saabi müüvad autoaiad
See on muide väga huvitav mõtteviis, ostan suurema auto, siis ei saa ise viga. Selle suurega üle katuse käimine ei pruugi aga olla sugugi tervislikum, kui kasvõi Micraga. Dziibid pole selles mõttes üldsegi turvalised...
Arno@tahaks.kabrio.BTR'i
Arno@tahaks.kabrio.BTR'i
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Džiibil ju raskuskese nii kõrgel kõrgel, käitumine seetõttu samuti teine. Meenub üks Top Gear kus testiti džiipide "põdrakatse" sooritamist. Nende lõhkumiseks ostetud Landrover läks kohe esimesel tagasihoidlikul kiirusel üle katuse. Külgpõrke testides saavad sõitjate jalad ka tavaliselt korralikult purustatud.
Kabrio BTR on ju geniaalne! Helista kaitseliitu, 1 peaks kindlasti veel alles olema.
Kabrio BTR on ju geniaalne! Helista kaitseliitu, 1 peaks kindlasti veel alles olema.
Eks suuremal autol ole ikka rohkem materjali mis õnnetuse korral löögienergiat "neelab". Kui auto on inseneride poolt hästi läbi mõeldud, siis ilmselgelt deformeerub metall niimoodi et juht ja kaasreisijad võimalikult vähe kannatada saavad.
Kahtlemata on Saab 9000 konstruktsioon väga hästi läbi mõeldud - eks seda tõesta ka mitmed turvatestid.
Aitähh "ostuabi" eest. Sain targemaks. Pole kahjuks veel teada saanud, mis seisukorras see Ropka saab on. Kui asi ok, siis ilmselt lähiajal Tartu reis plaanis.
Kahtlemata on Saab 9000 konstruktsioon väga hästi läbi mõeldud - eks seda tõesta ka mitmed turvatestid.
Aitähh "ostuabi" eest. Sain targemaks. Pole kahjuks veel teada saanud, mis seisukorras see Ropka saab on. Kui asi ok, siis ilmselt lähiajal Tartu reis plaanis.
Algselt postitas: qdwin
Kokkuvõte Vaate jutu lõpetuseks: Autosid müüakse kahel põhjusel liisinguperiood sai läbi (uuele omanikule parim variant) või autol on miskine viga külges.
Järeldus: Petta saad seega niikuinii! Õigemini autot remontida saad niikuinii!
Ma tahaks selle seisukoha vaidlustada. On ka muid põhjuseid - näiteks on omanikul lihtsalt autost siiber, sest sellega on üksjagu aastaid / kilomeetreid sõidetud ja aeg oleks uuema / parema ostmiseks. Auto ise võib siis olla täiesti heas sõidukorras.
Näiteks mina plaanin oma detsembris ostetud ja mind hästi teeniva ning täielikult hooldatud / remonditud Saabi ilmselt selle suve lõpus maha müüa, sest tõenäoliselt jätkan õpinguid välismaal ja sinna ma autot kaasa ei võta.
Kokkuvõte: ärge olge nii lühinägelikud. Loomulikult tuleb enne autoostu asjasse sügavalt pühenduda ja kõike kontrollida, kuid kasutatud auto ei ole ja ei peagi olema sama mis poest ostetud uus auto. Seega on ebainimlik eeldada, et mitte ühtegi autot järgmised 25 000 kilomeetrit remontida ei tule.
Üks isend Anne autoaiast hakkas veel interneti kaudu silma. See küll natuke tagasihoidlikum kui eelmised, kuid tundub usaldusväärsem.
On kellelgi mingeid kommentaare?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=81404-www_auto24_ee.html
On kellelgi mingeid kommentaare?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=81404-www_auto24_ee.html
Nende 120000-150000 km läbisõitudesse suhtuksin küll väga skeptiliselt, kui pole olemas lõpuni täidetud hooldusraamatut ja ülevaatuse pabereid. Piisab, kui vista pilk peale Šveitsi automüügikuulutustele, siis sellise läbisõiduga autode hinnad on hoopis midagi muud. Soome Nettiautos on 9000-d sõitnud läbi alates 300000 ja rohkem. Järeldused võib igaüks ise teha.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pildi järgi on tegu SAABiga, mudel 9000 2.3 mootor 125kW. Hall. Automaatkastiga. Rohkem ei oska kahjuks interneti teel auto kohta öelda.
Autosid ei saa ainult pildi põhjal hinnata. Näpuga peab katsuma. Samuti ei saa meie sinu eest teha ära otsustamist. Mina ja vaata ja proovi. Autoost ei ole poes leiva järel käik, et palud naabrimehel sulle ka ühe tuua. Ma soovitaks sul otsida parem kokku antud mudeli head-vead. Võta või paberil kaasa ja tee ülevaatamise juures linnukesi. Sinna juurde võid panna oma kindlad soovid ja nende põhjal eel selekteerimise ära teha. Siin foorumis on 9000 üks populaarsem teema, infot peaks jaguma.
Autosid ei saa ainult pildi põhjal hinnata. Näpuga peab katsuma. Samuti ei saa meie sinu eest teha ära otsustamist. Mina ja vaata ja proovi. Autoost ei ole poes leiva järel käik, et palud naabrimehel sulle ka ühe tuua. Ma soovitaks sul otsida parem kokku antud mudeli head-vead. Võta või paberil kaasa ja tee ülevaatamise juures linnukesi. Sinna juurde võid panna oma kindlad soovid ja nende põhjal eel selekteerimise ära teha. Siin foorumis on 9000 üks populaarsem teema, infot peaks jaguma.
Pidasin just silmas, et ehk mõni lõunamaalane on antud isendit näpuga katsunud ja oskab nüüd kriitiliselt kommenteerida.
Eks tuleb endal mingi aeg sammud Tartu poole seada jah, kuid Üritan võimalikult palju "tarkade" meeste nõuandeid kõrva taha panna.
Odo näite ei usu ma küll. Minu arvates vähemalt 90% autoaedades müüdavatest masinatest on "vurri" saanud nii mis kole. Ega ma seda näitu vaatagi. Huvitav oleks lihtsalt teada, kui palju neid tagasi kruvitakse!
Eks tuleb endal mingi aeg sammud Tartu poole seada jah, kuid Üritan võimalikult palju "tarkade" meeste nõuandeid kõrva taha panna.
Odo näite ei usu ma küll. Minu arvates vähemalt 90% autoaedades müüdavatest masinatest on "vurri" saanud nii mis kole. Ega ma seda näitu vaatagi. Huvitav oleks lihtsalt teada, kui palju neid tagasi kruvitakse!
Kas vabalthingav 2,3 ei ole mitte 110kW. LPT peaks 125kW olema. Kuna pildi järgi on tegemist turbota mootoriga siis ilmselt on see 125 ebaõige.
Autoaia mehed on üldiselt üsna abivalmid, erinevalt ühe Tallinna poe omadest
.
Autoaia mehed on üldiselt üsna abivalmid, erinevalt ühe Tallinna poe omadest

Algselt postitas: Cyber
Ei vii, siin pole ju ühestki konkreetsest autost juttu.Ostu-üügi alla lähevad ikka konkreetsed pakkumised. Mõelda võib "Ostuabi" alafoorumi tekitamise peale. (
)
On tegelikult õigem küll, sest see "loba" kipub osade teemade poolest liigagi asjalik olema.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Ma arvan, et lähiajal vaatame Cyberiga teemada nimekirja üle ja teeme mõned juurde.
Ole ise ka märganud, et liiga paljud asjalikud jutud tuleb paratamatule loba alla panna, kuna pole muud sobivat alateemat.
Ole ise ka märganud, et liiga paljud asjalikud jutud tuleb paratamatule loba alla panna, kuna pole muud sobivat alateemat.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Nahk küll! sõitsin täna lasnamäele, et vaatan siis seda 2,3 vabalthingavat seal agentautos. Ja loomulikult ilmaasjata - müüdud.
Käisin ka "Auto ja Karavan" poolt müüdavat 2,3 turbosaabi vaatamas. Kas on normaalne et ääreni tühja aku puhul näitab laadimispingeks 10,7V armatuuris? Sellel autol oli nii. Iseenesest on ta mõtetult kallis minu arvates, kuigi hinnas pidi olema "võimalik kokku leppida". Ülemised mootoripadjad olid ka mõres. Eriti optimistlikult ei suhtu sellesse masinasse.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... facc7c41f2
Käisin ka "Auto ja Karavan" poolt müüdavat 2,3 turbosaabi vaatamas. Kas on normaalne et ääreni tühja aku puhul näitab laadimispingeks 10,7V armatuuris? Sellel autol oli nii. Iseenesest on ta mõtetult kallis minu arvates, kuigi hinnas pidi olema "võimalik kokku leppida". Ülemised mootoripadjad olid ka mõres. Eriti optimistlikult ei suhtu sellesse masinasse.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... facc7c41f2
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis ka kohalikud pakkumised, http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=794. Hind on nagu on, helista ja suhtle. Ikkagi Aero..

Kas eeSTIT taband SAABi-buum?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Tartus Anne autoaeda on saabunud müügile üks üsna korraliku välimusega Saab 9000
(vähemalt piltide peal).
http://www.autoaed.ee/autod/detail.php?autod_id=121558

http://www.autoaed.ee/autod/detail.php?autod_id=121558
Vaatasin väljast seda Karavanis müüdavat masinat ja pakkusin neile, et 60K hinna juures olen huvitatud edasi uurima. Keegi ei viitsinud isegi vastata. Samas mehed piltidel vist hulka nooremad ja rohi rohelisem kui praegu juba. Käibekiirus pole vist selles äris eriti oluline. Ostsin mujalt...
Käisin ka "Auto ja Karavan" poolt müüdavat 2,3 turbosaabi vaatamas. Kas on normaalne et ääreni tühja aku puhul näitab laadimispingeks 10,7V armatuuris? Sellel autol oli nii. Iseenesest on ta mõtetult kallis minu arvates, kuigi hinnas pidi olema "võimalik kokku leppida". Ülemised mootoripadjad olid ka mõres. Eriti optimistlikult ei suhtu sellesse masinasse.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... facc7c41f2
Kas see oli see näit, mida näidatakse kohe peale käivitamist või näitas auto sedasi ka peale natuke sõitmist (või siis INFO-nupuga manipuleerimist)? Peale käivitamist jääb (vähemalt M94 9000-l) näidikule ette aku pinge näit käivitamise ajal, mille järgi siis saaks kaudselt aku olukorda hinnata, "tavalise" näidu juurde minnakse tagasi peale mingi maa mahasõitmist.Algselt postitas: suur
Kas on normaalne et ääreni tühja aku puhul näitab laadimispingeks 10,7V armatuuris?
Minul isiklikud kogemused Ropka Autopoga olemas.Nimelt sai oma esimene Saab 9000 just sealt soetatud. Muidugi sellest on mitu mitu head aastat möödas.Igatahes sain väga hea Saabi!Algselt postitas: suur
Sooviks siis endale ka Autot osta, Saab 9000 on eesmärgiks.
Kas Tartusse Ropka Autopoodi tasuks seda isendit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 798333c207 üldse vaatama minna või saab 90% tõenäosusega sealt mingisuguse õnnetu auto endale.
Juba piltidelt tunduvad stange ääred kuidagi imelikud.

Ropka autopoe masin jääb ostmata. Ei julge. Ise küll vaatamas ei käinud, aga üks sõber käis. Mootoris/käigukastis mingi imelik vilin sees - nagu oleks mingi laager läbi/määrimata. Siis veel nipet-näpet vead, näiteks on tagaluugi amordid nii otsas, et salongist avades ei tule pagasiluuk isegi lahti mitte (eks seal mängivad muidugi olulist rolli ka miinuskraadid). Ei ole seda vigade nimistut hetkel käepärast, muidu tooks ehk veel midagi välja.
Pakun, et suure tõenäosusega see "vilin" on kiilrihma pingutusrulliku laager, mis hirmsat häält teeb ja mille vahetus umbes 500 krooni tükist maksab.
Samas. Kui isiklikust seisukohast lähtudes, siis pisivigadega autot ostes peab jätma vigade kõrvaldamiseks piisavalt pappi ja kohe peal ostmist kõik korda teha - saab kohe alguses hea auto.
Vigadeta kasutatud autot pole olemas, kui tegemist just 2 kuud vana ja 15000km sõitnud autoga tegemist pole, mille omanik juhtumisi ära suri ja sugulased taga miskit muud peale hakata ei oska.
Samas. Kui isiklikust seisukohast lähtudes, siis pisivigadega autot ostes peab jätma vigade kõrvaldamiseks piisavalt pappi ja kohe peal ostmist kõik korda teha - saab kohe alguses hea auto.
Vigadeta kasutatud autot pole olemas, kui tegemist just 2 kuud vana ja 15000km sõitnud autoga tegemist pole, mille omanik juhtumisi ära suri ja sugulased taga miskit muud peale hakata ei oska.
Algselt postitas: suur
Ropka autopoe masin jääb ostmata. Ei julge. Ise küll vaatamas ei käinud, aga üks sõber käis. Mootoris/käigukastis mingi imelik vilin sees - nagu oleks mingi laager läbi/määrimata. Siis veel nipet-näpet vead, näiteks on tagaluugi amordid nii otsas, et salongist avades ei tule pagasiluuk isegi lahti mitte (eks seal mängivad muidugi olulist rolli ka miinuskraadid). Ei ole seda vigade nimistut hetkel käepärast, muidu tooks ehk veel midagi välja.
Unustasin mainimast et sain tookord mõned tuhanded alla kuna leidsin samuti vigu. Ja peale selle oli autol 6 kuud garantiid. Käisin hiljem mõningaid vigu parandamas.(nende kulul muidugi). Muidugi kui mootori juures miskit ei meeldi siis on see juba suur miinus.

Kui tee Tartusse jalge alla võtan (loodetavasti L 12.03), siis ehk käin ka seda ropka massinat vaatamas. Tõesti, pisivigade kõrvaldamine ei võta tükki küljest. Kui ka garantii kehtib siis miks mitte. Muidugi tuleb garantiitingimused läbi lugeda
Sõidan päevas tööpäeviti üle 60km ja nädalavahetustel ka mõned kilomeetrid. Mõned korrad aastas ka Tallinn-Võru, Tallinn-Pärnu otsad. Selliste läbisõitude juures peaks kõik garantii ala kuuluvad vead poole aasta jooksul välja küll tulema.

Algselt postitas: suur
Kui tee Tartusse jalge alla võtan (loodetavasti L 12.03), siis ehk käin ka seda ropka massinat vaatamas. Tõesti, pisivigade kõrvaldamine ei võta tükki küljest. Kui ka garantii kehtib siis miks mitte. Muidugi tuleb garantiitingimused läbi lugedaSõidan päevas tööpäeviti üle 60km ja nädalavahetustel ka mõned kilomeetrid. Mõned korrad aastas ka Tallinn-Võru, Tallinn-Pärnu otsad. Selliste läbisõitude juures peaks kõik garantii ala kuuluvad vead poole aasta jooksul välja küll tulema.
Vaatasin kodulehelt infot ja sealt küll ei selgu et mingi garantii oleks. Aga on järelmaksu võimalus. Ma arvan et see garantii on kõik läbirääkimise teema.Kui ära oled käinud anna teada ka meile.

Tallinnas kah üks huvitav Saab:
http://www.auto24.ee/clients/danlor/use ... ?id=117878
Käisin seda eile teist korda vaatamas. Esimene kord põlgasin mõlkis tagastange ära. Seekord vaatasin et ehk saab asja.
Tegu siis 2,3 LPT-ga. Minu kogemusteta silm ja kõrv ei osanud miskit erilist kinni võtta. Mingisugune vibra oli sees küll tühikäigu, aga see ilmselt mingisugusest poollahtisest plastikdetailist.
Ehk on keegi seda platsi pääl kaemas käinud ja oskab omalt poolt miskit lisada?
http://www.auto24.ee/clients/danlor/use ... ?id=117878
Käisin seda eile teist korda vaatamas. Esimene kord põlgasin mõlkis tagastange ära. Seekord vaatasin et ehk saab asja.
Tegu siis 2,3 LPT-ga. Minu kogemusteta silm ja kõrv ei osanud miskit erilist kinni võtta. Mingisugune vibra oli sees küll tühikäigu, aga see ilmselt mingisugusest poollahtisest plastikdetailist.
Ehk on keegi seda platsi pääl kaemas käinud ja oskab omalt poolt miskit lisada?