2. leht 5-st

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 08, 2008 21:48
Postitas pistyk
mina küll ei raatsi osta.ilma saab edukalt hakkama.aga tere tulemast meie sekka :)

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 08, 2008 23:18
Postitas suvekas
Tere tulemast minugi poolt Saabihaigete sekka ja loodan seda iludust näha mõnel Saabi(klubi) üritusel.

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 14:01
Postitas sharp
Õnnitlused ka minu poolt!
IMO on tuulevõrk suurema kiirusega ikka üsna vajalik asi. Linna vahel pole nii oluline, aga maanteed ilma ei sõida eriti.

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 14:35
Postitas Andrus99
Algselt postitas: Merle
Kas nt Rootsist mõne kasutatud variandi otsimine on mõttetu tegevus?

Kevadeni aega on, kui leiad soodsalt kasutatu, siis miks mitte.

Aga igal juhul soovitan selle kulutuse teha ja tuulesirmi osta, ilma selleta on maanteel ikka täiesti pael... pikema sõiduga võida saada näiteks kaelaradikuliidi vms :)

Aga muidu tere tulemast :beer:

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 16:50
Postitas Merle
Mul on piisavalt kõrvalistujana kogemusi maanteesõidul tuulesirmi- ja sirmita:) Vahe on päris drastiline...
Ilma sirmita maanteel sõtes võib tõepoolest oma tervise enne jätta kui minu "kõrgeealine" Saab:)

Peale seda, kui minu Kullake on reedel ka dr Troosti juures läbivaatusel käinud, saan ehk ka mõne uue pildi üles panna

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 16:52
Postitas Merle
Aga kuidas seda tuulevõrku ametlikult inglise keeles nimetatakse, et oskaks otsida?

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 17:26
Postitas vallikas
Äkki leiab siit lingilt katuseta ng asju Pagan, ma seda võrku siin küll ei näe :(

EDIT: Leidsin! Siin hinnaks 547 usa dollarit Pluss paigalduskit 19 taala. Nimeks osal on 9-3 & NG900 Convertible wind deflector

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 17:59
Postitas Cyber
jap, wind deflector on asja nimi. PFS-i oma on uus ja "genuine", sellest ka hind. Elkparts pakub umbes samas hinnas. Proovi parem ebay.co.uk pealt (või siis .com, lihtsalt uk puhul on ehk see saatmiskulu pisem) Esimene ettejuhtuv - £98 +£15 postikulu, müüja on Belgias.

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 18:12
Postitas Merle
Väga tänan kiire abi eest info otsimisel! Ma ei osanud arvata, et ma siit nii palju abivalmis inimesi leian!:notworthy:

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 18:26
Postitas Merle
Algselt postitas: Cyber
jap, wind deflector on asja nimi. PFS-i oma on uus ja "genuine", sellest ka hind. Elkparts pakub umbes samas hinnas. Proovi parem ebay.co.uk pealt (või siis .com, lihtsalt uk puhul on ehk see saatmiskulu pisem) Esimene ettejuhtuv - £98 +£15 postikulu, müüja on Belgias.

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 18:27
Postitas Merle
See Belgia variant tundub ok hind olevat, aga kas see 9-3 variant ikka minu 900 ja 97 a omale sobib?

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 18:29
Postitas Merle
Üks probleem veel...juhul, kui mõõdult sobib, siis kas ma selle ka paigaldada saan, kui minu autol ei ole lisavarustuses seda ette nähtud, st pole vastavaid auke olemas? Kas neid kinnituskohti on võimalik tekitada?

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: T Nov 11, 2008 21:10
Postitas vallikas
Algselt postitas: Merle

See Belgia variant tundub ok hind olevat, aga kas see 9-3 variant ikka minu 900 ja 97 a omale sobib?

Üks probleem veel...juhul, kui mõõdult sobib, siis kas ma selle ka paigaldada saan, kui minu autol ei ole lisavarustuses seda ette nähtud, st pole vastavaid auke olemas? Kas neid kinnituskohti on võimalik tekitada?

Ma arvan, et kui osa nimi on 9-3 & NG900 Convertible wind deflector, siis sobib :)

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: K Nov 12, 2008 7:56
Postitas Eleri
Algselt postitas: Merle
Üks probleem veel...juhul, kui mõõdult sobib, siis kas ma selle ka paigaldada saan, kui minu autol ei ole lisavarustuses seda ette nähtud, st pole vastavaid auke olemas? Kas neid kinnituskohti on võimalik tekitada?

t8: nagu öeldud sai, pole ühelgi cabriol tehase poolt seda valmidust. Tuleb osta ka paigalduskomplekt ja see sisi paika panna.

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 21:54
Postitas Merle
Sain oma auto tänu Troosti inimeste abi, nõu ja väga kiire ning hea teenindusega tehniliselt täiesti heasse sõidukorda.
Tänan veelkord Vikit ja Elerit sõbraliku suhtumise eest tehnilise taibuta värskesse Saabiomanikku!
Üheks lähiajal lahendamist vajavaks probleemiks jäi keti vahetus, mis suht kõrge hinna tõttu (ca 8000.-) natueseks ajaks edasi lükuma peab...
Lisaks veel mittetoimiv CD box...
Muidu on aga sõidurõõmu isegi rohem, kui loota julgesin!:)

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 22:13
Postitas Merle
Kas ketivahetusel koosneb enamus hinnast suurest töömahust mootori lahtivõtmisel või antud vidina hinnast?
Sry keskmiselt asjatundmatu küsimuse pärast...

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 22:19
Postitas vallikas
Algselt postitas: Merle
Kas ketivahetusel koosneb enamus hinnast suurest töömahust mootori lahtivõtmisel või antud vidina hinnast?
Sry keskmiselt asjatundmatu küsimuse pärast...

Ma sain aru, et 600 krooni maksab kett ja ülejäänud kõik suur töö, mis on mootori mahavõtmine ja tavaliselt tehakse siis ka muid asju mootori kallal. Aga ma just esitasin ühes teemas rumala küsimuse, et kas ilma mootorit maha võtmata ei saa ketti vahetada. Kui saaks, küllap seda oleks juba tehtud, niiet vaevalt et lootust on.

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 22:34
Postitas Merle
No tore teada...väike "mõttetu hinnaga" jupp, aga segab autol toimimast ja nõuab palju tööd vahetamisel:)

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 22:39
Postitas S9K
hmm, mootori ketti peaks saama äärmisel juhul ka ilma maha võtmata vahetada. Nukkvõllid tuleb panna neutraal asendisse, et kolvid saaks vabalt liikuda, siis keti lüli lahti tegemiseks on ka üks pisike masin olemas, nimeks tal keti lüli press. Vana kett panna uue külge, mootorit keerata niikaua kui ilmub nähtavale uue keti teine ots, seejärel ta vanast ketist vabastada ja siis uus kett jälle kokku panna BUENO VALMIS.

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 22:50
Postitas Merle
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
hmm, mootori ketti peaks saama äärmisel juhul ka ilma maha võtmata vahetada. Nukkvõllid tuleb panna neutraal asendisse, et kolvid saaks vabalt liikuda, siis keti lüli lahti tegemiseks on ka üks pisike masin olemas, nimeks tal keti lüli press. Vana kett panna uue külge, mootorit keerata niikaua kui ilmub nähtavale uue keti teine ots, seejärel ta vanast ketist vabastada ja siis uus kett jälle kokku panna BUENO VALMIS.

Vot see oli tore nõuanne!:) Mul on aga selline puue, et olen naisterahvas ja tehnika on minu jaos müstika! Kui on keegi, kes selle "tehnikaimega" hakkama saaks ja hind oleks oluliselt väiksem, siis ankde palun teada!

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 22:51
Postitas Merle
NB! Oluline oleks tingimus, et peale sellist "eksperimenti" auto ka sõidaks!;)

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 22:54
Postitas S9K
Ma arvan, et ma ise saaks AGA mul on ka üks puue, ma EI JULGE seda teha. Enda autol vahetada ei näeks probleemi, aga kellelgi teisel, EI AITÄH :)

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 23:01
Postitas taneli01
Kas ketiga koos ei peaks vahetama ka hammasrattaid ja veel üht-teist muud?

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 23:01
Postitas Merle
:)mulle tundub, et me oleme ausalt vähemalt oma "puuded" üles tunnistanud!
Juhul, kui lause esimene pool on tõene - "Ma arvan, et ma ise saaks"- siis võiks ju oma arvamust usaldada...? Kas sa oma autol oled sellist eksperimenti läbi viinud?

Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle

Postitatud: L Nov 15, 2008 23:03
Postitas Merle
Algselt postitas: taneli01
Kas ketiga koos ei peaks vahetama ka hammasrattaid ja veel üht-teist muud?

Seda Viki Troostist ei öelnud - seega: ma ei tea!