2. leht 2-st
One Mile Challenge 2009
Postitatud: N Mai 28, 2009 14:04
Postitas TFK
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: TFK
Oi kurja.....ja mina juba lootsin......
mida sa lootsid? B klassi võitu? sinisilm..
ei seda kindlasti mitte aga kohta esi 10 sisse küll.
One Mile Challenge 2009
Postitatud: N Mai 28, 2009 14:19
Postitas Cyber
See ei ole sul veel mitte võimatu..

Keegi pole ju maininud palju somme tuleb..

Päris seda ei tasu loota, et sealt jälle 15+ autot tuleb..
Kui sa reganute listi vaatad, siis on seal Jasper ja Hook..

One Mile Challenge 2009
Postitatud: N Mai 28, 2009 19:16
Postitas Badabing
Soomlased on kiired, aga raskeks läheb neil ikka, et esikohta püüda.
Tanel Erich Nissan 200SX 1.8T (169hj) - tal on mingi 400hj+ ja ülekanded täpselt miili jaoks.
Toomas Tammsalu VW New Beetle 1.8TN (400hj) tegelikult on tugevalt üle 400hj, pigem 450+ hj.
One Mile Challenge 2009
Postitatud: N Mai 28, 2009 19:27
Postitas IFF
Algselt postitas: Badabing
Soomalsed on kiired, aga raskeks läheb neil ikka, et esikohta püüda.
Tanel Erich Nissan 200SX 1.8T (169hj) - tal on mingi 400hj+ ja ülekanded täpselt miili jaoks.
Toomas Tammsalu VW New Beetle 1.8TN (400hj) tegelikult on tugevalt üle 400hj, pigem 450+ hj.
Väga hea ju, on vähemalt huvitav

One Mile Challenge 2009
Postitatud: R Mai 29, 2009 8:11
Postitas Cyber
Oleks aga igav küll, kui tuldaks ja müts pähe tõmmataks siinsetele..

Selle asja nimi ikka "võistlus" ja ongi parem, kui on võrdse tasemega autosid. Nagu iff ütles, pidavat huvitav olema..
Algselt postitas: Badabing
Soomlased on kiired, aga raskeks läheb neil ikka, et esikohta püüda.
Tanel Erich Nissan 200SX 1.8T (169hj) - tal on mingi 400hj+ ja ülekanded täpselt miili jaoks.
Toomas Tammsalu VW New Beetle 1.8TN (400hj) tegelikult on tugevalt üle 400hj, pigem 450+ hj.
One Mile Challenge 2009
Postitatud: R Mai 29, 2009 18:17
Postitas Hook
Hello saabfreaks again!
I just entered (with Jasper&Axu) ferrys cardeck in Helsinki, so we are coming for sure, if no sinking.
I havent got any noticeable powergain since last visit, so lets focus what will broken this time instead "unbleavable results".
How about saturday night? any (un)offical (saab) hapening anywhere?
Unfortunately in this time i dont have meat mountain with me to offer.
We will spend allso satuday night (somewhere) in Estonia, so im glad to hear some ideas. Our ferry will leave in sunday 14:00, so no hard driking party thistime.
Im not sure when i read posts next time, so its beter send urgent infos to Iff.
(sorry for Iff to filling his privatemailbox

)
One Mile Challenge 2009
Postitatud: L Mai 30, 2009 2:47
Postitas IFF
Kõik on Kõva!
Soome poisid tudivad.... Softid välja arutatud ning sirgeks vaieldud.....
Saunas käidud... õlut kulutatud....
Vaimud valmis ühesõnaga....

One Mile Challenge 2009
Postitatud: L Mai 30, 2009 19:36
Postitas teager
Saabide tulemused siis:
Nimi Auto Mootor I - Katse II - Katse Parim
Heikki Timonen Saab 9-3 Turbo 2.0T (200+hj) 272 271 272
Tõnu Nelk Saab 9000 2.3T (200hj) 239 240 240
Jasper Mol Saab NG900 2.0T (200hj) 220 223 223
Lauri Rood Saab 9000 2.3T (200hj) 202 206 206
Cyber, miks nii vähe? Kuidas tuulega seekord lood olid?
terv, teager
One Mile Challenge 2009
Postitatud: L Mai 30, 2009 21:01
Postitas keenius
Sai ka üritusel käidud üheteise masinaga ja olin mehaanik.
Meie autoks oli fiat coupe 2.0 turbo ja kiirused pool vigase softiga olid järgmised.
1 katse 248 km/h
2 katse 242 km/h
Hea oli vaadata kuidas soomlase kollane saab liikus.
One Mile Challenge 2009
Postitatud: P Mai 31, 2009 8:56
Postitas TFK
Sõidud tehtud tulemus ütleme nii et pole paha,ilm oli super sooja oli 23kraadi ringis tuul 4msek.
Mida veel tahta
Lisatud failid
One Mile Challenge 2009
Postitatud: P Mai 31, 2009 18:50
Postitas Cyber
Minul oli softikala ilmselt. Ma ise arvan (Seb nii ei arvanud, aga noh, las ta olla...), et kütet jäi väheks selle boosti jaoks (1.3) ja tõmmati lihtsalt maha asi. Juhtmeid küljes pole, seega ei saa midagi väita kindlalt. Tulemus oli kehv tõesti, järelikult peab uurima ja põhjuse leidma. Maanteel ligub auto uskumatult hästi selle softiga, võite Iffi käest küsida. Aga lõppkiruse jaoks ei sobi...
EDIT: aga B klassi viimane on ju ka koht???
EDIT2: keenius, kas sina olid see kodanik, kellega me vahepeal seal juttu puhusime, 3 saabi sul õuel, KKK vurr jms ...??? Ma tõesti vabandan, aga kõiki saabifoorumi inimesi ma nägupidi ei tunne...
One Mile Challenge 2009
Postitatud: P Mai 31, 2009 21:07
Postitas keenius
OT:
keenius, kas sina olid see kodanik, kellega me vahepeal seal juttu puhusime, 3 saabi sul õuel, KKK vurr jms ...??? Ma tõesti vabandan, aga kõiki saabifoorumi inimesi ma nägupidi ei tunne...
Jah see olin mina aga ma olen ainult saabneti foorumi inimene mitte ametlikult klubis. (aga see ei tee mind vähem saabi huviliseks et, ma klubis ei ole.)
Jah mul on hetkel 3 Saab 9000
1. Saab 9000 2.3 turbo 1993 147 Kw ( see on varuosateks, kere läbi)
2. Saab 9000 2.3 turbo 1995 125 Kw (selles on aero soft peal)
3: saab 9000 2.3 turbo AERO 1994 165 Kw (tenilisse passi lasin panna 125 kw peale mootori vahetust)
One Mile Challenge 2009
Postitatud: P Mai 31, 2009 21:13
Postitas sebastian
Eks paneme juhtmed külge

Automaatkastiga masinatel on üks põnev (ja natuke tülikas

) lisamäpp buusti jaoks, mida muudetakse siis, kui rauas on midagi suuremat muudetud või kui buustiga soovitakse minna üle 1,4 baari. Reg_kon_mat_a!
Stock softis on seal tavaliselt väärtused 40...50%, aga seda muudetakse vastavalt sellele, kas mingitel pööretel tuleb overboosti või jääb mingis vahemikus "natuke puudu". Et siis
real boost ja
boost request ei lähe kokku.
Alla ~1,4 baari tavaliselt probleemi pole, sest raud (mitsu turbo sealhulgas) ei hakka eriti takistama...kui on korras.
Maptun näiteks on vastavaid väärtuseid mõnevõrra vähendanud, et boost ei läheks üle lubatu. Mitte, et puudu jääks, isegi kui kõik väärtused on 45%. Nii on ka sinul softil, Cyber.
Kui nüüd rauas miski siiski takistab, siis need "head igale tonnisele" väärtused lihtsalt ei sobi. Tuleb muuta.
Selles, ma arvan, probleem ongi. Et sinu rauas on mingi asi väga erinev normaalsest.
Pihustite 100% midugi ei ole veel maailma lõpp, kui see korraks tuleb, aga ma natuke kahtlen IFF-i logis, kus 2-liitrisel nii vara näitas maksimumi suhteliselt madala rõhuga.
Tuleb konsulteerida tegijatega

One Mile Challenge 2009
Postitatud: P Mai 31, 2009 23:25
Postitas raims
Kes see hull inimene oli, kes suutis 9-3-st 272 välja võluda

superluks tegelane!
One Mile Challenge 2009
Postitatud: E Juun 01, 2009 23:15
Postitas ill
One Mile Challenge 2009
Postitatud: T Juun 02, 2009 11:02
Postitas vmaster
Algselt postitas: raims
Kes see hull inimene oli, kes suutis 9-3-st 272 välja võluda

superluks tegelane!
Üleme nii, et see 9-3 pole päris originaalkonditsioonis 9-3
