Algselt postitas: senamega
Mul oli suht sama jama,ainult esimese laagriga.Kui ostsin siis eelmine nö.omanik ütles kohe,et esimene laager on läbi.Sai siis hakatud seda vahetama,kuid see osutus oodatust keerulisemaks.Laager ise oli nii kõvasti kinn roostetanud,et ei aidanud rooste eraldus õli.Sai siis äia juurest toodud suur nõukaaegne kombaini tõmmits kolme haruga.Panin selle laagrile peale ja mul isa hakkas laagrit gaasikeevituse pitsiga kuumutama.mingi kolm neli korda lasi laagri tulipunaseks ennem kui suvatses hakata pesast välja nihkuma.Kusjuures ma ise keerasin tömmitsat koguaeg torutangidega järjest peale.Lõpuks kui ta pesast välja tuli,siis kukkusid kuulid ükshaaval välja ja seal polnud enam määrdest haisugi,ainult üks suur roostepuru.On kellegil olnud selliseid kogemusi,et laager on niivõrd kinni.
Töövõtted olid valed, kui nii tehti, nagu ülalkirjeldatu.Kui laagrit kuumutada, siis see paisub ja poob end veel kõvemini käändtelje sisse kinni.Mina olen siiani kõik laagrid nii kätte saanud, et pärast nelja poldi veidi lahti keeramist, koputan haamriga nende poldipeade pihta ja siiani on kõik laagrid käändteljest liiuma hakanud.
Kui nüüd ülalpoolt lugeda, et kasutati tõmmitsat, siis kolmeharulise tõmmitsaga saab ainult nii seda kätte, et tõmmitsa haarad on kääntelje taga ja keskmine tõmmitsa polt surub laagrit käändteljest seestpoolt väljapoole.Ja laagri välimist pinda, mitte sisemist, sest sel juhul surub ta vaid sisepinna koos rummuga välja, nagu kirjeldudes vist juhtuski.Ise-enesest ta laiali ei lenda.kui just täiesti sodi ei ole.Tagumine tolmuplekk hoiab teda nii palju ikka koos, et laiali lendaks.Kui see plekk on läbi mädanenud, siis on tolmule tee avatud ja asi on nii-kui-nii nahkas.
Ja lõppkokkuvõttes on vaja HEAD tööriista kasutada, et seda veovõlli otsa mutrit lahti saada.Kui ta on kõvasti ehk õigesti kinni keeratud, siis ei saa teda ilma suruõhuta lahti.Olen käsitsi ka eluaegse garantiiga 1/2 tolliseid tappe seal otsas puruks keeranud ja enam ilma suruõhuta nende kallale üldse ei lähegi.Ainult 3/4-ga riistaga võiks veel käsitsi proovida, kui pooletollisega kohe lahti ei tulnud.
Mu 1/2 tolline suruõhuvõti on 576 N/m ja isegi sellega on mõni jäänud lahti tulemata.Siis olen eluka oma pesast võtnud.Elajas on 3/4 tolline suur suruõhukeeraja ja kindlasti üle 1000 Njuutonmeetri, kui mitte üle 2-tuhande.Sellele alluvad kõik sõiduautode mutrid ja poldid.Kui keermest lahti ei tule, siis lähevad poldid lihtsalt pooleks.