Rutjal proovitust oli vist teema (mu vana "varuautoga"), et vahet polnd eriti, kas kolmas ka peeneks või vahepeal neljas ka panna... Samas ega see auto ei hiilanud tol hetkel erilise edasiliikumisega ka, seisnud oli jupp aega enne seda.
T-ga peaks vist kolmandaga lõpuni jõudma.
PS. Milline on "Vana hea kalts ette meetod" karpa puhastamiseks?? Mul pole eriti karpaga autodega pistmist olnd (Mosse oli kunagi, aga sellel sai lihtsalt vett läbi kallatud, karpa sai küll ka kord legoks tõmmatud ja puhtaks leotatud).
Saabi foorumlaste kiirendus videod !
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
1-2-3 peeneks nii sai sõidetud ja siis sai rada kah pea otsa muidugi kolmas sai kohe väga peeneks ajatud, järgmine kord siis proovin neljanda ka surada
.
Kalts ette meetod on selline, et ajad mootri kohapeal pöördesse ja siis paned kaltsu õhuvõtu avale ette. Ise imeb oma hõrendusega kõik düüsed puhtaks . Sigulil süsteem töötas ja töötab ka saabiga
.
Aga homme Haapsallu vaatama kuidas "päris" autot kiirendavad

Kalts ette meetod on selline, et ajad mootri kohapeal pöördesse ja siis paned kaltsu õhuvõtu avale ette. Ise imeb oma hõrendusega kõik düüsed puhtaks . Sigulil süsteem töötas ja töötab ka saabiga

Aga homme Haapsallu vaatama kuidas "päris" autot kiirendavad

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tegelikult ma leidsin kogemata ühe foorumlase kiirendusvideo netist, Keegi kodanik, kelle nimi A-ga hakkab. Eks ta ise pane üles selle kui soovib. Natuke udune oli lisaks kõigele, lõpust polnd enam aru saada kumb siis lõpuks ette jäi. Kodanikule endale ehk vihjena veel "pemm, pontu ja piibe mnt".
ma arvan et jutt minust, kust sa netist selle leidsid, ei tea, ytleme nii et mina sain lohku:-P
tegelikult sellel bemmil oli ka parem automaatkast, ja algul hakkas kiiremini liikuma, hiljem sai veel kiirendatud ja ta sai algul pool autopikkust ette ja nii kuni 400m l6puni. suht v6rdsed masinad seega, kw ka sama.
kogu probleem on minu juustus garreti v2ikeses turbos, kui selle saabi otsa j22n edasi siis aero vurr kohe kohe vahele, sest milleks kasutada mootorit nii nagu seda algselt m6eldud pole:-) muidugi siis vaja chippida ka mingiaeg ja peaks enamv2hem liikuma saama.
tegelikult sellel bemmil oli ka parem automaatkast, ja algul hakkas kiiremini liikuma, hiljem sai veel kiirendatud ja ta sai algul pool autopikkust ette ja nii kuni 400m l6puni. suht v6rdsed masinad seega, kw ka sama.
kogu probleem on minu juustus garreti v2ikeses turbos, kui selle saabi otsa j22n edasi siis aero vurr kohe kohe vahele, sest milleks kasutada mootorit nii nagu seda algselt m6eldud pole:-) muidugi siis vaja chippida ka mingiaeg ja peaks enamv2hem liikuma saama.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
aga ega seda video näidata ei taha
?

Tagasihoidlikkus ei ole voorus Alfonze, kindlasti on sul hea auto kuigi ma ise sellist kunagi proovinud pole. Võib-olla sinu auto ka mõnevõrra raskem kui see roheline ja kindlasti oli sul mustem rajaosa kasutada, seega kehvem haardumine (nii nagu vormelis
),
kohaltminek oli rohelisel teravam, see ilmselt ka otsustas.
Hell Bent For Leather.

kohaltminek oli rohelisel teravam, see ilmselt ka otsustas.
Hell Bent For Leather.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
mis modra bemmil oli? 3,0? eks bemmi NA modra olegi rohkem 0-400m kiirendamiseks timmitud, seevastu Saabi tõelised võimed tuleksid esile alles pärast selle etapi läbimist.
muuseas, kas keegi teab öelda õiget algstardi tehnikat manuaalkastiga kiirendades - olen kuulnud pöörded seistes 4-5000deni viia ja siis sidur järsult lahti, klassiku orig. sidur ja kast ei peaks ilmselt kaua sellisele retsimisele vastu?!
muuseas, kas keegi teab öelda õiget algstardi tehnikat manuaalkastiga kiirendades - olen kuulnud pöörded seistes 4-5000deni viia ja siis sidur järsult lahti, klassiku orig. sidur ja kast ei peaks ilmselt kaua sellisele retsimisele vastu?!
bemm oli 125kw 2,5l automaat ja ei saanud ma teda k2tte kuni 170-180kmh, siis l6petasime, seega ei tulnud midagi j2rgi suurematel kiirustel. vahe oli koguaeg praktiliselt sama.
yks teine video on ka, kus kiirendame kolmekesi, seal sai bemm ainult pool autopikkust ette ja nii kuni l6puni.
t2na proovisin sportlikust huvist 750 bmw-d:-) ja kuram, see on loom, ilmselt on otsustatud minu j2rgmine auto valik, see muidugi ei t2henda et saab mulle ei meeldi, omas nishis on v2ga hea auto.
yks teine video on ka, kus kiirendame kolmekesi, seal sai bemm ainult pool autopikkust ette ja nii kuni l6puni.
t2na proovisin sportlikust huvist 750 bmw-d:-) ja kuram, see on loom, ilmselt on otsustatud minu j2rgmine auto valik, see muidugi ei t2henda et saab mulle ei meeldi, omas nishis on v2ga hea auto.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
aljoga, ma arvan ka, et see "drop clutch" tehnoloogia lõpetab kiirelt su (auto) piinad..
. Parima kohaltmineku jaoks oleks sul vaja dünograafikut..
Kuna kiirendab asi ikkagi kõige paremini seal kus vääne kõige suurem on, siis näedki graafikult, kus sul see magus moment on..
(turbol peaks 3k pöörde juures olema). Ja graafiku järgi saad ka muud asjad sättida, käiguvahetused jms.



Algselt postitas: Cyber
... Parima kohaltmineku jaoks oleks sul vaja dünograafikut..Kuna kiirendab asi ikkagi kõige paremini seal kus vääne kõige suurem on, siis näedki graafikult, kus sul see magus moment on...
dünograafikuga pole sul selle autoga midagi teha - sellel pead ikkagi enamus pöörded läbi kasutama ja leppima, et mõne koha peal on moment väiksem.
Kui tahad parima momendi harjal sõita, peab sul olema palju lühikeste vahedega käike.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma nii detailseks ei tahtnud minna..
Arvasin, et Aljoga äkki jagab ise ka..
Lühikeste käikude juurde teise võimalusena on ka lameda momendigraafikuga mootor..
tänapäeva mootoreid on juba üsnagi sileda graafikuga. classic nende hulka paraku ei kuulu.



Olen ise seal kõik korrad käinud ja 200 on selline normaalne tulemus ning sealt edasi on kõik tulemused päris head ja autode aegade vahed tihedad.Ega sinna ju kõik võitma lähegi vaid ikka osa võtma.Saabiga muidugi 200+ kogemused puuduvad aga eks seal ilma turbota või v6-ta pole midagi teha küll.Fiat üritab 300 välja pressida,suprast oodati seda aasta tagasi aga...
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Ega see 1 mees juhuslikult juhuslikult punase supraga ei sõida ?
niisiis, uus masin k2es, saabistid, paneme joonele:-P tglt on nii et m6nus on kulgeda linnas 1200rpm ja maanteel 120ga 1700rpm, kyttekulud on keskmine igap2evaselt linnas ja ummikutes 15-16 sajale ja 8ine kruis oli 12 keskmine 150km peale, igati m6istlik arvestades 326hp-d mis v6ivad vajadusel appi t6tata:-)