Öös on Sõidurõõm 2009 järelkajad
Kas tohiks korraldajatelt paluda enamuse punktide maaomanike kontakte? Nimelt oleks soov neile tagastada paar kilo muda, mis autost sai välja kaevatud täna:)))
Me ikkagi ka liitume jah rahulolijate seltskonnaga - sai joostud, sai libisetud, sai punkte leitud ilma vihjeid kasutamata, sai Statoili peatust tehtud ja kakaod joodud, sai raadiosaatjatega nalja tehtud jne.
Selle Kadaka tee kivisse raiumise küsimuse suhtes on mul küll eraldi küsimus, et mis koht see selline üldse oli? Kuhu see tee seal varemete tagant viis ja olid need tavalised elumaja varemed või midagi muud?
Parim oli ikkagi see, et kui tuli järjekordne Staapi kutsumine, siis kuna oli lisatud juurde ka "Asukoha vihjeks on sihtmärk, mida ei tohi unustada.", siis meie targad ajud mõtlesid välja Kaitsejõudude Sidepataljoni ja sealt edasi Pronkssõduri. (Miks see lause sinna juurde lisatud üldse oli?
) Aga pole halba ilma heata - sai vähemalt ära käidud kuju vaatamas, mis sellest, et järjekordselt öösel. (Ise veel naersime autos, et Mõelge, mis vastus oleks bussist tulnud, kui me oleks sinna sõitnud ja rõõmsalt "Staap" öelnud.)
Järgmiseks korraks peab vist aga küll kuulutama välja inimjahi manuaaliga sõitvale ja juhiluba omavale tuttavale. See ise roolis olemine oli minu jaoks kolmandat korda järjest suht väga tüütu - kuna tegevuses oled tee jälgimisega, ei saa vaadata kaarti ega mõelda eriliselt, seega oled otsekui liinitööline, kes lihtsalt allub käsklustele "pööra sinna". Lisaks tahaks veel ise ka märke leida - praegune skoor on täpselt 1:D
Edit: Kas teistel tiimidel, kes ka Kõud kasutasid, oli ka vahepeal probleeme ühendusega või ei õnnestunud see ainult meil? (ERiti veel küll Ülemistel bussi juures olles.)
Selle Kadaka tee kivisse raiumise küsimuse suhtes on mul küll eraldi küsimus, et mis koht see selline üldse oli? Kuhu see tee seal varemete tagant viis ja olid need tavalised elumaja varemed või midagi muud?
Parim oli ikkagi see, et kui tuli järjekordne Staapi kutsumine, siis kuna oli lisatud juurde ka "Asukoha vihjeks on sihtmärk, mida ei tohi unustada.", siis meie targad ajud mõtlesid välja Kaitsejõudude Sidepataljoni ja sealt edasi Pronkssõduri. (Miks see lause sinna juurde lisatud üldse oli?

Järgmiseks korraks peab vist aga küll kuulutama välja inimjahi manuaaliga sõitvale ja juhiluba omavale tuttavale. See ise roolis olemine oli minu jaoks kolmandat korda järjest suht väga tüütu - kuna tegevuses oled tee jälgimisega, ei saa vaadata kaarti ega mõelda eriliselt, seega oled otsekui liinitööline, kes lihtsalt allub käsklustele "pööra sinna". Lisaks tahaks veel ise ka märke leida - praegune skoor on täpselt 1:D
Edit: Kas teistel tiimidel, kes ka Kõud kasutasid, oli ka vahepeal probleeme ühendusega või ei õnnestunud see ainult meil? (ERiti veel küll Ülemistel bussi juures olles.)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seal on vanad nõukogude sõjaväeosa hooned. Maa-ameti pilt
Kõud ma seal sel päeval ei kasutanud, aga eelmisel päeval seal just kõige parem see levi ei olnud. Jüris näiteks oli see kiirus kordades suurem.
Kõud ma seal sel päeval ei kasutanud, aga eelmisel päeval seal just kõige parem see levi ei olnud. Jüris näiteks oli see kiirus kordades suurem.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kadaka otsas oli nõuka ajal suur laskemoona ladu. Kui mälu ei peta siis need suured ilusa võlviga koopad valmisid juba enne nõuka aega. Mõned maaalused suured käigud on üsna värskelt sisse kukkunud nüüdseks. Ülemise astangu loodus on äärmiselt mõnus ja ehk isegi omanäoline. Mina vaatasin 1 septembril üleval uudishimuliku rebasepoisiga tõtt.
Huvitav mäng oli!
Aerutajad vist üritasid kohati liiga palju mõelda aga tähelepanust jäi küsimuste lugemisel vajaka.
Näiteks "Sõjaväelise või paramilitaarse väeüksuse või organisatsiooni juhtimisasutus" viis meid kaitseväe peastaabi ümbrusesse ja "kohaks mida mäletada" pidasime sõjaväe kalmistut ja sealseid olulisi mälestusmärke (kaasa arvatud Aljoša, kelle juures taskulampidega kolasime)
Jüri 3 puud sai ka kaua otsitud kuna leidsime Google kaardilt suure tumeda varju ja seal lähedal asub Lehmja tammik, mille kohta ka legend 3-st puust kõneleb: "Teada on ka puude rahvapärased nimed. Kahte jämedamat puud otse maantee ääres nimetati Pruudiks ja Peigmeheks. Tee vastaspoolel asuvat eriti jändrikku tamme kutsuti ühe pärimuse järgi Kerjuseks, teise järgi Kirikuõpetajaks." Need kolm puud said küll suure tähelepanu osaliseks.. Tänu Veltsile, kes meid ürituse alguseosas kodunt aitas, sai lõpuks punkt ära võetud
Männiku kariääris saime 5 minutiga punkti kätte aga oh üllatust.. vale vastus! Läks tubli aeg, enne kui mõistsime et olime kogemata vale märgi otsa komistanud..
Kokkuvõttes siis vaid 11 punkti 18-st. Järgmine kord ehk läheb paremini
Ja nüüd teame ka, kuidas on "kadakas" vene keeles...
Suured aitähhid meie poolt korraldusmeeskonnale!
Aerutajad vist üritasid kohati liiga palju mõelda aga tähelepanust jäi küsimuste lugemisel vajaka.
Näiteks "Sõjaväelise või paramilitaarse väeüksuse või organisatsiooni juhtimisasutus" viis meid kaitseväe peastaabi ümbrusesse ja "kohaks mida mäletada" pidasime sõjaväe kalmistut ja sealseid olulisi mälestusmärke (kaasa arvatud Aljoša, kelle juures taskulampidega kolasime)

Jüri 3 puud sai ka kaua otsitud kuna leidsime Google kaardilt suure tumeda varju ja seal lähedal asub Lehmja tammik, mille kohta ka legend 3-st puust kõneleb: "Teada on ka puude rahvapärased nimed. Kahte jämedamat puud otse maantee ääres nimetati Pruudiks ja Peigmeheks. Tee vastaspoolel asuvat eriti jändrikku tamme kutsuti ühe pärimuse järgi Kerjuseks, teise järgi Kirikuõpetajaks." Need kolm puud said küll suure tähelepanu osaliseks.. Tänu Veltsile, kes meid ürituse alguseosas kodunt aitas, sai lõpuks punkt ära võetud

Männiku kariääris saime 5 minutiga punkti kätte aga oh üllatust.. vale vastus! Läks tubli aeg, enne kui mõistsime et olime kogemata vale märgi otsa komistanud..
Kokkuvõttes siis vaid 11 punkti 18-st. Järgmine kord ehk läheb paremini

Ja nüüd teame ka, kuidas on "kadakas" vene keeles...

Suured aitähhid meie poolt korraldusmeeskonnale!
Algselt postitas: suur
Bemmiklubi järelkajade teemast saab lugeda, et ühel mängijal läks Viimsis eriti õnnetult - luumurd. Hääd paranemist talle!
Huvitav, kas hakkas otse mäest üles majaka juurde ronima (me ka proovisime ronida, aga pärast kolmandiku läbimist otsustasime autot kasutada).
Ära sõnusin... Keegi Ülemistes küsis, miks mul teine kark pagassis on, ma ütlesin et väljalaenamiseks, kui vaja peaks olema

Aga Viimsi majakas oli meile töövõiduks




Oponent-tiimidest oli meil tihti üks nägus musta värvi 9000CDE jalus


Kadaka lõpus kohtasime üht eriti kahtlast punast kaubikut, mis tuli kuskilt metsast, sõitis pimedalt ilma laternateta ja tegi ruttu minekut. Can't help thinking, et midagi kahtlast oli teoksil....

Kõige coolim punkt oli aga kõige esimene - võimas vaade oli, kui mööda pimedat Suur-Sõjamäe teed sõites hakkas paremal tee ääres lennukikontuur välja joonistuma. Hea idee kui selline bemmi-saabi ühises mängus. (Y)
Navigators.
Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Punane kaubik tuli alul tuledega aga ilmselt märkas mu lampi ja tegi end pimedaks. Huvitav mis patutööd ta sealt taga tegi?
Teie lambid olidki järelikult need, mille peale mul märgi juurest lahkumisega väga kiire hakkas ja ma kiirustamise tagajärjel okastraati kinni jäin. Pükste ventilatsioon paranes tunduvalt.
Teie lambid olidki järelikult need, mille peale mul märgi juurest lahkumisega väga kiire hakkas ja ma kiirustamise tagajärjel okastraati kinni jäin. Pükste ventilatsioon paranes tunduvalt.
Algselt postitas: qdwin
Teie lambid olidki järelikult need, mille peale mul märgi juurest lahkumisega väga kiire hakkas ja ma kiirustamise tagajärjel okastraati kinni jäin. Pükste ventilatsioon paranes tunduvalt.
Hah, küllap siis osaliselt seetõttu meile "elagu" hõikusitegi

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
Aga Viimsi majakas oli meile töövõiduksMinu motiveeritud tiimikaaslased pühkisid pikemalt mõtlemata mäest üles. Ühel neist suri taskulamp täpselt poole peal ära (mis ei hakanudki enam tööle), teine oleks kukkudes peaaegu ise konte murdnud.... Sellegipoolest mindi lõpuni välja, mina autos vahepeal peilisin välja, kuidas autoga lähemale saab. Konarliku põllutee peal sai lausa põhja peale kinni lastud hetkeks
Õnneks oli tiimil juba punkt käes ja tulid mulle vastu. Olid teised nagu mudakäkid, aga see käib asja juurde, eks
Ümberpöörd ja tuld
![]()
Kas teie auto oli tavalisest madalam või sõitsitegi silma järgi üle põllu? Üritasime samuti kõigepealt mäest üles ronida, aga loobusime, kuna alla oleks ka pidanud tulema. Tee majakani leidis Erki regio atlasest. Kehvake ja libe see tee oli, aga mitte nüüd nii hull, et oleks tekkinud oht põhja peale kinni jääda.
Algselt postitas: napoleon
Kas teie auto oli tavalisest madalam või sõitsitegi silma järgi üle põllu? Üritasime samuti kõigepealt mäest üles ronida, aga loobusime, kuna alla oleks ka pidanud tulema. Tee majakani leidis Erki regio atlasest. Kehvake ja libe see tee oli, aga mitte nüüd nii hull, et oleks tekkinud oht põhja peale kinni jääda.
Aero on madalam mõned cm, aga mitte oluliselt. Olime vist sellel eramaa-omal. Eks kiirustamine mängis oma rolli, kuna teistpidi sõites põhjaga maad ei puutunud. Tee oli küll ülikonarlik, otse üle põllu rügatud kiviklibu-rida.
Irvitasin just omaette... bemmifoorumis olid ka inimesed Milstrandi pajuvitsadega piki vahtimist saanud. Tekkis kohe paralleel "Pöidlaküüdi reisijuhi" maast välja kargavate alien-kärbsepiitsadega

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Meie eramaa silti ei näinud, ju siis oli see teine tee. Huvitav, mis seal milstrandis siis mõnel oli... paras padrik küll, aga ohtu pajuvitstega vastu vahtimist saada polnud, kui silmad peas ja kaks kätt otsas... ja läksime värava juurest otsejoones kuuseni mitte ei valinud ohutu(ma)t teed;)
Algselt postitas: Anna
Selle Kadaka tee kivisse raiumise küsimuse suhtes on mul küll eraldi küsimus, et mis koht see selline üldse oli? Kuhu see tee seal varemete tagant viis ja olid need tavalised elumaja varemed või midagi muud?
Edit: Kas teistel tiimidel, kes ka Kõud kasutasid, oli ka vahepeal probleeme ühendusega või ei õnnestunud see ainult meil? (ERiti veel küll Ülemistel bussi juures olles.)
Kadaka tee otsas ehk Astangul on endiste NL sõjaväeosade jäänused. Minuteada olid seal peale laskemoonaladude ka maaväe ja motoriseeritud üksused. Territoorium on suur ja hoonete jäänuseid palju. Mitmed teed on seal veel enamvähem autoga läbitavad niiet saab ka lähemale sõita. Paekalda sees on üks väike ja üks suur laskemoonaladu. Väike on veel päris heas seisus ja kuiva jalaga läbitav. Suuremaga on lood nutusemad ja "katus" kohati sisse langenud. Kahjuks on sinnakanti ka palju prahti veetud mingite nõmedike poolt.
Kõu toimis seekord igati hästi, ma ei märganud ühtegi sidekatkestust. Aga Ülemiste parklas oli side tõesti kehvapoolne. Me kasutasime välist antenni, ilma selleta on liikumise pealt ühendusega kehvemad lood.
Algselt postitas: qdwin
Punane kaubik tuli alul tuledega aga ilmselt märkas mu lampi ja tegi end pimedaks. Huvitav mis patutööd ta sealt taga tegi?
S...a laotas

või siis vanu rehve. Ma ka märkasin seda aga olin autos seljaga ning numbrit ei näinud

niii,
parem silm mis sai kuskil männikul mingi pikema alien kärbsepiits moodi moodustisega kergema penetratsiooni limanahka ja oli eile meditsiiniõpiku väärilises põletikus lasi endast siiski tänahommikuks mädast enam vähem tühjaks... paraku - KORRAS!
küüned mis 4-wd sisselülitumisel jäid kuskile viimsi pankranniku jäiste kivide vahele osaliselt said juba pühap hommikul enam vähem lihani maha lõigatud - seega - KORRAS
-
viimsi augupunkti skippimise hetkel kikkis spark mingit pudelit maas (kohas mida me olime lehthaaval ümber tõstnud viimane 30 minutit)... oli silt sees... oli skipitud - KORRAS
-
jüris pilv ja kolm puud... koditiim leidis need ca 2km eemal õigest sihtkohast - tst mnt paremal keset põldu), sai puid armastavalt silitatud ja mööda jäist mättalist põldu ringi kapatud meeltesegaduses... - peale vihjet - piiss of keik - KORRAS
-
mustamäe ring ajapuudusel skipitud - KORRAS
-
riided jäid terveks, püksid mudased vaid põlveni...
saab millega liiklesime vist väga puhtaks ei jäänud, arvestades sparki kummalist moodust mudamäest selja peal alla laskuda... no IGAL JUHUL ÜBERKORRAS!
-
oh saadanat, küll seekord oli überkena üritus
aina paremaks läheb iga korraga, PALUN kordame seda kena öist rallit taaskord.
-
PS! loodetavasti kulus koralduskomiteel obrok (puitbrikett) vaheldusrikkaks MARJAKS ära mandariinide vahele!!!
parem silm mis sai kuskil männikul mingi pikema alien kärbsepiits moodi moodustisega kergema penetratsiooni limanahka ja oli eile meditsiiniõpiku väärilises põletikus lasi endast siiski tänahommikuks mädast enam vähem tühjaks... paraku - KORRAS!
küüned mis 4-wd sisselülitumisel jäid kuskile viimsi pankranniku jäiste kivide vahele osaliselt said juba pühap hommikul enam vähem lihani maha lõigatud - seega - KORRAS
-
viimsi augupunkti skippimise hetkel kikkis spark mingit pudelit maas (kohas mida me olime lehthaaval ümber tõstnud viimane 30 minutit)... oli silt sees... oli skipitud - KORRAS
-
jüris pilv ja kolm puud... koditiim leidis need ca 2km eemal õigest sihtkohast - tst mnt paremal keset põldu), sai puid armastavalt silitatud ja mööda jäist mättalist põldu ringi kapatud meeltesegaduses... - peale vihjet - piiss of keik - KORRAS
-
mustamäe ring ajapuudusel skipitud - KORRAS
-
riided jäid terveks, püksid mudased vaid põlveni...
saab millega liiklesime vist väga puhtaks ei jäänud, arvestades sparki kummalist moodust mudamäest selja peal alla laskuda... no IGAL JUHUL ÜBERKORRAS!
-
oh saadanat, küll seekord oli überkena üritus

aina paremaks läheb iga korraga, PALUN kordame seda kena öist rallit taaskord.
-
PS! loodetavasti kulus koralduskomiteel obrok (puitbrikett) vaheldusrikkaks MARJAKS ära mandariinide vahele!!!
Paberite ärakaotamine (ehk siis bemmiklubi moodi tegemine) oli übermõnus. Paberite täitmine oli tülikas ja kippus pahatihti ununema. Nüüd tuli odo ja kood edastada ja kombes. kellaaeg tuli juba automaatselt. Super!
Haa, meie tiim üritas lisapunkte konkurentide vigadega teenida, kuid ei läinud õnneks. Naljakaid asju juhtus siiski (nüüd tulevad toredad meenutused mitte süüdistused):
1. Järvevana teel peale raudteeülesõitu 50 alas kiirendas üks maastur meist järsult mööda. Üritasin kiirelt pilti teha, aga unustasin välgu maha võtta. Aga välk tuletas konkurentidele meelde, et neid jälgitakse. Väga tihti ei kohta järvevanal täpselt 70-ga sõitvat BMWd
(ärgu nüüd margifännid solvugu, see pole praegu teemaks). Ja tegelikult oleks pidanud video tegema, sest pildiga ei tõesta midagi.
2. Üks teine maastur parkis Mustamäe parditiigi juures pisut "haljasala peal". Haljasala oli tegelikult muidugi jääväli ja seal parkimine mingit pinnast ei rikkunud. Aga kui fotoka pildistamiseks välja võtsin, pandi autole ruttu hääled sisse ja pargiti ümber
.
3. Üks sinine saab - Tervise tänav on sellel pool rahumäe teed ühesuunaline!
Aga eks te saite vast isegi aru. Igatahes seal otsas passimise tõttu arvasid BMW-lased, et te otsite valest kohast. Võtsite ju tegelikult punkti ülikiirelt. Aitäh teile asukohavihje eest (nägime puu otsa ronimist).
EDIT: rõhutan, ma ei süüdista kedagi, ega näita ka näpuga! Ega ürita ka punkte teenida.
Mulle see lisapunktide süsteem meeldis.
Haa, meie tiim üritas lisapunkte konkurentide vigadega teenida, kuid ei läinud õnneks. Naljakaid asju juhtus siiski (nüüd tulevad toredad meenutused mitte süüdistused):
1. Järvevana teel peale raudteeülesõitu 50 alas kiirendas üks maastur meist järsult mööda. Üritasin kiirelt pilti teha, aga unustasin välgu maha võtta. Aga välk tuletas konkurentidele meelde, et neid jälgitakse. Väga tihti ei kohta järvevanal täpselt 70-ga sõitvat BMWd

2. Üks teine maastur parkis Mustamäe parditiigi juures pisut "haljasala peal". Haljasala oli tegelikult muidugi jääväli ja seal parkimine mingit pinnast ei rikkunud. Aga kui fotoka pildistamiseks välja võtsin, pandi autole ruttu hääled sisse ja pargiti ümber

3. Üks sinine saab - Tervise tänav on sellel pool rahumäe teed ühesuunaline!

EDIT: rõhutan, ma ei süüdista kedagi, ega näita ka näpuga! Ega ürita ka punkte teenida.
Mulle see lisapunktide süsteem meeldis.
Üritus käidud-nähtud-tehtud, peris hea oli, erki ja spark juba eelnevalt kirjeldasid läbielamusi, egas siin rohkem miskit lisada ei ole kui et - hea töö korraldus tiimilt.
Ikaldusime vähem - rohkem kolmes kohas ja see võttis viimaseks ringiks vajaliku aja, üks mis tekitas veits segadust oli see sama lasnamäe alguses majaka teema, eks ta oli algus ka alles ja pea polnud veel soojaks saanud
ülejäänud ikaldus tekkis enda saamatusest näha - aru saada.
aa käisin nüüd valges vaatamas, saabis on natukene pori siin, natukene pori seal, ei midagi hullu.
Ikaldusime vähem - rohkem kolmes kohas ja see võttis viimaseks ringiks vajaliku aja, üks mis tekitas veits segadust oli see sama lasnamäe alguses majaka teema, eks ta oli algus ka alles ja pea polnud veel soojaks saanud

ülejäänud ikaldus tekkis enda saamatusest näha - aru saada.
aa käisin nüüd valges vaatamas, saabis on natukene pori siin, natukene pori seal, ei midagi hullu.
Algselt postitas: suur
2. Üks teine maastur parkis Mustamäe parditiigi juures pisut "haljasala peal". Haljasala oli tegelikult muidugi jääväli ja seal parkimine mingit pinnast ei rikkunud. Aga kui fotoka pildistamiseks välja võtsin, pandi autole ruttu hääled sisse ja pargiti ümber.
Meie taskumaastur seisis jääväljal, piltnike Saab aga parkis tagumised rattad ehedale mullale:), kogu majaesine rivi oli parkinud poolenisti haljasalale... Kuna meil ajalimiit pitsitas, siis jäi kah pilt tegemata ja kaebusi enam ei esita:wise:
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Piltnike Saab? Ei tea küll ühtegi meie poolt kohale aetud piltnikku, kes oleks Saabiga sõitnud...
Mis te ikka norite ja tähti närite. Räägime ikka Rikkumistesst suure tähega, mitte paarist muruplatsi riivamisest..
Oleks siis nahhaalselt keset muruplatsi olnud või nii...
Aga pilte... Palun. Suurimad tänud Timole, kes salamahti klõpsimas käis Mustamäel ja paljude lemmiku mersu juures..
(kui kellelgi peaks pisut suuremalt pilti vaja olema, siis võtke pildi aadressist ära "index.php?p=" ja saate 1200 laiusega pildi). Kui keegi BMW foorumist loeb seda, siis jagage sinnapoole ka linki, ma ei viitsi end ainult selle pärast regama sinna hakata..

Mis te ikka norite ja tähti närite. Räägime ikka Rikkumistesst suure tähega, mitte paarist muruplatsi riivamisest..

Aga pilte... Palun. Suurimad tänud Timole, kes salamahti klõpsimas käis Mustamäel ja paljude lemmiku mersu juures..


Osalejate parditiigi leidmise loogikat ... 1'se vihjega ... tahaks väga väga väga kuulata 
<kes koos tiimiga leidis ilma pikemalt Mustamäe säärejooksu vaadates, nii mitte-ufode poolt Ringi, nii Loomariigi poolse maandumisala (Koos UFO ja Raketiga), ning kohalikud keda mitte segada ning võimaluse täpselt 60 sammu edelasse liikuda aga kahjuks 5 km eemalt>
Sellekohta ütleks "Shit Happens" ... ning meeldivalt veedetud tunnike oli vähemalt
Aga jah, esimest korda elus alfa tagaistmel
:drink:Sipelgaz
Lisatud failid Punktike.pdf (107.4 KB)

<kes koos tiimiga leidis ilma pikemalt Mustamäe säärejooksu vaadates, nii mitte-ufode poolt Ringi, nii Loomariigi poolse maandumisala (Koos UFO ja Raketiga), ning kohalikud keda mitte segada ning võimaluse täpselt 60 sammu edelasse liikuda aga kahjuks 5 km eemalt>

Sellekohta ütleks "Shit Happens" ... ning meeldivalt veedetud tunnike oli vähemalt

Aga jah, esimest korda elus alfa tagaistmel

:drink:Sipelgaz
Lisatud failid Punktike.pdf (107.4 KB)
parandan, "Mustamäe kaunitari säärejooksu". Kuigi jah, ka meie põrutasime esimese hooga õismäele. Siis aga raalis kodune informaator välja, et mustamäe kaunitari nime kannab parditiigi kuju. sealt edasi oli juba lihtne. Need tagumised ringid olid vähemalt mulle teada.Algselt postitas: sipelgaz
Osalejate parditiigi leidmise loogikat ... 1'se vihjega ... tahaks väga väga väga kuulata
<kes koos tiimiga leidis ilma pikemalt Mustamäe säärejooksu vaadates, nii mitte-ufode poolt Ringi, nii Loomariigi poolse maandumisala (Koos UFO ja Raketiga), ning kohalikud keda mitte segada ning võimaluse täpselt 60 sammu edelasse liikuda aga kahjuks 5 km eemalt>
Sellekohta ütleks "Shit Happens" ... ning meeldivalt veedetud tunnike oli vähemalt
GIYF
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tekst oli seal selline:
Mustamäe Kaunitar on tõepoolest see kuju seal tiigis.
Loomariik on mets..
Ära kuluta liialt aega Mustamäe Kaunitari säärejooksu imetlemisele vaid liigu edasi kuni leiad ennast ringist mis ei ole kindlasti kosmosekülaliste kätetöö. Loe loomariigi poolsest maandumisalast 60 sammu `tagurpidi alede` suunas ja vaata, et sa kohalikke ei häiri!
Mustamäe Kaunitar on tõepoolest see kuju seal tiigis.

