2. leht 2-st

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: P Apr 26, 2009 16:32
Postitas napoleon
Puidust liistud

Lisatud failid

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: P Apr 26, 2009 16:33
Postitas napoleon
2

Lisatud failid

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: P Apr 26, 2009 16:34
Postitas napoleon
3

Lisatud failid

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: E Apr 27, 2009 21:59
Postitas owl
Kaenäe, saingi teada mis auto iluvõret ma aeg ajalt piidlemas olen käinud.
Kahtlaselt puhas on see auto ka, eriti kui ma enda oma kõrvale pargin.
Ilusat veeremist :thumb:

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: E Mai 04, 2009 14:21
Postitas napoleon
Nüüd siis otsustas keegi <piiks> autot öösel pisut "disainida" ja jalga lasta:wall::wall::wall::wall: :(
Kindlustus(BTA) pakkus sellist töökoda, kui keegi selle kohta midagi head või halba öelda oskab, võib kommenteerida, hetkel näitasin seal auto ette ja ootan kalkulatsiooni.

Lisatud failid

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: E Mai 04, 2009 19:48
Postitas ivomets
see oli ikka jõhker vaatepilt.... piltidelt pole pooltki nii jube.
nagu tõstukiliigi äärega sisse lõikand.

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: E Mai 04, 2009 20:29
Postitas rantto
Lõhnab kuidagi rekka või prügiauto järele.

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: E Mai 04, 2009 21:25
Postitas Cyber
Politseile avalduse ka tegid?

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: T Mai 05, 2009 9:27
Postitas napoleon
Tegin, aga lootust, et süüdlane leitakse, on ju suht vähe. Hea, et kasko oli, kuna auto pole liisingus, siis mõtlesin pikalt kas teha või mitte ja õnneks otsustasin lõpuks ikka teha.

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: T Apr 13, 2010 14:55
Postitas napoleon
Polegi siia ammu midagi kirjutanud. Vahepeal on Griffin saanud uue katalüsaatori ja tagumise summuti püti, korda on tehtud karterituulutus ja parandatud õhuleke. Töölepingu otsustas lõpetada ka sekundaarõhu pump, mille pärast hulk aega põleva check engine tulega sõitsin, nüüd on ka see probleem tänu herr. Trionicule lahendatud - tõsi, mitte ca 10k maksva pumba vahetuse näol vaid autole pandi soft, mis sellest suht kasutust vidinast midagi ei tea ja seega ka ei pahanda. Millalgi peab tegelema veel ühe tõrkuva parkimisanduriga, muus osas peaks tehnika nüüd tip-top olema:)
Aga üks pisike mure on veel tekkinud, nagu allolevalt pildilt näha, näitab juhiiste kulumise märke. Oskab keegi öelda, kas selle vastu leiab ka muud rohtu kui naha või istme väljavahetamine? Kui googlesse nahksisu taastamine toksida, siis üht-teist muidugi leiab, aga ei tahaks $$$ maksta ja kahe kuu pärast konstanteerida fakti, et ei saanud ikka hea...
Edit: pildil kulunud kohad ära näidatud

Lisatud failid

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: T Apr 13, 2010 15:29
Postitas Cyber
Griff ju veel lisaks ventileeritava sisuga? See tähendab ju veel omakorda erilisemat lähenemist. Päris suvalise asjaga ei saa katta (juhul kui uus sisu teha.

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: T Apr 13, 2010 15:44
Postitas napoleon
jep, see on veel täiendav põhjus, miks suvalisse kohta ei lähe lootuses, et ehk kestab;)

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: T Apr 13, 2010 16:07
Postitas Jupats
Kulumise märke pildilt eriti ei leia. Pigem on nagu välja veninud. Kunagi lasin AMG`l seljatoe keskosa lahti võtta ning uuesti kokku õmmelda. Uut nahka ei tahtnud osta, kuna mingil imepõhjusel maksis uus tükk seda mõtetut vakstut paraja miljoni. Kontaktide osas aidata ei oska.

Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

Postitatud: T Apr 13, 2010 17:04
Postitas napoleon
Pildilt on võibolla raske aru saada, kas mustus või kulumine. Tõmbasin kahele kulunud kohale ringi ümber. Ega see iste nüüd väga hull veel olegi, aga ma ei tea, kuidas see naha edasist kestvust mõjutab, kui pealispind on kulunud ja kui ühel ilusal päeval päris ribadeks on, siis vist enam taastada ei saa...