Saabi foorumlaste kiirendus videod !

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#26

Rutjal proovitust oli vist teema (mu vana "varuautoga"), et vahet polnd eriti, kas kolmas ka peeneks või vahepeal neljas ka panna... Samas ega see auto ei hiilanud tol hetkel erilise edasiliikumisega ka, seisnud oli jupp aega enne seda.
T-ga peaks vist kolmandaga lõpuni jõudma.

PS. Milline on "Vana hea kalts ette meetod" karpa puhastamiseks?? Mul pole eriti karpaga autodega pistmist olnd (Mosse oli kunagi, aga sellel sai lihtsalt vett läbi kallatud, karpa sai küll ka kord legoks tõmmatud ja puhtaks leotatud).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#27

1-2-3 peeneks nii sai sõidetud ja siis sai rada kah pea otsa muidugi kolmas sai kohe väga peeneks ajatud, järgmine kord siis proovin neljanda ka surada :cool: .
Kalts ette meetod on selline, et ajad mootri kohapeal pöördesse ja siis paned kaltsu õhuvõtu avale ette. Ise imeb oma hõrendusega kõik düüsed puhtaks . Sigulil süsteem töötas ja töötab ka saabiga :headbang: .
Aga homme Haapsallu vaatama kuidas "päris" autot kiirendavad :thumb:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#28

Tegelikult ma leidsin kogemata ühe foorumlase kiirendusvideo netist, Keegi kodanik, kelle nimi A-ga hakkab. Eks ta ise pane üles selle kui soovib. Natuke udune oli lisaks kõigele, lõpust polnd enam aru saada kumb siis lõpuks ette jäi. Kodanikule endale ehk vihjena veel "pemm, pontu ja piibe mnt".
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#29

ma arvan et jutt minust, kust sa netist selle leidsid, ei tea, ytleme nii et mina sain lohku:-P
tegelikult sellel bemmil oli ka parem automaatkast, ja algul hakkas kiiremini liikuma, hiljem sai veel kiirendatud ja ta sai algul pool autopikkust ette ja nii kuni 400m l6puni. suht v6rdsed masinad seega, kw ka sama.
kogu probleem on minu juustus garreti v2ikeses turbos, kui selle saabi otsa j22n edasi siis aero vurr kohe kohe vahele, sest milleks kasutada mootorit nii nagu seda algselt m6eldud pole:-) muidugi siis vaja chippida ka mingiaeg ja peaks enamv2hem liikuma saama.
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#30

aga ega seda video näidata ei taha :P ?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#31

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#32

seal pole kahjuks minu kiirendamisi, aga loomulikult v6itis pontu:-)
mul paar videot masinas, kui kellelgi on kohta kuhu panna, andku teada.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

Seal on just need sinu omad ka..:) avad selle lehe ja seal on 140Mega zip fail.. seal hulgas ka sinu videod..;) Põmst on nad mul kodus arvutis lahtipakitult ka olemas..:) võin ju mõneks ajaks üles riputada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#34

on jah:-) no siis on m2rk maas v2hemalt, et kui lahja masin mul on:-P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#35

Eks siis vaadake..:) Video leiate siit

EDIT: failinimes oli viga... proovi(ge) uuesti
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#36

Tagasihoidlikkus ei ole voorus Alfonze, kindlasti on sul hea auto kuigi ma ise sellist kunagi proovinud pole. Võib-olla sinu auto ka mõnevõrra raskem kui see roheline ja kindlasti oli sul mustem rajaosa kasutada, seega kehvem haardumine (nii nagu vormelis :)),
kohaltminek oli rohelisel teravam, see ilmselt ka otsustas.

Hell Bent For Leather.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#37

mis modra bemmil oli? 3,0? eks bemmi NA modra olegi rohkem 0-400m kiirendamiseks timmitud, seevastu Saabi tõelised võimed tuleksid esile alles pärast selle etapi läbimist.

muuseas, kas keegi teab öelda õiget algstardi tehnikat manuaalkastiga kiirendades - olen kuulnud pöörded seistes 4-5000deni viia ja siis sidur järsult lahti, klassiku orig. sidur ja kast ei peaks ilmselt kaua sellisele retsimisele vastu?!
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#38

bemm oli 125kw 2,5l automaat ja ei saanud ma teda k2tte kuni 170-180kmh, siis l6petasime, seega ei tulnud midagi j2rgi suurematel kiirustel. vahe oli koguaeg praktiliselt sama.
yks teine video on ka, kus kiirendame kolmekesi, seal sai bemm ainult pool autopikkust ette ja nii kuni l6puni.
t2na proovisin sportlikust huvist 750 bmw-d:-) ja kuram, see on loom, ilmselt on otsustatud minu j2rgmine auto valik, see muidugi ei t2henda et saab mulle ei meeldi, omas nishis on v2ga hea auto.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#39

aljoga, ma arvan ka, et see "drop clutch" tehnoloogia lõpetab kiirelt su (auto) piinad..:). Parima kohaltmineku jaoks oleks sul vaja dünograafikut..:) Kuna kiirendab asi ikkagi kõige paremini seal kus vääne kõige suurem on, siis näedki graafikult, kus sul see magus moment on..:) (turbol peaks 3k pöörde juures olema). Ja graafiku järgi saad ka muud asjad sättida, käiguvahetused jms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#40

Algselt postitas: Cyber
... Parima kohaltmineku jaoks oleks sul vaja dünograafikut..:) Kuna kiirendab asi ikkagi kõige paremini seal kus vääne kõige suurem on, siis näedki graafikult, kus sul see magus moment on...

dünograafikuga pole sul selle autoga midagi teha - sellel pead ikkagi enamus pöörded läbi kasutama ja leppima, et mõne koha peal on moment väiksem.
Kui tahad parima momendi harjal sõita, peab sul olema palju lühikeste vahedega käike.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#41

Ma nii detailseks ei tahtnud minna..:) Arvasin, et Aljoga äkki jagab ise ka..:) Lühikeste käikude juurde teise võimalusena on ka lameda momendigraafikuga mootor..;) tänapäeva mootoreid on juba üsnagi sileda graafikuga. classic nende hulka paraku ei kuulu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#42

Tere.No kui kiirendustele Saab eriti ei sobi siis võiks keegi oma turboga OMC-l Tapal osaleda-oleks siis kellelegi kaasa elada võimalus.Või mida rahvas sellest arvab?
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#43

Miilil läheb lõppkiirus nii suureks et mina seal turvapuurita ja traksidetta sõita ei julgeks.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#44

auto elektroonika astub enne vahele ..:) Seal vist seekord üks mees üritab 300 kätte saada. Neid pealt 200 mehi on vist juba üsna peoga.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#45

ausaltöedes pidasingi silmas seda pealt 200 kiirust - ka selle kiiruse ja sellise vana autoga tahaks mingit paremat turvalisuse garantiid, kui ainult kiiver.
Saabs
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: K Mär 16, 2005 20:52
Asukoht: Kuusalu vald
Auto:
Kontakt:

#46

Kurjad keeled räägivad, et üks Turbo CS tahab proovida OMC-l oma kiirust.:evil:
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#47

Olen ise seal kõik korrad käinud ja 200 on selline normaalne tulemus ning sealt edasi on kõik tulemused päris head ja autode aegade vahed tihedad.Ega sinna ju kõik võitma lähegi vaid ikka osa võtma.Saabiga muidugi 200+ kogemused puuduvad aga eks seal ilma turbota või v6-ta pole midagi teha küll.Fiat üritab 300 välja pressida,suprast oodati seda aasta tagasi aga...
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#48

Ega see 1 mees juhuslikult juhuslikult punase supraga ei sõida ?
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#49

niisiis, uus masin k2es, saabistid, paneme joonele:-P tglt on nii et m6nus on kulgeda linnas 1200rpm ja maanteel 120ga 1700rpm, kyttekulud on keskmine igap2evaselt linnas ja ummikutes 15-16 sajale ja 8ine kruis oli 12 keskmine 150km peale, igati m6istlik arvestades 326hp-d mis v6ivad vajadusel appi t6tata:-)
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#50

Laupäeval sai siis Tapal ka käidud ja seal osavõttev Saab esines ikka minuarust vägagi tublilt.Tapa omc lehel siis ka tulemused kirjas.
Vasta