2. leht 11-st

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Aug 24, 2009 23:41
Postitas saabu14jr
EDIT: okei, internet jamas, ei näinud neid.
Täitsa meedivad need kuldsed veljed:)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Aug 24, 2009 23:44
Postitas RStorm
Ma suht kaua mõtlesin selle kuldse värvi peale, aga kui nägin linna peal musta Aerot kuldsete velgedega ja noor blond neiu oli ka roolis;), siis mis seal ikka, lasin ka kuldseks võõbata:cool: ja tulemusega olen rahul.:love:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Aug 25, 2009 12:09
Postitas Lepp
tulemus paistab lausa väga hea...
vaimusilmas olen isegi ette sellist kombinatsiooni kujutanud - must auto ja kuldsed veljed...
OT: ei ole nii, et 9-5 juba meeldima hakkab... pole 9-3gi veel kätte saanud:wtf:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Aug 31, 2009 11:34
Postitas AntonG
Algselt postitas: RStorm
Vahepeal siis auto natuke värvi saanud mõnest kohast:headbang:. Veljed ja iluvõre siis ning toonklaasi

Respect :headbang:

Aga mis sa täpsemalt iluvõrega teinud ? Pildi peal ei ole hästi näha . Ja kui palju toonklaas läks maksma ?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Sept 01, 2009 23:52
Postitas RStorm
Iluvõre värvisin lihtsalt mustaks, nii kroomi kui plastiku osa ja toonklaas läks 1400.- maksma;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Sept 08, 2009 9:13
Postitas RStorm
Vahepeal on autol siis esiamordid vahetatud ja salongi valgustus LED-ide vastu. Kohe kohe tulemas ka 165t km hooldus Troostis;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:21
Postitas RStorm
Järgmine kuu plaanis siis softi vahetus. Mai tea kas stage 1 või stage 3:freak:. Keegi oskab äkki hüva nõu anda:poke:. Sai Troostis väike mootori ja turbo kontroll ka tehtud ja kõik on okk:headbang:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:23
Postitas S9K
Stage 3:head:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:27
Postitas RStorm
Ja kuidas mu väike Garretike vastu peab sellega:D:D. Lendab esimese gaasivajutuse peale laiali? Või asi nii hull ei ole?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:27
Postitas Homersimpson
stage3 on äkki liiast kui väljalaset ei ole vabamaks teinud .....

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:30
Postitas RStorm
Algselt postitas: Homersimpson
stage3 on äkki liiast kui väljalaset ei ole vabamaks teinud .....
Et katalüsaator eemaldada? Või midagi muud?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:31
Postitas Homersimpson
Alustuseks piisab sellest ka jah ... sõitsin isegi nii pool aastat :)

Edit: ja siis võid vaikselt hakata uue turbo raha koguma ;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:36
Postitas RStorm
Algselt postitas: Homersimpson
Alustuseks piisab sellest ka jah ... sõitsin isegi nii pool aastat :)
Kuidas selle eemaldamine välja näeb:conf:.?
Selle stage 3-ga vaikselt sõites kurnab ka rohkem turbot kui stockina?
Vabandan lollide küsimuste pärast, aga ei ole varem kokku puutund selliste asjadega:red:.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:48
Postitas Homersimpson
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.

Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 22:52
Postitas RStorm
Algselt postitas: Homersimpson
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.

Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Oskad ka kedagi soovitada, kes selle töö mul enne softi vahetust ära võiks teha?:thumb:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 23:02
Postitas AntonG
Stage 1 :) ikka.
Ise sõidan sellega, ja tunnen väga hästi kui nõrgalt see Garret puhub.

Aga ikkagi Stage1 ja stock vahet on nagu maa ja taevas :) . Vähemalt esimesed paar kuud. Ja pärast jälle vähe. Muide, masin sõidab väga hästi juba Stage 1(ga).
Kui panin veel sportflow summuti juurde, ja tuli Stage2 , siis ilmus tunne et madalatel pöörtel masin sai aeglasem kui stock summutiga. Aga hääl on vägagi meeldiv, kui 2000+ pööred tuleb.
Ise panen Stage 3 ainult siis kui turbo lendab , siis panen uut Aero Mitsu turbo, stage 3 soft ja Race cat . Ja :drive: ,,,

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 23:04
Postitas RStorm
Algselt postitas: AntonG
Stage 1 :) ikka.
Ise sõidan sellega, ja tunnen väga hästi kui nõrgalt see Garret puhub.
Aga ikkagi Stage1 ja stock vahet on nagu maa ja taevas :) . Vähemalt esimesed paar kuud. Ja pärast jälle vähe. Muide, masin sõidab väga hästi juba Stage 1(ga).
Kui panin veel sportflow summuti juurde, ja tuli Stage2 , siis ilmus tunne et madalatel pöörtel masin sai aeglasem kui stock summutiga. Aga hääl on vägagi meeldiv, kui 2000+ pööred tuleb.
Ise panen Stage 3 ainult siis kui turbo lendab , siis panen uut Aero Mitsu turbo, stage 3 soft ja Race cat . Ja :drive: ,,,
Ise kaldun ka sinnapoole et see stage 3(185kw) on liig selle garreti jaoks. Tasa ja targu:beer:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 23:07
Postitas AntonG
Ütlevad et Sportfilter oleks kasuks, mis ma panin ka endale JR oma.
Ja 98 RON bensat 95 asemele.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Sept 13, 2009 23:22
Postitas AntonG
Algselt postitas: RStorm
Algselt postitas: Homersimpson
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.

Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Oskad ka kedagi soovitada, kes selle töö mul enne softi vahetust ära võiks teha?:thumb:

Mina oskan soovitada sulle VKM motors. Nemad paigaldasid minule summuti.
Poisid on profid ja tunnihind on väga meeldiv .

http://www.vkmlogistic.ee/?mid=9

Nendel on päris tõsine projekt car Nissan 300SX , cirka 1000 hp kui ma ei eksi.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Sept 14, 2009 9:27
Postitas RStorm
Algselt postitas: AntonG
Algselt postitas: RStorm
Algselt postitas: Homersimpson
Mina lõikasin kati kopsikud katki, koukisin keraamika seest välja ja keevitasin uuesti kokku. Jäid tühjad kopsikud.

Vaikselt sõites vast ei kurna rohkem midagi. Eks ikka siis, kui masina pöördesse ajad ja see väike garret peab hakkama läbi originaal kati gaase suruma.
Oskad ka kedagi soovitada, kes selle töö mul enne softi vahetust ära võiks teha?:thumb:

Mina oskan soovitada sulle VKM motors. Nemad paigaldasid minule summuti.
Poisid on profid ja tunnihind on väga meeldiv .

http://www.vkmlogistic.ee/?mid=9

Nendel on päris tõsine projekt car Nissan 300SX , cirka 1000 hp kui ma ei eksi.
Kas stage 1-ga on mõtet katalüsaator eemaldada või teeb see ainult head? Kas pärast ülevaatusega ei tule mingeid probleeme:conf:?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Sept 14, 2009 10:07
Postitas AntonG
Kui cat eemaldad, siis ülvaatusel võib näidata suur CO %. Sellega sa ausalt TÜ ei läbi. Kui paned race cat , või sport cat, siis CO peab olema korras, aga sel juhul väljalase ei ole 100% vaba, vaid 80% võibolla. Stage 1 puhul ei ole vaja cat eemaldada. Võid sa vahetada ainult summuti - Sportflow vastu. Aga võib ka stock summuti olla.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Sept 14, 2009 16:37
Postitas RStorm
Algselt postitas: AntonG
Kui cat eemaldad, siis ülvaatusel võib näidata suur CO %. Sellega sa ausalt TÜ ei läbi. Kui paned race cat , või sport cat, siis CO peab olema korras, aga sel juhul väljalase ei ole 100% vaba, vaid 80% võibolla. Stage 1 puhul ei ole vaja cat eemaldada. Võid sa vahetada ainult summuti - Sportflow vastu. Aga võib ka stock summuti olla.
Seda on praegu rõõm kuulda:drink:.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 25, 2009 11:43
Postitas RStorm
Soetasin omale Aero esimese lipi, vajab üle värvimist vaid ja varsti panen külge;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 25, 2009 11:57
Postitas Jupats
Äkki sa täpsustad, mida stage 1 all mõtled. Minu stage 1 andis 136kw pealt 198kw peale:D. Juba kusagil 160kw pealt soovitaks Garretiga sumpat natuke vabamaks lasta. Ei pea see õnnetu loom ültse backpressurile vastu. Endal on hetkel 2,5" ilma kattideta, orig. reso ja pütt. Plaan on lisada veel 3" racekat ja jätta 2,5". Isiklikult ei meeldi 3" hääl.

Talvel tuleb eriti hoiduda külmalt kiirendamast. Kui nüüd külmalt 1 bar(ca 150 - 160kw) Garretile takka anda paar korda, siis kohe tükid taga.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 25, 2009 12:14
Postitas AntonG
Sul on ju Aero Stage 1 ! :) . Meil Stage 1 (garretiga) on ca 170 kw