2. leht 2-st

juhitavus

Postitatud: E Nov 08, 2010 11:45
Postitas eero
9-5 ei saa tõepoolest Sporte autoalla paigaldatuna reguleerida ei esimesi ega tagumisi

juhitavus

Postitatud: E Nov 08, 2010 11:47
Postitas KorK
Kas madaldusvedruga peab amordi ka ära vahetama või võib jääda originaal?

juhitavus

Postitatud: E Nov 08, 2010 11:48
Postitas Executive
Üheksa-viiel tõesti saab reguleerida ainult siis, kui amort on maha võetud (Koni Sport, kollased).
FSD (kuldsed) võib olla on teistmoodi. Aga 3 aastat tagasi neid veel 9-5 jaoks ei pakkunud.
Proovisin erinevaid seadistusi ja jätsin ikkagi 3/4 täis jäikusest.
Täitsa ok on Tallina maastiku jaoks.

juhitavus

Postitatud: E Nov 08, 2010 11:51
Postitas Jupats
Algselt postitas: KorK
Kas madaldusvedruga peab amordi ka ära vahetama või võib jääda originaal?

Ideaalis nagu peaks. Originaal amordid reeglina nihkesse läinud töökõrgust nii kaua vastu ei pea, kui orig. vedruga. Mind see näiteks ei heiduta. Mingi aeg peab enivei amordid ära vahetama.;)

juhitavus

Postitatud: E Nov 08, 2010 17:18
Postitas eero
Algselt postitas: Executive
Üheksa-viiel tõesti saab reguleerida ainult siis, kui amort on maha võetud (Koni Sport, kollased).
FSD (kuldsed) võib olla on teistmoodi. Aga 3 aastat tagasi neid veel 9-5 jaoks ei pakkunud.
Proovisin erinevaid seadistusi ja jätsin ikkagi 3/4 täis jäikusest.
Täitsa ok on Tallina maastiku jaoks.
FSD-d ei saa manuaalselt reguleerida mingist asendist, sest need on ise seaduva jäikusega. 9-5 jaoks on Konil valikus olemas küll.

juhitavus

Postitatud: R Nov 12, 2010 15:09
Postitas praktikant
Auto EI UJU, kui veermik on korras ja sildade/rataste seaded paigas.

Normaalses värkstoas tehakse nn sillastendi eel ära ka veermiku kontroll.

Amordid ei puutu teemasse.