2. leht 2-st

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: T Juun 25, 2013 11:26
Postitas Drazic
Sai jaanipäeva hommikul ka autole käsi külge pandud ja külge kruvitud uus throttle-body. Ajakulu 2h (lisaks maas üks näpunukk). Tulemus väga hea - enne vaevanud pöörete kõikumised ja muud hädad kõik kadunud.

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: R Dets 13, 2013 10:11
Postitas Drazic
Kuidagi märkamatult on pool aastat mõõdunud jälle sellest hetkest kui viimati midagi öeldud sai. Asjalood on vahepeal arenenud niipalju et remonditud on radiaatorit, vahetatud veepump ja hulgi lõdvikuid ning samuti õnnetu rattalaager ja välimine pooltelg. Nüüd siis auto peaaegu jälle nagu uus.
Kuna enda aastase läbisõidu juures seda enam kogu aeg remontida ei jõudnud sai Griffin viidud Saaremaale ja vanemad ka hea autoga sõitma õpetatud (sest no esimest armastust ju maha ka müüa ei saa - liiga palju emotsiooni :) ). Nii et sinna Ta hetkel ilmselt jääb ja praeguse seisuga paistab et mul on ikka endal ka temaga iga kord koju sattudes vaja ikka väike tiir teha (pühapäeva auto missugune :) )
Endale sai istumise alla väga kiire otsuse tulemusena võetud 2009 aasta algusest pärit 9-5 Aero - aga sellest edasi juba uues teemas....





Lisatud failid

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: R Dets 13, 2013 15:44
Postitas vvs
Tore näha et haigus süveneb :D

Ürita siis uus teema "vanal" aastal ära teha ;)

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: T Mär 11, 2014 10:48
Postitas Drazic
Eelmisel nädalavahetusel saare peale koju sattudes sai ka ülevaatusel ära käidud. Esialgne hinnang (nii nagu karta võis) oli see et heitgaaside näit veidi üle normi. Lisaks saabus auto alla vaadates "meeldiv" üllatus purunenud tagavedru näol. Ega polnud muud teha kui esmaspäeval vajalikud jupid välja ajada (Tänud siikohal Elerile). Kolmapäevaks said varuosad juba Saaremaale ja reede õhtuks olid nii katalüsaator kui ka mõlemad tagumised vedrud vahetatud.
Laupäeval korduv-ülevaatus läbitud puhtalt nii et järgnevad aasta aega taaskord legaalselt liikluses.

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: E Apr 21, 2014 11:18
Postitas Drazic
Nädalavahetusel sai taaskord Saaremaal olles autole käsi külge pandud. Algatuseks sai vahetatud kogu kaasistuja poolne peegel (vana jäi mõned nädalat tagasi mitmest olulisest komponendist ilma).
Peale peegli vahetust sai ette võetud ka korralik kevadine suurpuhastus ja pigipesu. Masin näeb kohe hea välja jälle. Kahjuks süveneb aga järjest arusaam et hiljemalt sügisel peaks auto keretööde ja värvimise meistrite kätte viima ja laskma korda teha nii tavalised värvikahjustused kui ka tagumisse parempoolsesse koopasse roninud roosteussikese.

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: R Mär 27, 2015 22:08
Postitas Drazic
Vana arm ei roosteta - või siis veidi siiski. Ehk, et tegelikult on auto Saaremaal vanemate käes ennast väga ilusti ülal pidanud. Katki väga midagi läinud ei ole ja suhteliselt "kalla ja talla" olukord olnud. Iga kord koju sattudes ikka ise ka väike tiir tehtud.
Umbes kuu tagasi sai ka veidi käed külge pandud ja vahetatud peoga pirne, tagumised stabika puksid ja taaskord ka katalüsaator. Peale seda ka ülevaatus puhtalt läbitud - seega aastake mureta jälle.
Tulles tagasi esimese lause juurde siis lisaks auto vanusest tingitud värvikahjustustele on viimase aastaga ühte tagumistest koobastest ka mingi roosteussi moodi loom sisse ronima hakanud. Hetkel tegelen sobiva töökoja leidmisega kelle juurde auto suvel täelikku kere värvimisse saata.
Läbisõit hetkel 363200 ja pidu jätkub :)

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: N Apr 02, 2015 20:36
Postitas Drazic
Kuna ilmselgelt sai liiga palju kiidetud (või siis oli endal siiski veel soov näpud õliseks saada) siis täna sai asi korra vähe tõsisemalt laiali võetud.
Vahetatud mõlema klapikambri kaane tihendid ja sisselaske kollektori tihend. Lisaks sai lahti võetud ja puhastatud õhulugeja ja throttle body - ning paigatud/vahetatud üks vaakumvoolik ja ka paagi tuulutus toru.
Samuti said mõlemad klapikabmri kaaned väga tugeva pesu osaliseks kuna olid pealt lihtsalt jube mustad ja sissepoole pinna peale oli aegade jooksul tekkinud üsnagi korralik "kultuurkiht".

Kõigele eelnevale lisanduvalt sai lõpuks tuvastatud ka parkimisandurite mure - tuleb välja, et mõlemad nurga pealsed andurid omadega läbi. Tuleb uued ära tellida ja enne suve need ka siiski külge panna.

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: T Mai 30, 2017 8:48
Postitas Drazic
Griffin hakkab alates sellest nädalast saama täielikku uuenduskuuri. Plaanis teha nii mootori täielik kap. remont kui ka täies mahus keretööd koos uue värviga.
Katsun siin väikestviisi kõigist töödest "blogi" ka pidama hakata - tulemus võiks ju ometi ilus saada :)

Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: T Mai 30, 2017 9:06
Postitas vmaster
Griffin hakkab alates sellest nädalast saama täielikku uuenduskuuri. Plaanis teha nii mootori täielik kap. remont kui ka täies mahus keretööd koos uue värviga.
Katsun siin väikestviisi kõigist töödest "blogi" ka pidama hakata - tulemus võiks ju ometi ilus saada :)

Põnev. Hea et unustuste hõlma pole vajunud see auto :)

Re: Saab 9-5 Griffin, 2000, Drazic

Postitatud: E Okt 16, 2017 10:24
Postitas Drazic
Kuna muude asjade ja teiste autode peale on vahepeal koledasti aega kulunud siis väga kaugele taastamisega jõudnud veel ei ole. Küll aga sai eile õhtuks seis selliseks, et mootor on üsnagi algosadeks laiali võetud ja Saab vajalike varuosade nimekirja kokku ajama hakata mis tellida/vahetada vaja on.
Vahepeal sai muretsetud ka täpselt sama aastakäigu doonormasin millel küll kere suuresti läbi on aga mootor ja salong väga heas seisus ja seega on mida küljest võtta ja enda omale vajadusel külge kruvida.
Viimane õnn saabus õuele eile õhtul ka Griffini originaal ALU 27 velgede näol mis peale renoveerimist alla saavad :)