Vaat see viimane postitus oli hea.
Praegu ongi nii, et uppuja päästmine EV- s on uppuja enda asi.
Tuletõrjet ei ole ligiduses- pead oma jõududega hakkama saama ja kui ei saa...
Politseisse pöördumine-osta enesele relv ja suudad ennast ja oma vara ise kaitsta paremini.
Kiirabi-hea kui kodus oleks väike haigla ja opisaal sest kiirabi kohaletulek on küsitav.
Krt nii hea riik-lausa naer tuleb suunurkadesse...
Turva- ja ohutusvarustuse vajalikkusest ja võimalustest
Kes on esmaasbi õppinud teab, et paljudel juhtudel, kiirabil ei ole mitte midagi teha, kui ei ole enene antud esmaabi. Kui ei ole esmaabi komplekti,koolitust, mõistust, pole seda millegagi anda.......
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
to maxuud:
"Ja kui su mobiili aku tühi on sellel vajalikul hetkel, kuidas ja kuhu sa siis helistad.
Ja ega ikka ei helista küll isegi siis kui mobiili aku tühi pole. Ka see on põhimõtteline asi"
Kelle asi see on mida ma siis teen??:wall:
Tõkiskingad selle jaoks, et ise aastas velgesid vahetada!!!-vot see on ikka lõplik argument
"Kokkuvõtteks teemaga haakuva loetelu: tulekustuti, tõkiskingad, puksiirtross, käivitusjuhtmed, varuratas, tungraud, apteek, ohukolmnurk, helkurvest SAAB kirjaga, rattapump (bensukatest ei ole nagunii asja), talveks - käsihari ja kühvel, -lukusula, -roostesulataja".
Hoolda oma autot siis pole neid asju vaja. Ja kui midagi juhtub siis on selleks vastavad teenuse osutajad.
:wall:
"Ja kui su mobiili aku tühi on sellel vajalikul hetkel, kuidas ja kuhu sa siis helistad.
Ja ega ikka ei helista küll isegi siis kui mobiili aku tühi pole. Ka see on põhimõtteline asi"
Kelle asi see on mida ma siis teen??:wall:
Tõkiskingad selle jaoks, et ise aastas velgesid vahetada!!!-vot see on ikka lõplik argument
"Kokkuvõtteks teemaga haakuva loetelu: tulekustuti, tõkiskingad, puksiirtross, käivitusjuhtmed, varuratas, tungraud, apteek, ohukolmnurk, helkurvest SAAB kirjaga, rattapump (bensukatest ei ole nagunii asja), talveks - käsihari ja kühvel, -lukusula, -roostesulataja".
Hoolda oma autot siis pole neid asju vaja. Ja kui midagi juhtub siis on selleks vastavad teenuse osutajad.
:wall:
Mina sain sünnipäevaks viietonnise puksiirköie ja helkurvesti
Tõkiskingasid on mul 4, tulekustuti ostsin kaheliitrise...meditsiinivarustuse peaks veel igaks elujuhtumiks koostama...sest tuleb välja, et mul läheb seda ikka vaja, kahjuks.
NOFEAR räägib küll, et temal pole vaja, aga mina vastandaks, et mul on need asjad, sest ma saan siis lisaks endale ka teisi aidata!!
Täna balti jaama ees oli üks suure seljakotiga ja valge kepiga pime mees sõiduteel, autod tuhisesid 50-60 km/h mööda, mitte ei vaevunud hoogu mahagi võtma, rääkimata peatumisest!!!
Ma jäin siis oma suunal seisma, panin ohukad põlema, et keegi tagant sisse ei sõidaks ja ...rohkem ei jõudnudki, sest nägin teiselpool valgusfoori politseibussi ja viipasin selle enda juurde, too pani vilkurid peale ja minust jäi ekipaaž vana edasi aitama.
Korduvalt olen tundnud trossist puudust, mitte et enda auto peaks kogu aeg kellelgi sabas tilpnema, aga vahel oleks vaja kedagi teist aidata ristmikult ära...
Ühe korra olen udupeene audi peale hääletanud ja siis läks mutrivõtme pärast selline trall lahti....
Juht sai telefonikõne ja pööras 40 km Tallinnast Pärnu poole sõitnuna otsa ringi, et minna appi sõbra naisele, kes pidi mingi saaniga Tallinnast-Pärnusse sõitma ja ratas läks tühjaks. Väljas oli 15 kraadi külma ja naine ei mõistnud mootoritki soojas hoida. Sõitsime Laagri maksimarketi juurde tagasi ja võtsime selle hädalise oma autosse sooja ja ootasime üle tunni niisama passides, et selle naise mees kihutaks nagu segane Pärnust Tallinna poole ja ostaks Märjamaalt mutrivõtme, sest kellelgi ei ole seda autos, ega mõistust peas, et midagi ette võtta.
Mina hääletajana niisama kannatasin seal neid tolasid, juht oli dressides ennasttäis ehitaja, värkselt Soome laevalt maha tulnud, mitte et mulle inimeste lahterdamine meeldiks...
Kui ma praegu sellesse situatsiooni satuks, oleks kümne minutiga vähemalt abivajajal varuseib all, sest mul on autos võti, tung, helkurvest, tõkiskingad, ohukolmnurk!
EDIT: samas mis elustiili keegi harrastab on tõesti tema enda asi, kuigi esmaabi andmine on iga autojuhi kohustus, siis nii mõneski aspektis on see jabur - näiteks suur osa inimestest kriisisituatsioonis lihtsalt hangub...

NOFEAR räägib küll, et temal pole vaja, aga mina vastandaks, et mul on need asjad, sest ma saan siis lisaks endale ka teisi aidata!!
Täna balti jaama ees oli üks suure seljakotiga ja valge kepiga pime mees sõiduteel, autod tuhisesid 50-60 km/h mööda, mitte ei vaevunud hoogu mahagi võtma, rääkimata peatumisest!!!
Ma jäin siis oma suunal seisma, panin ohukad põlema, et keegi tagant sisse ei sõidaks ja ...rohkem ei jõudnudki, sest nägin teiselpool valgusfoori politseibussi ja viipasin selle enda juurde, too pani vilkurid peale ja minust jäi ekipaaž vana edasi aitama.
Korduvalt olen tundnud trossist puudust, mitte et enda auto peaks kogu aeg kellelgi sabas tilpnema, aga vahel oleks vaja kedagi teist aidata ristmikult ära...
Ühe korra olen udupeene audi peale hääletanud ja siis läks mutrivõtme pärast selline trall lahti....
Juht sai telefonikõne ja pööras 40 km Tallinnast Pärnu poole sõitnuna otsa ringi, et minna appi sõbra naisele, kes pidi mingi saaniga Tallinnast-Pärnusse sõitma ja ratas läks tühjaks. Väljas oli 15 kraadi külma ja naine ei mõistnud mootoritki soojas hoida. Sõitsime Laagri maksimarketi juurde tagasi ja võtsime selle hädalise oma autosse sooja ja ootasime üle tunni niisama passides, et selle naise mees kihutaks nagu segane Pärnust Tallinna poole ja ostaks Märjamaalt mutrivõtme, sest kellelgi ei ole seda autos, ega mõistust peas, et midagi ette võtta.
Mina hääletajana niisama kannatasin seal neid tolasid, juht oli dressides ennasttäis ehitaja, värkselt Soome laevalt maha tulnud, mitte et mulle inimeste lahterdamine meeldiks...
Kui ma praegu sellesse situatsiooni satuks, oleks kümne minutiga vähemalt abivajajal varuseib all, sest mul on autos võti, tung, helkurvest, tõkiskingad, ohukolmnurk!
EDIT: samas mis elustiili keegi harrastab on tõesti tema enda asi, kuigi esmaabi andmine on iga autojuhi kohustus, siis nii mõneski aspektis on see jabur - näiteks suur osa inimestest kriisisituatsioonis lihtsalt hangub...
Mõttekaaslastele tervitused minu poolt.
Ma pole kõva sulemees ega viitsi siin vaielda, tavaliselt ikka läheb vaidluseks pikema arutamise käigus.
Pigem austan teiste seisukohti nende arvamustes, kuigi need minu omadega kokku ei lange.
Ja no kui ikka tundub super ülemõistuse juhtum tõkiskingade omamine pakiruumis siis ikka ei ole midagi teha ka.
Lihtsalt mõne inimese jaoks on lõplikuks argumendiks tema mobiiltelefon, tema pungil rahakott, tema üdini korras sõiduvahend mis never-evar ei lagune ega üllata, tema tahe abiväge kutsuda jne., sest mille jaoks on vastavad firmad üldse loodud !
Ilusat päeva jätku ja ülevaatusele ikka tõkiskingad kaasa !
Ma pole kõva sulemees ega viitsi siin vaielda, tavaliselt ikka läheb vaidluseks pikema arutamise käigus.
Pigem austan teiste seisukohti nende arvamustes, kuigi need minu omadega kokku ei lange.
Ja no kui ikka tundub super ülemõistuse juhtum tõkiskingade omamine pakiruumis siis ikka ei ole midagi teha ka.
Lihtsalt mõne inimese jaoks on lõplikuks argumendiks tema mobiiltelefon, tema pungil rahakott, tema üdini korras sõiduvahend mis never-evar ei lagune ega üllata, tema tahe abiväge kutsuda jne., sest mille jaoks on vastavad firmad üldse loodud !
Ilusat päeva jätku ja ülevaatusele ikka tõkiskingad kaasa !
Willi, Saabninethousandi ja veel mõnede "noorte vihaste meeste" postitustest jääb mulje, et nad liiklevad vaid "peamistel maanteedel".
Kuid Eestimaal on olemas ka kõrval-, külavahe- ja metsateid ning (kummalisi) inimesi, kes neid kasutavad. Ning täna ja praegu ei ole veel ükski moobiilioperaator suutnud katta 100 % Eestist - kuhugi helistamine võib osutuda võimatuks lihtsalt levi puudumise tõttu.
Mis puutub sõpradele helistamisse, siis - mõned hullud harrastvad sõita ka öösiti. Kui palju on selliseid sõpru-tuttavaid, kellele helistaks ka öösel kell 3 või 4? Minul isiklikult on selliseid kahe käe sõrmedel loetav arv ning ... autod on neist vaid kahel ja mõlemad on väga liikuvad inimesed, kes ei pruugi sel hetkel isegi Eestimaa pinnal viibida.
Iga väiksemagi probleemi (läbipõlenud pirn, tühjenenud rehv jne) pärast teenindusse helistamine... mnjah.
Kokkuvõttes - kurb on lugeda, kuidas inimestes järjest enam kinnistub õpitud abituse sündroom, sest täpselt seda see ju tegelikult on.

Kuid Eestimaal on olemas ka kõrval-, külavahe- ja metsateid ning (kummalisi) inimesi, kes neid kasutavad. Ning täna ja praegu ei ole veel ükski moobiilioperaator suutnud katta 100 % Eestist - kuhugi helistamine võib osutuda võimatuks lihtsalt levi puudumise tõttu.
Mis puutub sõpradele helistamisse, siis - mõned hullud harrastvad sõita ka öösiti. Kui palju on selliseid sõpru-tuttavaid, kellele helistaks ka öösel kell 3 või 4? Minul isiklikult on selliseid kahe käe sõrmedel loetav arv ning ... autod on neist vaid kahel ja mõlemad on väga liikuvad inimesed, kes ei pruugi sel hetkel isegi Eestimaa pinnal viibida.
Iga väiksemagi probleemi (läbipõlenud pirn, tühjenenud rehv jne) pärast teenindusse helistamine... mnjah.
Kokkuvõttes - kurb on lugeda, kuidas inimestes järjest enam kinnistub õpitud abituse sündroom, sest täpselt seda see ju tegelikult on.

Üksi olles annadki jalgadele valu. Aga kui auto peal naine ning üks või rohkem alles käima õppivat ilmakodanikku, siis ikka ei lähe ka.
Selline olukord võib ette tulla ka väga korralikel pereinimestel, kellel nt Hiiu- või Saaremaalt tulles pole praamiõnne olnud ja peavad öösel Tartusse või Võrru jõudma.
Peaks laskma naisel vist talvepapud autole ise alla panna. Kunagi tuleb kasuks ehk. Näitaks tõkiskingi ja mutrivõtit.
;)
kaarel@mõlema auto juhiistme seljataskus saabneti vestid
Selline olukord võib ette tulla ka väga korralikel pereinimestel, kellel nt Hiiu- või Saaremaalt tulles pole praamiõnne olnud ja peavad öösel Tartusse või Võrru jõudma.
Peaks laskma naisel vist talvepapud autole ise alla panna. Kunagi tuleb kasuks ehk. Näitaks tõkiskingi ja mutrivõtit.
;)
kaarel@mõlema auto juhiistme seljataskus saabneti vestid
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei ole vihane"maru" rahulik olen. Ses mõttes jah, et pole kunagi probleemi kogenud isegi juhul kui ei saa kedagi kätte abitus olukorras. Jalad on all ja anname kandadele valu.
Algselt postitas: Saabiiir
Willi, Saabninethousandi ja veel mõnede "noorte vihaste meeste" postitustest jääb mulje, et nad liiklevad vaid "peamistel maanteedel".
Kuid Eestimaal on olemas ka kõrval-, külavahe- ja metsateid ning (kummalisi) inimesi, kes neid kasutavad. Ning täna ja praegu ei ole veel ükski moobiilioperaator suutnud katta 100 % Eestist - kuhugi helistamine võib osutuda võimatuks lihtsalt levi puudumise tõttu.
Mis puutub sõpradele helistamisse, siis - mõned hullud harrastvad sõita ka öösiti. Kui palju on selliseid sõpru-tuttavaid, kellele helistaks ka öösel kell 3 või 4? Minul isiklikult on selliseid kahe käe sõrmedel loetav arv ning ... autod on neist vaid kahel ja mõlemad on väga liikuvad inimesed, kes ei pruugi sel hetkel isegi Eestimaa pinnal viibida.
Iga väiksemagi probleemi (läbipõlenud pirn, tühjenenud rehv jne) pärast teenindusse helistamine... mnjah.
Kokkuvõttes - kurb on lugeda, kuidas inimestes järjest enam kinnistub õpitud abituse sündroom, sest täpselt seda see ju tegelikult on.![]()
Aga miks peab mind selle trahvima, kui ma tahan öösel teepeale jääda ning rattaid ise mitte vahetada!!?? See on minu valik, mis ei sea kellegi elu ohtu
Algselt postitas: NO FEAR
Vaat see viimane postitus oli hea.
Praegu ongi nii, et uppuja päästmine EV- s on uppuja enda asi.
Tuletõrjet ei ole ligiduses- pead oma jõududega hakkama saama ja kui ei saa...
Politseisse pöördumine-osta enesele relv ja suudad ennast ja oma vara ise kaitsta paremini.
Kiirabi-hea kui kodus oleks väike haigla ja opisaal sest kiirabi kohaletulek on küsitav.
Krt nii hea riik-lausa naer tuleb suunurkadesse...
Asi ikka nii hull ka pregu ei ole...ja mu meelest ei ela me enam nõukaajal, kus riik käsis, poos ja lasi...isikul peab ikka mingi esmane võimekus olukorraga toime tulemiseks olemas olema.
Nõus.Algselt postitas: will
Aga miks peab mind selle trahvima, kui ma tahan öösel teepeale jääda ning rattaid ise mitte vahetada!!?? See on minu valik, mis ei sea kellegi elu ohtu
Mina ei vaheta autodel mitte kunagi mitte midagi ise ja tänu sellele (minusugustele) on paljudel võimalik selle tööga biznist ajada

Kunagi tekkis mul sama küsimus, et milleks mulle need tõkiskingad, erit veel tehnoülevaatusel, kus küsiti tulekustuti ja tõkiskingade kohta.
Olen nõus, et nende mitteolemasolu korral trahvida ei ole küll mõistlik tegu. Autos olemas, selleks, et kõkestada trahvimise võimalust, mida saab nende puudumise eest väänata.
Miks Miks Miks,
sest asjad kord lihtsalt on nii ja ongi kõik.
Mis hakkame nüüd tegema eraldi seadusi neile, kes vahetavad ise ja kes ei vaheta??
Üks oskab 200km/h sõita teine ei, kuskil on piir, reegel mis kehtib kõigile ja nii on. Üks hakkab nutma ja küüsi närima kui rehv tühi, teine vahetab ära sõidab edasi.
Aga ei ole Eestis võimalik teha 1,3 miljonit erinevat seadust igale inimesele eraldi, vastavalt tema pädevusele ja soovidele.
Ja tõesti, kui tahad kasutada seadusest tulenevaid õigusi, tuleb eelnevalt täita seadusest tulenevaid kohustusi.
Kui rikud seadust, maksa trahvi ja ole vait.
sest asjad kord lihtsalt on nii ja ongi kõik.
Mis hakkame nüüd tegema eraldi seadusi neile, kes vahetavad ise ja kes ei vaheta??
Üks oskab 200km/h sõita teine ei, kuskil on piir, reegel mis kehtib kõigile ja nii on. Üks hakkab nutma ja küüsi närima kui rehv tühi, teine vahetab ära sõidab edasi.
Aga ei ole Eestis võimalik teha 1,3 miljonit erinevat seadust igale inimesele eraldi, vastavalt tema pädevusele ja soovidele.
Ja tõesti, kui tahad kasutada seadusest tulenevaid õigusi, tuleb eelnevalt täita seadusest tulenevaid kohustusi.
Kui rikud seadust, maksa trahvi ja ole vait.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kui veel pisut tõkiskingade peale mõelda, siis tegelikult ei kujutaks hästi ette olukorda, kus käik ega käsipidur auto veeremist takistada ei suuda, lähen pagassist tõkiskingi otsima(auto juba veereb), jooksen veerevale autole järgi ja panen tõkiskingad rattale ette. Teoorias pole sellised tegevused muidugi täiesti võimatud, aga paras kaskadööritrikk oleks see küll;)
Võib muidugi pastakast loo stiilis võibolla hakkab hiljem lund sadama ja võibolla siis käik/käsipidur enam ei pea välja imeda, kuigi teistpidi ega see lumi sinna punkti ikka saja, kus rehv ja tee omavahel kokku puutuvad.
Aga ok, mis siin ikka jaurata, seadus on lihtsurelikule täitmiseks mitte arutamiseks. Samas kui tõesti liigselt peedistama hakatakse, peab hakkama vist konjakikommi, alkoholi baasil suuvärskendajat vms. kaasas kandma, nõudma politseilt töötõendi näitamist ja kiirustamata selle numbri üles kirjutama, kui trahvi tahetakse teha, nõudma tõendit radari vm. seadme taatlemise kohta, nõudma menetluse juurde oma esindaja jne. Vaevalt politsei sellise vastupeetimise üle eriti õnnelik oleks oleks, kuigi JOKK;)
Võib muidugi pastakast loo stiilis võibolla hakkab hiljem lund sadama ja võibolla siis käik/käsipidur enam ei pea välja imeda, kuigi teistpidi ega see lumi sinna punkti ikka saja, kus rehv ja tee omavahel kokku puutuvad.
Aga ok, mis siin ikka jaurata, seadus on lihtsurelikule täitmiseks mitte arutamiseks. Samas kui tõesti liigselt peedistama hakatakse, peab hakkama vist konjakikommi, alkoholi baasil suuvärskendajat vms. kaasas kandma, nõudma politseilt töötõendi näitamist ja kiirustamata selle numbri üles kirjutama, kui trahvi tahetakse teha, nõudma tõendit radari vm. seadme taatlemise kohta, nõudma menetluse juurde oma esindaja jne. Vaevalt politsei sellise vastupeetimise üle eriti õnnelik oleks oleks, kuigi JOKK;)
Eleri, kui sa mõnda seadust tegema hakkad, siis kutsu mind ka ligiAlgselt postitas: Eleri
Mis hakkame nüüd tegema eraldi seadusi neile, kes vahetavad ise ja kes ei vaheta??

Edit: Ma olen aru saanud, et arutelu käib ühe sõna "tõkiskingad" eemaldamise võimalikkusest ühest määruse punktist,Algselt postitas: Eleri
Aga ei ole Eestis võimalik teha 1,3 miljonit erinevat seadust igale inimesele eraldi, vastavalt tema pädevusele ja soovidele.
mitte ei avaldata soovi luua mõnda uut seadust.
P.S. See, et ma rehve ei vaheta, sai muuseas mainitud, näitena, et ma ei ole elus neid klotse näinudki

Autodel on need ostes varuratta juures, kuid mul pole nende vastu huvi olnud.
napoleoni jutt tuletas meelde ühe juhuse, kus sõbra suht uuel autol oli rehv ööga tühjaks läinud. Aeg oli talvine ja libe ja tõkiskingasid sõber ei kasutanud. Auto vajus konkreetselt libeduse tõttu tungi pealt maha. Midagi hullu õnneks ei juhtunud. Seega kasutage lisaks kässarile ja käigule ka tõkiskingasid.
Naised-naised! Tõkiskingad on selleks, et kellegil ei tekiks kiusatust vahetada ratast ilma nende kingadeta. Ilma on kindlasti ohtlik. Võib hädapärast ka päris kingi kasutada või puuhalge. Rästas, alati peab mõtlema nõnda, et mis siis saaks, kui kõik niimoodi käituksid. Ok, indiviidina jääb sulle see valik, kus ratast vahetada, aga seda ei saa avalikult reegliks nõuda.
Mismoodi käituksid? Et ei hakka ise rehvi vahetama? Mis kahju sellest kellelegi tõuseks? Kust sa selle välja lugesid, et ma midagi nõuan?Algselt postitas: ml
Rästas, alati peab mõtlema nõnda, et mis siis saaks, kui kõik niimoodi käituksid. Ok, indiviidina jääb sulle see valik, kus ratast vahetada, aga seda ei saa avalikult reegliks nõuda.
Ma ei ole midagi nõudnud - ei avalikult ega ümber nurga. Ma tean, et minu autos on tõkiskingad olemas ja ma ei valuta oma südant selle pärast, kas nende nõue peab olema määrusega kehtestatud või mitte

Edit: Ml, Sinu postitusel ei ole minu eelneva jutuga eriti seost

Minu meelest on see päris mõnus arutelu

Näiteks mõningatel (sport)autodel minu teada ei ole varuratta kohtagi (varuratast pole tehase poolt ette nähtud). Milleks siis tõkiskingad?

Ml, see "jama" hakkas kehtima juba 15.06.2001 (Teede- ja sideministri määrus).Algselt postitas: ml
Hästi nõme oleks olla seaduste koostaja, teades ette, et igavene jama hakkab sellest kohe peale.
Nii et härrastel seaduse koostajatel on tulnud 7 aastat "nõme" olla

Selles ei ole midagi imelikku, et seadusi analüüsitakse ja vajadusel ümber muudetakse. Seadustes olevad ebavajalikud/sobimatud
(muutmist vajavad) sätted tulevad ilmsiks just läbi praktika. Ja kes selles praktikas kõige otsesemalt osalevad - ikka tavakodanikud.
Paraku ei ole kodanikualgatuse korras seadusemuudatuse ettepanekute tegemine võimalik. Eesti Vabariigis eksisteeris selline asi viimati eelmise sajandi alguses.
Rahumeelne mõttevahetus on ju igati ok

Algselt postitas: RästasEleri, kui sa mõnda seadust tegema hakkad, siis kutsu mind ka ligiAlgselt postitas: Eleri
Mis hakkame nüüd tegema eraldi seadusi neile, kes vahetavad ise ja kes ei vaheta??
P.S. See, et ma rehve ei vaheta, sai muuseas mainitud, näitena, et ma ei ole elus neid klotse näinudki
Autodel on need ostes varuratta juures, kuid mul pole nende vastu huvi olnud.
Mina vahetan oma auto rehvid ise, olenemata kas on vaja vahetada suve vs talverehvid, või leian oma auto hommikul maja ees tühja rehviga. Ei ma ei aja oma meest üles kell 7 kel on vaba päev, ei kutsu selle pärast autoabi.
Ühtegi seadust mina kunagi ei tee, mina kas järgin või maksan trahvi. Konkreetne.
Meenutades veelkord nõukaaegset õpetust: Aita juhti vaid tema enda autoapteegiga. Ja peale teemaarutelu, tema enda kõie, tema enda akujuhtmete jne,.... Ajuabi on selleks hetkeks juba hilinenud.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Huvitav vaatenurk. Aga võibolla on Rästasel kogu aeg telk kaasas ja siis kui rehv läheb, ööbib metsas. Kes teab, võibolla satub hirvepulmadele, kohtab siile ja rebaseid! Ta ju kindlasti oskab ratast vahetada, ainult teeskleb, et ei oska. Linnas ei vaheta mingi ebaolulise pisipõhimõtte pärast, sest miks mitte kasutada remondi täisteenust, kui võimalusi on ja ametialane pühendumus seisneb muus.
Sa kohe tunned mind nii hästi?Algselt postitas: ml
Huvitav vaatenurk. Aga võibolla on Rästasel kogu aeg telk kaasas ja siis kui rehv läheb, ööbib metsas. Kes teab, võibolla satub hirvepulmadele, kohtab siile ja rebaseid! Ta ju oskab kindlasti ratast vahetada, ainult teeskleb, et ei oska. Linnas ei vaheta mingi ebaolulise pisipõhimõtte pärast, sest miks mitte kasutada remondi täisteenust, kui võimalusi on ja ametialane pühendumus seisneb muus.

Algselt postitas: suur
napoleoni jutt tuletas meelde ühe juhuse, kus sõbra suht uuel autol oli rehv ööga tühjaks läinud. Aeg oli talvine ja libe ja tõkiskingasid sõber ei kasutanud. Auto vajus konkreetselt libeduse tõttu tungi pealt maha. Midagi hullu õnneks ei juhtunud. Seega kasutage lisaks kässarile ja käigule ka tõkiskingasid.
Mõnda teemat lugedes võib näha, et isegi jumalatel läheb vahel midagi nihu... ja ise autot remontida pole samuti keelatud, seega peaks ka remondimanual kohustuslik olema?
/me vaatas just oma kodus seisvaid TÜV kõlbulikke tõkiskingakäkke ja pole üldse kindel, et kivi või puuhalgu otsima ei lähe, kui reaalselt tõkiskinga vaja oleks ja need käkid juhuslikult kaasas on:)
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Krt, ma tahaks ikka veel midagi öelda.
tanelkro: Aga maal, metsas elades on asi ikka veel hullem kui oskad ette kujutada. Elad Tallinnas, tore. Aga mõned inimesed on veel nii "haiged", et elavad ka maanurgas, kuhu enne jõudis tuletõrje auto kohale 15 minutiga, peale suurepärast reformi aga 45 minutiga, lahe ju!
Kiirabi "kaalub" põhjust, kas minna sinna metsa taha tallu appi inimesele, kes telefoni teel ei suutnud selgeks teha, mis tal viga on ja neiu kõnekeskusest ei kvalifitseerinud kõnet kõrge riskiga kõneks. No ja nii vaene inimene ära surigi. Kahju! Onjunii.
maxuud:Ma ei ole mingi värdjas, kes lööb inimestel nina lõhki oma rahapakiga ja töökindad käes, valan aknapesuvett. Oh ei, kaugel sellest. Olen sõitnud oma vana tonnisega ringi aastaid ja kaasas oli alati võtmekomplekt. Igaks juhuks, vahest läks vaja kah. Loomulikult oli mul tulekustuti, tungraud, varuratas, ohukolmnurk, apteek vist ka oli. Aga vaat mida ei olnud, oli tõkisking. No mida kuradit. Samuti on apteek ATV-ga sõites kaasas. Traktoris on tulekustustid ning samuti apteek.
Olen rattaid autodel vahetanud palju, väga palju. Samuti rekkal rattaid maha keeranud ja alla pannud. Suurel traktoril samuti kõik rattad alt ära käinud, ning kui läks halvasti, et ratas pikali kukkus, siis üksi seda ülesse ei jõudnud tõsta. Olen tõstnud paarisajakiloseid asju ülesse aga vaata seda ei jõudnud. Ja andke andeks, hea rahvas aga tõesti ei kasutanud tõkiskingasi. Käsipidur on korras ja muud vaja ei olegi.
Olen väga suur kooner (mulk ju);)ja ei ole veel helistanud ei autoabisse ega kuhugi mujale üritan ennast ise aidata ja kui ei ole kedagi võtta alles siis teeks seda.
Maha sõidan Eestis aastas 50tuh km ja küll metsa taga ja metsa sees ning põllul ja krt seda veel teab kus. Olen alati hakkama saanud.
Samuti tunnistan ka, et sõites sõiduautoga, ületan kiirust, sest kui ma sõidan 90-ga, tuleb mul selline uni peale, et olen liikluses ohtlikum, kui ületan kiirust.
Maasturiga vahest, muidu kulgen rahulikult, 90 ja 100 vahel.
Aga vahest ajab lihtsalt marru, et mingid mehed on teinud reegli ja seda peab järgima, olenemata ajast ja arust. Aeg muutub, meie koos nendega ja et mingi lolluse pärast sa politsei aktsiaid ostma pead, ajab maru vihaseks.
Saan kohalike politseinikega väga hästi läbi ja ei ole mul probleeme olnud.
Ja see jutt, et mine ise riigikokku ja asu seaduseid täiendama...mine tea, äkki proovingi kunagi:)
Aaaaga, ilusat töönädala algust teilegi!:drink:
tanelkro: Aga maal, metsas elades on asi ikka veel hullem kui oskad ette kujutada. Elad Tallinnas, tore. Aga mõned inimesed on veel nii "haiged", et elavad ka maanurgas, kuhu enne jõudis tuletõrje auto kohale 15 minutiga, peale suurepärast reformi aga 45 minutiga, lahe ju!
Kiirabi "kaalub" põhjust, kas minna sinna metsa taha tallu appi inimesele, kes telefoni teel ei suutnud selgeks teha, mis tal viga on ja neiu kõnekeskusest ei kvalifitseerinud kõnet kõrge riskiga kõneks. No ja nii vaene inimene ära surigi. Kahju! Onjunii.
maxuud:Ma ei ole mingi värdjas, kes lööb inimestel nina lõhki oma rahapakiga ja töökindad käes, valan aknapesuvett. Oh ei, kaugel sellest. Olen sõitnud oma vana tonnisega ringi aastaid ja kaasas oli alati võtmekomplekt. Igaks juhuks, vahest läks vaja kah. Loomulikult oli mul tulekustuti, tungraud, varuratas, ohukolmnurk, apteek vist ka oli. Aga vaat mida ei olnud, oli tõkisking. No mida kuradit. Samuti on apteek ATV-ga sõites kaasas. Traktoris on tulekustustid ning samuti apteek.
Olen rattaid autodel vahetanud palju, väga palju. Samuti rekkal rattaid maha keeranud ja alla pannud. Suurel traktoril samuti kõik rattad alt ära käinud, ning kui läks halvasti, et ratas pikali kukkus, siis üksi seda ülesse ei jõudnud tõsta. Olen tõstnud paarisajakiloseid asju ülesse aga vaata seda ei jõudnud. Ja andke andeks, hea rahvas aga tõesti ei kasutanud tõkiskingasi. Käsipidur on korras ja muud vaja ei olegi.
Olen väga suur kooner (mulk ju);)ja ei ole veel helistanud ei autoabisse ega kuhugi mujale üritan ennast ise aidata ja kui ei ole kedagi võtta alles siis teeks seda.
Maha sõidan Eestis aastas 50tuh km ja küll metsa taga ja metsa sees ning põllul ja krt seda veel teab kus. Olen alati hakkama saanud.
Samuti tunnistan ka, et sõites sõiduautoga, ületan kiirust, sest kui ma sõidan 90-ga, tuleb mul selline uni peale, et olen liikluses ohtlikum, kui ületan kiirust.
Maasturiga vahest, muidu kulgen rahulikult, 90 ja 100 vahel.
Aga vahest ajab lihtsalt marru, et mingid mehed on teinud reegli ja seda peab järgima, olenemata ajast ja arust. Aeg muutub, meie koos nendega ja et mingi lolluse pärast sa politsei aktsiaid ostma pead, ajab maru vihaseks.
Saan kohalike politseinikega väga hästi läbi ja ei ole mul probleeme olnud.
Ja see jutt, et mine ise riigikokku ja asu seaduseid täiendama...mine tea, äkki proovingi kunagi:)
Aaaaga, ilusat töönädala algust teilegi!:drink: