2. leht 2-st

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: K Apr 02, 2008 15:51
Postitas S9K
Juhhuuu, SID näitab kütusekulu 18L/100km:thumb:, hommikul näitas ka 25l/100km ja isegi 30l/100km. Mõnušš, tõešti mõnušš. Airbagi tuli ka põleb. Samas auto käitub samamoodi nagu enne, kuid kütust rüüpab küll nagu pisut rohkem. Pakun, et elektroonika pillub segast. Mõni päev enne sai 9-5 pealt oma tonnist käima pandud ja mõned tunnid hiljem pidin käivitama seekord hoopis tonnise pealt 9-5. Alguses üks ja siis teine. Et siis pean tartu minema jah?

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: K Apr 02, 2008 21:07
Postitas ivomets
kas sa aku juhet oled eemaldanud? proovi

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: K Apr 02, 2008 21:51
Postitas S9K
Nüüt kütusekulu jälle SID-il normi piires. Airbag ikka põleb, kahtlen pisut kas tal see aku juhtme eemaldus aitab. Teadupärast käib sellel ju kõik Tech-iga. Aga proovime.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: N Apr 03, 2008 17:23
Postitas Executive
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mõni päev enne sai 9-5 pealt oma tonnist käima pandud ja mõned tunnid hiljem pidin käivitama seekord hoopis tonnise pealt 9-5. Alguses üks ja siis teine.

Ole ettevaatlik:nono: asi lõppes 9-5 ECU vahetamisega, kui me viimast korda sõbraga sellist mängu tegime.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: E Apr 28, 2008 19:50
Postitas S9K
Sai pisut värvitud. Nüüd katsume kivitäkked värvi täis ajada ja siis teeme täieliku poleerimise.

Pilt

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: N Mai 01, 2008 22:45
Postitas S9K
Poleerimisest oli räigelt ikka kasu, autot ei tunne enam ära. Poleerija ise ka pildi peal. Vahana kasutasin NanoWax-i, soovitan ka teistele. Jube lihtne peale kanda ja maha võtta, see, et ta ruttu maha pidid tulema mind ei häiri, veedan hea meelega paar tundi autot vahatades.

Pilt

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: N Mai 01, 2008 23:03
Postitas Tan
Kuidas seda värviparandust kõige mõistlikum teha on et hea saaks ?

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: R Mai 02, 2008 8:37
Postitas Cyber
A sa siis vahatasid, mitte ei poleerinud. Poleerimine on ikka pisut jäävam tegevus, kui vahatamine...

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: R Mai 02, 2008 8:42
Postitas ivomets
krt, seda teab, äkki poleerisid ka, põrand on ju märg.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: R Mai 02, 2008 8:51
Postitas Jürgen
Poleeris ka ikka.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: R Mai 02, 2008 9:13
Postitas S9K
Poleeriti eelnevalt, ma TEEN vahet mis on poleerimine ja mis on vahatamine:wtf:

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: E Nov 24, 2008 20:34
Postitas S9K
Täna kogesin KUUMA automaat käigukasti. Winter režiim ei tahtnud peale pikemat aega lumes rabelemist enam sisse minna. Kui kuidagi lõpuks välja rabelesin ja maanteele jahutama läksin siis oli kõik tibens. Kahjuks jäin ka esirehvi mustrist ilma:(. Mõned korrad läks suitsema ja olingi ilma DEEM. Samas igas halvas on midagi head. Nüüd ei jää muud üle kui PEAB ostma uued rehvid.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: R Juul 10, 2009 21:05
Postitas S9K
Sai täna Audacer-is käidud. Väga meeldiv oli, isand Trionic isiklikult pistis käe külge. Vahetasime raadio ära, mingid puksid eest, õlid,vaakum voolikud ja uus tagumine summuti. DI sai ka ostetud, sest vanal olid liiga suured vananemis märgid. Iisakut nägin ainult korraks, ei tea kuhu see kadus. Usun, et "neil" on nüüd üks klient veel nimekirjas juures:headbang:

Tänud Werner.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: P Juul 26, 2009 12:10
Postitas S9K
Klaasid toonitud. Tänud piltide tegemise eest lähevad Fabulous-ile:thumb:

Lind on lörtsu lasknud :(

Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: P Juul 26, 2009 13:37
Postitas Lepp
Mis tonnise tagumise pamperiga juhtunud on:?:wtf:

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: P Juul 26, 2009 13:39
Postitas S9K
Mis mõttes :conf:

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: P Juul 26, 2009 14:05
Postitas Lepp
Pildi pealt tundub, et alt keskelt oleks nagu katki

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: P Juul 26, 2009 14:14
Postitas S9K
Ei ei, sinna käib kärukonks, mul see hetkel ära võetud :P Lisaraskus ju.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: E Jaan 25, 2010 17:50
Postitas S9K
Nõndaviisi. 9-5 siiani ikka kobedasti sõitnud. Mingil ajal hakkas check engine põlema, vahel põles, vahel ei põlenud. Iisak kontrollis Tech-iga. Sisselaske temp andurid, neid pidavat kaks olema. Trionic väitis, et kahte pole. Kaks MAP-i on hoopis. Vahet pole, midagi on igatahes viga. Täna suri lambist välja, keset ristmikku. Lisaks ei saa enam kiirendada, tekivad vahelejätud jne. Jahutusvedelik kaob ka kuhugi. Et see asi just talvel pidi juhtuma. Kui kevadeni välja veab, siis peaks ühe suurema remondi ette võtma. Kolvid ära vahetama jne. Mootor teeb liiga kõva häält juba.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: T Jaan 26, 2010 19:41
Postitas S9K
Rsk, sõitsin just lumevalli stange ja uduka ribadeks. Seda krt küll vaja ei olnud praegu:gun:

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: P Jaan 31, 2010 15:43
Postitas S9K
Ja nüüd lisaks veel mahlad väljas. Rihm purunes ja lõhkus midagi ära. TULE JUMAL APPI. Nüüd paras aeg teha selline kap remondi taoline tjuuning.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: P Jaan 31, 2010 18:57
Postitas suvekas
Häda ja viletsus käivadki käsikäes - tean mida sa tunned.
Aga sul õnneks autoremont endal käpas.

Saab 9-5 AERO Estate, 2000, S9K (müüdud)

Postitatud: L Veebr 20, 2010 22:39
Postitas S9K
Nii, õlivoolik sai täna korda tehtud. Rihm oli vana vooliku puruks peksnud, jupp uut voolikut ja otsad pressitud, läks külge tagasi. Teisipäeval saan uue rihma ja rulliku. Hinnad on ikka PÄRIS AJUVABAD. 50%plastikut ja 50% metalli. Hind 700+ eeki:gun:. Pakun, et laager ise sealjuures maksaks 50 eeki. Kahjuks polnud päästa enam midagi, rullik oli pealt kadunud. Muidu oleks laagri ära vahetanud.