Kui jõud on taga läheb kana ka mesitarusse!Algselt postitas: suur
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Saabi teenindustest...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
... jajah, nutab ja läheb!Algselt postitas: qdwinKui jõud on taga läheb kana ka mesitarusse!Algselt postitas: suur
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!
Algselt postitas: Trionic
kusjuures on:nii IAC,DI,kui kõik moodulid omavad vastavaid dioode,kuid hea tahtmise korral on dioodide surmamine vast ju mitte eriti keeruline.Nimetet isendile anti veel "täkku" lisaks ja seda jällegi vist õige polaarsusega-sellise koosluse puhul tahaks ainult õnne TEGIJATELE soovida.
Kõva sõna, aku vale polaarsusega ühendamine/laadimine võib mitte ainult auto elektroonikale letaalsete tagajärgedega olla ..
Väike vesinikuplahvatus ja ...
Ning kurb on kõik ajud mõtlema panna ja teoorias ka kogu auto Saabiks tagasi
mõelda,aga praktikas seda mitte realiseerida,sest kes maksab???
mõelda,aga praktikas seda mitte realiseerida,sest kes maksab???
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lisaks sellele üritatakse väga tihti ärapõlenud kaitset asendada uue ja otse loomulikult ka võimsamaga. Kui see vale polaarsuse kaitse diood või mis iganes kaitse komponent on arvestatud sellele, et ta peab vastu pidama nt 5A voolule mille tulemusena kaitse maha põleb siis pole midagi imestada kui jätkuvat 10A kaitsme pesasse pistmisel kaarleek trükkplaadil tulema kipub
Tähendab. Kuni selle hetkeni pidasin ma Troosti suht-koht ok kohaks, mis sai eelkõige valitud pooljuhuslikult, kuna VM hindadest ei käinud jõud enam üle ja Troost koos kogemustega asus ca 5 minuti jalutamise kaugusel mu töökoha endistest kontoritest.
Aga peale seda, kui ma miski kuu või nii tagasi helistasin kusagilt Pärnu juurest herr Trionicule ja teatasin, et termostaat on vaja välja vahetada. Kohe. Ja siis tund aega hiljem Troostis kanalile sõitsin selle autoga ja vaprad kangelased kohe termostaati vahetama asusid. Well. Medal tuleks anda. Mina oleks põrgu saatnud ja oleks lasknud autol vähemalt tund aega maha rahuneda ja jahtuda.
Sest kui see kapott üles kergitati ja sealt see kuumus suure neljakandilise kamakana välja roomas... pani mind mõtlema.
Loomulikult, eks ole herr Trionicul ja Troost und co-l pahasid päevi, kuid sellest ajalugu vaikib
Aga peale seda, kui ma miski kuu või nii tagasi helistasin kusagilt Pärnu juurest herr Trionicule ja teatasin, et termostaat on vaja välja vahetada. Kohe. Ja siis tund aega hiljem Troostis kanalile sõitsin selle autoga ja vaprad kangelased kohe termostaati vahetama asusid. Well. Medal tuleks anda. Mina oleks põrgu saatnud ja oleks lasknud autol vähemalt tund aega maha rahuneda ja jahtuda.
Sest kui see kapott üles kergitati ja sealt see kuumus suure neljakandilise kamakana välja roomas... pani mind mõtlema.
Loomulikult, eks ole herr Trionicul ja Troost und co-l pahasid päevi, kuid sellest ajalugu vaikib
Algselt postitas: miku
Tähendab. Kuni selle hetkeni pidasin ma Troosti suht-koht ok kohaks, mis sai eelkõige valitud pooljuhuslikult, kuna VM hindadest ei käinud jõud enam üle ja Troost koos kogemustega asus ca 5 minuti jalutamise kaugusel mu töökoha endistest kontoritest.
Aga peale seda, kui ma miski kuu või nii tagasi helistasin kusagilt Pärnu juurest herr Trionicule ja teatasin, et termostaat on vaja välja vahetada. Kohe. Ja siis tund aega hiljem Troostis kanalile sõitsin selle autoga ja vaprad kangelased kohe termostaati vahetama asusid. Well. Medal tuleks anda. Mina oleks põrgu saatnud ja oleks lasknud autol vähemalt tund aega maha rahuneda ja jahtuda.
Sest kui see kapott üles kergitati ja sealt see kuumus suure neljakandilise kamakana välja roomas... pani mind mõtlema.
Loomulikult, eks ole herr Trionicul ja Troost und co-l pahasid päevi, kuid sellest ajalugu vaikib
Kõik ei saa kunagi rahul olla ja kuna keegi pole jumal,siis ei suuda ka keegi KÕIKE avastada-parandada.
Igasugused võitlused TurboMuttide-,tegelaste-,kes toovad slepis masina õlivahetusse,mis peale käima jooksmist ja seejärel kokkujooksmist sulle garantiitööks pähe üritatakse määrida-,peale kogu elektrisüsteemi mahapõletamist omaniku käes ja meie poolt taastamist saaledevahetusega kohut pead käima--- paneb mõtlema,kellele,või mille jaoks seda lühikest inimese eluiga(enese näiteks)üleüldse kulutada.
Vahel on ka paremaid päevi,kus toodakse siinsetest töökodadest,või nagu nüüd kombeks-skandinaaviast elutuid masinaid,mis kõiki reanimeerimiskatseid on eiranud ja mille sa käima jooksed-see teeb ka vahel rõõmu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
PÄRTI MEENUTADES....
"KORD TAHTNUD AUVÄÄRT KUNSTNIK ARVOST PILT MAALIDA. SAABUS PIKALT TEEKONNALT..ÕNN POLN`D ENAM KAUGEL...
MIS SA MIND MAALID? NÄE, VAATA SIGA JOOKSEB, MAALI TEDA...MIS SEAL VAHET ON?
OLGU SEE SIIS ÕPETLIK MEMUAARIDE KOKKUVÕTE
TÄNUD IGAL JUHUL..
ÜHE NÄRUSE TERMOSTAADI PÄRAST EI HAKKA ME VEEL UKSI SULGEMA....
"KORD TAHTNUD AUVÄÄRT KUNSTNIK ARVOST PILT MAALIDA. SAABUS PIKALT TEEKONNALT..ÕNN POLN`D ENAM KAUGEL...
MIS SA MIND MAALID? NÄE, VAATA SIGA JOOKSEB, MAALI TEDA...MIS SEAL VAHET ON?
OLGU SEE SIIS ÕPETLIK MEMUAARIDE KOKKUVÕTE
TÄNUD IGAL JUHUL..
ÜHE NÄRUSE TERMOSTAADI PÄRAST EI HAKKA ME VEEL UKSI SULGEMA....
ok.vabandan siis...ja tänud kiituste eest
pärdi jutt sobib selegipoolest siia suurepäraselt...see lihtsalt illustreerib meie igapäeva....
suhtumine asjadesse üleüldse võiks veits vabam olla...
pärdi jutt sobib selegipoolest siia suurepäraselt...see lihtsalt illustreerib meie igapäeva....
suhtumine asjadesse üleüldse võiks veits vabam olla...
just mad1. See oli kiidulaul su butiigile
Endal kogemused nii Troostist, saabianti juurest kui ka VM-st.
Viimane kogemus selline, et ca 3 nädalat tagasi Pärnu poolt Tallinna tulles otsustas sellest maailmast lahkuda minu 9-3 ventilaatoririhm, mistõttu jäin Ääsmäe "sõlme" alguses tee äärde. Autoabi saatis puksiiri, millega jõudsime VM ukse ette. Kuna, nagu sellistel puhkudel ikka, oli reede õhtu kell 10, siis lootsin lahendada asja nii, et tulen laupäeva hommikul nuiama, kas saaks kiiret avitust. Aga ei, üks mees tuli ligi, küsis, mis ja kuidas ning lasi auto läbi värava hoovi ajada. Pärast viis autoga koju. Üllar Tanibergile siinkohal suur tänu. Järgmisel hommikul siis küsisin letist, et ehk teeks ka hoolduse üksiti ära. Nu eks võttis kogusumma õhku ahmima küll (muud asjad ka veel - §arniir jms), kuid teeninduskogemus tervikuna oli super., kaasa arvatud Marek hoolduse letist. VM noomis mind, et ventilaatoririhm oleks pidanud olema vahetatud eelmise hoolduse ajal (80000), ma küll vastu ei vaielnud, sest mõtlesin, et vaevalt Troost nüüd eelmist hooldust tehes sellise asja kahe silma vahele jättis. Et ju oli rihm praak vms
Kuna olen naiivset usku, et inimesed tahavad oma tööd hästi teha, siis ma ei topi oma nina vahele ega kontrolli, kas kõik asjad ikka on tehtud. Nn "võsagaraažis", nagu siin öeldi, tunneksin muret, aga neis kolmes kohas, kus SAABe remonditakse, pole senini muret tundma pidanud. Ehk see jääbki nii?
Viimane kogemus selline, et ca 3 nädalat tagasi Pärnu poolt Tallinna tulles otsustas sellest maailmast lahkuda minu 9-3 ventilaatoririhm, mistõttu jäin Ääsmäe "sõlme" alguses tee äärde. Autoabi saatis puksiiri, millega jõudsime VM ukse ette. Kuna, nagu sellistel puhkudel ikka, oli reede õhtu kell 10, siis lootsin lahendada asja nii, et tulen laupäeva hommikul nuiama, kas saaks kiiret avitust. Aga ei, üks mees tuli ligi, küsis, mis ja kuidas ning lasi auto läbi värava hoovi ajada. Pärast viis autoga koju. Üllar Tanibergile siinkohal suur tänu. Järgmisel hommikul siis küsisin letist, et ehk teeks ka hoolduse üksiti ära. Nu eks võttis kogusumma õhku ahmima küll (muud asjad ka veel - §arniir jms), kuid teeninduskogemus tervikuna oli super., kaasa arvatud Marek hoolduse letist. VM noomis mind, et ventilaatoririhm oleks pidanud olema vahetatud eelmise hoolduse ajal (80000), ma küll vastu ei vaielnud, sest mõtlesin, et vaevalt Troost nüüd eelmist hooldust tehes sellise asja kahe silma vahele jättis. Et ju oli rihm praak vms
Kuna olen naiivset usku, et inimesed tahavad oma tööd hästi teha, siis ma ei topi oma nina vahele ega kontrolli, kas kõik asjad ikka on tehtud. Nn "võsagaraažis", nagu siin öeldi, tunneksin muret, aga neis kolmes kohas, kus SAABe remonditakse, pole senini muret tundma pidanud. Ehk see jääbki nii?
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;
muuseas Anti juures on alati kiire v.a. mõnikord aaasta ajal kui ei ole kliente..aga siis on ka lühikesed päevad...Algselt postitas: tripp
Anti juures jäi mulje, nagu tal oleks pidevalt hullult kiire ning sellest tulenevalt pööratakse mulle, kui kliendile, vähem tähelepanu.
MIs teha et kliendi teeninus selle all kannatab,aga selle eest saab tööd tehtud.
Fly High!
Algselt postitas: bravado
Endal kogemused nii Troostist, saabianti juurest kui ka VM-st.
Viimane kogemus selline, et ca 3 nädalat tagasi Pärnu poolt Tallinna tulles otsustas sellest maailmast lahkuda minu 9-3 ventilaatoririhm, mistõttu jäin Ääsmäe "sõlme" alguses tee äärde. Autoabi saatis puksiiri, millega jõudsime VM ukse ette. Kuna, nagu sellistel puhkudel ikka, oli reede õhtu kell 10, siis lootsin lahendada asja nii, et tulen laupäeva hommikul nuiama, kas saaks kiiret avitust. Aga ei, üks mees tuli ligi, küsis, mis ja kuidas ning lasi auto läbi värava hoovi ajada. Pärast viis autoga koju. Üllar Tanibergile siinkohal suur tänu. Järgmisel hommikul siis küsisin letist, et ehk teeks ka hoolduse üksiti ära. Nu eks võttis kogusumma õhku ahmima küll (muud asjad ka veel - §arniir jms), kuid teeninduskogemus tervikuna oli super., kaasa arvatud Marek hoolduse letist. VM noomis mind, et ventilaatoririhm oleks pidanud olema vahetatud eelmise hoolduse ajal (80000), ma küll vastu ei vaielnud, sest mõtlesin, et vaevalt Troost nüüd eelmist hooldust tehes sellise asja kahe silma vahele jättis. Et ju oli rihm praak vms
Kuna olen naiivset usku, et inimesed tahavad oma tööd hästi teha, siis ma ei topi oma nina vahele ega kontrolli, kas kõik asjad ikka on tehtud. Nn "võsagaraažis", nagu siin öeldi, tunneksin muret, aga neis kolmes kohas, kus SAABe remonditakse, pole senini muret tundma pidanud. Ehk see jääbki nii?
Eks juhtub parimateski kohtades,ammugi siis troosti võsakaraasis....
Tehtud tööde vajakajäämisi oleks normaalne klattida tegijaga.
Kui netist loed selliseid asju,siis ei oska küll miskit kosta- ei saa õigustada,ei saa vabandada,sest pole tegeliku olukorraga kursis.Vägisi meenub "turbomutt".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nojamuidugi , aga eks ole ju varem ikka räägitud otse, kui midagi puudu või valesti on, mõnest asjast ka mitu korda, kui tarvis ja räägitakse ka edaspidi.
Teema on siin hea teenindus/hoolduskogemus, mille mina sain antud juhul VM-st. Või ei tohtinud ma VM-st head kirjutada?
Teema on siin hea teenindus/hoolduskogemus, mille mina sain antud juhul VM-st. Või ei tohtinud ma VM-st head kirjutada?
Hoolduse-poolele tähelepanu pööramine tundub olevat osa SAABi korporatiivsest brändist. Siin Saksas juhtub vähemalt kord poolaastas et keegi esindusest helistab, loeb üles viimased teeninduses-käigud ja küsib kuidas on rahule jäädud ja et mida võiks paremini teha ning kes töötajatest mulle eriti positiivse mulje jättis (piinlik moment aga alati ei tule nimed meelde). Kord aastas saadavad koju küsimustiku samal teemal, et kuidas meeldis ja ega te äkki teenindamata ei jäänud + et millal ma uue SAABi kavatsen osta. Igasuguse promomaterjali saatmine kodusesse postkasti käib ka teeninduse juurde. Ntx viimati tuli Hirch Performance pakkumine, et kui üks asi juba olemas, ehk tahate astuda ka järgmise sammu tuunimisel ...
Eestist on seni kogemus ainult VM-iga ning sealne teenindus on igati tasemel, mida küsisin, seda ka sain.
Eestist on seni kogemus ainult VM-iga ning sealne teenindus on igati tasemel, mida küsisin, seda ka sain.
VM on hea ja suhtumine on OK. Aga annab tunda täpselt seesama korporatiivne teema, mis valitseb autode esindustes: seal ei remondita, seal vahetatakse.
Ehk siis ehe näide jälle, et kunagi kurtsin, et esimeste tulede regulaatorite mootorid teevad kohutavat häält ja vilgutavad veatuld armatuuris. Isegi Trionicu juures käisin, kus kõik muidugi oli ideaalses korras ja okidoki, kõik töötas kui kell.
Trionic saatis VM-i, kuhu ka läksin. Võeti auto kenasti sisse, suhtuti ilusasti ja teatati, et mootor tuleb välja vahetada. Aga nemad pakuvad aint koos esitulega, hinnaks kokku miski 8k EEK.
Ma siis naeratasin kenasti ja pöördusin Soome sõbra poole, et äkki romulates on. Oli. 50 EUR tükk. Ilma tuleta ja puha.
Õnneks ära ei tellinud. Viga selgus kogemata. Survepesuriga pesemise käigus oli kuidagi miski sitatükk sinna mehhanismi sattund, kuhu täpselt ja kuidas, ärge küsige. Mingil hetkel peale järgmist pesu hakkas asi jälle tööle. Ja töötab siiamaani korrektselt.
Siit tulem. Laisad on nad kohati seal VM-s. Aga muidu toredad poisid.
Ehk siis ehe näide jälle, et kunagi kurtsin, et esimeste tulede regulaatorite mootorid teevad kohutavat häält ja vilgutavad veatuld armatuuris. Isegi Trionicu juures käisin, kus kõik muidugi oli ideaalses korras ja okidoki, kõik töötas kui kell.
Trionic saatis VM-i, kuhu ka läksin. Võeti auto kenasti sisse, suhtuti ilusasti ja teatati, et mootor tuleb välja vahetada. Aga nemad pakuvad aint koos esitulega, hinnaks kokku miski 8k EEK.
Ma siis naeratasin kenasti ja pöördusin Soome sõbra poole, et äkki romulates on. Oli. 50 EUR tükk. Ilma tuleta ja puha.
Õnneks ära ei tellinud. Viga selgus kogemata. Survepesuriga pesemise käigus oli kuidagi miski sitatükk sinna mehhanismi sattund, kuhu täpselt ja kuidas, ärge küsige. Mingil hetkel peale järgmist pesu hakkas asi jälle tööle. Ja töötab siiamaani korrektselt.
Siit tulem. Laisad on nad kohati seal VM-s. Aga muidu toredad poisid.
Ma ei nimetaks seda laiskuseks - kuna VM annab oma tööle esinduse garantii, siis ei saa nad riskida sellega, et kulub meeletu hulk töötunde ja asi saab ikka poolpidune. Lihtsam ja kindlam on vahetada kogu probleemne sõlm või sõlmed ning lasta kliendil nautida muretuid kilomeetreid. My 2 cents.
Algselt postitas: MadMan
Ma ei nimetaks seda laiskuseks - kuna VM annab oma tööle esinduse garantii, siis ei saa nad riskida sellega, et kulub meeletu hulk töötunde ja asi saab ikka poolpidune. Lihtsam ja kindlam on vahetada kogu probleemne sõlm või sõlmed ning lasta kliendil nautida muretuid kilomeetreid. My 2 cents.
Nemad ei riski,ükski esindus ei riski-asi pole selles.Tootjatehased
keegi ei aktsepteeri mingeid aritisi,pmst on see keelatud-ja nii kõikides margiesindustes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tegelikult antud keisi puhul ei olekski ju miskit aretada tulnud... oleks tulnud võtta kätte kompressor ja suruõhuga see saast sealt puhtaks puhuda.
Muud midagi. Ma saan aru, kui nad oleks üheselt määranud vea, ütelnud, et nää, hambad maas, hammasrattaid vahetada ei saa jne jne. Siis ma oleks rahul old, oma papi ära makst ja romulast miskit vaadanud. Mille poole ma pürgisin oli see, et nad jätsid vea üheselt määratlemata... Antud juhul. A mis ma ikka virisen, see ei muuda ju eriti miskit.
Muud midagi. Ma saan aru, kui nad oleks üheselt määranud vea, ütelnud, et nää, hambad maas, hammasrattaid vahetada ei saa jne jne. Siis ma oleks rahul old, oma papi ära makst ja romulast miskit vaadanud. Mille poole ma pürgisin oli see, et nad jätsid vea üheselt määratlemata... Antud juhul. A mis ma ikka virisen, see ei muuda ju eriti miskit.
natuke OT: kasutasin otsingu nuppu, aga ei osanud vist õiget kohta leida... kõsimus siis järgmine, et kui Troosti minna ja sooviks saada isand Trionicu jutule (teadmata kuidas härra välja näeb), siis kuidas peaks ennast kohapeal väljendama? Et tuleb paluda audientsi Tema Kõrgeaususe juurde (ise samal ajal külakosti kätel hoides) või on ka lihtsam variant, ristinimi või miski millele reageerida osatakse? Või ongi võlusõna Trionic?
`Nüüd on töökodasid kaks,inimesi juurde võetud,hindu tõstetud, aga midagi pole muutunud,järjekorrad on endised.Lisaks SaabiJumalale ka
Hr.Iisak tagasi meelitatud ja edaspidi teeme töömahukaid 9-5 kettidevahetusi ja muid suuremamahulisi töid mõlemas töökojas.
Hr.Iisak tagasi meelitatud ja edaspidi teeme töömahukaid 9-5 kettidevahetusi ja muid suuremamahulisi töid mõlemas töökojas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989