2. leht 2-st

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: P Juul 06, 2008 23:26
Postitas sebastian
Algselt postitas: kasparius
Niipalju on muutunud, et olemas rõhukell ja silikoonvaakumvollad.
Ühte vollat oli väga halb vahetada. See mis paipässist tuleb.
Neljandaga lööb peaaegu 1,4bar veidi aega hoiab ja siis ui pöörded jõuavad 4500-ni jääb 1bar kanti.
Vähevõitu hoiab, aga väike föön ka.
Ja sinu soft lubab veel 4500 pöördeni kuni 1,36 baari ja alles siis hakkab vaikselt langema.
Aga lubamisest on vähe, kui vurr sammu ei pea ;)

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: P Juul 06, 2008 23:42
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Niipalju on muutunud, et olemas rõhukell ja silikoonvaakumvollad.
Ühte vollat oli väga halb vahetada. See mis paipässist tuleb.
Neljandaga lööb peaaegu 1,4bar veidi aega hoiab ja siis ui pöörded jõuavad 4500-ni jääb 1bar kanti.
Vähevõitu hoiab, aga väike föön ka.

Eks rõhu tõstmine ei ole ainus lahendus! Aga üks lihtsamaid ning odavamaid!

Edu :drive:

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: E Juul 07, 2008 6:36
Postitas Trionic
Tallal lasime dünos 1,7-8 bar. rõhuga. Maksim kukkus kisama,sest vääne oli olematu.Hakkasime vähendama,kuni järsku tekkis hüppeline võimsusekasv 1,1-3 bar. vahemikus.Raua olukord,soft ja vurri-bensupumba tootlikus on primaarsed(sisse-väljalse ka).Ülelaadimisrõhk on sekundaarne.

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Juul 10, 2008 18:55
Postitas kasparius
Eile õhtul sai nokitsetud auto esisilla kallal. Pukse välja pressitud ja uusi pandud. Esiamordid läksid ka vahetusse. Kokku 6t tööd ja lõpetasime sõbraga hommikul kell 4.
Esialgu läksid autole alla originaalosad. Mitte tuuning siis.
Nagu restaureeriks uunikumi:red:
Esisild sai vaikne. Läbi olid- mõl amordid, esialaõõtshoova suured puksid, stabika kondid, rooliotsad.
Jube mida tegi esisild ja esimesed rattad kiirendusel ennem vahetust.
Nüüd palju parem, aga nagu ikka, ei ole veel hea.

Järgmisena vajavad tegemist kõik pidurikettad ja klotsid.
Varsti saab auto eest makstud rahasumma remonti pandud.
Saugal üritaks vormis olla ja 1:10 rünnata.

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Juul 10, 2008 20:12
Postitas S9K
Kuidas öösel toimetada ka oli? Mulle omale just miskipärast öösel meeldib auto kallal nokitseda. Siis on haud vaikus ja ise võid kah õli sisse kallates magama jääda;)

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Juul 10, 2008 20:18
Postitas kasparius
Öösel mingi ajani on ok. Kuskil 02.00ni. Siis aga juhtub nii et tuleb raadiost vaiksem laul ja ongi väsimus käes.
Kütet tuleb kuulata, mis muud!

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: E Juul 14, 2008 15:26
Postitas kasparius
Lambdale panime lisa massijuhtme, enam CE põlema ei lähe. Tühikäik endiselt kõrgem kui norm.

Otsin sportpaneelfiltrit. JR pakub, aga kes Tallinnas seda müüb? Dynos tuli välja, et seda on ikkagi vaja, originaalfilter ei voola piisavalt.

Sachs amordid on täielik saast. Esimene vasak lõi teisel päeval õli välja :wtf:

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: E Juul 14, 2008 15:42
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Lambdale panime lisa massijuhtme, enam CE põlema ei lähe. Tühikäik endiselt kõrgem kui norm.

Otsin sportpaneelfiltrit. JR pakub, aga kes Tallinnas seda müüb? Dynos tuli välja, et seda on ikkagi vaja, originaalfilter ei voola piisavalt.

Mina tellisin oma JR filtri Speedpartsist, Romza oli abistavaks käeks. Muidu on saada vast ka Eesti tuningu poodides, kuid sealt ostes oleks tellimis aeg pikem old ning isegi kallim tulnud.

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: E Juul 14, 2008 15:57
Postitas kasparius
Njaa, Romzalt saaks alles augustis.
Rinkapäev ju tulemas....

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Juul 17, 2008 2:07
Postitas kasparius
Tutnoid kettad ja klotsid all. Oh sa õnnistus ütlen ma!
Unustasin juba ära, mis on korralik piduripedaal.
Võtab ikka kohe ülevalt. Kindlasti vahetan vedeliku ka ära, sest kolme pidurdusega120kmh-30kmh jäi juba pedaal pehmeks. Seda pole küll saugal vaja, et pidurid kaoks.
Ja kliima sai teist korda täidetud, kuna eelmine külmaine,mille kuu aega tagasi täitsin, lihtsalt jooksis välja 12 tunniga:gun:
Kena summa on restaureerimisse läinud kuu ajaga.

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Juul 17, 2008 11:13
Postitas ill
mis kettad ja klotsid läksid?

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Juul 17, 2008 11:16
Postitas kasparius
Kettad Troostist, mingi X bränd.
Aga klotsid KGK-st. Ei olnud väärt meelde jätta mis nimi :)

EDIT: Vahetatud ka kastiõli 15w-40 ja väga palju paremaks sai asi.
Käigud lülituvad paremini, aga kang töllerdab endiselt ja see vajab lahendust:gun:
Sachsi uus amort ka eelmise asemel, eks näis kaua seekord peab.

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: N Juul 17, 2008 11:18
Postitas spark
Algselt postitas: kasparius
Kena summa on restaureerimisse läinud kuu ajaga.

vaatame, kas suudad minu summa ületada ... auto kordategemisse :P

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: T Aug 12, 2008 18:40
Postitas kasparius
Täna nokitsesin õhuvõtu kallal.
Filtrikopsikust ja selle väljast eemaldasin 2" toru.
Asemele läks 3" solgitoru.
Tõmme muutus ühtlasemaks täisgaasil.
Äkki on platseebo effekt, ei tea.
Rõhukellal midagi positiivsemaks ei muutunud.

Samas ka Pärnust tagasi taastatud zarniirid. Tänud Cyber.
Nii taastatud on need, et käsitsi on neid väga raske liigutada:wtf:
Head tööd tehakse seal Pärnus:thumb:
Kuulduste järgi laseb enamus rinka ja kiirenduse huvilisi seal zarniire taastada.
Igaljuhul oluliselt jäigem kui originaalis

Powerflex puksid mõned saabusid ka.
Sel nädalal alla. Loodan "handling improvementi"

Ja jälle(2x kahe kuu jooksul) kliima tühjaks jooksnud:gun:
Peale eelmise korra tühjaksjooksmist sai toru parandatud ja siis uuesti täidetud. Peale täitmist väideti, et ventiil lekib ja kuskil suvega või u. nii jookseb ainest tühjaks. Paraku reaalsus see, et ei pidanud kolme nädalatki vastu. Bummer

Saab 900 1996, Stage3- 175kw Kasparius (MÜÜDUD!)

Postitatud: L Sept 20, 2008 20:15
Postitas kasparius
Auto pole enam minu. Läks turbohuvilisele :)