Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Juhhuuu, SID näitab kütusekulu 18L/100km:thumb:, hommikul näitas ka 25l/100km ja isegi 30l/100km. Mõnušš, tõešti mõnušš. Airbagi tuli ka põleb. Samas auto käitub samamoodi nagu enne, kuid kütust rüüpab küll nagu pisut rohkem. Pakun, et elektroonika pillub segast. Mõni päev enne sai 9-5 pealt oma tonnist käima pandud ja mõned tunnid hiljem pidin käivitama seekord hoopis tonnise pealt 9-5. Alguses üks ja siis teine. Et siis pean tartu minema jah?
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mõni päev enne sai 9-5 pealt oma tonnist käima pandud ja mõned tunnid hiljem pidin käivitama seekord hoopis tonnise pealt 9-5. Alguses üks ja siis teine.
Ole ettevaatlik:nono: asi lõppes 9-5 ECU vahetamisega, kui me viimast korda sõbraga sellist mängu tegime.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Poleerimisest oli räigelt ikka kasu, autot ei tunne enam ära. Poleerija ise ka pildi peal. Vahana kasutasin NanoWax-i, soovitan ka teistele. Jube lihtne peale kanda ja maha võtta, see, et ta ruttu maha pidid tulema mind ei häiri, veedan hea meelega paar tundi autot vahatades.

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Täna kogesin KUUMA automaat käigukasti. Winter režiim ei tahtnud peale pikemat aega lumes rabelemist enam sisse minna. Kui kuidagi lõpuks välja rabelesin ja maanteele jahutama läksin siis oli kõik tibens. Kahjuks jäin ka esirehvi mustrist ilma:(. Mõned korrad läks suitsema ja olingi ilma DEEM. Samas igas halvas on midagi head. Nüüd ei jää muud üle kui PEAB ostma uued rehvid.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sai täna Audacer-is käidud. Väga meeldiv oli, isand Trionic isiklikult pistis käe külge. Vahetasime raadio ära, mingid puksid eest, õlid,vaakum voolikud ja uus tagumine summuti. DI sai ka ostetud, sest vanal olid liiga suured vananemis märgid. Iisakut nägin ainult korraks, ei tea kuhu see kadus. Usun, et "neil" on nüüd üks klient veel nimekirjas juures:headbang:
Tänud Werner.
Tänud Werner.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nõndaviisi. 9-5 siiani ikka kobedasti sõitnud. Mingil ajal hakkas check engine põlema, vahel põles, vahel ei põlenud. Iisak kontrollis Tech-iga. Sisselaske temp andurid, neid pidavat kaks olema. Trionic väitis, et kahte pole. Kaks MAP-i on hoopis. Vahet pole, midagi on igatahes viga. Täna suri lambist välja, keset ristmikku. Lisaks ei saa enam kiirendada, tekivad vahelejätud jne. Jahutusvedelik kaob ka kuhugi. Et see asi just talvel pidi juhtuma. Kui kevadeni välja veab, siis peaks ühe suurema remondi ette võtma. Kolvid ära vahetama jne. Mootor teeb liiga kõva häält juba.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nii, õlivoolik sai täna korda tehtud. Rihm oli vana vooliku puruks peksnud, jupp uut voolikut ja otsad pressitud, läks külge tagasi. Teisipäeval saan uue rihma ja rulliku. Hinnad on ikka PÄRIS AJUVABAD. 50%plastikut ja 50% metalli. Hind 700+ eeki
. Pakun, et laager ise sealjuures maksaks 50 eeki. Kahjuks polnud päästa enam midagi, rullik oli pealt kadunud. Muidu oleks laagri ära vahetanud.