SAAB 900i Tupsu, 1984; Ryhkija
Postitatud: L Dets 10, 2005 23:33
tore "enne ja nüüd" pildipaar - silmal mõnus vaadata 

Eesti Saabihullude pesapaik
https://foorum.saabiklubi.ee/
Trionic vist teadis kuskil teemas rääkida, et parim on punane antifriis. Ja sinine oli vist kõige hullem ... või oli see roheline.Algselt postitas: Ryhkija
5. Tosool lahjavõitu -20 celsiust (nojah, kui sellist lahjavõitu tosooli müüaksegi- sügisel sai alles pandud, sihuke roheline?) Tuleb vist kontsentraati lisada...
Klapikambrikaane tihend ei tohiks väga palju maksta ning selle vahetamisega peaks ka üsnagi lihtsate vahenditega hakkama saama. Klassikukogemust muidugi mul pole.6. Mootor lekib igast otsast, selleks, et teada saada tuleb puhtaks pesta (sedagi mainis juba Trionic, täpsustades ka vähemalt ühe koha - klapikambrikaane tihendi)
Kas sellel peale pandud käigukastil said ikka kõik tihendid enne vahetatud?7. Ka käigukast pidavat igast otsast lekkima (huvitav, ons see tõesti nii - eelmisel suvel pandi alles peale ja kuhugi otsa pole nagu sõit kah)
9000 kuulub kindlasti koos 900NG-ga autode nimekirja, millest võiks (ja peaks) Viking kõige rohkem teada.need esindusespetsiifilised asjad jäävad vist põhiliselt 9-3, 9-5 ja ehk ka 9000-le.
Sinine olla kõige hullem siiski, seetõttu ma rohelist ostsingi, kuna punasele jälle ei hakanud hammas parasjagu peale (see oli ka rohelisest oluliselt kallim)Algselt postitas: suur
Trionic vist teadis kuskil teemas rääkida, et parim on punane antifriis. Ja sinine oli vist kõige hullem ... või oli see roheline.
Ma usun kah, et see pole miskit väga keerulist ...Klapikambrikaane tihend ei tohiks väga palju maksta ning selle vahetamisega peaks ka üsnagi lihtsate vahenditega hakkama saama.
Anti juures vahetati kast, ma ei tea, kuipalju nad tihendeid seejuures vahetasid.Kas sellel peale pandud käigukastil said ikka kõik tihendid enne vahetatud?
Jõudu läheb tõesti tarvisJõudu oma tõelise lennuki lappimisel.
Nojah, minu viga, sel koopial, mis meie sai on see trükitud osa pea nähtamatu - kui nüüd lambi alla panin, siis nägin kirjutatu ees olevat trükitekstiAlgselt postitas: vp
Vastuseks:
Üldiselt töötab, aga tahab hooldamist - reguleerimist / see käis käsipiduri kohta, mis oli töölehel eraldi murena välja toodud.
Nagu näed, võtan ma seda punkti pagana tõsiselt, mu imestus on rohkem seal, et kuidas seda küll juba ülevaatusel näha polnud - sellele tähelepanu juhtimise eest olen siiralt tänulik3. sarniiri munakas liigub pesas vähemalt 1cm (ilma naljata)
Siin väljendasin ma lihtsalt oma üllatust, olles sügisel jahutussüsteemi täitnud omateada mitte just kõige kehvema jahutusvedelikuga, millel oli lubatud kuni -35 kraadi, tuli mulle see -20 nagu välk selgest taevast - eks tuleb miskit kontsentraati otsa valada...5. kuna talvel on vahest ka -30 kraadi, siis võib sellega probleeme tekkida
Tore, juurde valada on õnneks tunduvalt lihtsam lahendus, kuid juba juudevalamise vajadus ise viitab paraku mingile lekkele, kasvõi pisikesele.7. käigukasti puhul pidasin rohkem silmas õlitaset ( 6. punkt rääkis mootori õlilekkest ja kirjas oli, et õlitase MIN, millele järgnes tekst: "käigukast sama"
oeh, see paraku ju silmaga näha8. kust kurat mina pean teadma, mida keegi teab või ei tea
Krt, loe hoolikalt mu eelmist postitust - kui ma poleks lubanud, et kirjutan siin, mis VM-s kuulsin, poleks ma siia sest käigust ja seal teada saadust poolt ridagi pandAlgselt postitas: ivomets
:poke: kas see nagu uhekeldamise moodi, et näe mis kõik viga aga ikka sõidab?
Jah, kui on, kus teha ja oskusi ning vastavaid tööriistu - ja juppe, mille vastu väsind osa vahetada. Sul ilmselt on, mul mitte - eks igaüks näeb asju oma mätta otsast. Rohkem nagu võimaluste küsimus ...need enamus asjad täiesti oma jõududega ja poole päevaga ära tehtavad. Rohkem nagu suhtumises kysimus