2. leht 3-st

120 000 hooldus

Postitatud: K Dets 03, 2008 23:13
Postitas vmaster
Kui kasutada autot garantiiaja jooksul, selle lõppedes võtta uus jne, siis ega vist polegi eriti vaja süveneda üldse hooldusintervallidesse jms.

120 000 hooldus

Postitatud: K Dets 03, 2008 23:27
Postitas teager
Algselt postitas: Ilves
Ok toon ühe näite:
Võtame praktiliselt 2ühesugust autot
1) Opel Vectra-C z20let välp 30000km 1aasta
2) Saab 9-3 b207l välp 30000km või 1aasta

Saab´i valides peaks osade arvates vähendama välpa 20tuh. peale mille pärast?

Mille pärast praktiliselt identne Saab kehvem on ja nõuab varem hooldust kui Vectra.

Mis siis enamus Saabi juhte kasutab autod teistmoodi kui samade parameetritega Opeli omanik?

Ma usun, et siin tuleb tänada Saabi paindlikust, et ta lubab hooldusvälpe kohandada eri turgudele ja reaalsetele kasutamistingimustele. Opelil ju savi, Opel on ju lihtsalt tarbeauto. Saab positsioneerib end ju siiani Premium 5 konkurendiks.

terv, teager

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:17
Postitas Eleri
Kod Ilves palun pöörduge Eesti Saabi esindusse, ostke sealt tutikas auto ja vaadake hooldusvälpa. See on juba tutikana tehasest 20 tuh km.

Siis palun pöörduge Kesk-Euroopa Saabi esindusse ja ostke sealt tutikas auto ja näete, et hooldusvälp on tehasest 30 tuh km.

Seega ei ole see ühegi remonditöökoja väljamõeldud tegevus, Vaid tehase poolt on ettenähtud erinevad välbad erinevates regioonides.

Kui Teie toote omale auto Euroopast siis tuleb ta kohandada vastavaks Ida-Euroopale. (lisaks hooldustele näiteks tulede erinevus Euroopa vs Ameerika.)

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:29
Postitas Ilves
On keegi kellegi või millegi peale näpuga näidanud!? Või maininud kedagi nimeliselt?
Lihsalt üritasin arutada teemat aga ok, näha on sellest ei tule miskit välja vaid hakkatakse juba "ründama".

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:40
Postitas Eleri
Kus Te rünnakut nägite? Erinevad inimesed ongi siin ju antud teema üle arutlenud ja avaldanud oma arvamust.

Ja kui ründavat stiili arendada, siis on lihtne Teile öelda.
Keegi ei käsi Teil jälgida etteantud välpasid, sõitke kuidas tahate, ärge kasvõi hooldage üldse, või tehke seda millal tahate ja mil määral. Keegi Teid millekski kohustada ei saa.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:43
Postitas Ilves
Võib olla olen ise liiga hella hingega, et nägin "tonti" seal kus seda polnud. Sorry.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:57
Postitas iisak
Seda ründava stiili viljelemist alustasid küll sina.
Sa ei taha ikka aru saada, et Kesk(Lõuna)- ja Ida-Euroopa on natuke erineva "maastiku" ja tingimustega kohad. Ei saa võrrelda näiteks Saksamaad, kus iga päev sõidetakse autoga ca 200+km ja Eestit(Lätit vms) kus ühest riigi otsast teise on umbes samapalju. Saab(GM) on sellest eeldatavasti aru saanud ja lühendanud hoolde välpa, Opel aga mitte...
Ma toon ühe hästi lihtsa näite pika välba kohta:
BMW E46 õlivahetusvälp on ca 25000km pardaarvuti järgi. Meie juurde on korduvalt-ma rõhutan KORDUVALT- tulnud õlivahetusse autod, millel ei ole enam filtrit praktiliselt olemas. E46-l on element filter ja sellest on järel ainult peotäis helbeid. Ülejäänud ca 60% filtrist ujub kusagil mootori sees ringi. Seega õli võib ju oma omadused mingil määral säilitada selle ülipika välba jooksul aga filter KINDLASTI MITTE.
Seetõttu mina eeldan, et SAAB(GM) kes toodab kordades vähem autosid kui Opel suudab paindlikumalt läheneda konkreetsele turule.
Minu silmis on lühem hooldusintervall OLULISELT kõvem müügiargument. Ma saan aru,et kuni 300000.- maksvate autode ostjatele meeldib võimalikult vähe raha kulutada peale auto soetamist aga SAAB paraku ei kuulu sinna hinnaklassi...

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 11:34
Postitas Ilves
Okey. Sinu jutus on iva sees küll.
Mul läheb veel veidi aega, et järgmist posti kokku (faktidele kinnitust leida)
aga ma teen seda.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:21
Postitas kroom
Ei tasu ka ära unustada meie (kohati) külmasid talvesid. Automaatsed hooldusarvestid ju arvestavad ka kümkäivitusi, sõidukordade pikkusi erinevatel välistemperatuuridel jne.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:37
Postitas Eleri
On lihtsalt erinevat sorti autoomanikke.

1. pöörduvad remonti /hooldusesse alles pampri peal ja lasevad korda teha vaid selle mille tõttu teele jäädi.
2. Inimesed kes ennetavad teele jäämist, hooldavad autot regulaarselt.
3. Autopeded.( neid asju mida kõike ja kui palju koguaeg tehakse ei jõua ülesloetledagi)

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 13:00
Postitas Ilves
Loomulikult inimesed on erinevad ja samas ka nende vajadused.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 13:05
Postitas Jaanus
Eleri, ära nori. Mina vist kuulun 3. gruppi :red:

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 13:08
Postitas Eleri
Algselt postitas: Jaanus
Eleri, ära nori. Mina vist kuulun 3. gruppi :red:

mhmh:headbang:

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 13:18
Postitas ttlauri
Need grupid vast sõltuvad majanduslikest võimalustest ka :)

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 16:30
Postitas Ilves
nii okei alustame uuesti siis:)
Te tahate õelda et 20000km välp on mõeldud välja ida-bloki riikide jaoks?

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 16:39
Postitas Cyber
Ilves, miks sa ei usu, et erinevate riikide ja kliimavööndite jaoks on erinevad välbad olemas?

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 17:09
Postitas Ilves
Usun küll, ma pole seda eitanud juu.
9-3 on ju erinevad välbad regiooniti, alates 20000km- 300000km(main) välja.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 17:53
Postitas Viki
otsast peale siis.
on kaks välpa:
30000km - EU
20000km - WW ( worldwide)

kuigi poliitiliselt kuuluks Eesti nagu EU-sse, siis tegelikult mõeldakse selle all nn. arenenuid ehk vanu EU riike. Eesti, Läti, Leedu ja veel mõned paraku ei klassifitseeru.

samas näiteks USA-s oleks ka nagu kõik korras, siis tegelikult on seal palju karmimad nõudmised autode tehnilisele seisukorrale ja lisaks on seal ka selline haige värk, et nii kui midagi on, siis kohe kohtusse ja miljonid tulevad.

ei tea, oli sellest nüüd kasu...

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 18:20
Postitas Ilves
t8 sul on õigus aga lisana ütlen, et neid välpasi võib mõlemaid meie regioonis kasutada.
Vastaval ette kirjutusele soovitatakse kasutada 20000km välpa juhtudel kui kasutatakse autot
äärmuslikel tingimustel või Owners manualis ette kirjutatud juhtudel.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 18:20
Postitas ivomets
tegelikult on veel yks sort inimesi ja nendel ka pikem välp: 43671 km.
(aga see ei pruugi päris täpne olla, sõltub paljudest faktoritest, aga sinnakanti ta on)
Peale seda uus auto ja samamoodi edasi!
Kes krt hakkab vanat autot remontima ja kumme ja õli vahetama!?

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 18:22
Postitas Ilves
Olen juhtumisi näinud kuidas inimesed on sõitnud ilma hoolduseta 65000km
ja siis hakanud garantiid nõudma.:) On ikka kuradi julged

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 19:07
Postitas Ilves
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.

1) 30000km euroopa riikide jaoks.

2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)

3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.


Võta nüüd näpust, kellel õigus kellel mitte ja kas see on üldse kõige tähtsam. Elu on lill:D oleme sõbrad edasi ja parem murrame pead kuidas brändi mainet ülevalhoida ja parendada, kui siin võidu õigustada kummal õigus.

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 19:23
Postitas vmaster
Oot see jääb segaseks, et kas 150000nde km vältel üldse autoga midagi tehakse?

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 19:35
Postitas teager
Algselt postitas: Ilves
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.

1) 30000km euroopa riikide jaoks.

2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)

3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.

Palun viita ka algallikale. Pillud hetkel ulmelisi numbreid, mida me peaks kinnisilmi uskuma.

EDIT: Üks välp on sul puudu, 15.000km, mis kehtib kõikidele BioPower mootoritele.

terv, teager

120 000 hooldus

Postitatud: N Dets 04, 2008 19:50
Postitas mart284
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: Ilves
9-3 jaoks on kolm hooldus režiimi.

1) 30000km euroopa riikide jaoks.

2) 20000km regioonide jaoks mida ei kata, ei Euroopa
ega USACanada hooldus režiimvälp. (peamiselt suunatud aasia turgude jaoks)

3) 150000km välp (alates my06 100000km välp)
USA ja Canada turgude jaoks.

Palun viita ka algallikale. Pillud hetkel ulmelisi numbreid, mida me peaks kinnisilmi uskuma.

EDIT: Üks välp on sul puudu, 15.000km, mis kehtib kõikidele BioPower mootoritele.

terv, teager
Araabias oli Durangol 5000km välbaks ja saabil 10k - see protendinäitaja vist näitas küll pikemat välpa


EDIT: lühim vahe kahe õlivahetuse vahel oli 3 päeva-> roadtrip to Iraq ja road trip to Dubai:)