2. leht 2-st
Jäärada 19.03
Postitatud: L Mär 19, 2005 21:13
Postitas Cyber
Zazoul lõi kapotialuse lund täis ja peale seda asi lonkas ja pöördesse enam ei läinud. Ei aidanud lume välja kühveldamine ega päikese käes sulatamine. Lumetort oli pidurivedeliku paagi otsas ka...

see ju ometi pea esiklaasi all servas.
Mina sain ikka ise tagasi, kuigi minu rõõmud piirdusid 1 ringiga. Kuna me esimesed olime, kes kohale jõudsid, siis oli rada üsnagi täis tuisanud. Ei arvanud, et see nii sügav on ja lendasin sinna, lootuses läbi sõita. Umbes 15 meetrit jäi puudu..

siis oleks sellest hangest läbi saand. Jäin põhja peale kinni. Ei aidanud seal teiste lükkamine ega teise autoga tõmbamine. Õnneks tuli sinna sõitu proovima miski (Nissani vist) kastikas. 4 vedu on ikka teine tera. Välja ta mu sealt tiris. Paraku see põhja peal libisemine rebis lahti sumpa esimese otsa, kohe turbo tagant, flantsist välja. Sedasi eriti ei sõida kui kõik, mis silindritest tuleb, kapoti alla pidama jääb..

. Tegin oma tiiru lõpuni ja jäin ootama kuna asi maha jahtub. Pärast sai see kuidagi kokku meelitatud, koduni pidas vastu, siis kukkus uuesti välja. Praegu on ka kuidagi poolpiduselt. Ilmselt ma seda kodustes tingimustes korralikult kokku ei saa

. Lumehang ei ole ikka autoremondikoht.
Aga tundus, et need, kes korralikult sõita said, said actionit küll ja veel. Lumepilvi lendas ja mõnigi vend tuli hangest välja tirida. Zazoul on mõned pildid ka, kui aega leiab, eks ta paneb välja.
Jäärada 19.03
Postitatud: L Mär 19, 2005 21:32
Postitas aljoga
see lume-/jääsõit on jah selline kaheotsaga asi, et ühelt poolt on ülifun, a kui kogemata mingi vale liigutuse teed, siis võivad kurvad tagajärjed olla. mul rebis viimasel korral vaalu kinni sõites esiparema iluplasti alt ära. alguses oli junn päris jahe, aga õnneks sai selle ikkagi ilusti-kergesti tagasi kinnitatud.
a kes muidu käisid ja palju teid siis oli?
Jäärada 19.03
Postitatud: L Mär 19, 2005 21:56
Postitas farmacoma
kokku oli vist 6-7 lõpuks aga mina neid kõiki ei identifitseerinud, sain ainult aru et 99'ga oli vaade ... see lahe pisike auto sikutas kah ühe hangest välja

Jäärada 19.03
Postitatud: L Mär 19, 2005 21:57
Postitas vp
teoreetiliselt on täitsa võimalik õhufilter lund täis sõita.selle saab selgeks kui enne MAFS-i õhutoru lahti võtta ja proovida. tuisklev lumi suudab igalt poolt läbi pressida. teine võimalus: kuna i mootoril asub lambda all, võis see viga saada, aga sel juhul pidi hanges midagi kõvemat olema. ah, eks ta üks kohvipaksu pealt ennustamine ole;)
Jäärada 19.03
Postitatud: L Mär 19, 2005 22:16
Postitas vp
vabandust, kuna tegu on 92. aasta versiooniga,siis ilmselt on seal juba trionic 5 vägesid juhatamas ja MAFS üldse puudub. enivei, mõte jääb samaks.
ma foorumi reeglitest lugesin, et mitte järjest kommida, peaks EDIT funktsiooni kasutama, aga ma ei oska:red: ime, et ma trükkimisega hakkama saan.

mind maha
Jäärada 19.03
Postitatud: L Mär 19, 2005 22:17
Postitas vaade
kuigi rada oli kohati täis tuisanud ja tervet ringi täishooha läbida ei saanud oli rada kiire ja tagasirgel sai ca 120-140 km/h kiiruse kätte.
Kohal käis 7 autot: mina 99ga, minu poiss ema passatiga, cyber 900t, farmacoma 900, ja kolm x 9000 - zazou, tema töökaaslane ja Arno.
Ilm oli päikseline

Jäärada 19.03
Postitatud: L Mär 19, 2005 22:24
Postitas Cyber
Edit on ju su oma postituse ülemises paremas nurgas..

Quote kõrval..

Seda võiks kasutada kui keegi juba midagi vahele pole kirjutanud. Kui mõnda varasemat postitust parandada, siis võib see teistel lugemata jääda, alati ju otsast peale läbi ei loe, eriti pikemaid teemasid.
Kohal olid täna: mina ise, Zazou ja tema tuttav/(töökaaslane??), Farmacoma koos teise poolega, Vaade x2 (2 autoga lausa, teine oli Passat), üsna lõpus laekus ka Arno vist. 7 autot siis..

EDIT: Hõh, Vaade jõudis ette..

Jäärada 19.03
Postitatud: P Mär 20, 2005 10:09
Postitas Zazou
nonii, juhtus siis nagu ta tavaliselt juhtub - viimase ringi viimases kurvis kadus jõud ära ja auto jäi popsum kahe silindriga. Kui seisma jäin ja uuesti käivitasin läks korralikult käima, aga kohe varsti kukusid pöörded jälle ära ning mootor purtsus ja turtsus. pöördeid üle 1000 enam kuidagi ei õnnestunud ajada. tagant oli mõnusat põlemata bensiini aroomi tunda.
lootsin et kui ära kuivab, siis hakkab jälle tööle. tundus, nagu aju viskaks villast ja ei juhi mootorit õieti.
peale ca tund seisu ei olnud aga asi eriti parem ja seepärast vedasime nööri otsas linna ära.
panin ta sooja ruumi seisma. kui õhtul järgi läksin, siis käis kohati nagu paremini aga portsus ja paukus ikka päris korralikult (kuigi pöördeid lasi nagu lisada)
võtsin siis maha õhupuhasti ja õhulugeja - need olid kõik puhtad ja kuivad (lumi sinn polnud küll jõudnud) võtsin maha ka DI ja küünlad, need olid ka OK nagu. Samal ajal võtsin maha ka akujuhtme, et igasugused aju anomaaliad ära nullida.
lõpptulemusena töötab auto nagu enne.
mine nüüd võta kinni, mis see sellist jama põhjustas.
kahtlustan aju, aga kust ta sellise veasignaali sai, et enam autot juhtida ei suutnud.....ei kujuta ette. check engine küll põlema ei läinud.
siiani lõpp hea kõik hea

aga igaks juhuks järgmine nädal jätan vahele
pildid on
saabnet.ee/wwwfotod/klooga2005/
Jäärada 19.03
Postitatud: P Mär 20, 2005 19:56
Postitas andres
.......Ärge oma Saabe katki tehke,mul
napib aega neid pärast elustada.

[/quote]
Mina pole midagi teinud.
Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 8:47
Postitas Cyber
Algselt postitas: krss
Aga teiega ei julgeks vist küll sõitma minna, ei saakski muud kui sikutada;) - ohutum niisama joomas käia

. Tegelt tasuks sellisel otstarbel autot kasutades tõsimeeli kaaluda põhja kinniehitamisele - Saab 96 on selles osas tänuväärne aparaat, et tänu otsast lõpuni siledale põhjale kelgutamiseks ideaalselt sobiv:P
Krss, kurinahk, ära kelgi..

Oleks sealt keegi enne korra läbi sõitnud olnud, poleks ma sinna kinni jäänud..

Oleks on teadagi paha poiss..

900-t ilmselt päris siledaks alt ei saagi...
Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 9:15
Postitas farmacoma
ma mõtlesin, et panen karterikaitse ette siis on natuke siledam aga mitte sellele, millega ma sõitmas käisin, sellel nüüd sumps koliseb vastu keret millegipärast

Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 9:17
Postitas Arno
Tegelt seda 140 juttu ma ikkagi eriti ei taha uskuda, niikuinii käis kets all jääl niisama ringi. Nii võib ju 200'ni vajutada

Spideokat peab ikka vabakäigul vaatama ja see kerge kurviga sirge lõpp nüüd küll 110-120ga eriti kiirusesõbralik polnud.
Kusjuures kergelt kolin sees masinas tühikäigul, jälle jää käigukasti toe all.
PS. Et see reede teeb siis kiiruse ja ajamõõduga ringid? Sõidab uue raja sisse ja ... Muidu see jää hakkab ju sulama varsti. Kuigi, kevadine jää võib auto jaoks vist ka vaid 15 cm paks olla.
Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 9:25
Postitas Zazou
loomulikult käis kets all ringi

järgmisel pildid ju lausa 180
tegelik kiirus sel hetkel võis olla ca 80...90
Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 9:37
Postitas kyly
Nuh jah, Kloogale ma ei jõudnud, aga oma jääraja sõidu sain 19ndal siiski ära tehtud, sedakorda autokooli masinaga, mida rappida kahju põlnd

Saabi mudugi seal kätte ei anta, aga läks edasi küll. Ja hangest väljasaamise mure kah minu eest oli ära lahendet.
Oli hea.

Oleks irmsaste taht oma 96 ka tuuri ajada, aga kui valida soolasöödud kere ja sõidumõnu või elus 96 vahel, siis eelistan teist varianti
Igatahes, olin mõttes teiega

Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 18:59
Postitas vaade
Algselt postitas: Zazou
loomulikult käis kets all ringi

järgmisel pildid ju lausa 180
tegelik kiirus sel hetkel võis olla ca 80...90
teie võimsatel masinatel võis muidugi 90-ne pealt 180-ni ketsi anda. Minu 73 kw igatahes sellisel kiirusel isegi jääpeal ketsi keerutada ei suutnud (usun et saan aru kas kets käib tühjalt või mitte). Siiski kui lumerööbastest suurem hoog sisse võtta, sain oma 99-ga sirge lõpuks 110 spido peale. Kuigi mu passatil spido valetab ca 8km, olid sellel uued kummid, ja minek igatpidi reipam, 120-125 võis kiirus olla küll. (kuid samuti ei olnud 85kw piisavad, et spidomeetrit põhja keerutada)
Vahepeal seisime Cyberiga väiesel pausil rajaääres, kui meist lendas mööda üks Almera - see tuli nii lähedalt sellise vingaaliga, et tunde järgi ütleks küll, et meil võis 120-130 olla reaalne.
Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 20:20
Postitas Ryhkija
Pildid teevad kohe pärs kadedaks, kuigi mis talvisesse pidistamisse puutub, siis kui pildile jääb palju lund tuleb kasutada säri parandust +0,5 kuni +1,5 (harvem rohkem). See tuleneb aparaatide valgusmõõdikute iseärasusest mõõta valgust mitte valgelt vaid keskmiselt hallilt (neelduvus 18%). Kui aparaat võimaldab kasutada säriparandust tuleks see seada +1 peale, või käsiseades suurendada ava ühe astme võrra (näiteks 16 lt 11-le)
vabandust teema risusutamise pärast, aga ma ei saand teisiti
Ise käisin nädalavahetusel Taevaskojas, väiksemad teed on karmilt libedad, aga teele jäin

Aga auto näeb nüüd välja nagu soolakäkk

, tuleb hoolega üle pesta.
Jäärada 19.03
Postitatud: E Mär 21, 2005 20:26
Postitas Zazou
märkus täitsa õige.
probleem oli selles, et päike oli ere ja lcd-lt ei näinud algul, et pilt jäi tumedaks. pärast panin lume reziimile (mis ise säi vastavalt suurendab), aga kohe ei tulnud meelde.
no olgem ausad, ega pildistamine oli seal teisejärguline
pilte tegi vist ka passati-mees. äkki saaks neid ka näha. vaade äkki teab täpsemlat...
võib ka pildid mulle saata ja lisan need enda omadele.
Jäärada 19.03
Postitatud: T Mär 22, 2005 9:50
Postitas vaade
Algselt postitas: Zazou
pilte tegi vist ka passati-mees. äkki saaks neid ka näha. vaade äkki teab täpsemlat...
ta muidu on asjalik pildistaja, käib iglpool äredaid pilte jahtimas, aga seal Kloogal ütlesin korduvalt et tee pilti, millele ta väga loiult reageeris (laste värk - kui käsid, siis ei kuula) tulemuseks on üks-kaks pilti suurest lumeväljast, must täpp keskel (auto) ja üks pilt avatud kapotiga Cyberist.
Arvan et zazou seeria on piisav, midagi erilist lisada mul pole.
Jäärada 19.03
Postitatud: T Mär 22, 2005 9:56
Postitas Cyber
Algselt postitas: vaade
...ja üks pilt avatud kapotiga Cyberist...
whoa... ma ei teandki et mul ka kapott on..
