2. leht 2-st

SAAB i hooldusega tegelevate töömeeste kogemused.

Postitatud: L Okt 17, 2009 1:10
Postitas erki
Algselt postitas: LeLeonNoire
Minu SAABi on hooldatud Eesti töökodades 3 a jooksul ja kuna eelmise autoga oli kurb kogemus ühes Viimsis asuvas kõikketeadjate/oskajate töökojas kus käiviti tõmberelee vahetuse käigus püsikiirushoidja süsteem lahti lõhuti ja enam kellegi poolt töökorda ei saadud. SAABi olen korrastada palunud siin foorumis mainitud mitme firma töökodades. Seetõttu ei ole saladus , et tegu ei olegi ühe konkreetse töökojaga ja iga kord on mingi suurem või väiksem vajakkajäämine olnud. Seetõttu ei saa ka nõustuda , et need postitused on provokatiivsed või kellegi poriga loopimine. Ja mis kasu on töökojaga hilisemast suhtlemisest kui ma ei ole Tallinna läheduses. Kas töömees tuleks siis minu juurde oma apsakat korrastama? Minul muide on see kohustus oma kuludega kasvõi teise riigi otsa sõita kui olen kliendi juures puudulikku tööd teinud.
Soov oli selle postituse kaudu edaspidi leida hooldustöökodades selliseid tegijaid kellel oleks "ilus töö jälg" mitte , et mu auto oleks töömehe teadmatusest või hoolimatust käeliigutusest ette valmistatud järgmise rikutud agegaadi remondiks. Neid mehi kes oma tööd korralikult teevad ei puuduta antud teema kindlasti.
Kindlasti on Eleril õigus , et - "olen saanud sõimata ka hoolduse käigus lisatud 0,5 liitri jahutusvedeliku eest". Ka minul on olnud selliseid pirtsakaid ja iga asja peale vinguvaid kliente. Kuid kuna on selline vanasõna - Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde - siis tõesti ei tea mina milliseid hooldus ja ekspluatatsioonimaterjale on pakkumisel erialal millega ma ise ei tegele. Seetõttu on ülimalt positiivne kui klienditeenindaja informeerib klienti mitmest võimalikust valikust. Ja just - " Väljendid õlivahetus ja hooldus on ka 2 erinevat asja, ja neid teostatakse ka erinevalt". Ja ka minu autol on hoolduste käigus vahetatud nii mootoriõli , küünlad, öhufiltrid(ka salongi õhufilter) jne jne. Kuid keegi ei ole siiani maininud kas käigukastiõli , jahutus- ja pidurivedelik on SAABil igaveseks kasutamiseks mõeldud.

nu ... aga see jutt ongi just provokatiivne

mina tahaks just konkreetsust: - kus tehti ... mida lubati ... kus keelati ... millal???? eile ... 2 aastat tagasi .....

eleri lubas seda ... aga ei teinud
trionic seda.....
anti seda ...
teen juba pikemat aega hooldust "antud nimekirjas" oleva ettevõttega ... ei kurda
trionic on mind ka aidanud operatiivselt. ... pole ka midagi etteheita
anti on "tuttava tuttav" olen ka nagu kõik vastused saanud

ei heida eelmainitutele midagi ette :wise:

ainus on see, et VM pani mind jäjekorda, mis ületas igasuguse mõistuse piiri u. 2.5 aastat tagasi ... siis sinna lähen ma ainult viimases hädas

lugupidamisega,
erki

SAAB i hooldusega tegelevate töömeeste kogemused.

Postitatud: L Okt 17, 2009 7:34
Postitas foxer
Endal viis aastat Anti ja pool aastat Vikingu kogemust ja kummagi kohta midagi halba pole öelda:

Anti - ca 10 km peale roolilati vahetust tekkis ühele poole pöörates jõnksumine, võeti kaardervärk lahti ja pandi uuesti kokku (tasuta) ning rohkem probleeme ei tekkinud. Tihti olen käinud ootejärjekorras väiksemaid töid tegemas ja võetakse alati vastu. Tule pirni vahetuse eest reeglina raha ei võeta (tõesti ei taha ise vahetada tonnisel), mis on nagu kirss tordil, sest kui olen ikkagi kümneid tuhaneid sinna jätnud, siis on meeldiv see mõnikümmend krooni tööd ka tasuta saada.

Viking - leiti üles täpselt need vead, mis korralise hoolduse puhul välja peaksidki tulema. Väike üllatus oli, et pandi täis ka aknapesuvedeliku paak, aga kuna oli tegemist suhteliselt odava täidisega, siis säästis see minu jalavaeva tol päeval.

Üldiselt on normaalne kui parandus tehtavad tööd siiski kliendiga kooskülastab, sest reeglina minnakse siiski ainult heas usus õli vahetama ning muu selgub ülevaatuse käigus. Isiklikult mulle meeldiks kui margihooldusel oleks mingi tüüphinnakiri erinevate hoolduste ülevaatuste ning potentsiaalselt vahetus vajavate osade ja vahetuse kohta. Tean, et seda on raske teha, aga annaks juba võimaluse eelnevalt ette planeerida, millist kulutust teha, millist mitte kui antud viga leitakse.

SAAB i hooldusega tegelevate töömeeste kogemused.

Postitatud: L Okt 17, 2009 11:05
Postitas teager
Algselt postitas: foxer
...

Isiklikult mulle meeldiks kui margihooldusel oleks mingi tüüphinnakiri erinevate hoolduste ülevaatuste ning potentsiaalselt vahetus vajavate osade ja vahetuse kohta. Tean, et seda on raske teha, aga annaks juba võimaluse eelnevalt ette planeerida, millist kulutust teha, millist mitte kui antud viga leitakse.

Selle asja nimetus on hooldusgraafik ja põhimõtteliselt on seal sendi täpsusega kirjas kulutused igale hooldusele (eeldades, et varuosade juppides hinnamuudatusi ei tule). Lisaks graafikus kirjas olevatele asjadele võiks natuke raha kõrvale panna kojameestele iga hooldus ning tavalise sõidu korral iga 40.000km tagant esipiduriklotsidele ja iga 60.000 km tagant tagapiduriklotsidele. Iga 80.000 km tagant autom. kastiõli ning iga 120.000 km tagant generaatori rihm ja rullikud.
Hooldegraafiku järgi saad enda kulutused autole kenasti välja arvestada 150.000-200.000 km, sealt edasi on juba raske prognoosida, mis juhtuma hakkab.

terv, teager

SAAB i hooldusega tegelevate töömeeste kogemused.

Postitatud: L Okt 17, 2009 12:06
Postitas Eleri
Algselt postitas: foxer

Viking - leiti üles täpselt need vead, mis korralise hoolduse puhul välja peaksidki tulema. Väike üllatus oli, et pandi täis ka aknapesuvedeliku paak, aga kuna oli tegemist suhteliselt odava täidisega, siis säästis see minu jalavaeva tol päeval.

Ja kusjuures hoolduseeskiri näeb ette, ka klaasipesuvee juurde lisamise, kuid seda saab tõesti teha ainult nendel klientidel keda ma tõesti juba hästi tean, sest muidu ei jõuaks neid kirumisi ära kuulata.
Heas usus õli vahetamine on eilne päev, teostatakse siiski hooldusi vastavalt juba nagu teager põgusalt kirjutas. (V.a kahe hoolduse vaheline lisa õlivahetus kui auto seda nõuab.)