juhitavus
9-5 ei saa tõepoolest Sporte autoalla paigaldatuna reguleerida ei esimesi ega tagumisi
Üheksa-viiel tõesti saab reguleerida ainult siis, kui amort on maha võetud (Koni Sport, kollased).
FSD (kuldsed) võib olla on teistmoodi. Aga 3 aastat tagasi neid veel 9-5 jaoks ei pakkunud.
Proovisin erinevaid seadistusi ja jätsin ikkagi 3/4 täis jäikusest.
Täitsa ok on Tallina maastiku jaoks.
FSD (kuldsed) võib olla on teistmoodi. Aga 3 aastat tagasi neid veel 9-5 jaoks ei pakkunud.
Proovisin erinevaid seadistusi ja jätsin ikkagi 3/4 täis jäikusest.
Täitsa ok on Tallina maastiku jaoks.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: KorK
Kas madaldusvedruga peab amordi ka ära vahetama või võib jääda originaal?
Ideaalis nagu peaks. Originaal amordid reeglina nihkesse läinud töökõrgust nii kaua vastu ei pea, kui orig. vedruga. Mind see näiteks ei heiduta. Mingi aeg peab enivei amordid ära vahetama.

FSD-d ei saa manuaalselt reguleerida mingist asendist, sest need on ise seaduva jäikusega. 9-5 jaoks on Konil valikus olemas küll.Algselt postitas: Executive
Üheksa-viiel tõesti saab reguleerida ainult siis, kui amort on maha võetud (Koni Sport, kollased).
FSD (kuldsed) võib olla on teistmoodi. Aga 3 aastat tagasi neid veel 9-5 jaoks ei pakkunud.
Proovisin erinevaid seadistusi ja jätsin ikkagi 3/4 täis jäikusest.
Täitsa ok on Tallina maastiku jaoks.
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Auto EI UJU, kui veermik on korras ja sildade/rataste seaded paigas.
Normaalses värkstoas tehakse nn sillastendi eel ära ka veermiku kontroll.
Amordid ei puutu teemasse.
Normaalses värkstoas tehakse nn sillastendi eel ära ka veermiku kontroll.
Amordid ei puutu teemasse.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal