mootori tõstmine

Kõige klassikalisemad Saabid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#26

kängukang katki ;)
1,3,5, R ei lähe sisse :P
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#27

tegelikult 1 läheb aga viimasel ajal käis jube kolks läbi alguses ja auto pidurdus pmst ja 3 läheb ja töötab väga suure kolinaga. 5 töötas 1 päev ainult ja tagurpidi sain sõita paar nädalat.. ma nüüd hakkan teisest kastist juppe sinna ümber tõstma ja peaks varsti korda saama.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: Cyber
http://www.900aero.com/phpBB2/viewtopic.php?t=326 Siin on näha siduri vahetuse tööd. Üsna algupoolel on näha ka spets tööriist siduri kokkusurumiseks. Põhimõtteliselt annaks sellist ka ise teha. Eeldab mingit lukksepa kogemust.

jube hea "õppe"-illustratsioon, selliseid sarnaseid värke võiks klassiku kohta eraldi lingikuningaks koguda
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#29

üks leht mida ma lehitsema hakkan, kui kedagi huvitab
http://www.twinsaabs.com/tranny/tranny_step1.html
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#30

hakkasin üht kasti lammutama aga ei saa üht asja lahti.. see pole nagu kruvi ja samas äkki on.. mina aru ei saa

Pilt

siin lähemalt

Pilt

kas seal on mingeid spetsriistu vaja, et seda kasti korralikult lahti saada?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

Tavalised riistad,aga natuke teadmisi ja koostamisel ülitäpseid pingutusmomente.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#32

+/- mitu Nm või +/- mitu % on ülitäpne? Mõõteriistade vaikeviga on +/- 1/2 vähimat ühikut, aga tööriistadel?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#33

hehee... igalpool hoitatakse, et käigukasti lammutamine on üks väga keeruline värk ja mina kes ma pole üldse mingit autoremondi tööd kunagi teinud, lähen kohe sellise riski peale välja :mad:
mul pole isegi mingit momenti näitavat tööriista, oli siiski plaan see muretseda, et pärast mitte kahetseda. aga ikkagi, konkreetse pildi pealt, kas ma peaks selle tobeduse sealt välja puurima? see must junn seal käiguvahetusvõlli peal mingit asja kinni hoidmas.. asjade nimetusi kah ei tea üldse. siiski jube tahtmine on kõik see asi selgeks saada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

to Ryhkija:ülitäpne on see,mida tootja manuaal pakub koos lubatud kõikumistega+/-
hullmaks
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 30, 2005 9:41
Asukoht:
Auto:

#35

see peaks olema tihvt, saab välja lüüa sama läbimõõduga torni kasutades.
Vasta