EDIT: okei, internet jamas, ei näinud neid.
Täitsa meedivad need kuldsed veljed:)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Algselt postitas: RStorm
Vahepeal siis auto natuke värvi saanud mõnest kohast:headbang:. Veljed ja iluvõre siis ning toonklaasi
Respect

Aga mis sa täpsemalt iluvõrega teinud ? Pildi peal ei ole hästi näha . Ja kui palju toonklaas läks maksma ?
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
stage3 on äkki liiast kui väljalaset ei ole vabamaks teinud .....
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Alustuseks piisab sellest ka jah ... sõitsin isegi nii pool aastat 
Edit: ja siis võid vaikselt hakata uue turbo raha koguma

Edit: ja siis võid vaikselt hakata uue turbo raha koguma

Kuidas selle eemaldamine välja näeb:conf:.?Algselt postitas: Homersimpson
Alustuseks piisab sellest ka jah ... sõitsin isegi nii pool aastat![]()
Selle stage 3-ga vaikselt sõites kurnab ka rohkem turbot kui stockina?
Vabandan lollide küsimuste pärast, aga ei ole varem kokku puutund selliste asjadega:red:.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.
Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Oskad ka kedagi soovitada, kes selle töö mul enne softi vahetust ära võiks teha?:thumb:Algselt postitas: Homersimpson
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.
Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Stage 1
ikka.
Ise sõidan sellega, ja tunnen väga hästi kui nõrgalt see Garret puhub.
Aga ikkagi Stage1 ja stock vahet on nagu maa ja taevas
. Vähemalt esimesed paar kuud. Ja pärast jälle vähe. Muide, masin sõidab väga hästi juba Stage 1(ga).
Kui panin veel sportflow summuti juurde, ja tuli Stage2 , siis ilmus tunne et madalatel pöörtel masin sai aeglasem kui stock summutiga. Aga hääl on vägagi meeldiv, kui 2000+ pööred tuleb.
Ise panen Stage 3 ainult siis kui turbo lendab , siis panen uut Aero Mitsu turbo, stage 3 soft ja Race cat . Ja
,,,

Ise sõidan sellega, ja tunnen väga hästi kui nõrgalt see Garret puhub.
Aga ikkagi Stage1 ja stock vahet on nagu maa ja taevas

Kui panin veel sportflow summuti juurde, ja tuli Stage2 , siis ilmus tunne et madalatel pöörtel masin sai aeglasem kui stock summutiga. Aga hääl on vägagi meeldiv, kui 2000+ pööred tuleb.
Ise panen Stage 3 ainult siis kui turbo lendab , siis panen uut Aero Mitsu turbo, stage 3 soft ja Race cat . Ja

Ise kaldun ka sinnapoole et see stage 3(185kw) on liig selle garreti jaoks. Tasa ja targuAlgselt postitas: AntonG
Stage 1ikka.
Ise sõidan sellega, ja tunnen väga hästi kui nõrgalt see Garret puhub.
Aga ikkagi Stage1 ja stock vahet on nagu maa ja taevas. Vähemalt esimesed paar kuud. Ja pärast jälle vähe. Muide, masin sõidab väga hästi juba Stage 1(ga).
Kui panin veel sportflow summuti juurde, ja tuli Stage2 , siis ilmus tunne et madalatel pöörtel masin sai aeglasem kui stock summutiga. Aga hääl on vägagi meeldiv, kui 2000+ pööred tuleb.
Ise panen Stage 3 ainult siis kui turbo lendab , siis panen uut Aero Mitsu turbo, stage 3 soft ja Race cat . Ja,,,
Algselt postitas: RStormOskad ka kedagi soovitada, kes selle töö mul enne softi vahetust ära võiks teha?:thumb:Algselt postitas: Homersimpson
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.
Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Mina oskan soovitada sulle VKM motors. Nemad paigaldasid minule summuti.
Poisid on profid ja tunnihind on väga meeldiv .
http://www.vkmlogistic.ee/?mid=9
Nendel on päris tõsine projekt car Nissan 300SX , cirka 1000 hp kui ma ei eksi.
Kas stage 1-ga on mõtet katalüsaator eemaldada või teeb see ainult head? Kas pärast ülevaatusega ei tule mingeid probleeme:conf:?Algselt postitas: AntonGAlgselt postitas: RStormOskad ka kedagi soovitada, kes selle töö mul enne softi vahetust ära võiks teha?:thumb:Algselt postitas: Homersimpson
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.
Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Mina oskan soovitada sulle VKM motors. Nemad paigaldasid minule summuti.
Poisid on profid ja tunnihind on väga meeldiv .
http://www.vkmlogistic.ee/?mid=9
Nendel on päris tõsine projekt car Nissan 300SX , cirka 1000 hp kui ma ei eksi.
Kui cat eemaldad, siis ülvaatusel võib näidata suur CO %. Sellega sa ausalt TÜ ei läbi. Kui paned race cat , või sport cat, siis CO peab olema korras, aga sel juhul väljalase ei ole 100% vaba, vaid 80% võibolla. Stage 1 puhul ei ole vaja cat eemaldada. Võid sa vahetada ainult summuti - Sportflow vastu. Aga võib ka stock summuti olla.
Seda on praegu rõõm kuulda:drink:.Algselt postitas: AntonG
Kui cat eemaldad, siis ülvaatusel võib näidata suur CO %. Sellega sa ausalt TÜ ei läbi. Kui paned race cat , või sport cat, siis CO peab olema korras, aga sel juhul väljalase ei ole 100% vaba, vaid 80% võibolla. Stage 1 puhul ei ole vaja cat eemaldada. Võid sa vahetada ainult summuti - Sportflow vastu. Aga võib ka stock summuti olla.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Äkki sa täpsustad, mida stage 1 all mõtled. Minu stage 1 andis 136kw pealt 198kw peale:D. Juba kusagil 160kw pealt soovitaks Garretiga sumpat natuke vabamaks lasta. Ei pea see õnnetu loom ültse backpressurile vastu. Endal on hetkel 2,5" ilma kattideta, orig. reso ja pütt. Plaan on lisada veel 3" racekat ja jätta 2,5". Isiklikult ei meeldi 3" hääl.
Talvel tuleb eriti hoiduda külmalt kiirendamast. Kui nüüd külmalt 1 bar(ca 150 - 160kw) Garretile takka anda paar korda, siis kohe tükid taga.
Talvel tuleb eriti hoiduda külmalt kiirendamast. Kui nüüd külmalt 1 bar(ca 150 - 160kw) Garretile takka anda paar korda, siis kohe tükid taga.