2. leht 2-st
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: N Jaan 28, 2010 23:47
Postitas Trionic
Aut. kasti õlitaset saab kontrollida AINULT töötava mootoriga(töösoe sinu kasti puhul).Arvan,et su kastis on alla 50% ettenähtud õlikogusest.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Jaan 29, 2010 8:34
Postitas Marko28
Eriti aru küll ei saa kogu varda viskab õliseks tundub et õli on ikka kuigi päris palju tulnud välja, alt vaatasin. No ei tea mis õli see siis on? Mootor teeb natuke teistsugust häält jah kastijuurest aga mitte palju
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Jaan 29, 2010 9:04
Postitas olaviv
Algselt postitas: Marko28
miks töötava mootoriga? seisva mootoriga taset vaadates kogu varras õline. Kas on mingi andur mis kaitseb kasti juhul kui õli otsas või hoiatab armatuuris? mul küll midagi ei põle seal
Pole mingit andurit ja kui pikalt sõita alla normi õliga siis rikub nn. siduripakid ära. Remont võiks olla kusagil 5-6 k pluss kasti peale- ja mahavõtt.
Kasti käib ATF 2 õli ning selle väikese pulgaga on tõesti raske aru saada kuskohas see tase täpselt on, kogu pulk tundub kuidagi õline olevat. Tee see pulk hoolega õlist puhtaks ja proovi uuesti.
Kas tagurpidi sõidab?
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Jaan 29, 2010 17:37
Postitas Marko28
tagurpidi ei sõida, ainult park ja neutraal toimib

igatahes külmapärast see jama on, eks mul õli must oli jah veidi eks sellepärast juhtuski Oleks seal midagi ennem peaaegu pekkis, siis oleks andnud otsad ennem talve kui haardetegur suurem
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: N Veebr 18, 2010 19:48
Postitas Marko28
Algselt postitas: Trionic
Aut. kasti õlitaset saab kontrollida AINULT töötava mootoriga(töösoe sinu kasti puhul).Arvan,et su kastis on alla 50% ettenähtud õlikogusest.
kas arvad sellepärast ei vahetagi käike, et õli otsas
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: N Veebr 18, 2010 21:58
Postitas olaviv
See kast on ilma elektroonikata, kogu kasti töö juhtimine ja käikude vahetus toimub mehhaaniliselt. Õli on sealjuures üks olulisemaid komponente. Sellest võib järeldada, et õlitase alla normi võib täiesti ilmselt põhjustada anomaaliaid ja rikkeid.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: N Veebr 18, 2010 22:16
Postitas Marko28
oskab keegi rääkida mis õli panna ja kust saab odavalt ja palju läheb?
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: N Veebr 18, 2010 22:25
Postitas mina
äkki käid ikka kuskil autot näitamas ja lased kellelgi selle protseduuri teha kuna tundub,et sa ise ikka ei pruugi hakkama saada ja hiljem võib suht kurb ja kallis tagajärg olla.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: N Veebr 18, 2010 22:38
Postitas teager
Algselt postitas: Marko28
oskab keegi rääkida mis õli panna ja kust saab odavalt ja palju läheb?
Dextron III, vahetusel 4L, pealekallates niipalju kui mahub

Samas võiks filtri ka ära vahetada ning vaadata palju tõkatit ning metallipuru on kogunenud vahepeal
terv, teager
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Veebr 19, 2010 8:26
Postitas Marko28
Tänud

:eureka:
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Veebr 19, 2010 8:50
Postitas Cyber
Algselt postitas: mina
äkki käid ikka kuskil autot näitamas ja lased kellelgi selle protseduuri teha kuna tundub,et sa ise ikka ei pruugi hakkama saada ja hiljem võib suht kurb ja kallis tagajärg olla.
Pisut raske on minna näitama, kui ükski käik sisse ei lähe. Ja pisut narr oleks ju ka treila peal kohale vedida ja lasta tuvastada madal õlitase. Mõned elementaarsed asjad peaks ikka ise üle vaatama enne seda. Kui tõesti see ei aita, küll siis spetsialistide juurde ka jõuab.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Veebr 19, 2010 10:09
Postitas mina
suhteline asi on see mis on narr ja mis ei ole.narr on ka see,et kui ise matsu jagamata minna näppima.treileri kulu on ikka suht olematu muuga võrrelde.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Veebr 19, 2010 12:45
Postitas olaviv
Tonnise manuaalis on kirjas ATM kasti õli Dexron Type II (kaks). Võibolla type 3 sobib ka, ei oska öelda. Mina type 2 poest ei leidnud ja panin selle asemel Type 2D, sõidab siiani.
Õli ei tohi sisse valada niipalju kui mahub, tuleb õlitase viia märgini. Liiga palju õli võib samuti midagi ära lõhkuda.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: P Veebr 21, 2010 9:22
Postitas Marko28
Algselt postitas: olaviv
Pole mingit andurit ja kui pikalt sõita alla normi õliga siis rikub nn. siduripakid ära. Remont võiks olla kusagil 5-6 k pluss kasti peale- ja mahavõtt.
5-6+3 kilo kasti mahavõtt ja pealepanek kokku või kogu siduri krempel krt lammuta või auto juppideks ära

tea palju manuaalseks egemine maksab`?
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: P Veebr 21, 2010 10:17
Postitas andres
Manuaalseks tegemine = kast + muud jupid + töö
Nii "lihtne" see ongi.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: P Veebr 21, 2010 11:00
Postitas S9K
manuaal kast, hooratas, sidur, pedaalide osa, siduri pump, käiguhoovastik koos kangiga, mõned plastik vidinad salongis.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: E Veebr 22, 2010 12:05
Postitas Marko28
valasin 4 lidra õli peale ja ei midagi. Ajasin veel kuumaks mikros tuleb vist alla anda ja viia remonti:notworthy: samas palju sinna läheb seda üli andmed siin vastukäivad üks räägib 4 teine kurguni
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: T Veebr 23, 2010 22:11
Postitas olaviv
Õlitaseme kontrollimiseks on kastil õlivarras, seal on märgid peal, nende vahel peab olema.
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: R Veebr 26, 2010 17:02
Postitas mambr
No kui turbiin ka tühi, siis läheb 9l kanti (minul läks nii palju). Sarnased sümptomid olid ja laiali oli õlipumba hammasratas! Lasin "spetsi" soovitusel ka turbiini renoveerida mingil Tln tegelasel ja tulemus on see, et enne 2009 jaani pidin kätte saama, aga auto siiani "remondis"! Tüüp koguaeg leiab uusi vabandusi, ala nüüd pere haige, nüüd ise haige, homme teen jne... Varsti ilmselt pean ta andmed siia üles riputama, et keegi teine seukse "spetsi" otsa ei satuks! Ja ärge hakake siin nüüd kiruma, et mis sa käid nurgataguseid pidi, tüüp on kaste juba mingi 5a teinud (põhitöö)... Aga nagu näha, võib igaüks parajaks pätiks osutuda:wall:
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: T Juun 29, 2010 23:08
Postitas mambr
Uus jaan möödas ja auto endiselt kohe-saab-valmis seisundis! Ma peaksin Nobeli rahupreemia vist saama. Ma pole päris normaalne, et ikka loodan:wall: Nii mõnigi oleks minu asemel talle valju noomituse koos füüsilise sissekirjutusega esitanud, aga ma ikka veel loodan. Ei oska enam nutta ka... Kui keegi Tartus kastitegijat otsib, siis küsige minu käest, kelle juurde MITTE sattuda

Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: T Juun 29, 2010 23:22
Postitas ivomets
mul üks komplektne tonnise kast pakkuda korras turbiini ja õlipumbaga
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: T Dets 07, 2010 0:02
Postitas saabakas
Nonii. Minu nasin praegu remondis. Ma pole eriti kunagi autode hingeelu vastu suurt huvi tundnud. Aga peale viimast suuremat jama hakkas asi päris huvitama ja vabal ajal päris hariv siin foorumis sorida. Pean ütlema, et vaieldamatult suurim sümpaatia mul kuulub Trionicule. Vastused lühidad ja konkreetsed. Kohe aru saada, et mees teab millest räägib. Asjatundjaid tundub siin muidugi kuhjaga teisigi olema. Aga see selleks. Antud teemas ja teisteski automaatkastiga seotud probleemide teemades on läbiv põhjus igasugustes jamades kas puuduv õli või vahetamata õli. Küsiks siis nii, et kui pikk on see automaatkasti õlivahetuse optimaalne intervall. See peaks ju mingi kindel arv kilomeetreid olema. Siit foorumist loen et mõni vahetab 4 korda aastas ja mõni pole vist elus seda varrast sealt välja tõmmanud. Enda autol paistab õli puhas ja tase normis. Sõitnud olen 2 aastat ja paarkümmend tuhat kiltsa. Millal siis oleks paras aeg see töö ette võtta?
Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Postitatud: T Dets 07, 2010 18:58
Postitas Trionic
Tonnise kastile nägi tootja ette ca.60 000km.