Madalatel pööretel jõud puudub
Postitatud: T Apr 20, 2010 18:41
Ise vastan.
Saab väga edukalt vahelt ära jätta. Ise küll lasin puurida suure augu sisse ja jätsin potsiku koos anduritega külge. Nimelt kirjutatakse ajus soft ümber ja auto jaoks on DPF-i olemasolu unustatud. Ilma selleta kippus mitu korda päevas puhastustsüklit tegema...
Just sain endal korda ja sõidab paremini kui kunagi varem! Eestis ei osatud eriti midagi soovitada - see kõik pika netis seiklemise tulemus... aju soft tegi mitu tiiru maakerale peale. Võin nüüd huvilistele teenust müüa! Suurusjärk 4000.- kõik kokku.
Ülevaatusega ei tohiks probleeme olla - endal sain tehtud läbipuuritud filtri, algse softi ja jukerdava autoga!
Edit: Pärast softiga jändamist leidsin jälle tänu internetile (remonditöökodadest polnud järjekordselt suurt abi) üles ka kurja juure. Minu auto puhul siis EGR klapp ja sisselaskekollektori labad ja neid ühendav varras. Asi oli kohati ikka nii kehva, et ei saanud kohalt ära.. polnud lihtsalt jõudu.
Korjasin raha, et hakata asju vahetama, aga siis eriti millelegi lootmata ühendasin katseks mingil helgemal hetkel lihtsalt EGR-i juhtmest lahti. Varrast püüdsin ka remontida, kuid see jäigi pealt ära hüppama. Ilmselt jäi EGR mingisse "heasse" asendisse ja varras hüppas ka õigel hetkel ära, sest asja lõpptulemus see, et sõidan juba pool aastat ilma muredeta... täna näiteks tulin õhtul Raplast Piritale keskmise kütusekuluga 4,2 l/100km...
Saab väga edukalt vahelt ära jätta. Ise küll lasin puurida suure augu sisse ja jätsin potsiku koos anduritega külge. Nimelt kirjutatakse ajus soft ümber ja auto jaoks on DPF-i olemasolu unustatud. Ilma selleta kippus mitu korda päevas puhastustsüklit tegema...
Just sain endal korda ja sõidab paremini kui kunagi varem! Eestis ei osatud eriti midagi soovitada - see kõik pika netis seiklemise tulemus... aju soft tegi mitu tiiru maakerale peale. Võin nüüd huvilistele teenust müüa! Suurusjärk 4000.- kõik kokku.
Ülevaatusega ei tohiks probleeme olla - endal sain tehtud läbipuuritud filtri, algse softi ja jukerdava autoga!
Edit: Pärast softiga jändamist leidsin jälle tänu internetile (remonditöökodadest polnud järjekordselt suurt abi) üles ka kurja juure. Minu auto puhul siis EGR klapp ja sisselaskekollektori labad ja neid ühendav varras. Asi oli kohati ikka nii kehva, et ei saanud kohalt ära.. polnud lihtsalt jõudu.
Korjasin raha, et hakata asju vahetama, aga siis eriti millelegi lootmata ühendasin katseks mingil helgemal hetkel lihtsalt EGR-i juhtmest lahti. Varrast püüdsin ka remontida, kuid see jäigi pealt ära hüppama. Ilmselt jäi EGR mingisse "heasse" asendisse ja varras hüppas ka õigel hetkel ära, sest asja lõpptulemus see, et sõidan juba pool aastat ilma muredeta... täna näiteks tulin õhtul Raplast Piritale keskmise kütusekuluga 4,2 l/100km...