2. leht 2-st

Bioetanoolile ymberehitamine

Postitatud: T Mai 15, 2012 0:17
Postitas Drevis
Sinu ECU lihtsalt programmeeritakse ymber, nagu se tüüp mulle kirjutas siis temal läheb vaja vaid auto tehase või ECU koodi. Ta programmeerib selle põhjal uue softi sinna peale ja saadab selle postiga sulle koju! ja kui soovid seda soodsamat varianti siis saadad oma ECU talle - ja ongi kõik T7 peab vaid küünlad ära vahetama spets NGK küünaldega. Eestis hetkel ei tea kedagi kes seda suudaks teha. :cool:

Bioetanoolile ymberehitamine

Postitatud: T Mai 15, 2012 0:48
Postitas Jupats
Saabi V6 mootoriga on see loll asi, et tehase poolt pole eeldust loodud sõitmaks etanooli peal. Selle originaal softi peale oleks üsna mõtetu hakata ehitama biopowerit, kuna B308 kasutab üsna väikest osa Trionic 7 funtsionaalsusest ja võimalustest. Seega normaalselt toimivat asja sellest ei saa.

Loogilisem variant oleks kasutada R4 softi, mida kirjutada ümber v6`le sobivaks. Siinkohal tulevad vastu fundamentaalsed takistused nagu 2 lisasilindrit, 2 DI`d ja olematu turbo juhtimine. Siiski on enamus uuema otsa B2X5 softidel olemas eeldused etanooli kasutamiseks.

Eestis tõenäoliselt leidub inimesi, kes oleksid võimelised V6 mootorit purju ajama, kuid siinkohal on oluliseks punktiks tasuvus. Ei tasu ju ära 1-2 auto jaoks softi kirjutamine. Veel enam, et eri aastakäigu softid on V6 puhul sageli erinevad. R4 mootoriga on teine asi ning mõne auto oleme siin pilootprojektina aastate jooksul ka teinud.

Drevis küsis, et kumb oleks parem kas Hirsch või Biopower. Biopower tõenäoliselt erilist emotsiooni juurde ei too. Hobuseid juurde ei saa, kuna etanool ja 300+ hp on originaal kolvidega üsna riskantne. Teisalt pole üle 300+ softe(toimivaid) võimalik teha posti teel. Selleks läheb vaja juba WB lambdat ning üsna mitu tundi logimist spetsialisti poolt.

Siiski ei tasu mu jutu peale ära ehmatada. Biopower on tore ja erinevaid võimalusi peabki proovima. Sõitsin isegi ca aasta enda tehtud biopoweriga ja jäin täitsa rahule.

Bioetanoolile ymberehitamine

Postitatud: T Mai 15, 2012 1:22
Postitas Homersimpson
Ka protunerid pole võtnud V6'te ette ja on üldse tagasihoidlikud selle mootori puhul. Põhjused just need mida Jupats enne mainis.:(

Bioetanoolile ymberehitamine

Postitatud: T Mai 15, 2012 6:26
Postitas suvekas
Järelikult pean mina siin soomes ikkagi benaga edasi sõitma ja viima eestisse kanistriga piiritust, et saaks kasutada ära 9-3 SC võimalusi.

Bioetanoolile ymberehitamine

Postitatud: T Mai 15, 2012 7:09
Postitas Jupats
Uurida võid Soomest, äkki seal on targemaid päid. Kasvõi see sama kontakt, kellest Drevis rääkis.

Bioetanoolile ymberehitamine

Postitatud: E Juul 16, 2012 10:11
Postitas taneli01
Tere! Paar kuud on möödas ja kas on kellelgi edusamme RE-85.-le ümberehitamise osas?Kasutaja Drevis pole kahjuks peale viimast postitust midagi kontaktide kohta lisanud. Olen uurinud siin ja jälgi ajanud.Oulus pidi see mees elama, kes neid softe teeb.Nettiautos on ka üks automüügikuulutus, kus on ära mainitud,et auto sõidab ka RE-85.-ga. Katsun selle automüüja käest hankida täiendavat infot, kuna ta elab ka Oulus.
Lisan igaks juhuks ka Nettiauto lingi kus asjast juttu.
http://www.nettiauto.com/saab/9000/4891326

Bioetanoolile ymberehitamine

Postitatud: R Juul 20, 2012 19:21
Postitas taneli01
Tehtud! Kulgeb päris ilusti.
Kontaktid ka olemas:)! T7-le ka soft olemas.