2. leht 2-st
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: R Mär 20, 2009 20:26
Postitas hedi
Tänud kõigile kommenteerimast ja lohutavaid sõnu ütlemast (special thnx@janek555

). Esmaspäeval veeren pealinna Trionicu juurde arstiabi saama.
rantto stange läheb vast käiku ning esimene parem suunatuli on kilulinnas samuti ootamas.
Vaja on kahte esituld (mõlema tule kinnitused on katki, tuled ise ok), küljepealset suunatuld, paremat udutuld ja siis karta on, et ka juppe x, y, z, mis selguvad kui stange taha näeb lõpuks. Kel sobivaid juppe üle võib pakkuda u2u
Saabneti ja Saabiklubiga liitumise üle on mul siinse sõbraliku seltskonna ja igakülgse toetuse pärast aina enam hea meel. Aitäh kõigile

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: R Mär 20, 2009 20:33
Postitas vallikas
Stange taga pole miskeid juppe, tühi auk on seal kuni radikateni, aga radikad vast terved ja voolikud ka.
Pea püsti. Äkki on mõni jupp Motorheadil ka, ta telefon on igas ta jupimüügitemas olemas, üliväga sõbralik vana ja mind palju aidanud.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: L Mär 21, 2009 20:51
Postitas hedi
rantto stange ootab nüüd minu autos oma uusi kilomeetreid ning suunatule sain ka peale pirni vahetust vilkuma.
peale matsu on imelikuks kaasnähuks tunne, et 1. ja 2. käik lähevad kergemini sisse kui eelmistel nädalatel. käetunne on muidugi täiesti kalibreerimata ja see võib ka petta.
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: L Mär 21, 2009 23:36
Postitas vallikas
Muidugi on ka võimalus, et mootor liikus isegi nii palju, et mõni padi deformeerus ja vaja ka mõni mootoripadi ära vahetada...
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: E Mär 23, 2009 23:08
Postitas hedi
Masin nüüd Audaceri poiste hoolitsevates kätes neljapäevani.
Tule kojamees on omadega siiski õhtul.
endale meelespeaks, et täna trt->tln suunal SIDi järgi bensukuluks rõõmustavad 6.7l/100km.
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: N Mär 26, 2009 13:47
Postitas Lepp
siukseid kõkse ikka juhtub... iseenesest suhteliselt rahulik paistab teine... pole hullu...
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: N Mär 26, 2009 14:07
Postitas hedi
Masin sai siiski tiba rohkem viga kui alguses paistis ning masin on keevitus- ja plekitöödel ning värviravil Tallinnas kuni järgmise nädala lõpuni. Iisak teab täpsemalt pajatada.
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: N Mär 26, 2009 14:21
Postitas Vitautas
Teretulemast siis NG lõhkujate kampa

Ise sain kah sarnase jamaga hakkama möödunud sügisel (Tegelikult on mul väga häbi

).
Aga loodame, et asi nüüd "ristitud" ja korduskatsele ei lähe =)
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: E Mär 30, 2009 23:34
Postitas iisak
Natuke lahkamist...
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: E Mär 30, 2009 23:34
Postitas iisak
Ei ole ilus pilt...
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: E Mär 30, 2009 23:37
Postitas iisak
Teise nurga alt ka...
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: T Mär 31, 2009 7:55
Postitas Trionic
Algselt postitas: janek555
Ära ole kurb, paistab hull,aga tegelikult väga väike kõks ja remont lihtne. Ma ütlen oma naisele ikka sellistel puhkudel,et see tuli ja stange olidki juba vanad, nüüd hea põhjus nad välja vahetada.
Sellised laused ajavad mind alati naerma/marru.Olles Iisakuga neid kortsus ninasid-sabasid lahanu-elustanud kümneid,võin julgelt väita,et kui väljaspoolt paistab "kerge kõks",siis allpool on toimunud totaalne häving(ei kehti klassiku tüüpi masinate puhul).
Antud isendil,rääkimata,et ninaosa on tervenisti viltu auto telje suhtes ning talad kortsus-kõverad,on näiteks abiraam 6 cm.(loe kuus sentimeetrit) viltu,ehk siis rombikujuliseks pressitud.
Õnneks on kõigis turvatestides põhjalikult põrunud NG nii pehme,et sama edukalt,kui ta kortsu läheb,venib see ka sirgeks.
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: T Mär 31, 2009 10:08
Postitas janek555
Algselt postitas: Trionic
Õnneks on kõigis turvatestides põhjalikult põrunud NG nii pehme,et sama edukalt,kui ta kortsu läheb,venib see ka sirgeks.
Siis ongi ju väike kõks.Paar päeva ja asi unustatud.
Meeste jutuna on muidugi asi teine,iga väiksem asi võtab korralikult tehes aega ja vaeva , aga naised peavad rõõmsad olema.

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: T Mär 31, 2009 23:32
Postitas vallikas
Ma saan aru, et jutt käib kere venitamisest, mulle öeldi kohe ära, et katsu kas saad oma auto kusagil mõne 150 krooni tund sepa/keevitaja juures korda või kanna maha, sest keret vaja venitada nii umbes ööpäev või rohkem ja tund pingis maksis vist 600 krooni või midagi, kui ma nüüd täitsa metsa ei pane mälust. Mina polnud nõus oma saabi maha kandma ja sain kuidagi probleemi isekeskis lahendatud, kuigi tõsised remondimehed vist ei arvaks sest asjast midagi.
Kui nüüd selle ng raam täiega viltu ja ilma pingita nina ees ei seisa kenasti ja rattad õigesti ei jookse, siis läheb küll ju väga kalliks taastamine

Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: K Apr 01, 2009 0:43
Postitas iisak
Nina on juba ammu paika venitatud:wise:
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: L Apr 11, 2009 14:28
Postitas hedi
Saab on tagasi Tartus
Iisakule tänud lammutamast, sebimast ja taas kokku panemast.
Pilti ninast saab peale pesupäeva.
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: P Juun 07, 2009 20:16
Postitas hedi
Täna sai siis ümmargused 200K ette keritud. Vahepeal vahetas Trionic süüteluku ning kulgemine on endiselt mõnus.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: P Jaan 24, 2010 14:54
Postitas ervin
sain 14 jaanuaril oma saabile täpselt samasse kohta paugu, kiirus oli suurem, umbes 40kmh aga vigastused poole väiksemad, kuidas neid pilte siia lisada?
Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Postitatud: T Juul 19, 2011 9:14
Postitas hedi
Jupp aega pole kirjutanud. Enamik kulgemisi on viimasel ajal tsikli seljas aga Saab sõidutab mind siiski sama mõnusalt kui varem. Viimasest postitusest peale on kõigepealt remonditud ja siis vahetatud genekas ja kliima taas tööle saadud (aitäh Motorheadile torudega jamamise eest!). Muid asju nipet-näpet.
Ja mõneks ajaks on see Saab koos minuga Eesti teedelt eemal ning kogub kilomeetreid Alpide külje all.