümber raudsüdamiku,
See on ju high end samaka aparaat! Magnetid ja puha! Aga vedelike kokkusurumisega peab ettevaatlik olema! Pärast pole ei samakat, aparaati ega samaka töökoda!
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:18
Postitas vmaster
Kusjuures tegu on mu endise 9-5ga

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:20
Postitas aednik
Kuidas saab nii peenikse toru sees nii suur mõte olla.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:20
Postitas rpm
Tegelt oligi plaanis proovida ka ilma magnetiteta pole jõudnud veel .

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:21
Postitas S9K
Milleks seda tohutut vaeva näha, et 100 km peale miskit 1 liiter vähemaks kulu saada. Osta tõukekas või käi jala.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:30
Postitas rpm
Toru maksis 37 eeku/m magneti hind ca20 eeku pulk 50tk 1000eeku
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:40
Postitas rpm
Ja veel, ma ei müü seda, see on vaba vara, kes tahab teeb järgi.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:45
Postitas olaviv
Teoreetiliselt annaks tänapäevaste sisepõlemismootorite kasutegurit tõsta ja seeläbi kütusekulu vähendada, kui suudetaks põlemisprotsessi parandada. Kõik see kraami mis CO ja CH kujul katis ära põleb on kaotatud kütus. Diisli puhul siis tahmaosakesed kübemefiltris.
Aga kas see magnet nüüd suudab kütuse põlemist paremaks muuta?
Pigem võiks abi loota katalüsaatorainest, mida kütusele lisatakse, näiteks Mergi. Kui viitsiks ehitada kütusepaagi, millega saaks väga täpselt paari liitrist kulu mõõta, siis võiks võrdlevaid katseid teha küll. Ilma täpse mõõtmiseta aga ei saa usaldusväärset tulemust.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:52
Postitas qdwin
Sul rpm paistab nuppu olevat! Sa mitte ei jahu, vaid oled tegudemees. Oled sa mõelnud teemal perpetuum mobile? Äkitsi proovid? Iseenesest ei tohiks ju midagi keerulist olla.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:54
Postitas rpm
Sõitsin Mergiga ka varem näitas endise näidu pealt ca liitri vähem ja statoili kütusega saad ka tõsiselt pikemalt sõita, lihtsalt üritasin mõtteainet pakkuda, ja ei mingit huvi teie maavarade järele...
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:59
Postitas rpm
Magnetid ostsin netist hiinast 9eeku tk +tollimaksud ja transport 20eeku kokku, ja magnetid olidki mõeldud Perendevi püsimagnet mootori replikatsiuuniks aga ramp ei taha töödata, siis sai midagi muud proovitud.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 17:37
Postitas roomlane
-6 kraadiga päris tavaline näitaja. Endalgi samad numbrid. Alla 0 kraadi ei lülitata kliimakompressorit ka sisse...
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:05
Postitas sebastian
Kliimakompressor lõpetab oma töö +5 kraadi juures kui õigesti mäletan...
Tundub mullegi nii, et magnet ei ole siin mingi näitaja. Kus on öeldud, et magnet kütusemolekule mõjutab. Pole nagu kuulnud. Aga mine tea kah...äkki pole ma piisavalt lugenud
Pigem tekib mingi sääst kõrgemast kütuse temperatuurist.
Proovi rpm, alguses ilma magnetita ja magnetiga. Üsna kindlalt vahet ei ole.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:14
Postitas Cyber
Lugege need paar linki läbi, mis Madman eespool postitas... Vähemalt ühes oli pisut asjast teadva (loe keemiku) arvamusi (teine link, "magnetics and fuels".
A kokkuvõttes on tegu "Insener Rpm-i solenoidiga" ...

Parafraseerides üht teist teadusliku fantastika valdkonda kuuluvat pealkirja.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:24
Postitas eeroz
Nüüd sul veel paremaid neodymium magneteid vaja ja Saab juba alla 6L/100km sõidetud
http://en.wikipedia.org/wiki/Neodymium_magnet
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:25
Postitas rpm
Soome keelset inffi sõbra käest
http://www.gigapower.fi/
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:27
Postitas rpm
Ja jah magnetid ongi neodüümid kangus aste N45.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:29
Postitas rpm
Pilt magnetiga kah.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 18:44
Postitas kaarel
Väike OT: pildid on nii suured, et peab minema vist teist monitori ostma. Piltidega seotud tuuningunipid on saadaval selles teemas:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2317.
Aga muidu edu leiutamisel. Isegi kui asi päris ideaalilähedaselt ei õnnestu, on see oluliselt parem ajaviide kui nt viinaviskamine.
;)