2. leht 6-st

Saabi teenindustest...

Postitatud: L Mär 25, 2006 19:08
Postitas qdwin
Algselt postitas: suur
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Kui jõud on taga läheb kana ka mesitarusse!

Saabi teenindustest...

Postitatud: T Mär 28, 2006 22:04
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: suur
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Kui jõud on taga läheb kana ka mesitarusse!
... jajah, nutab ja läheb!

Saabi teenindustest...

Postitatud: T Mär 28, 2006 22:52
Postitas Tan
Algselt postitas: Trionic
kusjuures on:nii IAC,DI,kui kõik moodulid omavad vastavaid dioode,kuid hea tahtmise korral on dioodide surmamine vast ju mitte eriti keeruline.Nimetet isendile anti veel "täkku" lisaks ja seda jällegi vist õige polaarsusega-sellise koosluse puhul tahaks ainult õnne TEGIJATELE soovida.

Kõva sõna, aku vale polaarsusega ühendamine/laadimine võib mitte ainult auto elektroonikale letaalsete tagajärgedega olla ..
Väike vesinikuplahvatus ja ... :freak:

Saabi teenindustest...

Postitatud: T Mär 28, 2006 22:55
Postitas Trionic
Ning kurb on kõik ajud mõtlema panna ja teoorias ka kogu auto Saabiks tagasi
mõelda,aga praktikas seda mitte realiseerida,sest kes maksab???

Saabi teenindustest...

Postitatud: K Mär 29, 2006 8:33
Postitas Mart900
Kusjuures naljaks on seal juures veel see et tihti peale sellise tükiga hakkama saanud tegelased kiruvad pärast sõprade ja pere keskis masina üli-tundlikuks ja sita elektroonikaga isendiks.

Saabi teenindustest...

Postitatud: K Mär 29, 2006 8:51
Postitas gsaab
Lisaks sellele üritatakse väga tihti ärapõlenud kaitset asendada uue ja otse loomulikult ka võimsamaga. Kui see vale polaarsuse kaitse diood või mis iganes kaitse komponent on arvestatud sellele, et ta peab vastu pidama nt 5A voolule mille tulemusena kaitse maha põleb siis pole midagi imestada kui jätkuvat 10A kaitsme pesasse pistmisel kaarleek trükkplaadil tulema kipub :(

Saabi teenindustest...

Postitatud: K Mär 29, 2006 8:55
Postitas miku
Tähendab. Kuni selle hetkeni pidasin ma Troosti suht-koht ok kohaks, mis sai eelkõige valitud pooljuhuslikult, kuna VM hindadest ei käinud jõud enam üle ja Troost koos kogemustega asus ca 5 minuti jalutamise kaugusel mu töökoha endistest kontoritest.

Aga peale seda, kui ma miski kuu või nii tagasi helistasin kusagilt Pärnu juurest herr Trionicule ja teatasin, et termostaat on vaja välja vahetada. Kohe. Ja siis tund aega hiljem Troostis kanalile sõitsin selle autoga ja vaprad kangelased kohe termostaati vahetama asusid. Well. Medal tuleks anda. Mina oleks põrgu saatnud ja oleks lasknud autol vähemalt tund aega maha rahuneda ja jahtuda.

Sest kui see kapott üles kergitati ja sealt see kuumus suure neljakandilise kamakana välja roomas... pani mind mõtlema.

Loomulikult, eks ole herr Trionicul ja Troost und co-l pahasid päevi, kuid sellest ajalugu vaikib :beer:

Saabi teenindustest...

Postitatud: T Apr 04, 2006 23:49
Postitas Trionic
Algselt postitas: miku
Tähendab. Kuni selle hetkeni pidasin ma Troosti suht-koht ok kohaks, mis sai eelkõige valitud pooljuhuslikult, kuna VM hindadest ei käinud jõud enam üle ja Troost koos kogemustega asus ca 5 minuti jalutamise kaugusel mu töökoha endistest kontoritest.

Aga peale seda, kui ma miski kuu või nii tagasi helistasin kusagilt Pärnu juurest herr Trionicule ja teatasin, et termostaat on vaja välja vahetada. Kohe. Ja siis tund aega hiljem Troostis kanalile sõitsin selle autoga ja vaprad kangelased kohe termostaati vahetama asusid. Well. Medal tuleks anda. Mina oleks põrgu saatnud ja oleks lasknud autol vähemalt tund aega maha rahuneda ja jahtuda.

Sest kui see kapott üles kergitati ja sealt see kuumus suure neljakandilise kamakana välja roomas... pani mind mõtlema.

Loomulikult, eks ole herr Trionicul ja Troost und co-l pahasid päevi, kuid sellest ajalugu vaikib :beer:

Kõik ei saa kunagi rahul olla ja kuna keegi pole jumal,siis ei suuda ka keegi KÕIKE avastada-parandada.
Igasugused võitlused TurboMuttide-,tegelaste-,kes toovad slepis masina õlivahetusse,mis peale käima jooksmist ja seejärel kokkujooksmist sulle garantiitööks pähe üritatakse määrida-,peale kogu elektrisüsteemi mahapõletamist omaniku käes ja meie poolt taastamist saaledevahetusega kohut pead käima--- paneb mõtlema,kellele,või mille jaoks seda lühikest inimese eluiga(enese näiteks)üleüldse kulutada.
Vahel on ka paremaid päevi,kus toodakse siinsetest töökodadest,või nagu nüüd kombeks-skandinaaviast elutuid masinaid,mis kõiki reanimeerimiskatseid on eiranud ja mille sa käima jooksed-see teeb ka vahel rõõmu.

Saabi teenindustest...

Postitatud: L Apr 08, 2006 0:47
Postitas mad1
PÄRTI MEENUTADES....

"KORD TAHTNUD AUVÄÄRT KUNSTNIK ARVOST PILT MAALIDA. SAABUS PIKALT TEEKONNALT..ÕNN POLN`D ENAM KAUGEL...

MIS SA MIND MAALID? NÄE, VAATA SIGA JOOKSEB, MAALI TEDA...MIS SEAL VAHET ON?

OLGU SEE SIIS ÕPETLIK MEMUAARIDE KOKKUVÕTE

TÄNUD IGAL JUHUL..

ÜHE NÄRUSE TERMOSTAADI PÄRAST EI HAKKA ME VEEL UKSI SULGEMA....

Saabi teenindustest...

Postitatud: L Apr 08, 2006 22:48
Postitas Cyber
Mad1, sa said valesti aru . see termostaat tõstis väga palju arvamust su töökojast ja inimestest..;) See ei olnud ka enne paha, aga sai veel paremaks..:thumb:

Saabi teenindustest...

Postitatud: P Apr 09, 2006 10:37
Postitas mad1
ok.vabandan siis...ja tänud kiituste eest

pärdi jutt sobib selegipoolest siia suurepäraselt...see lihtsalt illustreerib meie igapäeva....

suhtumine asjadesse üleüldse võiks veits vabam olla...

Saabi teenindustest...

Postitatud: E Apr 10, 2006 8:39
Postitas miku
just mad1. See oli kiidulaul su butiigile :P

Saabi teenindustest...

Postitatud: K Apr 26, 2006 21:15
Postitas bravado
Endal kogemused nii Troostist, saabianti juurest kui ka VM-st.

Viimane kogemus selline, et ca 3 nädalat tagasi Pärnu poolt Tallinna tulles otsustas sellest maailmast lahkuda minu 9-3 ventilaatoririhm, mistõttu jäin Ääsmäe "sõlme" alguses tee äärde. Autoabi saatis puksiiri, millega jõudsime VM ukse ette. Kuna, nagu sellistel puhkudel ikka, oli reede õhtu kell 10, siis lootsin lahendada asja nii, et tulen laupäeva hommikul nuiama, kas saaks kiiret avitust. Aga ei, üks mees tuli ligi, küsis, mis ja kuidas ning lasi auto läbi värava hoovi ajada. Pärast viis autoga koju. Üllar Tanibergile siinkohal suur tänu. Järgmisel hommikul siis küsisin letist, et ehk teeks ka hoolduse üksiti ära. Nu eks võttis kogusumma õhku ahmima küll (muud asjad ka veel - §arniir jms), kuid teeninduskogemus tervikuna oli super.:thumb:, kaasa arvatud Marek hoolduse letist. VM noomis mind, et ventilaatoririhm oleks pidanud olema vahetatud eelmise hoolduse ajal (80000), ma küll vastu ei vaielnud, sest mõtlesin, et vaevalt Troost nüüd eelmist hooldust tehes sellise asja kahe silma vahele jättis. Et ju oli rihm praak vms :red:
Kuna olen naiivset usku, et inimesed tahavad oma tööd hästi teha, siis ma ei topi oma nina vahele ega kontrolli, kas kõik asjad ikka on tehtud. Nn "võsagaraažis", nagu siin öeldi, tunneksin muret, aga neis kolmes kohas, kus SAABe remonditakse, pole senini muret tundma pidanud. Ehk see jääbki nii?

Saabi teenindustest...

Postitatud: N Apr 27, 2006 7:20
Postitas strife
Algselt postitas: tripp

Anti juures jäi mulje, nagu tal oleks pidevalt hullult kiire ning sellest tulenevalt pööratakse mulle, kui kliendile, vähem tähelepanu.
muuseas Anti juures on alati kiire v.a. mõnikord aaasta ajal kui ei ole kliente..aga siis on ka lühikesed päevad...
MIs teha et kliendi teeninus selle all kannatab,aga selle eest saab tööd tehtud.;)

Saabi teenindustest...

Postitatud: N Apr 27, 2006 8:35
Postitas Trionic
Algselt postitas: bravado
Endal kogemused nii Troostist, saabianti juurest kui ka VM-st.

Viimane kogemus selline, et ca 3 nädalat tagasi Pärnu poolt Tallinna tulles otsustas sellest maailmast lahkuda minu 9-3 ventilaatoririhm, mistõttu jäin Ääsmäe "sõlme" alguses tee äärde. Autoabi saatis puksiiri, millega jõudsime VM ukse ette. Kuna, nagu sellistel puhkudel ikka, oli reede õhtu kell 10, siis lootsin lahendada asja nii, et tulen laupäeva hommikul nuiama, kas saaks kiiret avitust. Aga ei, üks mees tuli ligi, küsis, mis ja kuidas ning lasi auto läbi värava hoovi ajada. Pärast viis autoga koju. Üllar Tanibergile siinkohal suur tänu. Järgmisel hommikul siis küsisin letist, et ehk teeks ka hoolduse üksiti ära. Nu eks võttis kogusumma õhku ahmima küll (muud asjad ka veel - §arniir jms), kuid teeninduskogemus tervikuna oli super.:thumb:, kaasa arvatud Marek hoolduse letist. VM noomis mind, et ventilaatoririhm oleks pidanud olema vahetatud eelmise hoolduse ajal (80000), ma küll vastu ei vaielnud, sest mõtlesin, et vaevalt Troost nüüd eelmist hooldust tehes sellise asja kahe silma vahele jättis. Et ju oli rihm praak vms :red:
Kuna olen naiivset usku, et inimesed tahavad oma tööd hästi teha, siis ma ei topi oma nina vahele ega kontrolli, kas kõik asjad ikka on tehtud. Nn "võsagaraažis", nagu siin öeldi, tunneksin muret, aga neis kolmes kohas, kus SAABe remonditakse, pole senini muret tundma pidanud. Ehk see jääbki nii?

Eks juhtub parimateski kohtades,ammugi siis troosti võsakaraasis....
Tehtud tööde vajakajäämisi oleks normaalne klattida tegijaga.
Kui netist loed selliseid asju,siis ei oska küll miskit kosta- ei saa õigustada,ei saa vabandada,sest pole tegeliku olukorraga kursis.Vägisi meenub "turbomutt".

Saabi teenindustest...

Postitatud: N Apr 27, 2006 10:54
Postitas bravado
Nojamuidugi :freak:, aga eks ole ju varem ikka räägitud otse, kui midagi puudu või valesti on, mõnest asjast ka mitu korda, kui tarvis ja räägitakse ka edaspidi.
Teema on siin hea teenindus/hoolduskogemus, mille mina sain antud juhul VM-st. Või ei tohtinud ma VM-st head kirjutada?

Saabi teenindustest...

Postitatud: N Apr 27, 2006 11:40
Postitas Chipy
lihtsalt remargi korras: Üllar Taniberg on VM juhatuse esimees ;)

Saabi teenindustest...

Postitatud: N Apr 27, 2006 12:02
Postitas bankdoc
Hoolduse-poolele tähelepanu pööramine tundub olevat osa SAABi korporatiivsest brändist. Siin Saksas juhtub vähemalt kord poolaastas et keegi esindusest helistab, loeb üles viimased teeninduses-käigud ja küsib kuidas on rahule jäädud ja et mida võiks paremini teha ning kes töötajatest mulle eriti positiivse mulje jättis (piinlik moment aga alati ei tule nimed meelde). Kord aastas saadavad koju küsimustiku samal teemal, et kuidas meeldis ja ega te äkki teenindamata ei jäänud + et millal ma uue SAABi kavatsen osta. Igasuguse promomaterjali saatmine kodusesse postkasti käib ka teeninduse juurde. Ntx viimati tuli Hirch Performance pakkumine, et kui üks asi juba olemas, ehk tahate astuda ka järgmise sammu tuunimisel ...
Eestist on seni kogemus ainult VM-iga ning sealne teenindus on igati tasemel, mida küsisin, seda ka sain.

Saabi teenindustest...

Postitatud: R Apr 28, 2006 8:58
Postitas miku
VM on hea ja suhtumine on OK. Aga annab tunda täpselt seesama korporatiivne teema, mis valitseb autode esindustes: seal ei remondita, seal vahetatakse.

Ehk siis ehe näide jälle, et kunagi kurtsin, et esimeste tulede regulaatorite mootorid teevad kohutavat häält ja vilgutavad veatuld armatuuris. Isegi Trionicu juures käisin, kus kõik muidugi oli ideaalses korras ja okidoki, kõik töötas kui kell.

Trionic saatis VM-i, kuhu ka läksin. Võeti auto kenasti sisse, suhtuti ilusasti ja teatati, et mootor tuleb välja vahetada. Aga nemad pakuvad aint koos esitulega, hinnaks kokku miski 8k EEK.

Ma siis naeratasin kenasti ja pöördusin Soome sõbra poole, et äkki romulates on. Oli. 50 EUR tükk. Ilma tuleta ja puha.

Õnneks ära ei tellinud. Viga selgus kogemata. Survepesuriga pesemise käigus oli kuidagi miski sitatükk sinna mehhanismi sattund, kuhu täpselt ja kuidas, ärge küsige. Mingil hetkel peale järgmist pesu hakkas asi jälle tööle. Ja töötab siiamaani korrektselt.

Siit tulem. Laisad on nad kohati seal VM-s. Aga muidu toredad poisid.

Saabi teenindustest...

Postitatud: R Apr 28, 2006 9:52
Postitas MadMan
Ma ei nimetaks seda laiskuseks - kuna VM annab oma tööle esinduse garantii, siis ei saa nad riskida sellega, et kulub meeletu hulk töötunde ja asi saab ikka poolpidune. Lihtsam ja kindlam on vahetada kogu probleemne sõlm või sõlmed ning lasta kliendil nautida muretuid kilomeetreid. My 2 cents.

Saabi teenindustest...

Postitatud: R Apr 28, 2006 21:07
Postitas Trionic
Algselt postitas: MadMan
Ma ei nimetaks seda laiskuseks - kuna VM annab oma tööle esinduse garantii, siis ei saa nad riskida sellega, et kulub meeletu hulk töötunde ja asi saab ikka poolpidune. Lihtsam ja kindlam on vahetada kogu probleemne sõlm või sõlmed ning lasta kliendil nautida muretuid kilomeetreid. My 2 cents.

Nemad ei riski,ükski esindus ei riski-asi pole selles.Tootjatehased
keegi ei aktsepteeri mingeid aritisi,pmst on see keelatud-ja nii kõikides margiesindustes.

Saabi teenindustest...

Postitatud: T Mai 02, 2006 9:22
Postitas miku
Tegelikult antud keisi puhul ei olekski ju miskit aretada tulnud... oleks tulnud võtta kätte kompressor ja suruõhuga see saast sealt puhtaks puhuda.

Muud midagi. Ma saan aru, kui nad oleks üheselt määranud vea, ütelnud, et nää, hambad maas, hammasrattaid vahetada ei saa jne jne. Siis ma oleks rahul old, oma papi ära makst ja romulast miskit vaadanud. Mille poole ma pürgisin oli see, et nad jätsid vea üheselt määratlemata... Antud juhul. A mis ma ikka virisen, see ei muuda ju eriti miskit.

Saabi teenindustest...

Postitatud: T Mai 02, 2006 12:48
Postitas Alwaro
natuke OT: kasutasin otsingu nuppu, aga ei osanud vist õiget kohta leida... kõsimus siis järgmine, et kui Troosti minna ja sooviks saada isand Trionicu jutule (teadmata kuidas härra välja näeb), siis kuidas peaks ennast kohapeal väljendama? Et tuleb paluda audientsi Tema Kõrgeaususe juurde (ise samal ajal külakosti kätel hoides) või on ka lihtsam variant, ristinimi või miski millele reageerida osatakse? Või ongi võlusõna Trionic?

Saabi teenindustest...

Postitatud: T Mai 02, 2006 12:57
Postitas Cyber
Kuna ta ise on siin piisavalt oma numbrit levitanud, siis ehk ta ei pahanda, kui teen seda veelkord. 5272989. Ehk helistad talle enne ja uurid.

Saabi teenindustest...

Postitatud: L Sept 30, 2006 17:14
Postitas Trionic
`Nüüd on töökodasid kaks,inimesi juurde võetud,hindu tõstetud, aga midagi pole muutunud,järjekorrad on endised.Lisaks SaabiJumalale ka
Hr.Iisak tagasi meelitatud ja edaspidi teeme töömahukaid 9-5 kettidevahetusi ja muid suuremamahulisi töid mõlemas töökojas.