Eile sai taaskord akuga seigeldud. Ja seiklused olid minu jaoks päris kummalised. Seega kirjeldaks mõne sõnaga.
Igatahes on mul üks VW diisel, mis veel eelmisel talvel külmemate ilmadega ei tahtnud eriti käima minna. St. et starterit andes lükkas signalisatsiooni peale, mis siis ilmselt sulges mõne kütuseklapi vms. Mure sai alati lahendatud teise auto ja täkujuhtmete abil.
Nüüd aga külmade ilmade saabudes tomis kõik kenasti ning käivitus esimese korraga. Sai siis rahulikult kulgetud, kuni eile peale u. 30 km sõitu ning 3h parkimist käivitasi sõiduki ning töötas ta vaid u mõnikümmend sekundit. Suri välja sellel hektel, kui tõmbasin ukse kinni

(see võib juhtuda vaid minuga). Uuesti käivitada proovides esimesed paar korda läks signalisatsioon peale, ning peagi ei juhtunud enam peale süüte sisse lülitamist (mil kõik tulekesed armatuuris põlesid hästi) rohkem mitte midagi (ilmselt suri süütelukk

Sai siis proovitud ka käima tõmbamist. Üks suurem ring ümber kristiine keskuse ei aidanud mitte millegagi. Lihtsalt jahvatas nagu kohviveski.
Samuti ei olnud enam kasu ka "krokodillidest".
Sai siis päeva jooksul soetatud uus aku. Ning kasutades Holliwoodi filmide eeskuju autode ebaseaduslikuks käivitamiseks sai sõiduk käima praktiliselt poolest pöördest.
Nöökimist igatahes poole päeva jagu

Ja selgusetuks jäi siiski kuidas on võimalik, et auto sureb ise välja sellest, et uks kinni tõmmatakse ning miks ei käivitunud tõmmates?
Ulme, aga kas tõesti võib olla nii, et ukse kinni tõmbamisel ning auto võpatamisel lagunes akus mõni plaat, mis tekitas lühise, ning sealt edasi... ?